FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Încă o performanță a site-ului
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
Mulțumim domnului profesor că ne-a întors în timp. Cu puțină strădanie, vom ajunge în epoca pietrei. Neșlefuite.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Un moment de sinceritate. Ați coborît de pe soclu. Deși vă căzniți să ridicați eșecul dv. pe piedestalul NASA.

Cît privește ”salvarea textelor”, ați mai făcut-o și altădată. Bănuiesc că nu vă mai amintiți în ce ”cod” le-ați salvat.

Spuneți totuși: Să mă scuz? Ar fi inutil. Și eu cred la fel. Scuzele nu v-ar schimba în niciun fel năravul. Ați fi acelaș activist voios, gata să facă aceleași gafe.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-09-19 08:04:38
         
 
  Există o explicație.

Mai sper în recuperarea acelor texte. Și dacă le voi recupera și dacă nu, iată explicația. Care este simplă și acuzatoare pentru mine.

Nu am dat curs avertismentului că firma va fi vândută și văzând că site-ul a fost repus în funcțiune, după căderea din iulie, parcă, în loc să iau măsuri să transfer site-ul,(toate echipamentele, server, UPS, ruter, modem și conexiunea le aveam de atunci) luat cu alte probleme, am zis că e un fel de glumă cu lupul la stână! Cam cu un an sau chiar mai mult în urmă fusesem avertizat! Și de fapt, de data acesta, lupul chiar a fost la stână!

Să mă scuz? Ar fi inutil. Dacă sunt persoane care au salvat acele texte, le-aș ruga să le posteze. Ori autorii, dacă le au, să le reposteze.

Oricum, pentru duiosul, înțelegătorul și tolerantul CTA, indiferent ce aș face, tot rău va fi. Așa că mă limitez să vă expun pur și simplu adevărzul și să vă spun că, mutatis mutandis, și NASA are eșecuri. Pentru cei care pot înțelege îi invit să posteze în continuare aici. Dacă vor fi fiind printre autorii cărora li s-au pierdut texte îi rog să le treacă la pierderi colaterale. Dacă nu vor mai dori să posteze aici, nu pot decât să regret și să fac mea culpa.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-09-18 23:32:14
         
 
  Textele au disparut pentru ca le-a luat ownerul sa le bage in antologie.

Acelasi owner care ma certa ca sub regimul Basescu in Romania se moare de foame. Ori, uite ce declara chiar premierul:

http://www.ziare.com/victor-ponta/premier/ponta-nu-stiu-daca-mai-e-vreun-copil-chiar-si-de-clasa-i-care-sa-nu-aiba-telefon-cu-internet-1321941

PS: In SUA, Canada, Japonia, Germania si alte tari bananiere - comparativ cu noi - majoritatea copiilor de clasa I nu au telefon cu internet. Dar au manuale.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-09-17 06:23:18
         
 
  Nu știu la ce etimologie m-oi fi uitat eu, căci zău dacă acest cuvânt se egzistă în limba română.
Birghel, nu Burghel, așa i se spunea, că l-am sunat pe Radu Sârbu. Ca să vezi...
Salutări, gaspadin Latunski!
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2014-09-16 08:42:44
         
 
  Fix despre asta, domnule Kosta!
Nu stai acasă la cineva pe banii lui, iar apoi îl bârfești.
Nu se cade.
P.S. Birghel, burghel? Dracu mai știe.
Se prea poate să fi fost Burghel, iar eu să-i zic Birghel, iar acum memoria îmi joacă feste. La un moment dat m-am uitat și eu pe etimologia cuvântului. Un instrument, o sculă, ceva de genul ăsta..
Am să verific după ce scriu acest comentariu.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2014-09-16 08:29:22
         
 
  Nu-i caut nod în papură, am întrebat de ce au dispărut niște texte, cele din lunile iulie și august. Răspunsul a fost abil deturnat către pățania cu întreruperea numită explicație. Îmi permiteți să o consider o deturnare? Și să cred că e în firea statuarului domn să procedeze așa?

Au mai fost întîmplări care au arătat că nu serverul a fost de vină, ci starea hîrbuită a softului. Atunci dînsul a făcut aceleași volute și a declarat că a fost un atac cibernetic îndreptat împotriva site-ului.

Cu un număr destul de mare de ani în urmă se punea problema unui alt soft. A fost făcut și testat, se pare că a fost și mai prost și a fost preferat cel vechi și hîrșit în lupte.

Cam astea sînt reproșurile. Dacă domnul nu ar îndrăgi atît claxonul, ar fi interesat și de motor.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-09-15 14:36:54
         
 
  N-am pe nimeni drag. N-am pe nimeni la mititica. N-am pe nimeni boala, daca asta ati intrebat. Dar ce-are a face vinovatia pe care o atribuiti dvs cu obstinatie domnului Cristesacu, cu faptul ca site-ul e intretinut de domnia sa pe cheltuiala proprie, fara beneficii si costuri repartizate cuiva (altcuiva decat domnul Cristescu-Corbu, vreau sa zic)? De ce ii cautati nod in papura pentru faptul ca a ales intre a trimite site-ul in neant (fiindca nu mai avea gazduire) si a-l repune, fie si asa, cu intreruperi, in functiune? Despre asta vorbim, si va rog sa retineti ca as avea si eu destule sa reprosez paginii acesteia de net, dar mi se pare ca nu e ok sa criticam locul unde ne este permis sa facem tumbe literare si nu prea. Cu oarecare interes, KV  
Postat de catre sters sters la data de 2014-09-15 14:15:42
         
 
  Domnule Kosta, iar ați dat-o pe vocabularul de regretabilă amintire. Sau vreți să deschidem o discuție despre amnistie? Aveți pe cineva drag și nevinovat la mititica?

Credeți că dacă cineva nu răspunde la întrebarea pusă, dînd răspunsuri aiurea-n tramvai, n-ar trebui readus la chestiune?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-09-15 13:01:45
         
 
  Dom' Sorescu,
Desi n-am priceput legatura misterioasa cu cele de mai jos, meriti o esplikatie, una etimologica, mai aparte: pe vremea tristei si inrdepartatei mele copilarii, erau la moda cismele "bilgher", cum pronuntau taranii de la mine din sat. si multa vreme am vrut sa stiu ce dracu inseamna cuvantul acela. am afglat mai tarziu ca "bilgher" vine de la "burger", cu alte cuvinte, cisme de orasean, dar n-am aflat sa se fi produs si unele cu chiar o asemenea marca, de pilda "Burger", cu trema pe "u", ca in nemteste. "Burghel" sigur de acolo vine. Acuma, in alta ordine de idei, despre ce fel de mocangeala zici mata, ca io vorbeam de faptu' net ca dom Cristescu pune la dispozitia noastra, moca, fara niciun profit, o pagina unde sa ne dam in stamba si sa bem gazu din lamba, iar noi, in contrapartida ii servim reprosuri. Tot despre asta ziceai, sau cum? Ca stau rau cu priceperea...
 
Postat de catre sters sters la data de 2014-09-15 12:52:19
         
 
  Aveam un prieten - așa e și acum, deși ne vedem rar - Radu Sârbu. Era pâinea lui Dumnezeu băiatul ăsta, nu cred să se fi schimbat.
Trec odată pe la el prin cameră și-l văd supărat.
- Ce-i cu tine, Răducule? îl întreb.
- Păi ce să fie. Uite, nu mai vorbește Birghel cu mine.
Birghel ăsta era un coleg de cameră al lui, pe-atunci eram toți studenți. Eu îi ziceam Burghel. Se dădea mare filozof, umbla mai tot timpul cu părul răvășit - ăla pe care îl mai avea. I se punea pata pe te miri ce și-atunci, ține-te!
- Las' că-i trece, îi spun, ăsta să fie baiul.
- Da - zice Radu - sigur că o să-i treacă.
Doar că luna asta nu mai am cum să-i plătesc camera. Ăștia din administrație vor să-l dea afară și, dacă-i spun, o să se supere și mai rău pe mine. N-ai niște bani împrumut să i-o plătim și lui?
Cu ocazia asta aveam să aflu că marele filozof nu-și plătise niciodată hangaralele. Îl pripășise Radu acolo, că nici dreptul de a mai locui în cămin nu-l mai avea, dat fiind că rămăsese repetent. Da' omul se ținea tare, umbla numai prin sfere înalte.

 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2014-09-15 11:57:20
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnule (caci imi pareti a fi un domn, nu?) CTA, intransingentza dvs seamana un pic cu incrancenarea basista, iar acesta este, pentru mine, un motiv de a nu va mai lua in serios. E vorba de incrancenarea (obstinatia) cu care ipochimenul se straduieste "sa-i vaza-n puscarie" pe toti cei care nu-i plac. Si nu-s putini cei care-l calca pe bataturi. Slava Domnului ca dumneavoastra nu pareti a avea sansa de a mai ajunge intr-o functie similara in aceasta viatza. Si nu pareti, de loc, a fi statuie-n viatza.  
Postat de catre sters sters la data de 2014-09-15 11:20:44
         
 
  O fi bine, o fi rau, asta numai posteritatea poate spune.

Posteritatea înghite, la propriu, orice. Pînă atunci, noi, ăștia mai vii, refuzăm, cu oarecare jenă, unele imposturi. Ale statuilor în viață și ele.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-09-15 09:43:57
         
 
  Ma rog,
Ar trebui, mai inainte de toate, sa multumim domnului Corbu ca site-ul exista. Ca l-a iscat si ca e un spatiu unde se posteaza fara restrictii, aproape orice. O fi bine, o fi rau, asta numai posteritatea poate spune. Nu-i mai cautati pricina, eu stiu ce inseamna sa tii in viata un server, stiu cat costa, stiu ce eforturi presupune. Iar faptul ca faci asta din pura generozitate, fara sa ai beneficii materiale, spune mult despre caracterul domnului Corbu ca OM.
Ma intreb, cati dintre dumneavoastra ati fi capabili de un gest similar?
 
Postat de catre sters sters la data de 2014-09-15 09:13:43
         
 
  Unde sînt textele de după 2014-06-26? N-ați suflat o vorbă despre dispariția lor. E frumos?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-09-14 07:56:28
         
 
  Explicație

Europeea s-a aflat pe un server vis a vis de Intercontinental. Firma care o găzduia a fost vândută iar reacția mea, nu prea rapidă, a făcut să existe o perioadă în care site-ul să nu poată fi accesat.

Vă prezint tuturor scuze.

Acum site-ul este instalat pe un server profesional, alimentat printr-un UPS, la mine acasă. Am o conexiune RCS&RDS business.

Există totuși o vulnerabilitate. Când cade rețeaua electrică, din păcate, cade și conexiunea la internet.

Pentru rețeaua electrică am aplicat soluția UPS.

Pentru conexiune nu am, deocamdată, soluție. Și, din păcate, în zona unde mă aflu, sunt căderi de rețea. Nu pentru perioade mari de timp dar sunt. Chiar în timpul instalării serverului am avuta o astfel de cădere! Așa că, dacă nu o să puteți accesa, temporar, site-ul, explicația este căderea tensiunii și lipsa de alimentare a conexiunii internet. Serverul funcționează câteva ore independent fiind alimentat de UPS.

Dacă aveți vreo idee, cu privire la conexiunea internet, o aștept. Mă gândisem să utilizez, ca variantă alternativă, temporar, un stick Orange sau RCS&RDS (am câte unul din fiecare) însă este o problemă cu DNS. Care nu poate fi modificat rapid și pentru care este necesară o perioadă, uneori, de ordinul zilelor, pentru propagare pe net. (Am avut o discuție cu cei de la RCS&RDS. Au spus că echipamentele lor sunt alimentate direct de la rețeaua elictrică și că, dacă nu este curent, oricum, oamenii tot nu pot utiliza calculatoarele. Le-am spus că există UPS-uri m-am oferit să le pun unul la dispoziție explicându-le că dacă nu este curent aici nu înseamnă, că nu este curent și în alte părți! Am să mai insist.)
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-09-13 08:48:22
         
 
  Cei din urmă vor fi cei dintâi! :)))  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2014-09-12 08:18:07
         
 
  Probabil site-ul a fost ajuns de blestemele basistilor.. :))  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-09-11 12:02:02
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE