FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
dezvaluiri senzationale
Text postat de Dumitru Cioaca
Klaus Iohannis, presedintele nou ales, face declaratii din ce in ce mai senzationale. Cum unele din dezvaluirile domnului Iohannis se refera si la viata politica de pe Europeea, dau mai jos, in intregime, interviul pe care domnia sa i l-a acordat jurnalistului Genuneanu.

Genuneanu: Domnule presdinte nou ales tin sa va multumesc pentru bunavointa de a-mi acorda acest interiviu.
Iohannis: Eu trebuie sa va multumesc. Fara voturile pe care mi le-ati dat dumneavoastra si domnul profesor Emanuel Cristescu, nu as fi ajuns niciodata presedintele Romaniei.
Genuneanu: Domnule Iohnnis, probabil ca nu stiti ca atat eu cat si profesorul Cristescu am votat pentru Victor Ponta.
Iohannis: Cum sa nu stiu? Cand mi-am petrecut nopti intregi cu Emanuel pentru a-l covinge sa iasa din partid daca vrea cu adevarat ca noi sa castigam alegerile?
Tot timpul intreba: -De ce vreti ca eu sa fiu Mielul Sacrificat?
-Fiindca in tot partidul nostru nu am dat alt miel mai bun de sacrificat, domnule profesor, ii spuneam.
-Eu nu vreau sa joc rolul lui Iuda Iscariotul!
-Domnule profesor, crestinismul probabil ca putea sa apara si fara Isus, ca pe vremea aia evreii nu duceau lipsa de profeti. Dar fara Iuda Iscariotul care l-a ajutat pe Isus sa urce pe cruce crestinismul nu ar aparut niciodata. In afara de asta ce va cerem noi este numai o tradare de forma si nu una adevarata, deoarece stim ce repulsie aveti dumneavoastra impotria aurului si argintului scos de la Baia de Arama, Rosia Montana si de tunelari bubuite pe sub pamant. Uite, imi dau cuvantul de onoare ca partidul nu va va plati niciodata cei 30 de arginti. Ca doar sunteti in cunostinta de cauza cu cat de rau stam cu fondurile.
Cel mai greu insa mi-a fost sa-l conving sa recunoasca, inainte de alegeri, ca va vota cu Ponta.
-Domnule, imi spunea, eu am pe Europeea colegi care ma respecta si pe care ii respect. Am dujmani pe care ii iubesc si care ma iubesc. Ce vor zice toti acesti oameni deosebiti despre mine? Si dupa acea, eu, care am fost un om cinstit toata viata mea, as putea probabil sa joc doar rolul unui talhar anonim. Desi cu lipsa mea de talent in ale jucatului lumea va descoperii imediat ca in spatele asa zisului talhar anonim se ascunde un farsor in carne si oase. Dar sa-mi cereti mie sa port mantia unui bandit care se mai si lauda cu crmele lui? De neconceput!
-Domnule profesor, fara sa recunosteti ca veti vota cu Ponta, majoritatea Poporului Roman va vota cu el. Sunteti singura noastra speranta. Eu stiu ca sacrificiul pe care vi-l cerem este enorm, dar nu avem ce face. V-ati gandit vreodata de iadul din constinta dumneavoastra atunci cand veti sta langa cadavrul Partidului Liberal? Noroc ca mi-a venit in minte gaselnita asta, ca altfel n-ar fi acceptat.
Genuneanu: Domnule Iohannis,ma uluiti cu dezvaluirile dumneavoastre! De ce le faceti?
Iohnnis:Odata, deoarece am castigat alegerile si in al doilea rand fiindca nu mai pot suporta sa vad cum este tratat un adevarat erou al partidului nostru, ma refer iarasi la domnul profesor Emanuel Critescu, pe Europeea. A sosit timpul ca adevartul adevar si europeeic sa iasa la iveala.
Genunenu: Si nu va e teama ca din afacerea asta si dumneavoastra veti iesi cu smaltul stirbit?
Iohannis: Ii voi explica Poporului Roman ca lui ii va fi mult mai bine sub un presedinte Iohannis cu smaltul stirbit decat sub un presedinte Ponta care nu mai are nici un fel de smalt.
Genuneanu: Apropos, ca tot ati adus vorba de Ponta, de ce credeti ca a pierdut alegerile? Adica de ce tactica dezvoltata de dumneavoastra impreuna cu profesorul Cristescu a reusit sa treaca majoritatea electoratui de partea dumneavoastra? Multi zic ca daca Ponta ar fi fost altfel nici Dumnezeu nu ar fi reusit sa-i indeparteze de fund scaunul prezidential.
Iohannis: Greseala principala nu este a lui Ponta ci a presedintelui de onoare Ion Iliescu. Pai sa ai in grajdul partidului un carlan de calibrul lui Ponta si sa nu-l bati, adiaca sa-ti bati joc de educatia lui?
Genuneanu: -Domnule Iohannis, vreti sa sugerati ca dumneavoastra ati altoit de bunul dumneavoastra parinte pe timpul cand erati sas junior?
Iohannis: Daca eu i-as fii marturist tatei ca intentionez sa intru in politica pe timpul cand eram elev de liceau, nu as fi avut nici cea mai mica sansa sa ajung primarul Sibiului. Tata era atat de strict cu jocurile politice din familia noastra ca m-ar fi omorat de-atunci. De asta mama, mirosind ceva, i-a zis:
-Dragul meu, decat sa omori copilul, mai bine hai sa emigram in Germania.
Eu nu m-am apucat de politica decat dupa ce intreaga noastra familie a rediasporizat spre tara din care stramosii nostru au diasporizat spre Romania acum 700 de ani. Adica dupa ce tata a renuntat la toate drepturile pedagocice pe care le avea asupra mea.
Genuneanu: Credeti ca tatal dumneavoastra va va vizita pe perioda cat veti fi presedintele Romaniei?
Iohannis: Mi-a promis ca ma va vizita, dar numai atunci cand voi avea neaparata nevoie de ajutorul lui. Adica atunci cand nu-mi voi face bine meseria de presedinte. Findca nu vrea ca romanii sa spuna ca dupa ce ca eu nu-mi fac bine meseria nu si-o face nici el. Unui neamt decat sa-i spui ca nu si-a crescut bine copilul mai bine ii dai cu ghioaga in cap. Asta daca nu vrei ca el sa-ti dea cu buzduganul in cap. Sti ce-a facut tata cand un alt sas, vrand sa-l intarate i-a spus ca Luther este un golan? I-a mai dat un schnaps! Fiindca Luther nefind odrasla lui nu l-a durut nici in cot. Dar daca i se zicea acelasi lucru despre Klaus, lucrurile ar fi devenit extrem de violente atat pentru mine cat si pentru amicul de pahar al lui tata.
N-as vrea sa intelegi ca tata este un neamt rau, deoarece adevarul este ca nu este. Ba din contra, tata este cel mai bun neamt dintre toti nemtii pe care ii cunosc eu. Dar daca il calci pe coada...
Genuneanu: Domnule presedinte ales, credeti ca Train Basescu va mai juca vreun rol politic in viitor?
Iohannis: De jucat va mai juca, dar sper sa joace numai pe la nunti, asa cum mi-a promis. Dar nu ca mire, deoarece Traian Basescu este si insurat si extrem de fericit cu amanta lui. Singurul pericol ca Traian Basescu sa reintre in viata politica va apare doar atunci cand intre doamna Elena Basescu si Elena Udrea vor apare tensiuni diplomatice. Nu stiu daca ti-am spun un secret: Traian Basescu a inceput sa iubeasca intens Poporul Roman chiar in noaptea in care doamna Basescu i-a interzis accesul spre patul conjugal. Lucru de inteles la un lup de mare care nu poate traii fara dragoste.
Genuneanu: Dumneavoastra ati invatat ceva din experienta lui Traian Basescu pentru a putea evita capcanele in care a cazut el?
Iohannis: Bineinteles ca am invatat!
Genuneanu: Ce anume?
Iohannis: Sa nu ma cert niciodata cu nevasta-mea.
Genuneanu: Domnule Iohannis, inca odata mii de multumiri pentru acest interviu plin de invataturi.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Frate Mihai,
Multumesc pentru vizita si pentru erorile semnalate, care m-au surprins prin putinatatea lor. Asa ca, luind textul la purecat am gasit si eu o duzina. Lucru care m-a deranjat deoarece eu eram obisnuit sa fac gresli gramaticale numai in textele literare nu si in cele politice.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-11-26 15:19:31
         
 
  Frumoasa sceneta, draga Mitica, dar cu erorile de mai jos, probabil comise ca n-ati mai fost de mult prin Genuneni si poate ca ti-a murit de mult invatatorul!

asi fi ajuns se scrie corect as fi ajuns
crestinizmul ->crestinismul
nu asi fi avut -> nu as fi avut
aici crede-ti -> aici credeti
nefind odrasla lui -> nefiind odrasla lui
crede-ti ca Train Basescu -> credeti ca Train Basescu
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2014-11-26 09:53:40
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE