FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Avertisment
Text postat de Emanuel Cristescu
Pentru limbaj vulgar folosit într-un comentariu la dresa userului Recheșan, domnul Florin Rădulescu primește Avertisment. Ținând seama că este la prima abatere. Dacă va recidiva următoarea sancțiune este reducerea nivelului pentru o lună.

Către toți membrii site-ului. Nu provocați. Discutați idei și respectați regulamentul.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "iar o țață de la munte
d'ai cu sumneturi multe:
”foaie verde de măcriș
io pă catreniști mă p..ș!

sau varianta ecoliterară:
”foaie blio cu chichirez
eu pre cioacă urinez!”
(domnul cronicar Gheorghe Rechesan)

Domnule profesor,
Va rog eu sa nu luati nici o masura impotriva domnului cronicar Rechesan, fiindca nu a facut ce a facut din rea credinta, ci fiindca, avand mari probleme cu prostata, nu isi mai poate tine udul. Daca nu-mi venea ideea de a-i face nod la furtun ar fi pangarit toata Europeea. Dar asa cum am mai spus, nu o face din rautate ci datorita unei boli debilitante care il obiga, chiar si la varsta respectabila pe care o are, sa poarte inca scutece.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-06-06 10:56:04
         
 
  marțafoi mic și simpatic, știi cum se zice "cîinele moare de drum lung și prostu de grija altuia". acu, de ce să nu recunosc, grija ta mă emoționează, mai ales cînd constat că e atît de concret materializată, dar nu-ți fă probleme am destulă vigoare textuală să-i dau ludmilei tale nu un anal așa cum o făcuși tu pe furiș ci un blowjob ca la carte...metaforic, firește, că doar despre texte, metafore, beletristică vorbim!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-06-05 09:08:13
         
 
  dragă gheorghiță, e frumos că citești, dar lipsa de mișcare și lecturile excesive duc la insomnie, iar insomnia la tulburări nervoase și probleme de erecție, și cercul se-nchide în sindrom BD. ochelari deja ai. ai grijă de tine.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-06-05 08:50:37
         
 
  ps și-atunci mă-ntreb, fănele, cine e lipsit de simțul realității? tu, care joci fecioreasca cu lawrence al scabiei de grumaz sau eu care dorm 4-5 ore pe noapte ca să-mi aștern pe monitor poveștile?(altele decît fleacurile de pamflete europeice, simple exerciții de tehnică)  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-06-05 08:07:50
         
 
  Rădulescu Fănel, omule(enfin, un eufemism din minimă politețe!)nu-nțeleg de ce insiști să-ți speli rufăria internautică jegoasă în văzul europeicilor plictisiți de fandările tale sonetisto-parodico-tembele, cînd nu ai nici măcar detergenți (eventual ai putea folosi cenușa rămășițelor răposatei ludmila, această jană darc a coproliteraturii ca să prepari niște leșie)Nu-i suficient că mă invidiezi pt timpul liber de care dispun?pentru bogăția lecturilor, numărul volumelor din biblioteca personală și pt simplul fapt că din ultimul premiu primit pentru poveștile mele pot trăi confortabil juma de an în timp ce tu, din mențiunea aia agonică neîncasată nu poți să faci nici juma de plin la rabla nemțească luată pe datorie?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-06-05 08:04:49
         
 
  Domnule Cristescu, imi pare rau ca trebuie sa v-o spun de fata cu atatia martori: sunteti de-a dreptul ridicol!

Deci rechesan, injura si provoaca intr-o veselie si dvs. ii gasiti o portita prin care sa scape ca, vezi Doamne, a folosit piuncte, puncte! Pai si eu am folosit puncte, puncte atunci cand am dat citatul din peia in care ma injura copios.

N-am mai vazut niciodata un om mai partinitor, mai lipsit de scrupule si mai lipsit de simtul realitatii ca dvs.
In felul asta o sa ramaneti singur, numai cu rechesan pe site si o sa va gratulati unul pe altul pana la adanci batraneti!

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-06-05 06:04:12
         
 
  Venerabile Gheorghiță Recheșan, infatigabil postac în retragere și multiplu asasin de saituri literare, nu-ți pierde cumpătul, câte suflete, atâtea căi spre mântuire... E suficient să dai anunțul de mai jos, cu simplitate, căință și onestitate, într-un ziar oarecare. Crede-mă, vei fi salvat:

"Pierdut-am simțul realității. Îl declar nul".

Până când instanța divină îți va elibera un duplicat, încearcă să dormi sub cap cu modestul meu set de învățături și povețe, în special cu excepționala sinteză de mai jos:

"ok, într-o zi te chinuie talentul, e omenește, am înțeles. ai draci pe tine, scrii un pamflet, ne-ai spart - glorie, steluțe, ovații, faci istorie. al doilea e mișto, al treilea cel mult drăguțel, de la 4 încolo chestiunea devine monotonă, de la 10 încolo, plicticoasă, iar când trece de 50-100 (cazu tău, n-am stat să ți le număr, dar cred că ai depășit lejer suta), lumea începe să te suspecteze de binecunoscutul sindrom BD (brain damage - pop. colici la bibilică)"

Amin
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-06-04 23:02:02
         
 
  CTA, singura persoană care merită admirată pe europeea este dl Cristescu, dar motivele mele nu interesează pe unul care-și permite astfel de injurii fără motiv. sau fără altul plauzibil decît recentul scenariu în care-l reprezint ”nud”. sper că atitudinea aceasta de golănaș, care-și suduie adversarii ca la ușa cortului, în contradicție inexplicabilă cu morga impecabilă (dar falsă)de moralist să fie sancționată conform regulamentului.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-06-04 22:03:53
         
 
  a, dar mai ales, dar mai ales: "tembel"!!
un tembel stilat, adecă spirit ales-bules!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-06-04 15:57:25
         
 
  "cabotin", "bîlbîit", "incontinent", "mîrșav", "milog" - glăsuiește oracolul din dămăroaia de berceni!
pe scurt, ca să n-o lungim: cine zice, ăla e!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-06-04 15:53:29
         
 
  Provocatorul cerșetor.

Domnul Ioan Recheșan imită fără succes verva tembelă a celui pe care-l admiră și căruia îi ține locul de vreo două zile. Rezultatul este o palidă și cabotină bîlbîială. Asemănarea se remarcă totuși prin incontinență, mîrșăvie și milogeală.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-06-04 15:19:29
         
 
  gheorghitza, toate ca toate, nu-ti flutura budigaii, armele chimice au fost interzise inca din 1925, la Geneva.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-06-04 14:58:28
         
 
  totuși, de ce nu vă luați, măi răduleștilor!
atîta amor risipit în vînt, parcă îmi stîrnește oarece compasiuni, chiar și vizavi de partea literaturnică a poveștii: păi, doo condeie și patru oo așa dă jăniale, supt aceeași plapomă, normal să nască pui de jănii!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-06-04 14:57:04
         
 
  maestre Rudy, iti promit ca voi continua lupta, doar dupa ce oratania iese de sub pat. am incercat sa-l scot cu mopul, dar e ascuns bine.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-06-04 14:55:38
         
 
  succesuri, duo rădelescu, uneori chiar și un pampers sau un crac de izmană, fluturat cu infantilă ferovare poate fi un stindard!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-06-04 14:53:33
         
 
  Maestre Stef, te lupti cu morile de vant, nu-ti mai face probleme, chiar daca voi fi executat cu sange rece de maini asasine, vei ramane TU sa duci mai departe stindardul luptei impotriva Reshapatului!

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-06-04 13:42:09
         
 
  ca am niste poezii tematice, si nu-ndrazneam  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-06-04 13:19:53
         
 
  p.s. sa nu uit, boss, regurgitatiunea si flatulatiunea intra tot la permise?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-06-04 13:18:37
         
 
  aha. deci daca amicul meu gheorghita urineaza (termen medical) pe catrenisti, in subsolul unui catren postat de un catrenist (nea Mitica), asta nu e, totusi, atac la persoana!!! cat am putut sa fiu de-al dracu, d-le Cristescu! cata rea credinta-n mine! mi-e si rusine. deci procesele fiziologice omenesti, de dezasimilatie, nu incalca regulamentul! pai era si normal, daca ma gandesc bine, e ca fotosinteza, si plantele nu fac atata caz.

(super)

dar am citat sinonimul cu puncte puncte la mijloc, mi-am asumat riscul, stiu, o sa fiu sanctionat. merit sa fiu sanctionat.

deci VA ROG SANCTIONATI-MA, d-le Cristescu!
daca nu ma sanctionati, o sa-mi fac harakiri, scriu numai vorbe din alea cu puncte puncte, pana n-o sa aveti incotro.

traiasca omul si procesele excretorii, pacea si regulamentul. la nevoie, o sa vars si sange nevinovat pentru triumful pacii si regulamentului, d-le Cristescu.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-06-04 13:14:45
         
 
  Am primit și pe e-mail o sesizare pentru acel "catren", domnule Ștefănescu. Stricto sensu și, formal vorbind, "catrenul" nu încalcă regulamentul ori este la limita lui. Nu conține, expresis verbis, o expresie vulgară și nici nume proprii să poată fi considerat un atac la persoană.

Ne aflăm într-un fel de "efect Băsescu". Adică citim cu rea-credință un text. Iar Regulamentul nu poate prevedea infinitatea de lecturi cu rea-credință!

În plus, ne aflăm și într-un fel de paradox al cretanului. Recheșan a încălcat regulamentul scriind cuvântul care conține prima și ultima literă iar în interior două puncte, sugerând că ar lipsi două litere. Deci, încalcă regulamentul. Prin urmare, Recheșan trebuie sancționat.

Eu, Ștefănescu, citând, am utilizat același cuvânt. Scris în același mod. Deci am încălcat regulamentu. Prin urmare, trebuie să fiu sancționat.

Sigur, tot cu rea-credință, se vor găsi useri care abia așteaptă. L-am prins pe profesor! Păi dacă a zis că dacă utilizezi ... (puncte puncte) este regulamentar, de acum încolo înseamnă că s-a dat drumul la pornopunctografie și ...gata cu ecoliteratura. E raiul nostru! Toate vulgaritățile care ne stau pe limbă le putem ...vulgaropuncta! trei puncte puncte și ne-am scos.

Vă bucurați degeaba domnilor. Iată soluția:

AMENDAMENT PROVIZORIU CARE INTRĂ ÎN VIGOARE DE ACUM

"Scrierea de cuvinte vulgare prin eliminarea unor litere din aceste vulgare se asimilează utilizării cuvintelor vulgare și se sncționează ca atare."

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-06-04 12:41:36
         
 
  Mosulica, pune-ti zavor la cioc, daca e sa vorbim de provocatori ordinari, tu esti primu' care ațâță spiritele aici, te bagi in toate conflictele sau iti expui parerile de basinos fara sa te intrebe nimeni. Inteleg ca esti tinut in debara toata ziua si cand evadezi incepi sa faci tumbe de bucurie ca esti bagat in zeama da jmecheri dar las-o, ca macane, deja ai ochelarii sparti de cate ai luat in mufa!:)

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-06-04 12:26:46
         
 
  gheorghita, eu vorbesc in calitate de cititor care apreciaza un catren de exceptie. tu esti un diamant, eu scot diamante din tzarana, te ajut sa evadezi din anonimat.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-06-04 12:21:19
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ps ideea e că ești un provocator ordinar! adică obișnuit, să nu se-nțeleagă cine-știe-ce!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-06-04 11:51:18
         
 
  rădulescu doi, dumneata în ce calitate vorbești? de petent, corepetitor sau martor? păi, dacă e vb de mărturii cred că nu mi-ar ajunge 24 h să adun toate mitocăniile și injuriile presărate de dexteritate lu matale timp de o lună pe-aici!
manevra,în limbaj de specialitate se numește distragerea atenției de la obiectivul pus sub urmărire, da' probabil tu știi mai bine ce și cum!
iată o mică mostruță de "umor" la marginea civilității:



dragul meu gheorghiță, venerabile povestac, uite cum stă treaba în realitate. ok, într-o zi te chinuie talentul, e omenește, am înțeles. ai draci pe tine, scrii un pamflet, ne-ai spart - glorie, steluțe, ovații, faci istorie. al doilea e mișto, al treilea cel mult drăguțel, de la 4 încolo chestiunea devine monotonă, de la 10 încolo, plicticoasă, iar când trece de 50-100 (cazu tău, n-am stat să ți le număr, dar cred că ai depășit lejer suta), lumea începe să te suspecteze de binecunoscutul sindrom BD (brain damage - pop. colici la bibilică)."
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-06-04 11:50:10
         
 
  absolut revoltator, domnule Cristescu, dar nu va mai necajiti.
sa trecem la creatiile cu adevarat valoroase, avem si de-astea.
iata, de ex, un catren exceptional, marca gheorghe rechesan, o sa-l citez cu orice riscuri, ca fiind eu o fire gingasa, m-a impresionat:


"iar o țață de la munte
d'ai cu sumneturi multe:
”foaie verde de măcriș
io pă catreniști mă p..ș!

sau varianta ecoliterară:
”foaie blio cu chichirez
eu pre cioacă urinez!”

Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-28 17:27:54

(http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=47198)

cred ca numai lipsa timpului v-a impiedicat sa-l cititi si sa-l rasplatiti cu o steluta.

ps. in caz ca tocmai v-a picat wireless-ul, am sa-l reiau si maine, nu trebuie ratat.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-06-04 11:39:46
         
 
  Rădulescule, nu prea am timp, tocmai redactez un eseu despre infantilismul speciilor liternautice protejate prin legea bunului-simț,ca să-ți explic diferența între ironie și mitocănie sau între șarjă și bălăcăreală, poate într-o zi, îți vei face curaj și vei păși peste sindromul versificatorului genial și neînțeles și-ți trimiți compunerile unui organism de certificare a genialității, recte, doi-trei critici din domeniul liric autohton!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-06-04 11:27:49
         
 
  Evident, 3 stelute pentru ca se face dreptate, nu se poate sa lasam asemenea indivizi insalubri care mai e si porci si nesimtiti sa-si faca mendrele pe un site eco.

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-06-04 11:20:49
         
 
  rechesane, mai milogeste-te putin, in genunchi, ca atata te duce dovleaca...

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-06-04 11:14:42
         
 
  Multumesc, sunt onorat. Preiau oricand si functia de editor, cred ca am demonstrat ca pot tine in frau, cu un limbaj elevat si la obiect,aceasta adunatura de...

Marele Maestru Intergalactic
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-06-04 11:13:47
         
 
  prima abatere? dle Cristescu, ori sunteți naiv, ori n-ați trecut peste paginile europeice de o lună!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-06-04 11:13:00
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE