FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
La Multi Ani gazdei
Text postat de ecsintescu virtual
La Multi ani, Europeea! La Multi ani, domnului Ion Corbu, ultimul idealist dintre idealisti. Sa fim solemni si abnegati. La Multi ani tuturor celor care si-au inceput aici scrisul sau scriitura. La Multi ani celor care au uitat aici bunul simt al site-ului. La Multi ani celor care sunt nesimtii si-teului. La Multi ani tuturor!

P.s. Imi propun sa nu il mai atac pe Ioan Peia. Un necunoscut fara de Europeea.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ce ati lasat sa ajunga site-ul, dom' profesor?  
Postat de catre Alensis De Nobilis la data de 2015-01-05 00:08:41
         
 
  Perfect! Vreau sa va spun ca va admir scriitura! Si ție Rădulescu si ție Stefanescu! Si nickurilor voastre! Ptr cine nu știe sunt pe invers:)) daca mint sa dezmințiti, pls! Va admir! Sa nu va supărați de sintagme homofobe. Dragostea nu are sex! E plăcut sa știu ca mama lui Rudy are încredere! Da dovada de înțelepciune!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-01-04 01:30:51
         
 
  Rudy, plagiezi! Avem pretenții la tine! Vad ca te harjonesti si cu Stefanescu! Ceace e super! Ți-ai găsit perechea, ART 200 abrogat, tu acneic, el te scoate in oraș...  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-01-04 00:27:16
         
 
  Rudy dragule, mi-as dori sa nu mai fi acneic. Coșurile din suflet nu se sparg in oglinda! Sunt sigur ca mama ta ți-a spus asta! Si ca nu plagiezi si filmul psycho! Uite, hai la o bere! Poate veni si mama ta! Sunt sigur ca e o mare poeta! A, si Stefanescu!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-01-03 19:50:58
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Rudy, mi-am propus anul acesta sa fiu mai bun. Ma bucur ca ma ajuti. Uite, iti pot sponsoriza un tratament cu isolaz. Te scapa de acnee. Mama ta te va vedea ca un barbat, Stefanescu te va invita in centru, si uite asa, vei avea si tu o prietena. Pentru ca acneea si sora lu ceas tampeste. Sa fii iubit!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-01-03 18:45:14
         
 
  Melodia e supertare. Sper că nu-i vreo capcană.
Nu de alta, dar aici, straturile se suprapun, iar sensurile se interpretează.
La mulți ani și ție, Radule!
 
Postat de catre Suzana Deac la data de 2015-01-01 20:17:57
         
 
  La multi ani, Suzana!
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-01-01 19:53:00
         
 
 
La mulți ani, pentru toată lumea!
(vot)
 
Postat de catre Suzana Deac la data de 2015-01-01 19:20:16
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE