FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Atentionare
Text postat de Dumitru Cioaca
Domnule profesor Cristescu,
Dumneavoastra ati vazut ce cuvant ne-ecoliterar a ascuns domnul croncanicar Gheorghe Rechesan in mijlocul unui cuvant din titlul textului domniei sale "Conu' Manolache față-n față cu mani....țiunea"? Cuvant care, atunci cand nu este spalata cum trebuie, devine chiar cel mai murdar cuvant din Limba Romana! Daca crima se intamplat intr-un cuvant aflat mai pe la sfarsitul textului m-as fi facut ca nu observ, dar chiar in titlu? Si sa nu luati apararea domnului croncanicar Gheorghe Rechesan spunandu-mi ca nu avea alta cale. Pai cine l-a impiedicat sa foloseasca termenul "manufalusactiunea" care inseamna cam acelasi lucru? Cand toti stim ca domnul Gheorghe Rechesan este un mare expert in folosirea cuvintelor mai exotice?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  erata: împerechea  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-11-29 13:38:22
         
 
  nu știu pe cine satisfac măscările lui cioacă. pesemne că dl Corbu a considerat mereu că prezența unui măscărici catrenist ar înviora atmosfera cam bîhlită din lavra bleu, așa că i-a dat liber limbutului la produs nerozii, dar cînd clovnul își scuipă(ba chiar mai rău, își împrăștie dejecțiile) spectatorii, spectacolul intră în sfera patologicului.
cioacă, cu flori de zîmbra-ciobanului ori brînca-ursului ai încercat? mesteci în guriță un pumn de inflorescențe pe stomacul gol, iei un gît de apă chioară și după aia visezi numai efebi! întreabă-l pe antinous, rețeta cică e verificată...e drept, el se împrechea cu ditamai imperatorul Hadrian, mătăluță păstrînd proporțiile, ai putea încerca cu hadrian copilu-minune, că tot împărtășiți aceleași convingeri artistice!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-11-29 13:37:31
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnule Rechesan, nu mai incercati, ca raspunsul meu va fii acelasi: nu si nu! Pentru mine veti ramane toata viata o floare nepatata de placerea pacatului.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-11-29 13:27:34
         
 
  păi, măi, cioculete, nu știu exact, de fapt nici nu mă interesează îndeajuns , dar în unele state alea ale americii, legislația federală nu e deloc binevoitoare cu bătrîneii bisexuali(așa cum te declarași matale recent)și/sau pederaști; cică i-ar scopi/ steriliza ca să nu împrăștie rele apucături în contra firii și a moralei creștine. norocul tău că te pitiși în california că-n utah ori în wisconsin îți retezau ouțele. acu, io nu aș merge c intrasigența pînă acolo, dar văzîndu-te atît de limbut și libidinos ți-aș prescrie un paleativ potrivit. să-ți îndeși matale partea aia anatomică (că tot ești toată ziulica cu ea-n gură)în orice orificiu propriu poftești, la alegere, iar după aia să compui catrene despre fericirea alegerii liber consimțite.hai, ura și la gară, fă cu uree gargară!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-11-29 13:19:24
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE