FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Nu știu ce dracu' ai de mă privești așa
Text postat de Florentin Sorescu
Nu știu ce ai nu știu ce ai tu în seara asta de mă privești așa,
ieri mi-ai spus că vrei să ne despărțim,
ok, așa va fi, dacă ții neapărat așa va fi,
dar uită-te dracu' in ochii mei când îmi vorbești,
poate e acolo ceva care ți-a scăpat,
poate mai e ceva pe care nu ni l-am spus




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  strălucesc = străluce  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2014-09-22 20:55:08
         
 
  Mulțumim de bun venit, domnule Cristescu!
Și mie îmi scapă aceste rațiuni. Pur și simplu, mă mai apucă din când în când cheful să șterg. N-are a face nimic cu site-ul.
dvs.
Multpreagalacticule domn, merge și câte-o novelă a mea pe lângă o teleportare a ta in profunzimi la care numai aleșii pot ajunge. Să nu dea în greu publicul europeic de-atâta luminăție cât îți strălucesc matale pe cer.
Gaspadin latunski, merci de trecerea meteorică.
Vă pup și vă îmbrățișez pe toți!
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2014-09-22 20:53:42
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Dispari, soldovean nespalat , ca pute a snob impaiat! :)

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-09-22 12:26:49
         
 
  Nu era suficient faptul că goliarzii neterminați au început a-și marca teritoriul pe pagina sinilie. Acum le mai și pute.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-09-22 03:07:36
         
 
  Poetic și creștinește este bine spus. Simplu, firesc, frumos, ușor patetic, chipurile detașat dar destul de pasional și cu regretul conotativ implicit, sugerat de acel "poate" invocat repetitiv în final. Pragmatic însă inutil. Drumul de o mie de leghe începe cu primul pas. care, ireversibil,se pare, în cazul în speță, a fost făcut. Și, din păcate, sentimental vorbind, sinceritatea reprezintă linia dreaptă. Care, paradoxal, între suflete, reprezintă drumul cel mai lung.

Spunea, undeva, un alt Sorescu: "Suflete bun la toate" Ei bine în cazul poetic de mai sus resemnarea și un nou început reprezintă soluția. Altfel orice fel de compromis nu face decât să decaleze finalul. Care tot acela va fi. Doar dacă disjungerea eu-rilor, pentru o perioadă de timp, nu va face posibilă chiar descoperirea a "ceva pe care nu ni l-am spus".

Frumusețea poeziei constă, printre altele, și în infinitatea stilistică și în varietatea și diversitatea conținutului textual. Altfel ne-am trezi într-un mediu poetic izotrop până la omogenizare. Prin urmare plicticos și plictisitor.

Acum, depășind cheia de lectură de mai sus, am putea lectura poemul și ca o revenire europeică. Pentru că, iată, constat, distinsul domn Sorescu, din motive care îmi scapă, și-a șters textele pe care le publicase în Europeea. Și era unul dintre puținii autori de piese de teatru care publicau aici. Și, încă, un autor bun. Prin urmare, bine ați revenit domnule, Sorescu!
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2014-09-21 22:08:39
         
 
  Asta e episodul pilot dintr-o telenovela?Cred ca ai nimerit gresit, amigo! :)

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-09-21 14:11:01
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE