FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
cea mai vulgara expresie
Text postat de Dumitru Cioaca
Pentru că, oricând un membru pudibond mă poate suna și îmi poate reproșa “s-a dat drumul la cuvinte neaoșe care reflectă acte fiziologice excretorii?” Și, evident, vinovatul de serviciu aș fi fost eu.
(domnul profesor Emanuel Cristescu)

Cu citatul de mai sus domnul profesor Cristescu a lasat pisica sa iese din sac. Masurile drastice pe care trebuie sa le ia impotriva ne-ecoliterarilor de pe site se datoresc unor ecoliterari turnatori; care in loc sa-i evite pe ne-ecoliterari, umbla cu lumanarea prin creatiile lor, doar-doar vor da de un cuvant ne-ecoliterar. Iar daca dau de unul si mai ne-ecoliterar decat ne-ecoliterar, adica dea dreptul vulgar, imediat pun mana pe telefon spre a-l interoga pe profesor.
De curand, din surse pe care nu am voie sa le divulg, am facut rost de inregistrarea unei astfel de convorbiri telefonice:
-Ati citit porcaria pe care a scris-o X?
-Care porcarie?
-Y!
-Am citit-o si mie nu mi se pare de loc a fi o porcarie.
-Cum sa nu fie o porcarie, cand in el apare cuvantul Z, cel mai murdar cuvant inventat vreodata. Cand aud de el se inrosesc de rusine pana si celelalte cuvine vulgare.
-Domnule, eu am citit textul si nu am dat de cuvantul cu pricina. Inseamna ca l-a pus acolo dupa ce eu i-am citit textul. Lumea e plina de provocatori basisti!
Dar nu vreau sa-l acuz pana nu am dovezi clare. S-ar putea sa fie si o scapare de a mea. Textul are o mie de cuvinte.
-Putea sa aiba si o suta de mi de cuvinte, sau ati uitat de intelepciunea poporului nostru care spune ca un singur cuvant vulgar le poate strica pe toate celelalte?!
-Eu stiam ca proverbul se refera numai la mar.
-Nu ma luati pe mine cu chestii din astea. O para rau intentionata poate sa produca pagube la fel de incalculabile. Dar sa nu deviem de la subiect. Daca nu invalidati imediat textul, lumea va afla, din surse neoficiale, ca dumneavoastra va permiteti sa faceti aprecieri critice asupra creatiilor de valoare pe care le cititi doar din doua in doua cuvinte.
-Nu o fac ca vreau, ci numai din lipsa de timp, suntem in plina campanie electorala.
-Invalidati sau nu textul?!
-Il invalidez, il invalidez, dar nivelul nu pot sa i-l scad ca e la prima abatere de la regulament.
-La a treia si jumatate!
-Sunteti sigur?
-Absolut sigur!
-Putem sa rotunjim numarul de abateri? Ca daca pun zecimale lumea va zice ca sunt chitibusar.
-Bine, treaca de la mine,puteti sa spuneti ca e la a patra abatere.
***

Si acum sa analizam putin afirmatia domnului profesor referitoare la semi-membru pudibond (un membru intreg nu s-ar deda niciodata la delatiuni, indiferent cat de pudibond ar fi el) care ii reproseaza ca “s-a dat drumul la cuvinte neaoșe care reflectă acte fiziologice excretorii?” Ce vina are profesorul ca autorul respectiv are inca "acte fiziologice excretorii"? Si ca delatorul nu le mai are? Fiindca daca le-ar mai avea, nu numai ca nu l-ar deranja cuvintele neaose, dar le-ar si pune la munca dupa puteri. Daca ma pun in papucii lui ii integ frustrarea. Pai sa ma ia pe mine unul cu cea mai vulgara expresie "eu inca mai pot" cand ar fii putut sa-mi spuna "la mine actele fiziologice excretorii nu dau inca semne de oboseala"?!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE