FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Victor Ponta?
Text postat de ecsintescu virtual
Ce frumos ar fi fost o dezbatere intre Crin Antonescu si Ponta.

Acum ...castigatorul va fi Victor Ponta! Pentru p.uta, am votat Ponta si voi vota Ponta! Din convingere:))
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  don cristescu,
i-am numărat.
sunt fro zece.
în frunte cu pupilul matale, care-i și întrece!
mă-ntreb ce vor face ei cînd nu vor mai fi subsidiați de către bășiști?!
vor trece în tabăra astălaltă?
nu m-ar surprinde.
mercenearii au caracterul puturos al sconcșilor.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-05 21:50:43
         
 
  Ce frumos ar fi fost o dezbatere intre Crin Antonescu si Ponta. Ev

He,he! Daca pana vineri nu apare Crin alaturi de Santa Claus, Victorasul castiga cu cel putin 54%.
Astia de la Antena 3 au inceput sa alunge invitatii care nu ponteaza. Vivat democratia!
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2014-11-05 21:33:32
         
 
  "cioacă,
nu ești decît un papagal mărunt, cu ciocu mare!
dacă nu am greșit cumva pagina din dicționarul zoologic."
(Ioan Peia)

Domnule general Peia,
Eu va felicit sincer pentru victoria in alegeri al alesului inimiorei si dumneavoasta ma faceti papagal marunt?! Dumneavoastra cum v-ati simtii daca eu v-as zice ca sunteti cel mai mare cintezoi?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-11-05 08:03:07
         
 
  peleo, ce intelegi prin basist?  
Postat de catre General Motors la data de 2014-11-05 07:04:46
         
 
  peleo, tu esti abuzatu' de serviciu. Te-au calarit ceausescu, iliescu, constantinescu, basescu, acuma ponta...
Esti varza, victimas perpetua a smecherilor. Giga care ia palete peste urechi si fac toti biza de el.
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-11-04 23:30:37
         
 
  și ce repede devine "toată lumea" aliata voastră!
cum nu vă convine cineva, cum chemați ciurda la apel, să vă însoțească la caft. că voi numai așa aveți coraji, grămadă. peia e, ce mai, urîtul urîților, cel disprețuit de "toată lumea" voastră, că nu e pe placul vostru, v-o trîntește-n freză de nu vă vedeți.
acu cristescu nu mai e bun că nu joacă cum cîntați voi.
știți care-i faza?
voi chiar aveți convingerea că sunteți așa dă dddăștepți încît îi păcăliți pe toți, cînd, în fapt, vi se citește, cale de-o poștă, prefăcătoria, suficiența, arivismul, hămeseala, obediența, într-un cuvînt: atitudinea de centuriste, cu fason de dive amportante.
așa sunteți toți bășiștii și așa veți muri.
de fapt, sunteți niște cadavre mișcătoare.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-04 23:14:15
         
 
  cioacă,
nu ești decît un papagal mărunt, cu ciocu mare!
dacă nu am greșit cumva pagina din dicționarul zoologic.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-04 22:05:33
         
 
  vai, vai,
da' dacă te lăuda pe tine cum era?
ți-ai cărat ipocrizia, cu tine, și-n america aia.
în care ipocrizia e la mare cinste.
mama ei de enola gay!
eu sunt abuzat, tu un răzbuzat!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-04 22:03:51
         
 
  Prin alegerea omuletului de stiinta Victoras Pontulica, presidentia Romaniei va fii inobilata de inca un nume glorios, care va preafericii Poporul Roman. Sincere felicitari tuturor pontistilor de pe site.

p.s.
Domnule general Peia,
Victoras Pontulica, afland de serviicile imense pe care i le-am adus lui Traian Basescu ca agent acoperit in tara Pieilor Rosii s-a oferit sa-mi dubleze solda daca raman si in serviciul lui. I-am spus ca pana nu mi-o tripleaza nici vorba de asa ceva. Dumneavoastra ati primit ceva de la el pana in momentul de fata, sau numai praful de pe toba?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-11-04 22:03:50
         
 
  ți-a plăcut și-n seara aia, nu?
mai pupă-mă o dată!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-04 21:29:31
         
 
  P.uta..ca-n seara aia,  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-11-04 21:22:11
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  peia, abuzatule, nu in fata mea isi pierde Corbu credibilitatea. In fata mea si-a pierdut-o demult.
Acuma si-o pierde in fata tuturor. Toata lumea vede ca e ipocrit si judeca cu doua masuri. A facut in site mosia lui, cum fac baronii locali din Romania mosia lor.
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-11-04 21:19:44
         
 
  e grav, frate, fe fe grav!
păi dacă-ți pierzi credbilitatea în fața (d)olariului, e zarvă în americi, ești zero barat.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-04 20:44:43
         
 
  Ma deranjeaza ipocrizia lui Corbu. Omul asta si-a peierdut si ultima farama de credibilitate in fata mea. Chiar asa, profesore, in vazul lumii?

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-11-04 20:32:01
         
 
  Epiglumist, ar trebui sa ai posibilitatea de a posta. Ion Corbu, pls!!!!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-11-04 19:53:32
         
 
  tu, mercenarule, votezi după nordul sticloanței de samahoancă și generozitatea plătitorilor.
să mă pupi în "p-uta"!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-04 19:50:43
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE