FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Dixit!
Text postat de Ion Gabriel Pusca
SPUNEAM PE 03.11.2014:


Sunt doua scenarii:
1. nu asigura nimic si votul se petrece ca si acum,(lozincile sunt doar vorbe-n vant ca sa mai pacaleasca niste votanti in tara)in incercarea de a subtia linia de votanti a lui Iohanis, Caz in care diferenta dintre Ponta si Iohanis va fi de 3-5 procente in favoarea lui Iohanis

2. Asigura posibilitati de vot pentru romanii din diaspora si atunci cifrele se misca spre un 5-8 procente in favoarea lui Iohanis.

Procentul celor care vor iesi la vot va depasi 60%

Indecisii, cei care nu au venit la vot deoarece stiau ca va iesi Ponta oricum, acum vor veni in numar foarte mare la vot. Iar Diaspora va fi o forta care va conta in defavoarea micului Fitilescu.
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-11-03 21:22:01


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Hint: nu este la ferma lui Nastase la numarat oua..  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-11-19 19:48:51
         
 
  Domnule Jupp B.Itter, eu am dar exemplul cu 500 ca sa imi fie mai usor la calcule:) da se poate sa trimita care 50 fiecare si tot se face un furt de 700 de voturi (cat prezenta la o sectie de votare din Bucuresti)in doat 5 comune. Dar cate comune au fost aservite PSD ului dupa Noaptea Marii Iertari? Dar mai luati in calcul si ca acest model se poate dezvolta in fel si chip...

cu ideea ca aceia care au votat parlamentul au dreptul sa fie condusi de cei alesi de ei, sunt foarte de acord, cu al doilea motiv insa nu as marsa deoarece camasa nu se va scoate nicicum.

Intrebarea este alta-dupa ultimele noutati: Potain vacanta asta
1. isi linge ranile
2. gandeste un buget care sa ii acopere cat mai repede gaurile facute
3. merge sa raporteze undeva ce prostii a facut si sa ceara ajutor pentru a nu intra in puscarie?

Celor care stiu unde isi petrece premierul vacanta si mai ales in ce companie le va fi usor sa raspunda.. :))

 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-11-19 19:48:28
         
 
  Dle Jupp B.Itter, imi cer scuze pentru inchiderea comentariilor darse pripasisera doua ganganii pe aici si nu le puteam da nicicum afara. Acum ca am redeschis comentariile va rog ca daca mai apar ganganiile sa le ignoram, cum merita de altfel.

Domnule Pușcă,
ați închis comentariile pe pagina "Dixit!" așa că vă răspund aici (cu scuze către domnul Cristescu pentru folosirea paginii domniei sale, dar este vorba tot despre alegeri)

În primul rînd, vă felicit pentru cîștigarea pariului. Sper că '83 a fost un an bun.
Despre fraudarea alegerilor, da, tursimul electoral pare principalul mijloc de fraudare, auzisem cu toții de el dar a trebuit să vină domnul Ponta (o sursă evident autorizată) ca să certifice existența "mașinilor de fraudat alegerile". Pe de altă parte, 500 de votanți pe cap de primar e cam mult. Statistica la primul tur spune că, dacă scădem orașele mari, suburbiile lor și stațiunile, cea mai "turistică" secție a fost nr. 232 Vîlcelele - jud. Călărași (primar PDL cumva?) cu 351 turiști la iar pe locul 4 secția 233 din aceeași comună cu 311 turiști. Comuna pare în mijlocul cîmpului, nu știu dacă o avea vreo situație deosebită. Acesta ar fi maximul, dacă am timp, o să fac o statistică mai detaliată dar aș spune că numărul turiștilor per comună a fost undeva la 200-300.
Pe de altă parte, să notăm că, deși în primul tur au fost cu 200.000 de votanți mai puțini ca în 2009, totuși pe listele speciale sunt cu 337.000 mai mulți (43%)?! Cum s-o fi justificînd asta? Tot mai mulți orășeni și-au făcut vile la țară în timpul dezastrului exonomic băsist? Sau știe Ponta cum e cu mașina? Urna mobilă a fost și ea folosită de 76.000 de ori, față de 34.600 în 2009, creștere cu 119%, care sper să fie datorată de aglomerarea pușcăriilor, nu de cea a azilelor.

Cît despre îndepărtarea lui Ponta, nu sunt de acord, din două motive:
- unul, că și cei care au votat parlamentul actual au dreptul să se vadă conduși de cei pe care i-au votat;
- al doilea, că sunt curios pe unde va scoate cămașa finanțista habarni... asta... harvardistă, cînd va fi să facă bugetul pe 2015.

Postat de catre Jupp B. Itter la data de 2014-11-19 16:47:06
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-11-19 19:39:35
         
 
  peia, ia cauta-l tu pe exintescu , hai, fuga dupa el...
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-11-18 22:38:49
         
 
  Pușca, nu fi rebel! Nici eu nu te citesc! Cred ca nimeni nu te citește! Pa pa! PS. Șterge textul ca sa scăpam de comms! Daca nu o faci îți reduc nivelul!
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-11-18 19:51:17

Mi-ai inseninat seara exintescule. M0as fi simtit jenat ca unul ca tine sa citeasca ce scriu eu..

Hai, redu-mi nivelul.. sa te vad... redu-mi nivelul si dispari de pe pagina asta.. hai... pa!
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-11-18 22:38:18
         
 
 
băi papagalilor

 photo Curca12.jpg

CINE VORBEȘTE...


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-11-18 20:00:45
         
 
  Peia, aport la somn! Acum! Nesimtitule!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-11-18 19:58:09
         
 
  Pușca si tu ești poiet?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-11-18 19:52:07
         
 
  Pușca, nu fi rebel! Nici eu nu te citesc! Cred ca nimeni nu te citește! Pa pa! PS. Șterge textul ca sa scăpam de comms! Daca nu o faci îți reduc nivelul!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-11-18 19:51:17
         
 
  si peia dar si...  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-11-18 19:48:01
         
 
  Exintescu sunt cativa autori aici pe care nu ii citesc din principiu. printre ei se afla si peia si tu.. deci, repet, valeaaaa...pas pe alta pagina. Multumesc pentru intelegere..
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-11-18 19:47:28
         
 
  Nea' Mitica, mai asteptam pana ma intorc de la Barlad unde pe 22 si 23 sunt invitat cu colegii sa tinem un recital de poezie si cateva lansari de carte. daca pana miercurea viitoare nu a cazut Ponta si guvernul PSD, IESIM IN STRADA. Si mie imi convine sa iesim deoarece nu numai ca imi pastrez cele patru sticle de Merlot din '83 dar primesc si bonus doua sticle de cognac frantuzesc vechi de 30 de ani..:)  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-11-18 19:45:01
         
 
  Nu ai citit apelul meu?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-11-18 19:40:06
         
 
  Pai, șterge postarea!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-11-18 19:39:36
         
 
  Si iată ca justiția funcționează in Romania! Ce nu s-rezolvat in 6luni, s-a rezolvat intr-o după amiaza! Penalii la pușcărie! Deputații le-au luat imunitatea!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-11-18 19:38:56
         
 
  Exintescu si peia, ia, luati-va jucariile si valea de pe pagina asta... hai.. pa!  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-11-18 19:38:19
         
 
  Dle Jupp B. Itter, acum practic nu mai are rost sa disecam, m-am dat si eu rotund, -nu ca n-as fi destul..:)

Eu gandisem scenatiul pentru un 60-60.5% iesiti la vot. Chiar daca ar fi realiat ceea ce a promis Ponta, in tara se pornise deja tavalugul. Practic tinerii care au iesit cu Uniti salvam... sunt cei care au generat aceasta miscare foarte mare si buna pentru Romania. Fiica mea a stat la Londra 11 ore pana a votat dar avea cumparat biletul de masina spre Londra inca de Marti. Studentii din diaspora au fost uniti si hotarati. La fel cum au fost si provocatorii care au generat probleme in Italia si Franta.

previziunile mele nu au fost foarte precise dar un lucru este adevarat: procentul celor iesiti la vot a depasit 60% si nu doar cu un procent.. :)

S-a pus si se pune in continuare problema furtului la vot. Mi-am calcat pe inima si am intrat in hora, am depus actele si am fost vicepresedinte la o secie de votare. NU SE POT FURA VOTURI DECAT DACA toti membrii coisiei de votare unt cumparati! Si atunci inca sunt mari probleme.

Stikerul este o pacaleala, niste bani dati in plus, se scoate cu mana. Asa ca furtul serios se face la sate unde primarii isi trimit cate 3-400 de oameni unul altuia si acesti oameni voteaza o data la primaria vecina si odata la primaria lor. Sau se plimba din primarie in primarie si viteaza de 5-6 ori. La sectia unde am fost din cei 15-16 pe care i-am suspectat doar 1 singur a incercat sa viteze de doua ori. O data la noi si o data in Bolintin vale unde avea domiciliul. Din fericire acolo a fost un prieten de-al meu presedinte de sectie -caruia i-am transmis numele tuturor bolintinenilor care votatsera la sectia mea- si cand individul a vrut sa voteze, amicul meu l-a intrebat: Ce preferi sa votezi de doua ori si sa faci puscarie sau sa mergi acasa ramanand doar cu votul de la Bucuresti... :) a ales a doua varianta desi.. cine stie de cate ori mai votase in Bucuresti. Acuma, Doamne ajuta! Daca Iohannis este hotarat sa faca ceea ce a spus are in spate o forta coplesitoare: POPORUL. Care va iesi in strada la cererea presedintelui ales. Eu am pus pariu cu amici pentru un procent de 60-64% participarea la vot. Am castigat 8 sticle de Merlot din '83. Ieri am mizat 4 dintre ele ca pana pe 1 decembrie suntem in strada sa cerem dizolvarea guvernului. Din pacate Basescu, ne trage tzeapa iar... nu a cerut -iata sunt doua zile- demisia lui Ponta si dizolvarea guvernului... Asta ma cam pune pe ganduri... deoarece in 3-4 saptamani Ponta isi acopera toate magariile facute in ultimele 2-3 luni...
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-11-18 19:36:56
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Peia, fuga de te culca! Sora lu ceas așteaptă Viagra!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-11-18 19:36:40
         
 
  Peia, cere-ți scuze! Si pun o vorba buna! Fără nevasta si copii, ți-a rămas Europeea! Plătește si datoria la fisc, împăca-te cu copiii, si vei fi mântuit!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-11-18 19:12:10
         
 
  schimbă placa, fncăci ai făcut șanț.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-18 19:07:06
         
 
  Domnule nenea Mitică :)

Nu, dacă aș fi în locul lui Ponta și aș avea tendințe masochiste, nu m-aș bate singur, ar fi suficient să mă întîlnesc cu vanghelie, cu mazăre sau cu băieții cu dosare penale, să-i privesc în ochi și să le spun că a picat legea amnistiei.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2014-11-18 18:57:49
         
 
  dări am dat cîte vrei.
i-am dat amantei tale, înaintea ta, destule. adică acolo unde am dat eu, tu ai lins!
hă, hă... lingirică!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-18 18:47:51
         
 
  Ți-ai plătit mai dările? Satisface-ți mai nevasta! Te dau copiii afara din casa!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-11-18 18:45:56
         
 
  vai!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-18 18:42:08
         
 
  Peia ești nesimțit!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-11-18 18:41:32
         
 
  ...și - evrika! - redirecționat de aceleași muște în
floare țigăncii din pantelimon.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-18 18:38:20
         
 
  off, pă intră în încurcătură mare coana justițika!
să-l ierte pe io-canis, înseamnă să-i ierte și pe toț ceilalți, acuzați de madam ANI de acelaș lucru.
să nu-l ierte, nu să poate, că ce? să se răscoale poporu care l-a votat?
maaare-ncurcătură!...
cum credeți că se va rezolva cestiunea?
e!
cu un telefon scurt de la bășilă!
iar tu ești creația marelui kior! care interpretează legea precum vrea mușchiulețu lui.
deci, hai dom nou președinte, dă-o dreacu de lege, nu te-mpiedici tu, ditai malău, de așa aceva!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-18 18:34:23
         
 
  Peia, renalule, poporul roman l-a votat, beleuzule! Respecta democrația si votul tinerilor, bai bolnavule! Cât de demagog poti fi? Sa te legi de prostata lui Cta, tu fiind putred fără de rinichi! Rușine!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-11-18 18:28:39
         
 
  în primul rînd, malăul neamț are o problemă cu justiția. el, care se lăuda că va garanta libertatea acesteia, va fi iertat, desigur, de coana justițika kare va închide ochii la incompatibilitatea malăului.
ce m-a distrat foarte tare este afirmația prusacului că el e "un președinte liber"! individu se face că nu știe că a fost făcut președinte prin manevrele oculte ale securist-bășiștilor, care au lucrat intens la crearea valului de votanți sculați din morți ca să-l iordănească pe malău.
ori asta e o dovadă clară că viitoarea păpușa de la cotroceni, mălai mare io-canis, va fi tras de sfori de către ăia care l-au așezat în jilț și i-au pus pe cap o coroană de împărat gol.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-18 17:47:04
         
 
  "Nu sunt de acord cu dvs., Ponta s-a bătut singur."
(Jupp B.Itter)

Jupp,
Inainte de a-l condamna pe Victor Ponta pune-te in situatia lui. Daca si tu ai fi masochist cu este marele premier, si daca nu ai gasi nici un bataus care e dispus sa-ti faca placerea, nu te-ai bate singur?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-11-18 17:13:13
         
 
  Nu sunt de acord cu dvs., Ponta s-a bătut singur.
El a aplicat varianta 1 și a scos astfel la vot o mulțime de oameni în țară. rezultatul: o victorie la o dif. de 1,03 milioane voturi pentru K. I.

Dacă ar fi aplicat varianta 2, cum participarea la turul 1 a fost cu 200.000 de oameni mai mică decît în 2009, probabil că nu s-ar fi prezentat la vot mai mulți decît în 2009, adică 10,48 milioane voturi valabile. Așa însă, au fost 11,56 milioane voturi, cu 1,08 milioane mai mult decît în 2009, adică aprox. diferența dintre candidați.
Cum probabil cei ieșiți suplimentar la vot au fost toți împotriva lui Ponta, cred că varianta 2 ar fi dus la o luptă foarte strînsă, nu o victorie cu 5-8%, cum anticipați.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2014-11-18 16:29:32
         
 
  Domnule Pusca,
Parerea mea este ca Basescu nu sufera din cauza ca pisicutul nu a ajuns cu botisorul la castronul cu lapte. Faptul ca la atacat pe prusac inainte de primul scrutin, desi stia ca frumoasa Helena nu are nici o sansa, a avut doua scopuri:
-sa nu si-o instraineze pe zeitac, ca vorba aia, oameni suntem, cine ar putea spune nu la o asemenea bucatica
-sa arate romanilor ca Iohannis nu este in gasca cu el, asa cum incerca sa-l portretizeze propaganda pontista pe teuton.
Basescu l-a ajutat pe Iohannis sa ajunga presedinte cat a putut.
Fara filmuletul cu pisoiasul si fara apelul facut de cotoiul Basescu ca "asa zisi basisti" sa iasa la vot pentru a arata pisicutului ce cred ei despre el, alegerile ar fi fost mult mai stranse.

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-11-17 22:09:20
         
 
  Cititorul de almanahe a fost vanat de media pentru amuzament, el nu conteaza in momentul de fata. Asupra unui lucru as dori sa atrag atentia!!

Basescu este foarte rezervat, ceea ce ma duce cu gandul ca sufera alaturi de Soarec. Victoria neamtului ii incurca planurile de a deveni prim ministru separe. Si vom constata acest lucru imediat: daca pana joi, Basescu nu nu cere in mod oficial demisia lui Ponta, este clar si il lasa pe acesta sa acopere urmele banilor cheltuiti fara limitare, din buget, pentru aceasta serie de scrutinuri. Pe de alta parte daca pana joi -vineri Ponta nu isi depune demisia, este mare probabilitatea sa se iasa in strada.

Alegerile anticipate pot fi aduse in prim plan de popor.

Ponta a facut o miscare politica excelenta duminica seara. Nu stiu cati au sesizat: a confirmat victoria neamtului exact la timp pentru a evita alegerile anticipate. daca ar fi lasat pana dimineata comunicatul de presa, acum aveam 40000 de oameni la Universitate, guvernul cazut si situatie de criza. Sa vedem.. rabdarea este rasunsul tuturor intrebarilor..:)
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-11-17 21:03:25
         
 
  Infrangerea suferita l-a pus pe ganduri pe celebrul cititor de almanahe.El a recomandat unor colegi PSD-isti,datorita rezultatelor slabe,sa faca un pas inapoi,ca Hrebenciuc.Chiar asa?Bineinteles ca nu se referea la Oana...  
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2014-11-17 17:55:45
         
 
  Cinste ție! Ponta si PSD au uitat cum se face manipularea! Erau Dnezei! Iată ca...al dreq internet!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-11-17 03:34:38
         
 
  Cinste ție! Ponta si PSD au uitat cum se face manipularea! Erau Dnezei! Iată ca...al dreq internet!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-11-17 03:33:18
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE