FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Urare de editor
Text postat de Val Navara
Domnul Cristescu este siderat de faptul că unul din editori își declină apetența voluntariatului. Eu, alt editor, nu mă mir, dar nici nu abdic. Domnia sa crede că poate lucra cu sclavi. Precum Alexander Dumas. Domnia-sa e o ”virgo”, Peia este un crai tomnatic. Care încearcă, deh, asta-i datoria bărbaților: „Să încerce”. Domnul Cristescu se simte vinovat că doamna Ștefan nu-i cedează lui Peia, citez: „Probabil, domnul Ioan Peia, cu care am dispute și controverse și alții vor fi având și ei vreu sentiment că sunt nedreptățiți și, de aceea, vor fi ajuns la o anumită disperare!” Domnul Cristescu se raportează la cei de peste „apa cea mare” (Apa, apa, apa, Yeah la la la la la la la, La la la la la la la, La la la la la la la), dînd amendamente, precum înaintașii francmasoni cu bărbi venerabile. Eu nu-l cunosc pe domnul Cristescu, poate-mi spune cineva: Are, ori n-are barbă ?

Vă prezint un scurt istoric al comentariilor, sub semnătură Ioan Peia :

„ degeaba faci teoria chibritului, cristescule, dacă te faci că nu observi balegile din gura altora, care, sunt, bine-mersi, lăsați să se joace de-a saitul.
cine dracu să te mai creadă? pote doar cățelușii schelălăitori și șulfele, dar cu ăștia să te lauzi?
înseamnă că ai fix aceeași structură.

și totuși, ființe somnadicoase, deloc nu vă amiroase, balegile lui atanase?
sau ele-s esență de chiparoase?” (aproximativ 75 (șaptezecișicinci comentarii)

„cît de idiot trebuie să fii, tu, ăsta care ești de caraulă, adică să stai țuț aici, să mă radiezi pe mine!” (aproximativ 17 (șaptesprezece comentarii)

„apă de ploaie, cristescule, apă de ploaie sunt și ideile tale, și convingerile tale politice.
pînă mai ieri fuseși, chipurile, antibășist.
acu ai cam întors-o.
anteresu, de! ai și tu un servici, un salar... cum să rămîi pă drumuri, ca un fraier?!”(aprox. 30 comentarii)


popă bășist,
o vreme am crezut și eu că e ceva da capul capitalismului.
constat acum că nu e decît un mare căcat pe care se agață toți hămesiții, profitorii, jecmănitorii și îngîmfații, ca tine, lăudîndu-se cu ascensiunile lor, de parcă ar fi urcat pe kilimajaro. ei, și, odată ajuns sus, pe căcatul cu pricina, îi mănîncă moțul, în semn de mare reușită.
din țărînă te naști, prostule, gol ca un vierme, și în țărînă te duci, idiotule, la fel de gol, cînd te vor ronțăii viermii, oricîte poleieli ai pune pe tine. dar niște primitivi ca voi, care cred că a călca pe cadavre este marea reușită a unui individ, într-o viață de căcat, în care mănîncă numai căcat, cu sentimentul că are acces la gstronomia divină, primitivii ăia, zic, troglodiții vremurilor dintotdeauna, ce altceva să mai aibă ei la căpățînă, decît elogiul căcatului ridicat la rang de metafizică supremă.

ca și proștii ăștia de pe aici, care cred că dacă îmi interzic mie să vorbesc, adevărul nu mai are gură.
rău e să fii cretin și îngîmfat! (aprox. 20 comentarii)



nemernică șulfă bășistă, rădulescule, despre sănătatea ta mintală vorbești?
poți să joci tontoroiul pe aici, fără să primești nicio replică? ești fericit, nemernicule?
securist împuțit, nu ți-a mers manevra cu racolarea și acum mă urăști de moarte! javră!
japițele care mă cenzurează pe mine, la modul absolut - fapt nemaiîntîlnit pînă acum - n-au decît să te pupe-n cur, japiță ordinară, și chiar dacă nu-mi apar comurile, în mod inteligent am dat de înțeles că tot nu tac. n-aveți, mă, podoabelor, cum să-mi băgați mie pumnul în gură!
nu vă e clar?
am să vă bag în pizda mamilor voastre de cîte ori o să am chef. și voi n-o să puteți decît să apăsați un boton, să vă arătați bărbăția așa.
neputincioșilor!

“radiază, cocalare, radiază!” (aprox 20 com.)

“aha, deci cocalaru care e de dejurnă umblă cu mama proștilor în labă!
fă-o, cocalare, fă-o, poate-ți iese și ție de-un mișcotei vînjos, conceput pe pereții privății, să-ți perpetuezi specia de bășist înfocat!” (aprox. 20 com.)

“aha, deci cocalaru care e de dejurnă umblă cu mama proștilor în labă!
fă-o, cocalare, fă-o, poate-ți iese și ție de-un mișcotei vînjos, conceput pe pereții privății, să-ți perpetuezi specia de bășist înfocat!”


„a apărut și al patrulea ghiolban, plicșcoci, activistul pecere, care își dă cu presupuța!
patru idioți, în ordine crono: atanase, popa mișigăneanu, rădulescu răspîndac, și, desigur, umflatul de plișcolete burtă-verde. susținuți de către un idiot de editor, care e atît de meschin, încît, dacă l-ai pune în talgere cu o furnică, ar sări indicatorul de gravitație către aceasta de s-ar îndoi pe opritor.
toți, niște muhaiele, care de care mai dăștept, care de care mai slobod să înșire tîmpenii.

proștii nu au capacitatea de a disocia, totuși, între un text și fișa curiculară a unui autor. dacă ar fi să mă iau după tîmpeniile lor speculative, ar însemna să-i caut prin boscheți.”


„ce idiot!
să stai și să tot stai, ca să urmărești vorbele unui om și să le ascunzi.
treabă de căcăcios.
oameni mici, cururi de furnici!”

„ai lăsat patru muhaiele să mă bălăcărească, cristescule, în timp ce mie mi-ai interzis orice replică.
și ce paradă de principial mai faci, teteo!...
pe cine vrei să convingi că tu ești gigea? pe mutu, poate!”

și altele, care urmează.



Peia, din micimea mea de ”cenzor”, din cea mai strâmtă gropniță pe care o plimb pe la nasul tău, un iz de respect se ițește față de tine. O vagă adiere de urare: „Peio, du-te-n pizda genitoarei tale și pe alte siteuri, dacă mai este unul care să te accepte!”
Cum v-am spus la început: Eu nu abdic, nu renunț, aștept să fiu mazilit.
Hai sictir, Peia. Porcule!!!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE