FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
masina minune
Text postat de Dumitru Cioaca
"La cât, cum și ce se fură în România, furtul alegerilor - a câta oară?- pare un mizilic."
(domnul profesor Emanuel Cristescu)

Contrariat de comentariul de mai sus m-am hotarat sa iau interviu celui mai mare specialist in domeniu pentru a lamurii definitiv problema: sau furat sau nu s-au furat alegerile? A obtine un interviu cu o somitate in furtologie (stinta practicata empiric pana ca domnul Genuneana sa o aseze pe o fundatie teoretica solida) nu este un lucru usor. Dar in cazul meu, din fericire, povara s-a dovedit a fi numai o floare la ureche. Fiindca nu oricine, ci numai eu am avut norocul de a fi botezat de acelasi nas in aceiasi zi si la aceiasi ora cu marele furtolog Genuneanu. Ceeace insemna ca eu si cofondtorul (americnii pretind ca Al Capone ar fi fost un alt co-fondator, desi el a practicat mai mult decat a teoretizat) stintei furtologiste ne cunoastem de cand ni s-a taiat la amandoi motul. Imediat ce i-am spus domnului Genuneanu
ca eu sunt colegul lui de scalda care a incercat sa-l inece atunci cand mi-a furat izmenele, m-a invitat in laboraturul lui de furtologie pentru a-mi acorda interviul pe care il redau mai jos.

Cioaca: Domnule Genuneau...
Genuneanu: -De cat te-au jegmanit?
Cioaca: Domnule Genuneanu...
Genuneanu: -Daca ai anuntat cazul la politie poti sa pui cruce la toata pierderea. Fiindca politia a fost transformata de hoti intr-un cos de gunoi in care pagubitii sa poata sa-si arunce plangerile...
Cioaca: Domnule Genuneanu...
Genuneanu: Iar eu nu te pot ajuta fiindca nu sunt detectiv ci doar un modest om de stinta care se ocupa de furturi numai din punc de vedere teoretic.
Cioaca: Si n-ati simtit niciodata nevoia sa sparliti ceva? Adica sa puneti teoria in parctica, vreau sa spun!
Genuneanu: Ei, cum dracu sa n-o simt? Carui barbat normal nu-i plac bauturile alese si actritele? Numai ca astea costa de te svanta! Dar dupa cum poate iti amintesti, chiar din momentul cand m-ai prins in izmenele tale, mi-am dat seama ca eu nu am talentul de a ajunge vreodata un hot neprins. De asta nu am incercat niciodata sa fur nici macar o lucrare de doctorat. Cum ma descurc, poate vrei sa intrebi? Daca pe langa amaratii care au fost jefuiti de tot n-as avea de clienti si niste hoti cu greutate, nu stiu ce m-as face...
Cioaca: Hotii, clientii dumneavoastra? Pai ce le puteti vinde dumneavoastra daca ziceti ca nu furati? Ca inteleg ca un om din Romania de astazi, daca nu fura, nu numai ca nu are ce vinde, dar abia isi duce traiul de la o zi la alta.
Genuneanu: Sfaturi! Asta le vand! Sfaturi ca sa nu fie prinsi!
Cioaca: Domnule Genuneau, un om care face treaba asta poate fi considerat de politie nu hot ci tartor de hoti.
Genuneanu: Eu nu discut cu hotii despre planurile lor de viitor. Ba din contra, le si interzic sa aduca vorba despre asa ceva, fiindca nu vreau sa devin partas la crima. Eu discut cu ei numai cazuri de hoti care au fost deja prinsi. Si le arat de ce au fost prinsi; adica greselile. Dupa care ii sfatuiesc ca ar fi cazul sa devina oameni cinstiti, daca nu sunt inca. Si ei toti ma asigura ca nu numai ca sunt dar au fost asa toata viata lor. Iar la mine au venit impinsi numai de o curiozitate foarte vie si nu de avutia altuia.
Cioaca: Si ziceti ca aveti multi clienti de teapa asta?
Genuneanu: Nu multi, dar barosani, fiindca eu consider ca nu cantitatea ci calitatea face diferenta. Ultimul meu client a fost Dan Voiculescu. Cand am discutat cu el pe concret cazul Vantu, o data l-am vazut cum isi da o palma peste frunte. Dupa care a exclamat:
-Ptiu drace, pai asa am facut si eu! Te pomenesti ca banditii lui Basescu or sa ma prinda si pe mine. Si l-au prins. Greseala lui a fost ca nu a venit la mine preventiv. I-am si spus: domnule Dan Voiculescu talhariile dumneavoastre ar arata astazi mai nevinovate chiar si decat Sfanta Fecioara daca veneati la mine ininte de a le comite. Parerea mea este ca in situatia in care va aflati dumneavoastra in momentul de fata numai avocatul Florentin Sorescu, daca mai poate face ceva. Dar sa stiti ca e cam scump. Pana la urma am auzit ca nu l-a luat. Ba a mai si zis ca mai bine ia fara chirie camera de hotel pe care i-a dat-o marinarul lui Adrin Nastase, deorece banditul de Traian Basescu tot ii mai lasa ceva, pe cand domnul Florentin Sorescu nu vrea sa-i mai lase nimic; atat de nemilos este acest avocat cu partea materiala a pungasilor.Dar nu din niste motive meschine ci unele animate de cea mai inalta moralitate mesinica. Pur si simplu vrea sa-i faca pe toti borfasii saraci dar fericiti. De asta odata l-am si intrebat: ma Florentine, de ce nu te faci tu procuror? Ca talent ai, slava Domnului, a de o suta de ori mai mult decat are Ponta.
-N-am nici un chef sa fiu batut si eu de Iohannis, mi-a raspus; ca se pare ca prusacul asta are ce are cu procurorii, nu cu avocatii. Si in afara de asta ai uitat ca pungile pungasilor vor sa mearga, in vasta lor majoritate spre avocati, si numai in cazuri exceptionale o iau pe calea extrem de periculoasa la capatul careia se afla procurori?
Cioaca: Domnule furtolog Genuneanu, eu am venit la dumneavoastra cu un caz de furtologie aplicata care va face valva nu numai in Romania ci si in toata lumea daca se va dovedi ca este un caz adevarat. Ce parere aveti dumneavoastra, a furat Klaus Iohannis doua milione de voturi asa cum sustine domnul profesor Emanuel Cristescu sau este atat de cinstit incat a dat votul lui PSD-ului, asa cum sustine domnul Victor Ponta?
Genuneanu: Eu cred ca si profesorul Emanuel Cristescu si premierul Victor Ponta au dreptate.
Cioaca: Eu nu cred ca doi politicieni de clasa pot avea dreptate in acelasi timp, cand sustin pareri politice diametral opuse. Este imposibil!
Genuneanu: Ba pot! Gandeste logic, dupa ce furi doua miloane de voturi si stii ca vei iesi sigur presedinte, ce te costa sa dai votul tau celui pe care l-ai furat pentru a-ti arata stima fata de el? Pentru ca te-a lasat sa-l furi, desi, avand toata puterea de partea lui, putea sa nu o faca, trebuie sa-ti arati recunostinta si respectul prin ceva care nu te costa nimic. Domnule, unui gest de cavalerism de asemenea dimensiuni trebuie sa i se raspuns tot tot printr-un gest de cavalerism. Iar domnul Klaus Iohannis este un cavaler cum numai teutonii pot da. Pai daca si-a pus el pana si nevasta sa voteze cu Pont!. A avut dreptate Sibiul cand a cazut in coada dupa el. Ca sa nu mai vorbesc de cata dreptate va avea Romania cand va fi si ea silita de neamt ca sa o ia pe urmele Hermansdath-ului.
Cioaca: Domnule Genuneanu, eu tot nu pot sa cred ca Herr Klaus Iohannis a putut sa fure in opt ore doua milioane voturi pentru a-l aduce pe Victor Ponta de la +10% dupa primul scrutin la -9% dupa cel de al doilea scrutin. Dupa ce am facut toate socotelile a reiesit ca domnul Klaus Iohannis si oamenii lui ar fi trebuit sa fure cate 70 de voturi pe secunda ca sa pata agonisi cele doua milioane de voturi furate. Ori asa ceva nu pot nici oltenii mei, care sunt renumiti pentru iutimea lor de mana. Cum sa poata sa faca asta un revansard molatec cum este Iohannis?
Genuneanu: Ai zis bine cand ai spus ca Iohannis si oamenii lui nu puteau sa fure doua milioane de voturi in opt ore. Dar Iohannis si masinile lui de furat voturi nu numai ca puteau dar au si putut. Ca pe nemti ii poti bate la orice, in afara de inventivitatea legata de masini. Domnule, a facut sasul asta niste masini care nu numai ca pot citi voturile din orice urne de votare de la zeci si zeci de kilometri dar pot sa faca si cruciulitele sa sara de la un candidat la altul. Bineinteles ca fiecre masina isi are operatorul ei care numai intreaba:
-Cum stam in judetul Valcea?
-55% la suta pentru Ponta si 45% pentru Iohannis, rspunde masina.
-Am impresia ca ai citit invers rezultatele, ii sugereaza operatorul; mai citeste odata, iti recomand, pentru a da de adevarul cel mai adevarat.
Si masina mai citeste odata si vazand ca intradevar a gresit, corecteaza ce era de corectat dupa care isi cere scuze.
Daca domnul Iohannis isi patenteaza masina si o pune in fabricatie in 40-50 de intreprideri, Romania va ajunge una dintre cele mai prospere tari din lume. Asa de tare se vor imbulzi politicienii de pe mapamond sa cumpere aceasta masina minune.
Cioaca: Domnule Genuneanu, de la cine aveti dumnevoatra ceste informatii ultra-ecrete?
Genunenu: Pai tu de la cine crezi? De la Radio Erevan, bineinteles.
Cioaca: Domnule Genuneanu, va multumesc pentru acest interviu.
Genuneanu: Ai scris cecul?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE