FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Misiva catre Gheorghita Pandispan
Text postat de MARELE MAESTRU INTERGALACTIC
Stimate inculpat Gheorgita plin de fita Pandispan -tupeu de transnistrean, uite care e combinatia, asta ca sa pricepi si tu, posesorul unui creieras microscopic, lovit cu generozitate de Alzheimer: nu toti suntem cersetori profesionisti, ca tine . Unii n-au tupeu, altii nu vor sa fie deranjati. Tu esti genul traditional de milog care suge orice ca sa fie bagat in zeama. Eu nu sunt poet. N-am afirmat niciodata ca as fi. Versificator genial, poate. Nu particip la cenacluri de bosorogi, ca tine, ca sa castig o franzela. Nu ma milogesc ,ca tine, pentru un premiu dat doar pentru ca ai relatii. Cine ma apreciaza, ma apreciaza, cine nu,nu. N-am sa neg niciodata,talentul tau la spart basici de peste putrezit e inconstabil. Dar asta nu te salveaza de penibil.Sleep tight.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  să moară mama lu' frankfurt pă mein, franzela, și tac su virșli cu șuncă ce bengos îi florinel ăsta, leit salam victoria!  
Postat de catre sandulescu domnica la data de 2014-06-13 13:46:57
         
 
  ia să vezi ce chestie, cioacă kă calcurile erau ciana prodacșăn, sistemul de operare, Linux, căci era de o sută de ori mai stabil decît lucrătura lu billy porți, iar majoritatea jocurilor nu prea erau yankee.
n-o nimeriși, cu silicoanele tale din vale!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-06-13 00:44:34
         
 
  http://www.youtube.com/watch?v=iz1lS3InJAI  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-06-12 23:23:56
         
 
  "toate, pe vremea cînd am fost primul din oraș care deschisese o sala de jocuri pe calculator."
(tovarsul general Ioan Peia)

Mult stimate si iubite tovarase general,
Ochosorilor mei nu le-a venit sa creada cand au cititit marturisirea dumneavoastra data de mine ca motto. Dumneavoastra sa fiti primul care a introdus decadenta americana in respectabila urbe dunareana?! Fiindca eu nu cunosc alte jocuri mai decadente decat cele inventate de yankey pentru a abate mintile copilasilor clasei muncitoare de la problemele reale ale vietii, cum ar exploatarea omului de catre om sau viceversa. Daca ati fi deschis o sala in care tineretul sa poata invata, ghidat de fete profesioniste, bineinteles, cum se pate dantui perinita sau cazaciocul intrun cadru intim, as fi mai inteles. Dar sa incercati sa transformati o urbe dacica intrun Las Vegas , numai si numai cu gandul la dollarei?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-06-12 22:37:32
         
 
  asta ce-i drept așa-i, măi răDuleo, savantule!
doar că te-aș întreba: cam cite calcuri ai făcut tu, la vița ta, din componente? că eu am făcut, cred, vreo concizeci. toate, pe vremea cînd am fost primul din oraș care deschisese o sala de jocuri pe calculator. și cine instala programele? închipuie-ți, tot eu? și cine le repara, fir-ar? iaca, tot eu? asta se-ntîmpla prin '95, cînd tu, probabil, încă primeai lecții de informatică de la secu!
acușa chiar că mi-e mai silă decît să aud de tine, cînd trebuie să fac oarece manevre pe pisi-pisiurile alea, de ultimă jănărație, cu care te joci tu, pe malul bălții, cînd dai la fîțe și cujeți.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-06-12 20:46:47
         
 
  "fincăci eu nu mă colportez toată ziulica între stîlpii de videoceat, cu șurupppelnița-n mînă și casca în ureche!"

mai agricultura, ce sa zic, faptul ca un PC de ultima generatie a incaput pe mainile unui papagal ca tine, e, in mod cert, alaturi de votul universal, una din erorile iremediabile ale Creatiei.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-06-12 19:44:57
         
 
  ca o curiozitate, măstrele,
chiar nu te plictisești tot confecționînd, pe ordin, atîtea și atătea potriveli, la grămadă?
hai, una, doo, nooojnoo, da' odată ș-odată trebuie să ți se strepezească și ție dinții, concomitent cu sfîrșitul admirațiunii necondiționate și degrabă înstelate a rădulelui celălalt!
eu așa cred.
dar... poate că sunt și lucruri fără măsură pe lume asta.

pe grijuliul răDulea, care îmi plînge de milă, bicoz nu mă mai pot loga decît din joi în paștele mă-sii, îl asigur că mă doare-n cot de sfatul lui futil, fincăci eu nu mă colportez toată ziulica între stîlpii de videoceat, cu șurupppelnița-n mînă și casca în ureche!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-06-12 18:13:24
         
 
  Maestre Stef, apreciez sfatul tau.Ai perfecta dreptate.O sa ma conformez.

Cu prietenie,
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-06-12 16:27:20
         
 
  maestre Rudy, e evident ca de data asta, batranul pezevenghi (multiplu erou de filme horror si castigator detasat al editiei Balaceanca Scarecrow Awards 2014, faza pe salon) vrea doar sa te provoace, in ideea ca ai deja un avertisment

din nefericire, avand in vedere ingaduinta aproape amicala cu care boss Cristescu ii apreciaza productiile de genu

"iar o țață de la munte
d'ai cu sumneturi multe:
”foaie verde de măcriș
io pă catreniști mă p..ș!

foaie blio cu chichirez
eu pre cioacă urinez!”

si apoi dispare, e limpede ca venerabilul beneficiaza de oarece simpatii, in consecinta, eu zic sa nu-l mai bagi in seama.

p.s. postacilor aflati in imposibilitate de a se loga, alaturi de toata compasiunea mea, le sugerez sa incerce cu internet explorer
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-06-12 16:02:32
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE