FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Dura lex
Text postat de Emanuel Cristescu
Nu mai explic.

Florin Rădulescu: nivel 10 pentru o lună. Până în 10.11.2014.

Floretin Sorescu: avertiment.

Până și tastatura a înțeles că aici nu au ce căuta cuvintele vulgare. Și laureat Nobel dacă ai fi!

Nimeni nu este mai presus de lege. Dacă aș închide ochii, în câteve zile, site-ul ar deveni unul pornografic. De aceea, insist: cei care știți care sunt cuvinte vulgare nu postați aici. Indiferent contextul pe care îl veți imagina pentru a plasa astfel de cuvinte. Veți suporta consecințe!

Cei care nu știți, în principiu, puteți învăța. Dar dacă nu învățați, nu aveți ce căuta aici.

Internetul este plin de pornografie. Postați acolo. Există o literatură pornografică printată, din ce în ce mai agresivă. Intrați în rândul aceste literaturi. Noi nu negăm valoarea niciunui tip de literatură. Fie ea și vulgară. Atâta timp cât există cerere, cât se citește o astfel de literatură, ea are legitimitatea ei. ÎNSĂ NU AICI!

Ce aveți? De ce vreți să maculați și acest spațiu de nișă?

Nu ați înțeles, după atâția ani, că niciun șantaj, nicio explicație, nicio motivație, nicio valoare textuală, nimic dar absolut nu mă va face să renunț la această exigență? Dacă au scăpat pe site astfel de cuvinte asta s-a întâmplat, fie că nu am văzut, fie că nu am fost sesizați eu sau editorii. Însă asta nu legitimează sub nicio formă folosirea cuvintelor vulgare aici. Iar cei care se cred mai presus de lege sunt rugați să nu mai posteze aici.

PS. Am observat tactica lui FR: a postat un poem de test. Cu un cuvânt la limita vulgarității. Sau mă rog, cel puțin având o semnificație contextuală duală. După care a venit cu unul neaoș. Gata. Destul. Ajunge. Europeea are anticorpii necesari să-și apere direcția și exigențele.

Mulțumesc acelora care postează texte valoroase și care se mențin, elegant, în litera și spiritul regulamentului. L-am dat pe brazdă pe eternul rebel, nemulțumit și cârcotaș Ioan Peia. Care acum, în același stil negativist și narcisistic, de parcă ar fi buricul Pământului, postează dar respectă regulamentul. Unde nu o face nu i se validează textele. Dacă va relua hărțuirea editorilor, repostând de mai multe ori, același text insalubru...persona non grata. Ați văzut? Fiecare are un călcâi al lui Ahile!

Succes tuturor!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Am redat nivelul celor sancționați.
Îi rog să respecte regulamenul și îi atenționez pe aceia care îl vor încălca: imediat ce voi constata sau voi fi sesizat de încălcarea regulamentului voi reduce nivelul acelora care o vor face. Sine ira et studio!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-11-09 19:21:57
         
 
  eu zic să nu mai pui tu botu la jgheab, că nu ești treaz nici cinci minute din 24!
antidotu, în ceea ce te privește, este secția de dezalcolizare.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-10-12 09:47:36
         
 
  Singurul anticorp al acestui site a rezolvat o mare epidemie! Ionica Peia fu pus cu botul pe laba! Congrat!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-10-11 23:06:31
         
 
  Rudy, îmi pare rău.
Florentin, așijderea.
d-le Cristescu, după părerea mea, ați fost prea sever, termenul incriminat poate fi găsit în toate dicționarele ca o expresie populară. caut să-mi imaginez cum îi spuneați, în tinerețe, soției: "draga mea, te rog, schimb-o pe aceea mică, deoarece a urinat". sincer, nu prea reușesc. deși totul e o posibil.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-10-11 16:06:54
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  pai unde ai vazut tu flex imparțial si prințipial?
și, mai ales, ecometalic? ca face o harmalaie de trezeste tot natul!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-10-11 10:02:53
         
 
  Ma ionica, cenzurat cenzurat cenzurat sea cenzurat aia cenzurat rama cenzurat  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-10-11 04:57:12
         
 
  Ioane, flexul taie, ma baiete😄  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-10-11 03:39:25
         
 
  un titlu mai nimerit la didacticismul de mai sus ar fi "dura flex"!
să moară veta!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-10-10 20:14:12
         
 
  "v-ați reluat vechile obiceiri și atacați autoarele unor texte."

în ce sens am atacat otoarele, dle?
că le-am spus că scriu prost?
și de unde știi matale că sunt "autoare"?
le-ai contactat personal, le-ai ghicit sexul în cafea telepatică, le-ai disecat măruntaiele lirice și ai surprins vreun zvîc de dulcinee?
dar, oare, numai otoarele beneficiază de protecția dummneatale specială?
apoi, repet, căci văd că-i nevoie: aceste simple nume, reale au ba, nu sunt decît niște umbre ale unor închipuri. cum poți ataca umbrele închipute?
dar dacă duduițele spectrale sunt atît de sensibiloase și spărioase, de ce nu-și scuipă-n sîn înainte de a penetra pe aici?

pdap, ce rotund te mai dai, dle! cred că tot timpul ai în închipuire exemplarul matale ideal, proiectat undeva, în laboratoarele divine, și ținut la păstrare pentru a fi reactivat în viitoarele universuri paralele.

" eu sunt în slujba unui bine public și îmi pun la dispoziție, resurse, inteligență, pasiune, timp, etc."

cu resursele, pasiunea și timpul, nu ar fi de comentat. cam tot umu dispune de așa ceva, într-o măsură mai mare sau mai mică.
dar cred că ți-au murit lăudătorii în materie de "inteligență".
zo!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-10-10 20:12:01
         
 
  Nu domnule Peia, nu au fost cuvinte vulgare acum. Au fost atunci când nu știu ce voiați să "vă faceți" în site-ul meu! Mare nerușinare. Mie mi-ar plesni obrazul de rușine să fi făcut așa ceva. Și, până acum, nu v-ați prezentat scuze. Eu mai aștept.

Acum v-am invalidat comentariile pentru că v-ați reluat vechile obiceiri și atacați autoarele unor texte. Probabil, cu intenția de a le alunga de pe site. Nu veți mai reuși. Prefer, dacă îmi veți da ocazia, să vă alung eu pe dumneavoastră decât să mai alungați dumneavoastră pe cineva. Vă spuneți părerea despre texte și atât. Oamenii? Lăsați-ii în pace!

Și nu mai aruncați marota că vă cenzurează cineva. Dacă treceți pe roșu și sunteți amendat, ba vi se mai suspendă și permisul, înseamnă că vă cenzurează cineva? Nici vorbă. Vă sancționează pentru încălcrea Regulamentului de circulație! Aviz și pentru ceilalți care comit același abuz de interpretare.

În rest, este exclusiv interpretarea dumneavostră vinovată că mă percepeți ca pe un stăpân. Oamenii liberi, fără complexe, nu au, nu pot avea aceast comportament iar eu nu dau nimănui motive să mă perceapă drept stăpân. Dimpotrivă, eu sunt în slujba unui bine public și îmi pun la dispoziție, resurse, inteligență, pasiune, timp, etc. pentru a fi în slujba aceste comunități și pentru a menține direcția ecoliterară și valoroasă a creațiilor pe acest site. Că unii, ca dumneavoastră, îmi răpiți din timp și mă atrageți în astfel de dispute sterile, asta este! Dar, după cum ați văzut, am nervii tari, mai strâng din dinți, dar nu voi ceda. Pentru că știu că sunt pe calea bună.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-10-10 19:08:58
         
 
  dar ce anume fu vulgar în comurile mele cenzurate, dom cristescu?
care-i cuvințelul vinovat de o așa acuză?
sau dacă critic stăpînirea sunt vulgar?
dar dictatorii nu sunt vulgari cînd cenzurează, după bunul plac? anume atunci cînd se simt atinși la lingurică?
dar cînd îî tratează pe membrii saitului ca pe niște supuși și-i ameninți cu vărguța corijatoare? pe dictatorii care fac pe principialii cine-i penalizează?

zici:
"Ioan Peia. Care acum, în același stil negativist și narcisistic, de parcă ar fi buricul Pământului, postează dar respectă regulamentul."

deci matale îți permiți să mă faci gogoman, să "mă da pe brazdă" (cică ți-a plăcut sugesta!!), narcisist negativist și buric, dar eu, dacă-ți spun că ești un prefesor îngîmfat, care se crede ombilicul universului sunt cenzurabil?
a?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-10-10 12:49:15
         
 
  Mă mir și mă închin.
Și dacă tot vorbim de lege, personal, o prefer pe cea a lui Vespasian. Vine mănușă pe cazul acesta.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2014-10-10 09:59:08
         
 
  Da, Florentin Sorescu a recidivat. Nu a ținut seamă de avertisment și a repostat textul lui Florin Rădulescu. Prin urmare, și-a asumat consecința reducerii nivelului la 10. Până în 10 noiembrie 2014.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-10-10 09:15:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE