FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Te nasti...
Text postat de Alex Onisa
Te naști. Nu îți amintești nimic din ce-ai făcut. Mori.
Te naști. Totul se repetă. Dar oare la câta moarte ai ajuns? Nimeni nu va ști. Te naști. Trăiești, dar aici apare ceva diferit. Totul e la fel, cel de dinăuntrul tău a spus ca vroia ceva diferit, ar putea fi o capcană, persoana ta vrea ceva, la început nu știe greșeala pe care o face. Urmărește pe cineva, ii trebuie doar o atingere, doar câteva minute, câteva căutări pe internet ca și o ciudă de care nu poți scăpa, ca și o ciudă care vrea să învingă dar nu în sensul bun al cuvântului, o ciudă otrăvită care îți distruge pieptul de fiecare dată când te concentrezi să scrii ceva bun. Doar pentru ceva bun, atâta doar? Nu alegi niciodată tu de unul singur, o singură alegere și încet încet toată viața se sfârșește și din ea apare eternitatea dar nici ea nu se lungește mult. Te naști din nou, de ce vrei să suferi atâta, nu ți-a ajuns. Sufăr, cei mai apropiați de mine nici măcar nu au habar ca sufăr. Ii iubesc și am să accept suferința înca o viață. Ei cred ca mă schimb, da, mă schimb, îmi sunt prea ude hainele și as vrea să mi le usuc, evaporând apa. Stați liniștiți, odată ce mi sau uscat hainele, le pun iar pe mine deoarece nu mai sunt ude și eu nu mai sunt obosit. Totuși mie ciudă și nu știu dacă mie ciudă de persoana care nu pot sa devin luptându-se intru-na cu ego-ul ei, cu societatea, cu moralitatea. Am ceva și pentru societatea asta... ești o prostituată. Cea mai folosită, cea mai trebuincioasă, cea mai frumoasă. Ai putut păcăli fiecare client al tău chiar și pe mine mai păcălit să nu te schimb cu altcineva. Nici nu vreau să fiu cu tine dar mai infectat și șansele mele de supraviețuire sunt minimale. Ma nasc din nou...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Am validat textul, de încurajare, însă te rog să-l corectezi și să scrii cu diacritice.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-10-14 03:41:53
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE