FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
De ce NU! Crin Anonescu
Text postat de ecsintescu virtual
Crin Antonescu NU este santajabil. NU este omul spertului, NU are 6 case. Crin Antonescu nu tine de scaun, NU se prevaleaza de functii. Crin Antonescu stie sa spuna NU! A stiut sa-I spuna NU lui Patriciu. I-a spus NU lui Basescu cand Tariceanu defila cu Alianta DA. I-a spus NU lui Ponta cand Rosia Montana era tratata ca o bratara pe mana Dacianei.. I-a spus iarasi NU, atunci cand amnistia si gratierea hotilor din politica era sinonima cu intoarcerea noastra in sinecura Europei. Crin Antonescu stie sa spuna NU! A spus NU USL-ului condus de Dragnea, Chitoiu si Ponta. Un negativist, NU-i asa?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  bon.
repet, poate, între timp, a făcut un drum de urgență, la tualet, cenzorică, fincăci l-o fi prididit, și întreb din nou:
de ce dacă acum, mai jos, a putut să apară comul, iar mai de-a-ndăratelea nu? adecă, mai dis-de-dimi?
nu sunase sirena lu roaită adunarea generală la caft?

ce e cenzurabil și în comul ista?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-06-20 23:16:49
         
 
  bon. nu le-ai radiat. înseamnă că-s reglementare.
acu, tot reglementar e să replic, prin echivalență:

dacă eu sunt paranoic, înseamnă că cel care m-a calificat astfel e un imbecil!
deasemenea, un cretin!
cît privește "noaptea aia", insul care poemenește depre ea a mîncat numai produs specific, de vidanjă, evri taim, crezînd că mestecă tiramisu.

ce e cenzurabil?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-06-20 20:01:10
         
 
  a-ti consuma energia in dialoguri cu paranoicii e nu numai inutil
as observa ca e o intrebare in nota obisnuita, adica perfect cretina.
Peia este ancorat in acea noapte. I-a placut si o cauta. Nu mai am disponibilitate pentru el. I-am dat-o destul peste ochi.

ia să văz, p-astea le radiezi, cerberule?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-06-20 15:48:47
         
 
  Peia este ancorat in acea noapte. I-a placut si o cauta. Nu mai am disponibilitate pentru el. I-am dat-o destul peste ochi.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-06-19 01:06:43
         
 
  "eu, perfidului răDulea, nu-i pun mai multe întrebări, ci doar una" (peia)

sigur, a-ti consuma energia in dialoguri cu paranoicii e nu numai inutil, ci si daunator pt propria imagine, dar azi sunt intr-un moment de maxim jemanfish, asa ca asculta:

1. din start, "de ce nu recunoști cinstit, ascultacule, că ești ceea ce ești?" as observa ca e o intrebare in nota obisnuita, adica perfect cretina. sigur ca pot recunoaste oricand ceea ce sunt (in treacat fie spus, nu ma rusinez cu ceea ce sunt), iar pentru intamplarea ca ceea ce sunt e cu totul altceva de ceea ce iti imaginezi tu ca sunt, nu cred ca merita sa ma mai ostenesc. ascultac, basist cu stelute, si altele asemenea, sunt fantasmele unui creier, pare-se, subdimensionat din start, pe care resentimentele, complexele feroce si lecturile fara discernamant l-au transformat, cu anii, intr-o numaratoare de gradinita. ma rog, daca la iesirea din ograda, autoritatile statului nu-ti cer inca rovigneta, inseamna ca te descurci.

2. "trafaletii sfintiti" e o alta creatie a unei minti pe ultima suta. unde am scris eu asa ceva? e vorba de un (spune-i tija, trafalet, undita, foloseste ce termen profan vrei, relatia ta cu biserica nu-i treaba mea) PENTRU sfintit. unde imi etalez eu cunoasterea "tehnicii popesti"? eu am reprodus, pentru uzul personal al domnului Cristescu, o informatie disponibila pe net, apropos, te-a intrebat cineva cat e ceasul? ca eu nu.

aici:

http://www.gandul.info/stiri/ce-este-in-realitate-trafaletul-patriarhului-daniel-mesajul-bisericii-ortodoxe-pentru-neinitiatii-care-habar-n-au-in-ce-consta-slujba-de-sfintire-12772754

3. "tehnică la care noi, ageamii" - alt disc iremediabil zgariat pus pe CDROM-ul ratiunii - cel cu tehnica pluralului la substantivele de genul "ageamiu", diliu", zarzavagiu", etc. lasciate ogni speranza.

inainte de noapte buna,

4. "iată un punct care NE lasă în stare de șoc." - sunteti mai multi? sincer, mai mult de doi?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-06-18 22:14:51
         
 
  eu, perfidului răDulea, nu-i pun mai multe întrebări, ci doar una:
- de ce nu recunoști cinstit, ascultacule, că ești ceea ce ești? acu, te deduși în sztmbă, de două ori, dar dacă te califică cineva drept bășist cu steluțe, îl acuzi de calmomie ordinară.
fii băiet onest și arată-ne epoleții bășiști.

cît privește "priceperea" ta în ce privește trafaleții sfințiți, suntem de-a dreptul siderați de cunoașterea tehnicii popești pe care o etalezi, tehnică la care noi, ageamii, în loc să ne prosternăm pînă-n pămînt, rîdem de ne prăpădim, - iată un punct care ne lasă în stare de șoc.



 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-06-18 19:26:04
         
 
  Romania are justitie! Una nepartinitoare, neingaduitoare decat cu interlopii declarati si recunoscuti. Si cu presedintii. Care, desi au vandut strainilor tot, chiar si teritoriu national (parti din el, sub forma de terenuri agricole, dar tot aia mi se pare ca e!) sunt neatinsi! Iar aceasta justitie nepartinitoare are grija sa dea publicitatii filmulete si extrase din convorbirile cercetatilor penal, cu conditia sa nu fie basisti. Daca sunt basisti, batista pe tzambal! Nu se ezista decat penali anti-basescu, care e niste nenorocitzi, care trebuie bagati la zuhaus cu mascatii, daca se poate cu televiziunile "taras" dupa ei, ca sa se filmeze, sa n-avem vorbe la proces! Nu e minunat? Cum si mai ales de ce sa pleci dintr-o tzara asa de interesanta? De surprinzatoare? De proaspata, in splendsoarea ei? Ca sa te duci, unde? In Germania, unde nici gropi in asfalt nu au? Unde urla toti ca dracii, la tine, daca arunci "la misto, tango" un biet chistoc pe jos? Vedeti-va de treaba, aici e misto! Avem, vorba prea-tarziu-impuscatului, "tot ceia ce este necesarh" si chiar mai mult decat atat! Traiasca democratia, care va reusi, pana la urma, si in Romania.
 
Postat de catre sters sters la data de 2014-06-18 11:08:35
         
 
  muie = mutra, figura, fatzan, moaca. A nu se confunda cu ceea ce ne dau politicienii in schimbul taxelor si impozitelor pe care le platim de ne spetim. Aia e alta caciula... Nu va mai explic, desi sunteti cu totii maturi, mai ales exultescu, despre al carui caracter eu am facut imprudentza de a ma pronuntza pe aici, cand asa ceva nu prea era bine de facut. Dar afirmatia mea de atunci ramane in picioare.iar domnul Exultescu ar trebui sa-si "dea drumul" in politica (ca sa ma exprim asa!) fiindca deoarece pentru ca are... Tot ce-i trebuie pentru a deveni! Cum, ce? Politician, pe masura celorlalti, la care ne holbam acum si nu ne vine sa credem. N-ar fi taman ultima persoana asupra caracterului careia, Domnul Cristescu sa se fi inselat. Mai e cazuri, ca sa zic asa...  
Postat de catre sters sters la data de 2014-06-18 10:51:58
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  In ceea ce priveste virajul in politica, nu cred ca mai este ceva de comentat. Dovada clara ca Romania nu este condusa de la Bucuresti- afirmatie care se dovedeste din zi in zi mai adevarata- este data de mai multe fapte faptuite si anume: coabitarea basescu -Ponta, renuntarea si intoarcerea cu indicibilul catre electorat a numelui de floare princiara, prepunerea stranie a domnului Ponta, cea mai stranie afirmatie a sa, o conditie, probabil, pusa din extern (ghici, de catre cine) a admiterii existentei unui guvern ponta, fie el cum o fi si altele, si altele, si tot asa. N-are rost sa mai continuam. Cunoasteti cu totii, desigur, pumnii in muie, desele cucuie, tzepele cat... huia, pe care le primiram toti, neconditionat, indiferent cat de multi am fost si ce putini vom mai ramane. Nu-i asa ca Romania e o tara in care nu te poti plictisi, chiar sa vrei?  
Postat de catre sters sters la data de 2014-06-18 10:45:35
         
 
  d-le Cristescu, 2 intrebari (daca timpul nu va permite sa-mi raspundeti acum, am sa revin):

1. daca PNL va desavarsi totusi monstruoasa fuziune cu PDL, iar Tariceanu nu-si face partid, va inscrieti in PSD?
2. calomnia e OK in europeea? cand va fi sanctionat distinsul Rechesan, inainte sau dupa alegerile prezidentiale din 2019?

p.s.

„Nu este trafalet. Trafalet este pentru cei neinițiați, cei care habar n-au în ce constă slujba de sfințire și ce se folosește la slujba de sfințire. Este o tijă de aproximativ 2-3 metri, având în vedere faptul că sunt și încăperi mai înalte și care este folosită pentru a unge cu untdelemn sfințit pereții încăperii respective”

(Constantin Stoica, purtătorul de cuvânt al Patriarhiei Române)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-06-18 07:09:44
         
 
  Dovada băsismului unor partide și lideri, care să dădeau exorcizați de băsism, a apărut mult mai repede decât mă așteptam. Neinvitarea dușmanului de moarte al democrației și al parlamentarismului la festivitatea aniversării Senatului a fost pentru aceștia picătura care a umplut paharul acoperirii lor! Au sărit ca arși în numele, chipurile, unui comportament moral. "Dacă el a greșit, noi nu trebuie să procedăm la fel!" Spun ei de parcă ar fi creștini practicanți. Probabil, aspirând ei și la trafaletul sfințibil al CEO al BOR!

Limbriciada continuă!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-06-18 06:16:34
         
 
  Ce-mi plac mie caracterele și oamenii giruetă!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-06-18 06:04:52
         
 
  Dar. Prin acțiunile inexplicabile, iraționale, haotice din ultimul timp a distrus speranța milioanelor de oameni care credeau în el și în PNL. A rupt USL a ieșit de la guvernare făcând jocurile cui? Și, mai mult, a lăsat în PNL două bombe cu ceas:
-deși în Statutul PNL scrie că PNL este membru ALDE a inclus europarlamentarii PNL în Grupul parlamentar PPE.
-a decis și a luat toate măsurile pentru implementarea fuziunii PNL cu PDL. Nu mai detaliez imoralitatea acestui gest. Este un topic separat pe această temă. Fuziune pe care eu o consider "Monstruoasa fuziune"

În plus, a renunțat la funcția de președinte al PNL (firesc în condițiile angajamentului electoral) dar a renunțat și la candidatura la funcția de președinte al României, în care fusese desemnat de către un Congres, lăsând, practic, partidul descoperit în această direcție. Domnul Antonescu nu s-a ales singur candidat.

Întrucât teoria generațiilor spontaneee nu pare a justifica aceste câteva acțiuni, menționate mai sus, se naște întrebarea, de ce va fi procedat așa domnul Antonescu?

Și de ce propaganda băsistă și domnul ecsintescu (când eu, crezând în moralitatea domnului ex-președinte și susținându-l până în ultima secundă, domnia sa nu-l scotea din "Crinuța" " soțul Alinei Văleanu" și-mi spunea că nu a spus ori făcut nimic memorabil și că nu va fi niciodată președinte al României.) înainte de aceste gesturi îl criticau iar acum îl laudă?

Se va fi putând aplica și în acest caz teoria cauzalității?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-06-18 06:01:54
         
 
  cred că zestrea ta, pe ziua de azi, a urcat la doo sticloanțe!
pînă-n septembrie, termini o distilărie!
"anonescu" o să-ți asigure rația, desigur!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-06-17 00:16:07
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE