FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
intrebare
Text postat de Dumitru Cioaca
"mai departe n-am citit"
(criticul Radu Stefanescu care isi permite sa aiba pareri subiective dupa citituri neterminate)

Domnule profesor Cristescu,
Cand intentionati sa supunei unei dezbateri publice amendamentul la regulament propus de mine, amendament prin care li se ia dreptul la critica tuturor lenesilor care nu sunt in stare sa citeasca un poem de la cap la coada?!

p.s.1
In vecii vecilor n-o sa uit jignirea pe care mi-a adus-o un astfel de individ care s-a oprit cu cititul dupa primul vers dintrun poem de al meu numai datorita faptului ca eu in primul vers al aceluiasi reusit poem imi salutam politicos cititorii cu un "Buna ziua!" iar lui ii tuna si ii fulgera. Daca individul ar fi avut radarea de a studia cu atentie si al doilea vers si-ar fi putut da seama ca in poemul meu nu era vorba de starea vremii ci de starea sentimentelor mele la vremea respectiva. Si apoi ce legatura era intre poemul meu care incepea atat de senin si tunetele si fulgerele la care-l supunea pe el nevasta care-l prinsese cu ocaua mica?!

p.s.2
Rog pe toti creatorii de frumos de pe acest site ca, pana nu trec prin ce am trecut eu cu astfel de critici, sa nu se dedea la nici un fel de expresii verbale si auzibile care le-ar putea pune nivelele in pericol. Fiindca o placere de moment nu justifica niciodata necazurile care urmeaza.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Zicea că a depășit deja primul sfert dar că nu mai găsește butoiul. L-am sfătuit să sune la 112."
(Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Va rog sa-i dati din nou telefon oenologului dumneavoastra spre a-i spune ca polobocelul pe care il cauta fara a-l gasi nu s-a ratacit ci a cerut azil politic la mine. In schimbul celorlalte trei sferturi, inca pline, i l-am acordat cu cea mai mare placere. Acum incerc sa-l conving sa renunte la azilul politic acordat de mine si sa se intoarca acasa. Desi nu am prea mari sperante ca suferintele grave care afecteaza sanatatea critica a oenologului pot fi lecuite de lipsa de vin a unui butoi,incercarea de repatriere tot merita. Fiindca pivnita mea e deja suprapopulata cu butoaie goale.

p.s.
Inca odta tin sa va fac atent ca va imbatati cu apa rece daca credeti ca veti obtine critici mai buni daca turnati in ei vin. Aceasta reteta veche nu a dat pana acum rezultate multumitoare decat la poeti.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-10-04 22:32:26
         
 
  nea Genu, am să mă îndrept.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-10-04 19:58:13
         
 
  Am citit propunerea dumneavoastră și pentru o primă documentare am luat legătura cu un oenolog. Potrivit curentului artistic, tranzitismul-intertextual, problema a fost translatată în domeniul lui.

Acum experimentează critica oenologică ex post. L-am sunat adineauri. Nu părea prea inteligibil dar am înțeles că a început testul cu un butoi mai mic și că se va pronunța după ce îl termină. Zicea că a depășit deja primul sfert dar că nu mai găsește butoiul. L-am sfătuit să sune la 112. Mă gândesc să faceți și dumneavoastră la fel. Ce ziceți?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-10-04 19:50:04
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE