FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
DOMNULUI ION CORBU!
Text postat de ecsintescu virtual
Intrebare: Platiti un server ( costuri extrem de mari) pentru Europeea, Atelier Literar
1. In afara a 6-7 useri: Cioaca, Stefanescu, Radulescu, Ecsintescu, P-uta, Epiglumist, Sabina, Cristescu si Elena Stefan, nimeni nu se produce pe site in mod constant. Le este frica de comms facute de p-uta si ecsintescu.
2. Va place acest site ca o jucarie. Si atunci va platiti jucaria! Si atunci, ar trebui sa ramaneti pe site cu P-uta si Ecsintescu.

Cum sa facem sa scapam de aceasta evidenta? Eu cred ca Europeea poate fi un boom internautic. Europeea poate da nume in literatura virtuala si nu numai. Dar cum sa facem?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  puiut, iti pota da niste linkuri unde te poti produce, chestii-socoteli. Reche, te pot ajuta cu ceva voturi!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-12-12 20:35:19
         
 
  nu beau decît vin nobil, fraiere. iote, cine vb de litere. în afară de cleveteli, înjurături fără pic de imaginație ce mai putem citi de tine, Traiane? blogul ăla a mucegăit?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-12-12 20:31:08
         
 
  @ecsi: mai ales recheshpanu'.

De asta chiar ca nu a auzit nimeni. Nici macar aia de la el de pe palier.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-12-12 20:17:40
         
 
  ecsi, un deț de krepskaia n-aș da pe panseurile tale!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-12-12 19:57:57
         
 
  si iar ne batem cu evidenta. Si reche si eu, si Epi, sunt vai capul nostru ca si literati sau ca si scriitori. si ne mai dam prin stamba si pe-aci. urat.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-12-12 19:36:28
         
 
  laudă-te gură, c-ai mîncat păsulă!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-12-12 19:33:10
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  epiglumita o fi non-valoare ca si gheorghe rechespan.
Dar epiglumist e o valoare/ iar dujmanii moare.
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-12-12 19:21:55
         
 
  adică v-a demis musiu Jupp? ce urît...iată cum răsplătește preacuvioșenia sa voluntariatul celor amatori de literatura din lavra bleu!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-12-12 19:14:29
         
 
  domnule rechesan, nu am renuntat, am fost executat de domnul Cristecu, dupa ce l-am acuzat de niste partipriuri legate de niste texte invalidate plus acceptarea formei pe_uta.
nu am avut prea mult timp de cenzoreala si am incercat sa fiu cat am putut eu de impartial. daca nu am reusit, imi cer scuze tuturor celor pe care i-am nedreptatit.
mi-ați face o mare onoare daca v-ati rezuma la apelativul "jupp" sau "domnule itter".
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2014-12-12 18:55:50
         
 
  juppbiter, ați renunțat la voluntariatul editorial pe evropuța?(iaca eu scriu de-a dreptul, nu mă jenez, e un apendic fără corpi cavernoși, numa prepuț, și ăla rîios și uscat) așa, ca să știu și eu pe care dintre cenzori să-i înjur. oricum , e jenant, partispriurile îs buboaie cît Casa Poporului, devenit meidan de sudalme, păruieli penibile, exacerbarea rîcii și etalarea nonvalorilor (vezi i.g.p. cioacă, epiglumiță)nimic altceva!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-12-12 18:47:38
         
 
  Doamnă/domnișoară Sabina,

O întrebare relativ similară adresată domnului Crisrescu a dus în final la descăpățînarea alter ego-ului meu. Vedeți să nu pățiți la fel :)

După părerea mea, apelativul incriminat poate fi folosit la liber. De ex.:
Se știe că sufletul acestui site este domnul Peia, de unde și numele de www."euro-peia". Drept consecință, avem voie să alintăm acest lăcaș de cultură bleu sub diminutivul "euro-p.uță" (citit franțuzit "europeutza") că dară taman șeriful siteului, onorabilul justițiar C. Orbu, ne-a luminat calea.
:)
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2014-12-12 18:33:27
         
 
  Intrebare pentru domnul Cristescu (il rog de data aceasta pe dl Peia sa nu imi comenteze aici intrebarea. Multumesc)
"Termenul se citeste corect, ca un diminutiv. pe. uță."
Deci, domnule Cristescu, chiar credeti asta? In alt context ati accepta folosirea acestui termen sau nu? Si cam in ce context l-am putea folosi? Multumesc.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2014-12-12 18:11:54
         
 
  Ehehe, Mr. Jupp, de-as avea eu timpul liber al lui p_uta!...
Am bate poezie.ro cu 10-0.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-12-12 18:08:33
         
 
  poți să-i faci un prohod agoniei ăleia, popolino, că e saitul morților vii, precum am mai zis de multe ori. dealtfel, inspirat nume, căci varianta cu ideea de competițiune e mai rară decît aia cu limba scoasă și cu sufletu-n tavan!
da' dacă-i așa dă amportant, dă ce nu-ți desfaci tu p-acolo poalele anteriului, și vii să îngîni isoane popești pe aici, plătite de arhiereii iankey!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-12-12 17:32:12
         
 
  Mister Epi, o fi mai multă literatură acolo, dar e de 1000 de ori mai fain și amuzant pe-acilea. Și-apoi, sunt cîțiva europeici care fac cît 100 de agoniști... sau, măcar, se aud de 100 de ori mai tare.
Așadar... scor egal.
:)
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2014-12-12 17:24:26
         
 
  Radu Herineanu care detine poezie.ro/agonia.ro cum poate avea de 100 x mai multi useri activi si de 1000 x mai multa literatura?  
Postat de catre General Motors la data de 2014-12-12 16:22:39
         
 
  Domnule profesor, demersul meu a fost un succes. V-am readus in arena. Pacat ca v-am pierdut dintr-o altfel de arena. Pierdut intre hecheri, heteri, conspiratii.
Pentru acest lucru mai beau niste grade. Va dati seama cate grade beau cand va reveniti:) Il beau si pe Turtescu.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-12-12 15:59:32
         
 
  limbajul meu colorat

Chiar așa, în ce vă muiați limba ca să întindeți acele tușe viguros maronii?!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-12-12 14:54:35
         
 
  în realitate, mă doare-n cot de termenii folosiți de către voi, la adresa mea!

Cum vă doare? Ca-n seara pe care o știm cu toții în care vă milogeați de mine să pun pe calameo isprava cea de pomină?

Credeți că scălîmbăiala dv. vă arată-n vreo oglindă mai fercheș? Sau, schilod fiind, sînteți și orb?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-12-12 14:36:48
         
 
  seriozitatea ridiculă a matale, eseistule fabricat den papirus-glaspapirus, e cu muuult mai izmenită decît limbajul meu colorat. dacă aș vrea, cu adevărat, să parcurg ceva fasoane filosofice, sunt destui care pot fi abordați cu ceva mai multă atenție, nu te-aș, pe tine, carele ești un biet epigon insipid, te citești numa tu, cînd te uiți în oglindă și ți se pare că ai figură dă academician smochinit.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-12-12 10:45:59
         
 
  în realitate, mă doare-n cot de termenii folosiți de către voi, la adresa mea!
ba chiar mă bucur că-mi dați prilejul să mă mai dixtrez nițel cu fasoanele voastre de literați și cugetători de macadam!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-12-12 10:33:05
         
 
  bă educatule

Domnule Izmeneală Spurcălău, nu e vina mea că n-aveți cei șapte ani de acasă. Nu pot să vă dau lecții de morală pentru că sînteți imun la așa ceva. Rinocerii și hipopotamii sînt doar protejați în rezervații. Ăia care au mai rămas. Pentru ca viața să aibă o oarecare diversitate.
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-12-12 10:08:43
         
 
  "eu nu l-am văzut niciodată beat"

ce naivitate! miroase cale de-o poștă a dugheană!
căz doară n-o fi prost să te invite pe matale la doișpe noaptea, să-l vezi vomînd pe cerceaf!...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-12-12 09:55:22
         
 
  ca dovadă că nu joci corect, mr cristescu, e că mi-ai cenzurat un com în care te puneam în postura mea. și nu ți-a convenit.
mai ai ceva de comentat?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-12-12 09:53:43
         
 
  atanase,
bă educatule, tu chiar nu sesizezi cît ești de penibil? păi vrei să-mi da mie lecții de morală și tu bați din tălpi, pe loc, în rahat!
'te, mă, d-acilea, cu fasoanele tale dă cult înfășurat în celuloză, că ești mort și uscat înainte de a te fi născut.
faci pe domnișorica dă pension, șucărită că a fost întrebată numai cît e ora nu și la ce oră e disponibilă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-12-12 09:52:23
         
 
  "unui alcoolic"

Eu chiar am lucrat în vara aceasta cu el. S-a lăsat de mult de viciu. Sau cel puțin așa mi-a declarat. Și eu nu l-am văzut niciodată beat. Și, mai apoi, oricine are dreptul la a doua șansă! Teodora, îmărăteasa, de la prostituție a trecut la a fi sfântă! Și nu numai. Așa că este floare la ureche să nu mai bei. Precum distinsul nostru coleg. Dar dacă tot îi amintiți înseamnă că nu cedați! Și nu cedeaza nici el. Și uite așa Europeea suportă un conflict personal. Și, iată, tot ea este trasă la răspundere! Ba mai vine câte unul cu texte latrinizate și acuză Europeea de latrinizare. Arca lui Noe a fost un fel rai pe lângă fauna de aici!

Termenul se citeste corect, ca un diminutiv. pe. uță. Honni soit qui mal y pense! Asta așa pentru empatie. Spre a înțelege și domnia voastră, distinse giurgiuvan, cum este cu atribuirea de...cognomene. Numai mie câte mi-ați atribuit! Pă e bine domnu, e bine?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-12-12 09:41:18
         
 
  Domnule, deși v-ați cîștigat renumele de P-uță, eu, din respect pentru o adresare civilizată, o să vă apelez cu alt pseudonim: Izmeneală Spurcălău. Prestația dv. permanentă este extrem de asemănătoare cu izmeneala lui Arșinel prostindu-se oșenește într-un clip promoțional pentru Catena.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-12-12 09:38:44
         
 
  atîta vreme cît răspundeți, la modul serios, unui alcoolic care, de regulă, după miezul nopții, cînd i se aprind creierii de vodkă, folosește (și de care, la rîndu-vă, vă folosiți) cu lejeritate, de termenul p-ută, (ca să nu mai vorbesc de "seara aia") provocîndu-mă, de fiecare dată, dar absolut de fiecare dată, pe mine să replic așa cum merită, atunci toate aceste răspunsuri preocupate ale prea distinsei voastre persoane, dle, sunt doar simple retorici gratuite.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-12-12 09:06:42
         
 
  1. Europeea a produs și produce literatură de bună calitate. "Producția" de literatură, însă, nu poate fi o "funcție" continuă. Valorile se detașează de zona de încercare sau de aspirație. Aici intră multă lume din varii motive. Să publice, să citească, să se amuze, să creeze haos, să denigreze site-ul, să-l paraziteze, să-l critice, să-l infiltreze, să încerce să-l manipuleze și să-l deturneze de la misiunea sa, să se facă de râs, să hărțuiască editorii, să facem psihoterapie cu unii, etc.

2. Este o eroare că intră doar câțiva. Intră zilnic cca 200 vizitatori unici. Este prezumțios că oamenilor "Le este frica de comms facute de p-uta si ecsintescu."!

3."Cum sa facem sa scapam de aceasta "evidenta"?" Nu este nicio evidență. A, cum să facem să scăpăm de eterna ceartă EV-IP? Simplu: inteligentul cedează. Până acum, văd, niciunul nu a cedat. Și sunt vreo 10 ani. Mai este timp.

4. Știm, putem, dar nu ne implicăm. Unii. Haideți, domnule coleg, să facem ceea ce știm fiecare să mărim traficul. Și să-i sancționăm pe aceia care încalcă regulamentul. Inclusiv pe domnia voastră. Cum să fac să vă scot din minte obsesia cu "seara aia"? Am un amic medic. Nu spun specialitatea să nu vă ofuscați. Să vă trimit la el? Oricum sunteți unul dintre turbulenții site-ului. De ce?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-12-12 07:02:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE