FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Legendați, realism capitalist sau eșecul democrației?
Text postat de Elena Stefan
Dezinformarea, pentru a fi eficientă, se organizează. Pas cu pas până la detaliu. Și, în această întreprindere, ineligența dezinformatorilor se bazează mult pe context și pe naivitatea și idioțenia care sunt sau pot deveni utile.

Se pare, esența dezinformării constă în „informarea” subtilă a celor ce urmează a fi dezinformați cu „informații” pe care vor să le audă, pentru care sunt pregătiți și dispuși să le creadă. Și vai, câte lucruri de necrezut pot crede oamenii!

Realismul socialist a reprezentat o tehnică, la început empirică, de dezinformare la scară largă. Sintetic, tot ce ajută sistemul este bun tot ce este împotriva sistemului este rău. Iar cine nu este de acord înseamnă că este împotrivă.

În sistemele de tip totalitar marele manipulator era un „dat”, un „impus” de către sistem. Aparența era „salvat㔠prin, „niciodată 100%” Adică, întotdeauna trebuia să existe cel puțin, un 0,01%. Pentru ca fiecare dintre milioanele de împotrivitori să se creadă că el este acel „0,01%”. Și, cum nu aveau posibilitatea să se numere, aceste milioane erau reduse la, ușor de ținutul în frâu, 0,01%.

În democrații, se pare, marele manipulator trebuie să rezulte în virtutea unor „alegeri libere”. Care sunt „validate” de și mai marele manipulator dacă rezultatul ajută sistemul. Dacă nu nu! Adică nu sunt validate. Fie „majoritățile elective” cât de majorități vor fi fiind ele. În acest caz, se renunță la aparențe, la protocol, la lege, la orice. În 2012 am simțit pe propra noastră piele, direct, brutal, fără menajamente cum „democrația” a fost suspendată și realismul capitalist, mult mai subtil dar la fel de pervers și ticălos și-a arătat rânjetul.

În astfel de situații, legendații, pe care, altfel, unii îi pot doar bănui, alții îi intuiesc însă mulți nu le sesizează prezența insidioasă, își fac apariția cu riscul autodeconspirării. Simultaneitatea acțiunilor, „democratice” –nu-i așa?- conjugate a legendaților din afară a realizat efectul de halou, de context intoxicatoriu. Pentru . ca bocancul totalitarismului capitalist să poată fi indus, în percepția publică, a fi fiind mâna blândă și înmănușată și totodată izbăvitoare a destinului care, pro sistem fiind, este fatalmente bună. Spre deosebire de rațiunea consternată și de spiritul critic oripilat față de o astfel de încălcare grosolană a ceea ce se proclama a fi democrație și care, fiind așadar împotriva sistemului, trebuie să fie, prin definiție rele.

Iar, pentru salvarea și perpetuarea sistemului, nici un compromis nu este prea mare. Să ne amintim de ura feroce împotriva creștinismului a fostului seminarist Stalin. Când a avut nevoie să motiveze poporul rus împotriva invaziei germane, nu a ezitat să redeschidă bisericile, să accepte un nou patriarh și să înlocuiască apelativul „tovarăși” cu evlaviosul „frați și surori”

Suntem în plină campanie electoral㠄democratic㔠Legendații își fac treaba perfect. Îi vedem seară de seară la lalk show-uri, transmit mesaje, scrisori, etc. Și mulți le sorb vrăjiți cuvintele! Și mulți nu realizează tragismul condiției în care ne aflăm. Din păcate.

Poate acum devine mai limpede ceea ce spunea, într-un interviu luat de Marius Tucă acum vreo 14-15 ani, celebrului Anghel Rugină. Citez din acel acel interviu:
„Anghel Rugină (A.R.): George Bush este un texan simpatic, cinstit și foarte de treabă, dar nu face ce vrea el!…”
Marius Tucă (M.T.): Cum, adică, nu face ce vrea el? Păi nu este el cel mai puternic om de pe planetă? Nu conduce el guvernul celui mai puternic stat din lume?” A întrebat, Tucă.
A.R.: Păi, nu prea… „Se vede treaba că trebuie să fac unele precizări, „ca să se știe și ca să puteți înțelege mai bine”!…
Dragii mei, lumea asta este condusă de un fel de guvern mondial, format dintr-un grup de circa 250-300 de persoane, super-bogate, super-puternice și super-bine-informate, care trăiesc „ca în sânul lui Avram”!
Oamenii ăștia dețin puterea absolută pe planetă.

În afară de accesul imediat la toate resursele economice și la cele mai recente descoperiri tehnico-științifice, multe ținute în secret, au la dispoziție, în toate țările lumii, institute de cercetări psiho-sociologice, cu ajutorul cărora țin sub control toate popoarele planetei. Acestea le indică personajele politice cele mai „potrivite” pentru a „câștiga alegerile”, în mod „democratic” în cele mai importante state ale lumii; importante nu numai ca număr de locuitori, dar mai ales prin resursele lor naturale, prin puterea economică, militară sau prin poziția lor strategică.
Practic toți conducătorii statelor importante ale planetei sunt „aleși” cu „binecuvântarea » acestui „Grup”, și toți cei aleși nu fac altceva decât să pună în practic㠄directivele” trasate de acesta…”
Telespectator (T.S.): Domnule Anghel Rugină, face și România parte dintre țările vizate de „Grup”?
A.R. : Da. Și ca dovadă vă aduc faptul că, înainte cu două luni de alegerile din 2000, persoana care a câștigat alegerile prezidențiale, a fost în vizit㠄privat㔠în Statele Unite, iar la două săptămâni de la câștigarea alegerilor, primul ministru proaspăt numit a făcut același lucru. Au fost amândoi să-și ia „foaia de drum””
…

Și, închei, tot cu un pasaj din acel interviu:

“Ma nelinistesc si ma preocupa suferintele poporului roman nu numai din prezent, dar inca si mai mult faptul ca ele se pot prelungi si dupa intrarea în mileniul III. Situatia de dezechilibru major în care se afla omenirea pe întregul glob pamantesc nu poate ramane asa multa vreme.
In veacul al 20-lea probleme mari nu au fost rezolvate cum se cuvine, ci doar au fost amanate prin tot felul de compromisuri si scheme artificiale. Iar problemele nerezolvate si cumulative sunt forta cea mai puternica care aduce schimbari în istorie, unele pe cale pasnica iar altele prin revolutie si varsare de sange”
.

Un sentiment acut de revoltă mă cuprinde. Oare așa să fie?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Legendați din toate țările uniți-vă! Or fi și pe aici?  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2014-11-07 22:05:06
         
 
  ioan peia, rusii i-au civilizat pe romani, i-au scos din epoca fanariota si i-au adus in Europa.
N-ar strica sa inveti putina istorie.

 
Postat de catre Euro Peia la data de 2014-11-06 04:39:30
         
 
  nu ai tu onoarea să te urăsc eu, măi țucălare.
tu nu-mi meriți decît disprețul.
dealtfel, orice om dotat cu o fărîmă de bun simț și o urmă de morală în el te-ar scuipa dacă te-ar întîlni, văzîndu-ți aberațiile fără seamăn și ticăloșia măruntă, de coiot degenerat.
tu semeni cu un moț de curcan pe un cap de broască, îngîmfatule.
te-a luat o pală de vînt și te-a plasat în vîrful grămezii, de unde strigi lumii: "ian uite ce-nalt și amportant sunt"!

cît privește povestea cu indenii, jefuiți și masacrați de către yankeii cărora le papi din palmă, poveste pe care tu o priveși cu atîta emfatică superioritate, de stăpîn de sclavi (deși ești atît de-mpachetat la cutiuță, încît nu realizezi impolicațiile ei socio-istorice), ea are următoarea interpretare: dacă rușii ne-au călcat, în istorie, și ne-au ținut o vreme în rezervație, foarte bine ne-au făcut, căci, nu-i așa? "Invingatorilor le este uneori mila de distrusi,", precum afirmi cu așa triumfătoare ticăloșie.
da' las' că, acuș, numa bine: în locul rușilor ne-au vîrît în rezervație yankeii tăi, mînă-n mînă cu ioropenii ăi democrați, și putem mulțumi domnului de atare baftă ce pică peste noi.
sigur, în toată chestia atsda se detașează net un personagiu genial care, chiar dacă a hălăduit o vreme, ca un luzăr victorios, prin uterul mamei romanika, asta nu însemna mai nimic. însemna doar că numai capriciile sorții l-au plasat într-un loc nefericit, loc în care a supt țîța mă-sii, după care a scuipat-o cu frenezie.
altcum, vedeți?... jăniile răzbesc în orice condițiuni: doar prlejul să se ivească și talpa stăpînului pe care s-o linchească.
în rest, apropo de sapiențiile lui chicoș rostogan: “brava, mă prostovane”!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-10-31 08:03:25
         
 
  Duomnu Elena, ce-ati simtit in 2012 pe propria piele?
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-10-31 03:15:02
         
 
  Din ciclul: Hai să rîdem cu Gîgă!

Judetul Giurgiu geme de primari penali, alesi de alde astia ca peia, iar el este procupat de soarta indienilor din America... :)

Mai peuta, cum bine te-au mai botezat astia, indienii din America sunt bine-mersi. Tu nu.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-10-31 03:13:57
         
 
  Pelea, de ce ma urasti? Doar findca refuz sa fiu si eu un ratat ca tine?  
Postat de catre General Motors la data de 2014-10-30 21:58:25
         
 
  Peio, nu-i nimeni de vina cand esti loser. Decat to insuti.  
Postat de catre General Motors la data de 2014-10-30 21:55:57
         
 
  nici măcar cinismul ăla de boaită ajunsă nu ți se înfige bine pe tărtăcuță: ești fals și calp din cap pînă-n picioare.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-10-30 19:31:05
         
 
  mă învingătorule, viteazule în armurile altora,
dacă erai așa dă jmeker și cuceritor, ședeai colea, la țîța mămicii, care te-a crescut mare și prost, și arătai de ce ești în stare, în condiții complet vitrege. nu dădeai fuga la trai-nineacă, legănîndu-te în poala altora și făcînd cu sîc peste gard, că tu ai știut să te orientezi, fugind în otava belferilor, ca un șmenar de ferentari. eu încă funcționez aici, în circumstanțele mizere în care ne-au adus stăpînii tăi, cărora le linkești ciubotele și din al căror blid îți papi tu tainul.
circumstanțe în care tu ai fi pierit de mult, ca o gînganie nevolnică.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-10-30 19:27:05
         
 
  peio, din postarile tale reiese clar de ce eu sunt un invingator, un cuceritor si tu un sclav masacrat.
Invingatorilor le este uneori mila de distrusi, asa ca ii tin in rezervatii. La Giurgiu e asa ceva?

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-10-30 15:57:55
         
 
 
mai bine sa trecem la cele SFINTE
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-10-29 19:48:41
         
 
  și de ce mi-ai cenzurat iar un com, nea cutare?
că nu era nimic neECO!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-10-29 19:09:24
         
 
  "Ehehe, ar fi bine ca Romania sa nu fie condusa de la Bucuresti!
Dar n-avem noi norocul ala! Sa, ma rog, voi... :)

Postat de catre Epi glumist la data de 2014-10-28 02:56:31

România nu numai că a fost subminată din exterior, încă de pe vremea lui ceaușescu; nu numai că i-a fost distrusă economia, pentru a o face dependentă de puterile industriale, dar este CONDUSĂ, din exterior, de interesele unor și altora. La ora actuală, 80% din economia României este în posesia străinilor, care mulg tot ce se poate din pămîntul ăsta și din activitățile desfășurate pe aici, în condiții superavantajoase, și își repatriază profiturile. Și asta, cu ajutorul liftelor dinlăntru și al vînduților din afară.
(vezi și expatriatul care susține contrariul)

"SUA au atatea gaze de sist si atata petrol incat daca s-ar apuca sa le exploateze si le-ar vinde ar falimenta Rusia si Tarile Arabe."(același)

1. Nu SUA are bogățiile alea. Yankeii le-au furat de la băștinași, după ce i-au mascrat. Sunt, deci, niște bandiți a istoriei. Îi considerăm pe ruși împilatori și imperialiști că nu prea a avut chef să-i lase pe jmekeri să vină cu scutul antiraketă chiar sub nasul lor, pe cînd amercanii, nemții, franțujii, spaniolii, etc - colonialișt și imperialiști din tată-n fiu - sunt niște îngeri ai democrației.

2. Or avea jefuitorii americani gaze - cine-i pune să mănînce atîta fasole?! - da' mi-e tare teamă că pe spatele statui libertății scrie : "meid in ceaina!"
hă, hă... ne lăudăm și noi stăpînii, care ne toarnă lintea-n castron!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-10-29 19:08:49
         
 
  In ce ne priveste pe noi, ne-ar fi destul de usor sa iesim din mlastina cu ce avem la indemana. Ar trebui numai identificate piete pentru produsele agricole etc(si, eventual, create altele, cum facea Ceausescu pentru produsele lui industriale). Fireste ca este vorba si de ceea ce se poate obtine din acestea - in fabricile autohtone. In acelasi timp ar trebui pusa la punct o retea de colectare reglementata de indici de calitate, amplificata reteaua de silozuri, pod aerian spre diverse puncte ale globului. Cu doua transporturi din miez de nuca se poate amortiza avionul care le transporta, daca e Tjet. Sunt zeci de producatori, in tara asta, e adevarat ca sunt mari producatori, carora le merge foarte bine si se extind de la o zi la alta, in ciuda necazurilor pe care le au din cauza hatisului cunoscut. La fel si fabrici care prelucreaza cate ceva din productia autohtona, acum in vine in minte fabrica de la Topoloveni care obtinuse, la un moment dat, profituri nesperate. Fireste, cresterea animalelor...sunt atatea care pot face ca tara sa-si revina repede.  
Postat de catre mihai robea la data de 2014-10-29 15:42:27
         
 
  sa fim seriosi, daca e sa intru in jocul cu "lumile" 'care sunt', ca tot a trecut sfarsitul lumii si tot pe lumea asta suntem, 2/3 din ele sunt "controlate" de obtinerea profitului, asta in plan economic, acelea fiind constante in religiile lor. Incercari de control, preluare, de impunere a puterii au fost de cand lumea, mai dense sunt tentatiile astazi, din ratiuni usor de inteles, si chiar sunt posibile pe anumite segmente, datorita multiplelor interconexiuni, zone si pentru o perioada. De altfel, chiar clamarea conspiratiei mondiale este o manipulare in sine, daca e sa urmam logica respectiva. In fapt, totul e in curgere.  
Postat de catre mihai robea la data de 2014-10-29 15:12:34
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Pai ar fi bine sa avem straini in guvern.
De altfel, Romania se va mai califica la mondialele de fotbal doar cand va aduce un antrenor strain si va progresa ca tara numai daca poporul roman va angaja un presedinte strain si un guvern strain pe care sa ii plateasca cu niste salarii pe masura competentei lor. Oricum vom iesi mai ieftin.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-10-29 14:19:45
         
 
  Cred ca de-abia apucati ca Romania sa se intoarca la communism, nu-i asa duamna Emanuel?

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-10-29 14:07:42
         
 
  Doamna Emanuel, SUA au atatea gaze de sist si atata petrol incat daca s-ar apuca sa le exploateze si le-ar vinde ar falimenta Rusia si Tarile Arabe. Mai cititi, mai documentati-va. Exista si alte surse nu numai Pravda.
Gazul este atat deieftin in Michigan incat in luna ianuarie facture mea de-abia ajunge la 2% din venitul lunar al familiei. Guvernul statului nu lasa companiile sa exploateze prea mult pentru a nu scadea preturile. Iar exploatarea gazelor de sist se face fara poluare.
Americanul Acela nu face decat sa incerce sa redea demnitatea Romaniei si Europei pentru a nu mai sta in genunchi in fata Rusiei. Dar nu aveti cum sa intelegeti asta, doamna Emanuel.
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-10-29 14:06:40
         
 
  Un exemplu

"Gazele de sist sunt o arma care poate fi folosita pentru a evita razboiul. Rusia controleaza Europa prin gaze. Aveti nevoie de resurse alternative iar Romania e cea mai bogata in astfel de resurse. De aceea americanii sunt atat de interesati de resursele voastre.
Romania trebuie sa decida daca va permite exploatarea gazelor de sist. Ar fi minunat daca nu am avea nevoie de ele, dar data fiind pozitia strategica a Romaniei, exploatarea gazelor de sist e o problema strategica nationala. Gazul de sist limiteaza influenta ruseasca. Oricat de mult ar putea afecta mediul el ofera o solutie geopolitica. In situatia actuala a Romaniei, ar fi iresponsabil sa nu luati in considerarea exploatarea gazelor de sist.
Decizia trebuie luata acum”, ne atentioneaza analistul american GEORGE FRIEDMAN “fiindca acum rusii taie energia Europei. Totul presupune un risc. Gazele de sist ar putea polua mediul, dar Rusia… Nimic din ce am construit nu a ramas fara consecinte asupra mediului. Romania vrea sa fie sigura ca restul Europei are suficient gaz ca sa nu poata fi santajata de rusi, altfel Romania va fi izolata, asa cum a fost in timpul Razboiului Rece. Riscul ecologic e real, riscul geopolitic e si mai real. Pericolul ca Romania sa se intoarca la perioada cand era izolata de toata lumea, ca in timpul lui Ceausescu, trebuie luat in considerare.”

http://www.infocivic.ro/sua-santajeaza-romania-ori-gaze-de-sist-si-rosia-montana-ori-va-vom-izola-ba-chiar-veti-avea-razboi/

O fi făcând parte GEORGE FRIEDMAN din Guvernul României? Adică de la București?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-10-29 11:07:48
         
 
  Ehehe, ar fi bine ca Romania sa nu fie condusa de la Bucuresti!
Dar n-avem noi norocul ala! Sa, ma rog, voi... :)

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-10-28 02:56:31
         
 
  Era vorba ca nu se mai posteaza subiecte cu subiect politic. De ce oare legea e numai pentru unii? Sunteti un ipocrit, domnule Elena!

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-10-28 02:54:41
         
 
  Dacă ați fi fost editor domnule Ștefănescu, ehei...

Dezbateri politice de partid nu este permis să se facă.

Aici este vorba despre o însemnare politico-filosofică de ordin general.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-10-24 19:50:55
         
 
  mda, fusăi cenzurat că am zis ceva dă cristesc.
firesc!
și nu era deloc neECO!
era neplăcut și adevărat.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-10-24 17:34:02
         
 
  pe unii nu-i anteresează politichia, bre.
ei este curați și luminați și în nemica amestecați!
ei trăiesc în clopoțele de steclă, la aer condiționer. adecă sunt în aer, pur și simplu!...
plutesc liricoid, cum ar veni!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-10-24 17:03:45
         
 
  „Dragii mei, lumea asta este condusă de un fel de guvern mondial, format dintr-un grup de circa 250-300 de persoane, super-bogate, super-puternice și super-bine-informate, care trăiesc „ca în sânul lui Avram”! (Anghel Rugină)

da, și? și pe ei o să-i ia dreacu, la termen! tot în țărnă vor poposi. există un final absolut, executat de niște ființe absolute: viermii! nimeni nu scapă de ei. nici măcar criogenații.


„au la dispoziție, în toate țările lumii, institute de cercetări psiho-sociologice, cu ajutorul cărora țin sub control toate popoarele planetei.”

ei, aș! țin pe dracu!... cînd or năvăli (deocamadată o fac subtil) chinezoi peste ei, o să le iasă toate manevrele pe nas. de arabi ce să mai spunem? le dărîmă-n cap, una-două, turnurile alea ale lor, prin care-și etalează măreția. vax!
de dirijat îi dirijează doar pe fraierii care au lăsat să li se urce-n creștet tot felul de mafioți indigeni, gen băsescu și ai lui. că p-alde ciuenlai n-o să izbutească ei în veci de veci să-i pună cu mînuța lor dirijatoare în scaunele împărătești.

„Și ca dovadă vă aduc faptul că, înainte cu două luni de alegerile din 2000, persoana care a câștigat alegerile prezidențiale, a fost în vizit㠄privat㔠în Statele Unite, iar la două săptămâni de la câștigarea alegerilor, primul ministru proaspăt numit a făcut același lucru. Au fost amândoi să-și ia „foaia de drum””…

cunoaștem. băss a fost invitat, pe ușa din dos, la debarasare și a pupat mîna sultanului yankeu. care pe post de marionetă e și el!
dupe aia, fu ținut în viață cu furtunul de la butelia de aragaz, pe unde i s-a turnat gionyoalker, den cel mai bine trucat!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-10-24 17:01:35
         
 
  domnule Cristescu,

citez dintr-un topic care va apartine, postat asta primavara, intitulat "Excepție europeică: discuție politică":

"De aceea, deși am hotărât să nu mai facem dezbateri politice aici. prin excepție, vă voi cita câteva dintre punctele mele de vedere exprimate în ultimele zile, în alt spațiu internautic (Dacă vă faceți cont pe FB și îmi trimiteți o cerere vă voi da acceptul și le puteți vedea acolo)"

nu peste multa vreme, postati insemnarea "Intelectuali imbecili", cu conotatii politice evidente

urmeaza in iunie, la rubrica altele, manifestul "Nu acceptăm distrugerea PNL prin fuziunea cu PDL"

in fine, azi, "Legendați, realism capitalist sau eșecul democrației?", sub semnatura doamnei Elena Stefan

cum ramane?

a) o sanctionati pe doamna Stefan pt incalcarea edictului din primavara?

b) va autosanctionati pentru incalcarea aceluiasi edict, conform declaratiei de azi, citez "Așa scrie la Regulament, Acesta este direcția și doctrina, aș putea spune, pentru acest site și așa trebuie să rămână. Punct. V-am mai spus odată: eu dacă, să spunem, poate, sub cine știe ce influențe, aș încălca Regulamentul mă voi sancționa"?!

c) va limitati la o discutie privata cu cei doi, ocazie cu care ii urecheati amical

d) ridicati interdictia

e) incadrati toate textele la "poezie"

in fine

f) ma sanctionati pe mine, pt carcoteala si potential conflictogen ridicat
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-10-24 15:26:58
         
 
  Da, stimate domnule Cristescu, asa este!
De cate ori n-am cantat io aici ca Romania nu este condusa de la Bucuresti? Nici nu-mi mai aduc aminte. Nimeni nu crede, putini stiu, multora nu le vine sa creada. Altfel, nu s-ar explica ciudata, ce zic eu, monstruoasa coabitare a micului titulescu cu cancerul care ne roade de vreo zece ani incoace! Ca sa nu mai zic si de ceea ce se incearca acum, cu disperare si patima, tonele de mizerie revarsate in capul nostru de televiziuni partizane, zecile de nevinovati purtati fara vina in fatza procurorilor facuti pe puncte si alesi pe spranceana, numiti la apelul de seara dar "scrofulosi" la datorie (vorba lui Caragiale, spionul Germaniei, care ne-a incondeiat asa de bine, evident, pe dreptate, dar, parca, prea viguros si virulent, zic io!)
Ce-ar fi de facut? Pai, cam nimic, avand in vedere ca armata nu mai avem (cei cativa mercenari carora li se pare ca ar apara Romania in teatrele de operatiuni externe traiesc o dulce iluzie) armele le-am dat la topit, suntem cam fara izmene pe noi si nici pantalonii nu-i mai avem intregi. E drept, avem cel mai puternic laser din Europa, la Magurele, dar de fabricat in serie pariez ca nu-l vom fabrica noi, fiti pe pace! Acest popor are de purtat un blestem iar acela este al lipsei de fratie si al dispretului fatza de propriile valori, blestem care ne duce de rapa, care ne face sa populam invatamantul cu fel de fel de gandaci, in timp ce adevaratii profesori cu har sunt platiti mai rau decat gunoierii (cinste gunoierilor, sa nu ma intelegeti gresit!) in timp ce tot ceea ce este valoros este denigrat sau macar ignorat etc. Si, Doamne, cat mi-am iubit si-mi iubesc aceasta patrie, as fi gata si acum, batran, s-o apar cu sangele meu, dar ea, patria aceasta, ce face pentru noi, in afara de faptul ca ne (mai) lasa sa-i respiram aerul? Si, ca sa fim de tot cinstiti, nici razboaiele, fie ele si de aparare, par sa nu mai fie ce-au fost. S-auzim de lumi mai drepte si fara rahati pe trepte.
 
Postat de catre sters sters la data de 2014-10-24 10:48:34
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE