FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Două luni
Text postat de Emanuel Cristescu
Exact atât va avea nivelul redus domnul Florentin Sorescu pentru încălcarea Regulamentului. Adică până în 12 ianuarie 2015. Următoarea posibilă sancțiune 3 luni. Șamd.

Aviz amatorilor.

Utilizarea cuvintelor vulgare, indiferent de contextul imaginat de autor, aici, nu este permisă.

Îi rog pe membrii acestei comunități să mă sprijine să păstrăm aici o atmosferă salubră și nu să torpileze exigența mea privind acest aspect.

Vă mulțumesc.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  P.S. Dacă l-aș fi repostat, trebuia ca cineva să-l fi văzut, nu? Or nici măcar eu nu rețin să-l fi văzut în lista de texte.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2015-01-21 04:26:39
         
 
  Dacă vă voi spune că de data asta nu l- am repostat, nu mă veți crede.
Și, verificând și văzând, trag concluzia că sunt două posibilități: fie repostarea e mai veche, fie s-a autopostat.
Habar n- am ce și cum, dar este exact cum vă spun.
M- am uitat la un moment dat, dar apărea doar titlul (fără conținut). Chiar voiam să-l întreb pe Florin dacă el l- a șters ori dvs.
Rog să verificați, dacă se poate, când a fost repostat, că sunt și eu curios. Foarte.
Repet, nu e o glumă.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2015-01-21 04:22:01
         
 
  dactot sunteți la capitolul "vulgartăți", don cristescu, ce ziceți de sintagma inteligentă "P.ută", pe care-o poartă în gură, cu mare satsfacție, la o anumită oră, pupilul dv, alcoolicul de serviciu al saitului?

"CTA il face face varza pe P.uta. Varzaaaa!
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-01-18 23:46:57

sau, segmentată astfel, capătă fix o altă conotație?
dacă da, comunicați-mi specialmente, ca s-o pot folosi și eu, atunci cînd vreau să-i dau o delicatesă oricui, de pe acest sait.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2015-01-21 00:26:08
         
 
  Domnule Sorescu,

Textul pentru care ați fost sancționat se află iar printre textele dumneavoastră. Voi face o excepție și voi aștepta 24 de ore să-l radiați. Și, sunt sigur, știți că voi verifica. Dacă după 24 de ore, începând de acum, textul nu o să fie șters voi ține seamă de rugămintea dumneavoastră și voi aplica sancțiunea pentru 3 luni fără 6 zile. Vedeți ce înțelegător sunt?

PS. Nu ar fi mai util și mai onest să scrieți (și am văzut că scrieți bine) decât să vă pierdeți timpul pentru o cauză pierdută? Până și Rădulescu pare să fi înțele și să se fi obișnuit cu ideea că aici nu au ce căuta cuvintele vulgare. Dumneavoastră de ce perseverați în această eroare? Doar știți ce spuneau latinii, în acest context, despre perseverare...
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-01-21 00:19:17
         
 
  Domnule Cristescu, din următoarea mea sancțiune trebuie să scădeți fix 6 zile. Prin urmare, nu pot fi "suspendat" pentru trei luni... Trebuie să lăsați o gaură în căluș. O breșă.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2015-01-21 00:09:09
         
 
  Radulescule, ai grija la limbaj. Altfel...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-01-18 23:48:24
         
 
  CTA il face face varza pe P.uta. Varzaaaa!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-01-18 23:46:57
         
 
  CTA il face face varza pe P.uta. Varzaaaa!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-01-18 23:46:57
         
 
  domnule Cristescu, cand expira cartonasul rosu acordat colegului Florin Radulescu? m-am tot uitat sa vad, dar nu gasesc nicio mentiune in sensul asta. va multumesc anticipat!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-01-18 22:48:19
         
 
  "O nouă încălcare va însemna 3 luni."
(Domnul profesor Cristescu amenintand nivelul domnului avocat Flotrentin Sorescu cu alte trei luni de abstinenta fortata)

Domnule profesor Cristescu,
Daca pana si un om al legii, cum este domnul avocat Sorescu a ajuns sa incalce legile europeeice, asta ce inseamna? Ca sunt juste si corecte? Sau ca ele sunt atat de exagerate prin duritatea lor incat pana si un stalp al dreptatii judiciare se vede silit sa le incalce pentru a-si putea apara libertatea de exprimare? Parerea mea este ca atata timp cat regulamentul europeeic nu va fi schimbat ca cel putin oamenii legii sa poate sa-l respecte, orice masura punitiva impotriva incalcatorilor lui va avea un efect cu totul contrar celui asteptat.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-01-18 20:30:53
         
 
  Poeții compun poezii și nu dau “capuri în gură”. I.G.

Poate expresia a folosit-o metaforic, cum le sta bine poetilor si nu in sensul direct, prezidentiabil.
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2015-01-18 12:36:17
         
 
  "Mieux vaut tard que jamais"

O nouă încălcare va însemna 3 luni. Câțiva membri Europeea au experimentat deja.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-01-18 10:57:59
         
 
  12 ianuarie 2015, sau 2016?  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2015-01-18 10:37:19
         
 
  Multumesc pentru sustinere IGP( Lupisor)! :)

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-11-13 19:35:25
         
 
  Lache-Grigorache, esti un las, ca de obicei, din nefericire pentru tine, aici nu poti lasa in subsolul textelor tale cacacioase si puerile doar comentariile care-ti convin, cele laudative, asa cum procedezi pe alte site-uri.Inca ceva:de pe site-ul de guvizi" negru pe alb" EU m-am retras, pigmeule, nu m-a dat nimeni afara, asa cum sperai tu si iumbi a ta casatorita.

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-11-13 19:30:09
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  @Ioan Grigoraș

Cică o gospodină a intrat o dată într-un magazin de instrumente muzicale și a apăsat cîteva clape ale unui pian. Vînzătorul, probabil afon sau în criză de clienți, i-a lăudat talentul nativ și i-a prevăzut un viitor luminos într-ale muzicii. Așa că gospodina noastră și-a tras un pian în sufrageria apartamentului, încercînd să împărtășească cu tot blocul măiestria ei proaspăt descoperită. Doar că, de la o vreme, exercițiile îi erau mereu întrerupte de lătrăturile unui cîine.
Nervoasă, gospodina noastră a mers la vecinul iubitor de animale:
- Domnule, vă avertizez să vă potoliți cîinele care urlă și face o gălăgie de nedescris, de nici nu mă mai aud cînd cînt la pian.
La care vecinul:
- Scuzați-mă, doamnă, dar cine a început?
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2014-11-13 16:44:06
         
 
  pdap, e la fel de posibil sa se lege, ma gandesc

Să se, nu să și-o? O sfoară cu fundiță-n pe post de sfincter?

Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-11-12 23:20:05

afanase, vorbe groase, tu nu cumva vrei să mi-o?
da' ai pretenții cam mari, totuși. o vrei și cu fundiță. păi de ce? uite, ăsta de ma jos - cu care, văd, ai ajuns partener! - tot mi-o, în fiecare seară, cînd îl apucă dorul.
bine, treacă de la mine, îi pun fundiță și-ți aștept sfincterul bucal, în vizită.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-13 12:48:19
         
 
  Domnule Pușcă, poate în profesia dvs. indivizi de teapa ceor la care facem referire pot fi numiți poeți, dar în meseria mea, un individ, pe care nu-l cunosc și nu am avut nimic de împărțit cu el îmi scrie pe toate siteurile literare, atât în public cât și în privat “că-mi dă capuri în gură”, nu poate fi numit poet ci așa cum l-am catalogat eu în comentariu de mai jos în urma căruia dl. Cristescu mi-a dat un avertisment.

Fapta acestui individ se încadrează în perevederie art. 206 din Codul Penal
Amenințarea
Fapta de a amenința o persoană cu săvârșirea unei infracțiuni sau a unei fapte păgubitoare îndreptate împotriva sa ori a altei persoane, dacă este de natură să îi producă o stare de temere, se pedepsește cu închisoare de la 3 luni la un an sau cu amendă, fără ca pedeapsa aplicată să poată depăși sancțiunea prevăzută de lege pentru infracțiunea care a format obiectul amenințării.

Iar fapta ceor care încurajează un astfel de comportament se încadrează prevederile Art. 48 din Codul Penal
Complicele
Complice este persoana care, cu intenție, înlesnește sau ajută în orice mod la săvârșirea unei fapte prevăzute de legea penală.

Un poet adevărat, compune versuri nu își doboară concurenții prin atacuri mârșave trimise în public sau în privat pentru a-i face să se retragă de pe siteuri și să rămână el singura persoană citită și comentată.
Salut inițitiva dl. Cristescu de a face curățenie pe site, deși în unele situații îi pot imputa prea multă clemență. Poeții compun poezii și nu dau “capuri în gură”.

Cu stimă
 
Postat de catre Ioan Grigoras la data de 2014-11-13 12:45:53
         
 
  Peia, seara se lasa...plateste-ti darile.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-11-13 00:04:12
         
 
  Peia, seara se lasa...plateste-ti darile.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-11-12 23:32:28
         
 
  pdap, e la fel de posibil sa se lege, ma gandesc

Să se, nu să și-o? O sfoară cu fundiță-n pe post de sfincter?



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-11-12 23:20:05
         
 
  cum am mai zis, șușotilă,
te aranjează rău grija de mine.
săracu de tine, ce coșmaruri de esență caritabilă trebuie să ai! nu apar eu într-un loc, că, hop și tu, ca bugs bunny. tu, ca și alții de pe aici, se pare că nu puteți trăi decît parazitîndu-mă, ca teniile.
dacă dispar eu, muriți, săracii de voi, vă asfixiați, cădeți în letargie, deveniți niște anonimi sfrijiți.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-12 22:11:46
         
 
  d-le CTA, dupa parerea mea, mania persecutiei e o manie comuna; mult mai interesanta mi se pare (banuiesc ca exista pe undeva in nomenclatorul de specialitate) mania de a porecli tot ce misca - data, probabil, de dorinta nimicirii adversarului atunci cand nu poti sa-l iei de guler sau de anumite organe pereche (fie pt ca n-ai destul sange-n instalatie, fie pt ca e vorba de un interlocutor virtual, pe care nu poti sa-l iei de IP, mai ales cand nu stii ce-i ala, cazu de fata); urgenta si caracterul de nestavilit al acestei dorinte au ceva din definitia incontinentei - n-am zis urinara, deci nu se leaga neaparat de sfinctere - dar se trateaza si asta, banuiesc ca tot cu ceaiuri, masaje, post si rugaciune. pdap, e la fel de posibil sa se lege, ma gandesc.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-11-12 21:45:42
         
 
  acolo e s-or, desigur

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-12 20:53:00
         
 
  păi, văd că, de slobozit, te slobozi dihai, lîngă mine, afanase!
vrei să mă concurezi?
sau maniile tale sunt legitime?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-12 20:51:21
         
 
  voi repeta comul ăsta pînă vi s-o strepezi dinții, căci vreau să aflu cum e cu "slobozirea" aia

Asta sună a manie recunoscută, asumată și exhibată: vreau să fiu slobod să mă slobod oricînd și oriunde.
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-11-12 20:47:21
         
 
  zău, măi afanase?
tu ai așa ceva la gură?
sfinctere care se slobod?
sau ale tale sunt mai reținute, mai constrictive: se "exprimă" la ore fixe, cînd tot omul își eliberează încărcătura metabolică, achiziționată diurn?


dar, prin intervenția asta, mr cristescu ai și dovada "contextului" de care făceai caz.
deci, mr cristescu, atunci cînd personu de mai jos (care se dă a fi sus!), marili educat al saitului, revine - acum doar cu insinuarea destul de străvezie, mai ieri cu afirmația drectă - ce hotărîre iei în acest caz, căci văd că alții - nu e vorba numai de mine - sunt imediat articulați la muzicuță.



 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-12 20:45:57
         
 
  Sfincterele sînt mușchi inelari care înconjoară un orificiu natural, reglându-i deschiderea în funcție de gradul de contracție sau de relaxare. Unele persoane au afecțiuni de genul frustrărilor perpetue, care le împiedică să-și controleze musculatura care le controlează emisiile. Se spune că suferă de incontinență. Inclusiv verbală. Pare să fie simptomul obsesiv al persecuției care culminează în manie.  
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-11-12 20:28:11
         
 
  cum e cu "slobozirea sfincterelor", dom cristescu?
pot afla, totuși?
e ecoliterar?
am dat în context lu editoru care m-a cenzurat tot pe mine.
cum e, deci?
principiul e valabil doar cînd ne place noo?

Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-12 19:58:20

voi repeta comul ăsta pînă vi s-o strepezi dinții, căci vreau să aflu cum e cu "slobozirea" aia.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-12 20:22:29
         
 
  cum e cu "slobozirea sfincterelor", dom cristescu?
pot afla, totuși?
e ecoliterar?
am dat în context lu editoru care m-a cenzurat tot pe mine.
cum e, deci?
principiul e valabil doar cînd ne place noo?

Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-12 19:58:20

voi repeta comul ăsta pînă vi s-o strepezi dinții, căci vreau să aflu cum e cu "slobozirea" aia.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-12 20:00:19
         
 
  cum e cu "slobozirea sfincterelor", dom cristescu?
pot afla, totuși?
e ecoliterar?
am dat în context lu editoru care m-a cenzurat tot pe mine.
cum e, deci?
principiul e valabil doar cînd ne place noo?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-12 19:58:20
         
 
  și am dat în context, taman aseară, lu musiu de serviciu, editor, care s-a făcut că plouă cu broscuțe.
văd că e cineva care a radiat minunăția de expresie ecoliteară a foarte educatului domn.
asta ce înseamnă? că nu prea a fost ecoliterar?
să cred că taman mînuța voastră sfîntă și corijatoare a palmat comul venerabilului onorabil?
deasemenea, am atenționat de trei ori pe același onorabil, că pupilul lu matale își face de cap.
nimic, absoliman.
dimpotrvă, am fost eu cenzurat.
sau cum ar veni: prințipial, mr cristescu, prințipial!...





 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-12 18:57:11
         
 
  deci, înțeleg că "a-ți slobozi sfincterele" este o exprimare cu muuult , dar cu mult mai ecoliterară decît termenul afanase?
da?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-12 18:49:57
         
 
  Ecoliteratură, domnule Peia, nu înseamnă literatură de seră.

Sigur, probabil, dumneavoastră, în calitate de ușă de biserică a site-ului, v-ați trezit așa, netam, nesam cu metafora în cap de la, denominatul de către dumneavoastră, parcă, "Afanase" care, vai, nu a scris ecoliterar. Ei bine, dacă în context, (nu ati dat link-ul sau un citat relevant) nu a fost vorba de un atac la persoană, distinsul domn s-a exprimat ecoliterar. Adică nu a folosit cuvinte vulgare.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-11-12 18:06:59
         
 
  mr cristescu,
văd că sunteți foarte generos în împărțirea de perdepse.
aș vrea să știu: dacă cineva-mi zice că-mi "slobod sfincterele" (autorul afrmațiee este fffoarte educatul attanasiu), se cheamă că e vulgaritate?
și dacă da, cum l-ați pedepsit pe marele educat?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-12 17:43:57
         
 
  Erata: si cu o viziune / arata  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-11-12 17:24:50
         
 
  Dle Grigoras, dumneavoastra sunteti un versificator cuminte, Florin Radulescu este un versificator istet, inovativ, antrenat si o viziune.
Din pacate izbucnirea de mai jos arat ca v-ati insusit temeinic si aplicati cu deosebita scrupulozitate influenta partii negative a Europeei promovata aici de doi trei indivizi fara cei 7 ani de acasa.

"În perioada în care-și postra maculatura de closet pe Europeea nu mai posta aproape niciun autor pe lângă el." spuneti dvs.

Dle Grigoras, fara suparare, v-ar mai trebui doua -trei vieti ca sa va apropiati de talpile 'maculaturii de closet' a lui Radulescu.

Patrati proportiile dle Grigoras si poate o sa castigati ceva simpatie prin comportamentul decent ca prin poezie sunt sanse minime sa cuceriti cititorii...
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-11-12 17:22:19
         
 
  Pentru că, domnule Grigoraș, nu ați sesizat până acum. Iar acum nu ați făpcut-o regulamentar. Trebuia să faceți trimitere exactă la comentariul făcut link, dată, pentru că, vreau să mâ înțelegeți, nu am timp și nici nu-mi propun să citesc tot și, mai ales să caut așa otova.

Însă, domnule Grigoraș, dumneavoastră ați depășit stadiul de sesizare și ați încălcat regulamentul

Pentru "boschetar, infractor recidivist, Florin Rădulescu" și poate și altele, pentru că, până acum nu ați creat problemi și mi s-a părut a fi un om politicos, primiți un Avertisment. Vă rog să nu mai escaladați astfel de conflicte și să sesizați cum v-am spus mai sus, încălcările de regulament. Altfel nu vă pot ajuta
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-11-12 07:37:10
         
 
  Domnue Cristescu ar trebui să vedeți și ce comentarii îmi lasă acest boschetar, infractor recidivist, Florin Rădulescu și să meditați dacă asemenea oameni au ce căuta pe Europeea să-și facă publice frustrările.
Individul în cauză a fost dat afară de curând de pe negrupealb și de pe alte siteuri că tot ce atinge murdărește.
În perioada în care-și postra maculatura de closet pe Europeea nu mai posta aproape niciun autor pe lângă el.
De ce este lăsat să comenteze liber când locul lui e într-o instituție specializată care tratează persoanele abuzate în copilărie.

Cu stimă
 
Postat de catre Ioan Grigoras la data de 2014-11-12 07:11:39
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE