FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
la ce bun să fii hipopotam
Text postat de . solitaire
Ai vrea tu să fii un ipopotam
cu inteligența cât o masă
în mișcare elegant pam pam
revoluționar în jegul de-acasă!

Nu ai stil, bădie, te-apasă
stigmatul bizon prins de la Stefam
în hoardă puternic, tare pe maidam,
făcând tropotita cea mai cea, focoasă.

Bale deci să curgă, injurii trăiască!
Ai sânge balcanic, obraz celofan
te dai drept poetul eco de juan.

Fii dară un bivol de la noi, varan!
La ce bun să fii cela ce doar cască
plicti' până-n rât?! Mai bea o Fetească!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Pai, Rudy, am ales sa vin cu fitilul. Ca reactie vad ca Ai pus deja o reclama body-uliana.
Raman de curioasa, na.
 
Postat de catre . solitaire la data de 2014-12-11 22:21:46
         
 
  Parca ziceai ca te retragi, toanta mica!:)

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-12-11 20:43:22
         
 
  O cartita sughite
Cu aritmia-n sange
Incearca sa imite
Dar o strivesc: -Ajunge!

Marele Maestru Intergalactic,
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-12-11 20:42:26
         
 
  Hai sa vedem ce iasa. De acord.  
Postat de catre . solitaire la data de 2014-12-11 17:09:33
         
 
  iată un subiect, tania: tu, o ingenuă dresoare de versuri, înconjurată de fiare: maimuțe cu mască de leu, șerpi boa care recită catrene și înghit fișicuri de dolari falși, batali în piele de zimbru și mărețul hipopotam din carton presat, uns de balele neputințelor sale.cred că am să-l scriu sub forma unei comedii del arte, ce zici?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-12-11 17:00:42
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  care circ, bre? nu știu de ce considerați toți că viața e un fel de alee presărată cu petale de tran-da-fillli, pe care se preumblă princese-n rochii de mătasă, cu evantalii chinezești care să le mîngîie obrăjorii catifelați, cu umbreluțe rozé, deasupra coafiuriii și pălăliuțe dă dantelă apretată, bațca pantofiori dîn pele dă egretă, prințese însoțite dă domni eleganți, în frac și joben, cu plastron și ghetre dă lac, cu barbișon și monoclu, adecă, dragă doamne, lumea comme il faut, cum ar veni!
no, leidddiii and siri, existența, în general, și lumea, în particular, este, comasat privind lucrurile, un mare rahat, lustruit de fasoanele ălora care se cred aleși ai spiritului, obrazuri supppțiri și scule de bascule!
așa că lăsați aerele de princese & lorzișori, fasoanele de superiori, puseurile de sensibiloși, că, la privată, sunteți, toți, o poză de autenticitate neaoșă, de toată frum'șața!
nu mai dați ochii piste cap, în semn dă... ooo, oripilațiune și ofuscațiune, căci tot dintr-un conglomerat amorf de biologie primitivă sunteți, cu celeași funcții metabolice, cu aceleași produse de dezasimilație, cu aceeași finalitate morbidă.
poezia voastră rafiné - vax cu perje e!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-12-11 16:08:13
         
 
  Sigur, Ioane, nu ajung contracronometru la inaltimea versificatiilor tale facute dintr-o suflare. Nu-i bai. Stiu sa ma si corectez.
Important e sa se termine circul ca va prinde Craciunul. Nu de alta.
 
Postat de catre . solitaire la data de 2014-12-11 14:47:35
         
 
  cînd vrei să dai lecții de versificație, tipeso, tre să ai material pe tine, nu să debitezi caraghiozlîcurile de mai sus.
nu știu cum se face, da' toți ofuscații eștia au alură de pigmei și simt nevoia să se înalțe și ei pe vîrfuri, ca boc, la pozar.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-12-11 12:13:52
         
 
  Pai nici nu e stilul meu. Normal ca poezia e aiurea. Un luat la misto. A scrie serios pe un site scapat de sub control crezi ca da bine? Poate se trezeste cineva.  
Postat de catre . solitaire la data de 2014-12-11 10:56:44
         
 
  nu te prinde deloc stilul rudy&colportorii.ai și trei tipo, fo cinci aritmii plus că ,,bivol de-al nostru bîtlan e o metaforă hermeneutică stupidă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-12-11 10:49:05
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE