FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Strategie de criză
Text postat de Valeriu Cercel
Io v-o spun ca să se știe:
Dacă bem în România,
Fără de economie…
Vom salva economia!

Valeriu Cercel
 photo 10451700_10152548437562775_5522946829903579086_n.jpg
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule bard Peia,
Pana nu vin la putere oamenii dumneavoastra , lucrurile nu se vor indrepta in Romania.
Singura mea intrebare este: de ce nu vor sa vina?
Ca de 25 de ani Poporul Roman ii asteapta si ei nimic. Ce se intampla cu ei, va intreb, ca-i cunoasteti mai bine. Isi pierd timpul prin carciumi, la femei sau jucand barbut?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-11-30 04:09:56
         
 
  Nu au ciordit capitalistii nimic!! Vedeti ca traiti acolo si nu aveti idee de ce se intimpla acolo?! Tot ce s- a vandut si ciordit s-a facut de alesii vostri, care v-au dus de nas 25 de ani. Dati vina pe straini, pe unguri, pe evrei, pe masoni, pe Dumnezeu. vina este a voastra ca v-a placut sa mergeti inainte cu aceleasi gunoaie comuniste pe care si astazi le iubitii si adorati.  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2014-11-30 03:02:16
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  da' lasă, că așa ne ciordiră ai voștri capitaliști.
mituiră, aranjară, jjmangliră!
voi, capitaliști dă frunte ai lumii...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-29 21:39:45
         
 
  ntz, ntz, ntz, ce sperietură e pe ăștia, frățică, ai zice că a reînviat mccartysmu și, sub formă dă zombi, umblă pă ulițile vașingtonului sau ale torontezilor, și cum îi prinde, cum le dilată bumbu!
săracii dă ei, suntără speriați în ciomege, dă comuniszzzm!
bă, fugitivilor, comunizzzm e-n capu vostru, rămas cuplat pe repede-napoi, iar nu p-acilea.
p-acilea e captalizzzzm dă import, d-ăla dă cea mai proastă calitate, rumenit la flacăra autogenului.
iar de furgăsit, furgăsiră abitir ciotca de bășiști pe care-i susținurăți voi, ca fiind reperezentanții kapitalizzzmului în floare-a țigăncii!
vai dă conănezii voștri dă reșapați, dacă ați fi rămas p-acilea și nu spălați putinica la patiseriile ambulante dă piste lac, erați niște ciorditori de mîna-ntîi, nu vă etalați cefele și burdihanele prea-pline pe feisbuci, vă-njurau alți cotrobăitori pîn lume.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-29 18:32:01
         
 
  Ehe! de nu era asta in ultimii zece ani, cu apetitul la ciordeala ce-l au alesii poporului, nu cred ca mai ramanea nimic din Romania, si apoi, poate ca astazi era deja introdusa in scoli limba rusa, ca pe vremurile bune, iar comentariile, pe-acilea,se faceau in alfabetul chirilic!  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2014-11-29 15:31:30
         
 
 
aci nu spusesem altceva decît că nu pricep de ce îl dau în gît pe căpcăun, arătîndu-i fasonu de bețiv parșiv? abia acușa aflat-au cine fu?
că, pînă acu, l-au pupat în freză cu amor nebun.
și ce dacă am pomenit de țîță, sugerînd că partizani-i se reorientează, foncție de gabaritul noului predsedateli, iocanis mucles?
care o avea - simbolic vorbind - o țîță mai dodoleață?
nu vă plac simbolurile?
păi de ce, că, pe aici, nesmintit cu simboluri se operează: vezi cioclovina den americi, care numai supt fustele muierilor stă și nici că scandalizează frun pic spiritu eco.
țîța e neecoliterară cînd o sug oamenii mari, și eco atunci cînd o folosesc ăia mici, la mămici?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-29 09:30:28
         
 
  nene Buricea, nu-l recunosti?! Este ala cu care ai votat matale!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2014-11-28 23:57:47
         
 
  Da, Buriceo. Este si al lui si al meu si al tau...
E tatal tuturor. De unde poti sa deduci ca suntem frati.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-11-28 23:45:11
         
 
  Asta care rade este tatal tau?  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2014-11-28 22:05:19
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE