FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
De ce mi-a placut Basescu! Voua de ce nu v-a placut?
Text postat de ecsintescu virtual
La trei săptămâni de la pierderea alegerilor, premierul Victor Ponta încearcă să schimbe imaginea partidului, anunțând „toleranță zero” față de pesediștii cu probleme cu legea. În acest sens, l-a exclus din partid pe șeful CJ Buzău, Cristinel Bîgiu, arestat duminică după ce a fost prins în flagrant luând mită. Dacă de Bîgiu, care abia venise în PSD odată cu ordonanța traseiștilor, s-a debarasat rapid, Victor Ponta are în partid alți 13 președinți de Consilii Județene, cercetați pentru fapte de corupție, unii dintre ei care au trecut prin arest preventiv, sunt în arest la domiciliu sau sub control judiciar sau sunt condamnați în primă instanță. Față de aceștia, până acum nu s-a luat nicio măsură și nici ei nu se așteaptă la asta. „Păi nu merge așa, retroactiv”, este explicația șefului CJ Prahova Mircea Cosma, aflat sub control judiciar într-un dosar în care e acuzat de luare de mită și abuz în serviciu. Gândul vă prezintă, mai jos, harta șefilor de Consilii Județene care au probleme cu legea, peste jumătate dintre ei fiind în această situație.

Incompatibilitate, luare sau dare de mită, fraudă, abuz în serviciu - acestea sunt cele mai frecvente acuzații aduse celor 23 din cei 41 de șefi de Consilii Județene care se confruntă cu probleme legale. Dintre aceștia, 16 sunt de la PSD, cinci de la PNL, unul de la UDMR și unul de la PLR, fost liberal.

Deși premierul Victor Ponta a anunțat azi excluderea lui Cristinel Bîgiu, președintele CJ Buzău, precizând că va avea “tolerență zero” față de faptele de corupție, în PSD mai sunt încă 13 baroni locali certați cu legea, împotriva cărora nu s-a luat nicio măsură. Amintim faptul că Bîgiu s-a transferat recent la PSD, profitând de ordonanța dată de guvern care permitea traseismul aleșilor locali fără ca aceștia să-și piardă mandatul.

„Am anunțat foarte clar că de acum încolo toleranța noastră față de faptele de corupție trebuie să fie zero și că atitudinea noastră trebuie să fie în acest sens. Acest lucru prefigurează una din schimbările esențiale pe care PSD trebuie să le dezbată și să le adopte la Congresul din primăvară”, a spus Ponta.

Deși a votat excluderea șefului CJ Buzău, președintele CJ Prahova, Mircea Cosma, și el „un client” al DNA susține că nu îi este teamă ca o astfel de măsură să i se aplice și lui. „Păi nu merge așa, retroactiv”, a spus el, contactat de gândul.

În opinia lui însă, o astfel de decizie ar trebui luată doar dacă există o condamnare definitivă.

„Eu aș vrea doar atunci când se confirmă o faptă de corupție, că s-ar putea să fie dificil de reparat în cazul unei greșeli. Pe Bîgiu l-au prins în flagrant, acolo e altă discuție. Una e flagrant, alta e hai să vorbim despre ceva”, a mai spus Cosma.

De aceeași părere este și președintele Uniunii Naționale a Consiliilor Județene din România, șeful CJ Vrancea, Marian Oprișan, care are pe rol un dosar de opt ani de zile.

„PSD este un partid democratic, valorile constituționale sunt o prioritate pentru PSD. Orice persoană este considerată nevinovată conform Constituției, până la o sentință definitivă a instanței de judecată. Respectând prevederile constituțională, PSD ar trebui să ia măsuri atunci când colegii noștri au probleme de acest gen”, a declarat Oprișan, contactat de gândul.

sursa Gandul.info
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ați amuțit, a?
păi de, adevărul vă cam dă cu moaca de asfalt!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-12-09 23:58:44
         
 
  sigur, mie îmi place de bășilă pentru că a palmat ditamai flota, a spălat bănișori cășuneni, a retrocedat ilegal terenuri (vezi raport curtea de conturi), și-a dat, cu lăbuța lui de primar, casă mințind, și-a tras, în calitate de "profesor", verzișori din scenariul cu hayssam, și-a tras euroi din alro, a dat pumni în gură copiilor, și-a pasat fecioara analfabetă, plină de succesuri, la parlamentu ioropean, și-a pus în relațiune finanțioasă fecioara cea mare cu rușii de la gazprom, și-a tras 300 de hectare năniste, cu ajutorul mafiei italiene și a cecului, și-a tras o parașută blondă, și-a scos frățioru den bulău și așa va rămîne, își protejează pe jinerikă să nu ajungă pe mîna procororilor, își protejează, în fine, toată haita de mafioți din juru-i să nu... etc, etc, etc, nu le mai enumerăm că facem scurtă la mînă.
și-mi mai place că e alcoolic, întocmai ca și egzema merceanară, care, trecut iarăși, în barca bășistă, contra bax samahoancă, nu vede decît partea hailaltă a reversului.
buli...bășeala bășistă nu!
la fel ca și agentu cioclovină, de peste gîrlă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-12-09 09:11:34
         
 
  Si acum sa va spun de ce si mie mi-a placut de Basescu: pentru ochii lui frumosi; cu unul te priveste din fata iar cu celalat din profil. Pai in fata unei astfel de priviri patrunzatoare cum poti sa nu te comporti ca un pisicut?!  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-12-09 08:58:48
         
 
  Domnule Ecsintescu,
Pana Ponta nu va lua masura de a exclude din PSD si pe toti plagiatorii, care nu sunt altceva decat niste hoti de proprietate intelectuala, schimbarea lui la fata nu ma convinge.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-12-09 08:53:37
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE