FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
unui condamnat la titlul de doctor
Text postat de Dumitru Cioaca
"Un doctor în drept sau în altă materie nu poat renunța la titlu. Eventual i se poate retrage pentru fapte sau situații care au generat o astfel de măsură. Numai cel care a dat, a acordat diploma de doctor, poate să purceadă la retragerea diplomei și a titlului. Așa scrie legea", a explicat la Realitatea TV Iancu, care a precizat că, "din nefericire", a fost profesor al lui Ponta.
(ziarele)

doctorasul de parada,
lacrimand, mi se plangea:
-s-ai o tinichia de coada,
si sa nu mai scapi de ea?!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "este ca" -erata  
Postat de catre . solitaire la data de 2014-12-19 15:14:05
         
 
  Senzatia mea, Dane, esteacă cineva a învățat foarte repede cum să te faci clona fără însă a apuca să învețe și utilitatea sensului clonarii. A luat în dotare doar partea clonării cea mai proasta. Rămâne de văzut dacă mă-nsel.  
Postat de catre . solitaire la data de 2014-12-19 15:13:29
         
 
  cîtă vreme, astfel de comentarii, cum este cel al curajoasei clone, vor putea apărea, saitul va rămîne o cloacă, nimic mai mult. păcat tocmai văzusem un timid început de normalizare.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-12-18 22:43:36
         
 
  Mi Argo, esti foarte departe de inteligenta si talenul domnului Ioan Peia!
Esti o nimicarnita!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2014-12-18 21:32:33
         
 
  Sabina,
Am următoarele contraargumente la ceea ce spui tu:
1. Trebuie să luăm atitudine în tot timpul și în tot locul, atunci cînd mizeriile unora sunt evidente. Dacă tăcem, suntem complici. Secole de-a rîndul, cei ce s-au considerat a fi mai presus de restul muritorilor de rînd, și-au tras spuza pe turta lor, cum se zice. Faraonii și regii antichității, nobilii medievali, burghezia capitalistă sau comunistă, ori ce ce mama dracului au mai fost, mahări și privilegiați ai oricărui sistem social, au stat în cîrca celor ca nu au avut altă șansă pe lumea asta decît să le slugărească lor, jmekerilor, să trudească și să moară, fără viață personală, fără speranțe, fără existență decentă. De la sistemul castelor indiene, pînă la statele capitaliste, care s-au dezvoltat jefuind teritorii străine, fie prin cucerirea teritoriilor altora (vezi america), fie prin colonizarea pămîntului (vezi franța, anglia, spania, olanda, italia) sau prin război (vezi nemții cei făcători de două războaie mondiale) – toți sunt niște bandiți ai istoriei care se fălesc cu realizările lor făcute din jaf, crimă și cinism fără margini.

Acum poartă un război perpetuu america, sub pretextul nu știu cărui terorism, pe care ei l-au finanțat și ei îl porvoacă. Iar sub această tîlhărească legitimitate jefuiesc în continuare bogățiile altora, păstrîndu-le pe cele pe care au pus gheara, în perspectiva epuizării lor (vezi petrolul, în cca. 40 de ani, vezi cărbunele în cca 100 de ani, vezi gazele în cca 200 de ani. Ei au grijă de viitorul lor, cum ar veni, că, de, s-a cam înmulțit lumea și trebuie să-și prezerve rasa.
Ăștilalți, europenii, cică democrați din tată-n fiu, au metode mai subtile: război economic, devalizînd economia unei țări și apoi o împrumutînd-o, sanchi-garagață, din dorința de a o „ajuta”. Adică de a o face datoare vîndută, ca să aibă pe ce să pună sechestru. Ce va mai rămîne din România, după ce i se va fura tot teritoriul? (deja 1/3 din terenul arabil este în posesia străinlor. Asta, la oficial, că, altfel, cine știe cum s-au mai subtilizat și alte suprafețe?)

Am tăcut, ne-am lăsat încălicați, duși cu șoșele, cu momele, vînduți cu ajutorul cozilor noastre de topor, de pe aici sau de pe aiurea, cărora puțin le-a păsat de soarta poporului ăsta. Care nu-i nici mai prejos, nici mai puțin legitim decît alții. Doar că nu prea a avut pornire imperialistă, fie datorită circumstanțelor istorice, fie datorită unei gene creștinești în vene, anume aceea de a nu-ți împila aproapele și a nu-i cășuna vreun rău. Faceți mișto de “Miorița”, măi victorioșilor, măi teoreticieni ai celui mai tare, măi cîștigătorilor la ruleta măsluită a istoriei? Eu zic că, mai degrabă, vă scrieți un foarte dur rechizitoriu, ca indivizi care calcă pe cadavre, fără nicio remușcare. Vă credeți mari țși tari? Ei bine, e cineva mai tare decît voi: MOARTEA! Aia vă pune pe toți cu botul pe labe. Moartea e tribunalul suprem al dreptății absolute.

Și, pomenind de cozile de topor, cum să taci vărînsu-I cum se făloșesc cu ticăloșia lor poleită, cum defilează, bătîndu-se cu pumnii în piept, ca niște curcani castrați, că ei au fost dășșștepți, că, fie au spălat putinica la trai nineacă, de unde-și procură castronul de linte, ticăloșii, fie colportează și manipulează pe aici, în slujba unor companii străine fiind, de la care același castron de linte își procură.
Să atc, sub motic că pe aici nu aude nimeni?
Te-nșeli amarnic! Aud și înțeleg muhaielel care se perindă ȘI pe aici, cu toptanul, venind din marea propagandă globalistă, extinsă la nivel local dar li mondial. Și văd că nu suntem chiar atît de proști cum ne cred ei, că au, eventual, adversari cu care e cazul să se pună, cu toate triribombele lor psersuasive. Mitul lui David și Goliat, nu este doar o parabolă biblică. Au reușit, prin fel și fel d emanevre oculte să-i păcălească pe unii fraieri – care-s destui, asta-i neorocirea! – dar să nu se amăgească cu gîndul. Istoria ne spuen căa tunci cînd un popor simte lațul în jurul gîtului, reacția lu nu-i de ignorat. (Vezi revoluța franceză, ca un argument suprem, cînd poporul celor mulți i-a făcut pilaf pe jemekeri. N-a ținut mult, ce-i drept, da’ o lecție usturătoare a fost dată.)

De aceea, dacă avem un pic de sentiment al dreptății, onestității și demnității în noi, nu putem tăcea. Nu putem deveni slugile mai-marilor, numai pentru că ăștia ne agită castronelul cu linte de dinainte. De aceea trebuie să punem preț, mai degrabă, pe oamenii morali, indiferent de marca lor, oh, “antelectuală”. Că nu-i de-ajuns să ai la activ nu’ș cîte cărți rumegate aristocratic, dacă tu ești o japiță ordinară. Eu nu mi-am închipuit în veci că niște indivizi ca liicheanu, preșu, kakavievici, pe care-i admiram cîndva, crezîndu-i cine știe ce repere morale, să fie, în fapt, niște cațaveici retorice, fără nici cea mai mică urmă de jenă în ei (minima moralia?, mda, microscopica moralia, în fapt!).
La fel, o liotă, o turmă, o haită de țucălari, care se învîrtesc, asemenea giruetelor cocoșești de pe case, după cum bate vîntul profitului. Fel și fel de așa-ziși ziariști, care azi papă terciul politic al unoara, mîine al altora. Vezi ardei-umplut-cristoiu, care de la comuniști pînă la bășiști, nu i-a scăpat niciun bumb, au marili inchizitor creșcian ulicp popescu, care ieri îl înjura pe băsescu, azi îi lustruiește scrotul. De restul hahalerelor probășiste nu ma pomenesc. Că s-au aciuat și pe aici, potrivit principiulu: “atunci cînd vrei să convingi cu orice preț, nicio găurică să nu rămînă neastupată!”

Deci, de ce ar trebui să tac?
Pentru… literatură?
Dar ce e literatura?
În cea mai mare parte, un moft, o falsă expresie a adevărului, o poleială aristoică, un joc de cuvinte, nimic altceva.
Cîți scriitori adevărați au fost în istorie? (atenție, nu spun “istoria literară”, pentru că asta particularizează și justifică opereta universală a jocurilor de cuvinte).
Cei mai mulți au bătut cîmpii, jucîndu-se cu vorbele, ca saltimbancii cu cercurile.
Dacă nu rostești adevărul, dacă nu glăsuiești despre omul-om și confuziile lui, și frămîntările lui, și destinul lui universal, de fragilitatea și durerea trecerii lui printr-o existență de-a pururi incertă și intruzivă (vezi scriitorii tragici ai antichității, care, ciudat, tocmai ei puneau la modul serios această problemă, în timp ce omul așa-zis modern e doar un flecar iresponsabil, care-și închipuie că face bezele eternității!), dacă faci doar experimente lingvisticoide, atunci nu ești decît un papagal de bîlci. (vezi avangardiștii, ca model absolut de neseriozitate și impostură).

2. Nu mă interesează niciun ziar. Cred că ar fi imposibil să nu fii nevoit a intra în slujba cuiva. Drept care, vreau ca în fața conștiinței mele, cît o mai fi să trăiesc, dacă pînă acum nu am făcut niciun compromis, indiferent de situația mea particulară, să nu mă prostituez de aici încolo. Să-mi păstrez independența absolută și judecata lucidă, neinfluențată de niciun secretar de redacție. Și-apoi, dacă nu ești tras la rindeaua expresiei conforme, dpdv jurnalistic, nu ești validat pentru atare meserie.

3. Dar dacă eu nu am voie să discut astfel de probleme pe aici, fiind cenzurat de fiece dată, atunci mangafalele de ce au? Ei sunt mai dotați inghinal?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-12-18 20:34:20
         
 
  ei nu, adevarul e cu totul altul.
Ioan Peia inseamna doua personalitati, una cu talent la injuraturi, alta cu talent literar. dupa forta exprimarii, prima este cea autentica. a doua pare o incercare de a se ridica la inaltimea unor texte clasice exemplare, ba prin intelegere, ba prin scriere. efortul lui Peia e mai sincer insa decat al celuilalt individ cu dubla personalitate, Ghitza Rechesan, care pare a avea o singura satisfactie: cea de a pacali citorul cu texte mestesugite in timp ce creierul lui isi afla adevarata vocatie in mizeriile asternute prin comentarii si postari invalidate.

ei nu, asemenea specimene nu exista decat in Romania, dupa cum numai Romania are un prim-ministru monstruos de mincinos, fals pana la maduva. in nicio alta tara asemenea ipochimene nu sunt admise sa-si publice imondicitatile.
nicaieri pe lume un site cu comentarii abjecte nu se poate numi "atelier literar".
sorry all, cam asa se prezinta situatia, daca e sa nu ne ascundem dupa un singur deget.

 
Postat de catre Mi Argo la data de 2014-12-18 15:25:27
         
 
  Nu, domnule Peia, nu de aia, doar ca imi pare rau ca va risipiti si va consumati timpul cu inutilitati politice aici. Si nu ca nu ar trebui sa discutati politica, sigur, e dreptul fiecaruia de a avea o opiniune, da' parca as vrea sa va vad energia asta (pentru politica) concentrata in alta parte, nu aici, pe europeea. chiar crede cineva ca rezolva ceva politica pe saitul acesta? e pacat, zau asa... aveti mana scriitoriceasca, idei, pornire, etc, scrieti la niste ziare citite, sunt sigura ca v-ar prelua opinia. Aici strigati in neant, e gen terapie mai mult. Domnia voastra zice, peretii bleu va aud.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2014-12-18 09:12:30
         
 
  adică de ce măi editorule bășist, care ești tu bășist, ăștia de sus ar avea voie să-și deverseze rahaturile propagandistice pe aici și pe mine mă cezurezi? că spun un adevăr? că îi întreb pe papagali de ce nu vorbesc la fel și despre unguroaica kiobeși, care a ajuns să conducă românia, că și ea și-a plagiat lucrarea de doftorat într-un stil de mare infractoare?
ea, eroina mondială, premiată de democrații americani, că e în lupte cu infractorii altora?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-12-18 07:40:59
         
 
  de fapt a vrut sa scrie ca se retrage din im-postura de prim-ministru, ajuns in functie prin lovitura de stat parlamentara, dar in ultimul moment a schimbat si textul si destinatarul pentru ca ce ar fi facut era in sfarsit ceva corect, or adevarul si corectitudinea sunt incompatibile cu natura lui intima. iac-asa nu s-a facut de rîs in forul lui interior, ba chiar si diavolasul din cerebel l-a laudat cu "brafo pontachi".  
Postat de catre Mi Argo la data de 2014-12-17 15:24:32
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE