FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
si eu sunt atat pentru cat si contra...
Text postat de Dumitru Cioaca
Bineinteles ca sunt pentru! Pentru cine? Pentu Ponta, bineinteles! Fiindca omul a dovedit ca poate multe. Pai nu a dus el faima Romaniei pana si in insulele Fiji? Findca teza de doctorat a lui Nicolaie Iorga nu ajuns pana acolo, dar teza de doctorat lui Victoras Pontulica a starnit admiratia si entuziasmul celor mai mari oameni de stinta fijiieni. In afara de asta Ponta este si un mincinos profesinist care minte si atunci cand vorbeste de starea vremii. Si are dreptate. Ce rost are sa-l indispui pe un om spunandu-i sa-si ia umbrela ca o sa ploua? In loc sa-l faci fericit spunandu-i ca sub o presidentie Ponta nu o sa mai ploua niciodata cand respectivul individ va iesii la plimbare? In afara de asta Ponta stie sa promita. Mie mi-a promis ca Guvernul American imi va da o pensie americana dubla decat cea care mi se cuvine, dar numai daca eu, in calitatea mea de diasporez, voi vota pentru el. Pai poti sa zici nu la o pensie de doua ori mai mare? Mai ales atunci cand stii ca Ponta il are la mana pe Obama? E suficient s-i zica:
-Daca nu-l faci fericit pe Cioaca,te-ai lins pe bot de toate bazele tale militare din Romania!
Iar Obama ii va raspunde:
-Gata frate, se face!
Nu am cunostinta de ce le-a promis Victoras pensionarlor romani, dar ceva-ceva tot le-a promis din moment ce ii vad asa de fericiti si nerabdatori sa il voteze. Pai daca a promis el pana si vadanelor ca le va da in fiecare noapte ceeace le lipseste? De acesta promisiune sunt sigur ca se va tine de cuvant. (Sper insa sa nu dea acelasi lucru si la restul populatiei.) Ca sa nu mai vorbesc de clerul romanesc care a trecut cu toate odajdiile de partea lui. Fiindca el e de parere ca negotul de parohii este treba Celui De Sus si nu a juristilor atei impusi de tradatorul Traian. Pai spuneti si dumneavoastra, cine cunoaste cel mai bine cat valoreaza o parohie, un episcop care s-a ocupat de negotul cu ele inca de pe vremea cand era diacon, sau un judecator basist care nu si-a varat odata devla sub un patrafir pentru a-si marturisi pacatele? In afara de asta eu nu cunos o alta personaliatate care ar putea sa ne reprezinte cu mai mult succes in strainatate. Cand va merge (in calitate de presedinte, bineinteles!) la italieni le va spune acestora ca el in afara de dac mai este si italian. Prin strabunicul lui, care, inaite de a se pripasi in Romnia mai era inca var primar cu sotul Sophiei Loren, Carlo Ponti. Cand va merge la nemti ii va transmite Angelei cele mai sincere urari de sanatate din partea prietenului lui din copilarie, Klaus Johannis. Cand va merge la americani le va sopti cat de uraciosi sunt rusii. Iar cand va amerge la rusi le va spune ca yankeii, tot yankey au ramas! La chinezi nu trebuie sa le mai spuna nimic, ca i-a convins deja ca el este chinez cu ocazia ultimele vizite pe care a facut-o acolo. Ca nu degeaba i se spune lui Micul Titulescu! Celor care au inca indoieli ca va ajunge mare le spun doar atat: dati-i fotoliul prezidential si veti vedea voi cat de mare va ajunge! Mai ales la diametrul trunchiului,ca de la o anumita varsta capul nu mai creste.
Si acum sa va spun de ce sunt contra lui Johannis. Fiindca a pus pe picioare orasul Sibiu. Si de la un oras pus pe piciore te poti astepta oricand ca o poate lua la picior cand devine nemultumit de locuitorii lui. Si asta ne-ar mai trebuii! Ca acesta veche asezare dacica sa o ia pe urma sasilor si sa se stabileacsca in Germania. Pe cand daca il lasa pe butuci, asa cum l-a gasit, despre acest mare pericol care ne paste astazi nici nu s-ar vorbii! Dupa acea ce sa caute un sas in Palatul Cotroceni care a gazduit de-a lungul timpului regi daci de prima marime? Cum au Carol Intaiul si de monarhie Intemeietorul. Sau Ferdinand Intregitorul, Carol al Doilea Afemeiatul si Mihai Intai si de Stalin Instelatul. Pai cine a propus un referendum asupra re-instaurarii monarhiei dacice, Johannis sau Ponta?
Si cum ar arata un dulap sas ca Johnnis langa mobilele dacice cele mai fine aduse la Cotroceni de acesti patru mari regi direct din atelierele de tamplarie al marelui Buerebista?! Ma rog,lista motivelor ce ma fac sa fiu contra lui Johannis e mult mai lunga, dar cum sunt de parerea ca marea majoritate a electoratului europeeic e deja convinsa ca el, avand numai sase case, este sub nivelul lui Ponta care are sapte, si asta fara sa dea o ora de meditatie, ma opresc aici.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE