FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Nancy-Michaela Popa
Valorile si modelele.
Obisnuiam sa am asa ceva. Acum vad ca nu mai exista in viata tinerilor asa ceva. Imi este asa de dor de Toma, de Amza, de Maria. De ce le spun pe numele mic? Pentru ca au facut parte din copilaria mea, din viata mea.

Imi place asa de mult sa-i ascult, incat ascultatul cantecelor nemuritoare ale Mariei Tanase si vizionarea schitelor lui Toma Caragiu au devenit mijloacele mele preferate de relaxare.
Ma bucura dar ma si intristeaza faptul ca la cate valori a dat tara aceasta lumii, foarte putini au fost cu adevarat apreciati. Ironia face ca au fost apreciati in afara tarii.

Si sincer, nu stiu cati straini au auzit de Caragiu, Pellea si Tanase. Acum cel putin lumea va auzi numele de Pellea prin Oana..dar totusi.
De ce nu stim sa ne punem in valoare valorile(scuzati alaturarea).
Ma doare ca nu stim sa ne facem cunoscuti oamenii de valoare. Si numai prin fotbalisti sa fim cunoscuti nu este cine stie ce realizare.
Ce facem cu oamenii de valoare?

English version:

One of my favourite ways of relaxing is listening to the recordings of one of our great actors , namely, Toma Caragiu. He had some voice..I mean you could hear him if you were in the last row. He has been such a dedicated actor and a very gifted one. His life and the theater were inseparable. I remember a dialoque between his mom and him , well, I remember only his answer " What did I make to deserve so much love?"
I don't know, for me this man has been a real role model. And is continuing to be still. I was suppose to do this on March the 7th, the day of his death. He and his best buddy, a remarkable director , Alexandru Bocanet, left this world together with other Romanians on March 7th 1977 when Romania passed through her biggest and strongest earthquake.
Anyway, our national television has started one great thing with video tapes and CD s of our greatest actors and singers , such as Maria Tanase .

They were great values and I'm happy to see them shine still.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE