FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
BBB
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu

Image hosting by Photobucket


„eu cred ca acest sait n-are nevoie de o comisie de etica. pe vremuri am crezut ca are nevoie de editori, apoi de un medic. azi cred ca de fapt nu mai are nevoie de nimic”

Consimt la cele de mai sus. E un site care mustește de ideea (închipuită) că ar fi sănătos. Și nu doar atît: că ar reuși performanțe care optimizează parametrii acestei stări benefice pînă la euforie. Toate defectele și beteșugurile sale sînt vopsite în culorile unor virtuți neîntîlnite în alte părți.

Ultima găselniță în această direcție este aceea că ar fi o școală, pasămite literară. Nu neg preconceput acest lucru. Realitatea arată însă că toți noii veniți care ar trebui tratați cu menajamente și îndrumați cu oarecare îngăduință sînt hătuiți și bălăcăriți de cei care au reușit să instituie teroarea valorii lor indiscutabile și a atotștiinței lor critice. Textele sînt desființate și autorii batjocoriți.

Și asta în climatul general în care oricum site-ul este dominat de confruntarea incontinentă a doi, trei membri care acaparează prima pagina cu zeci de comentarii injurioase (așa-zise replici), printre care, cu greu, se mai strecoară un comentariu stingher al celor care nu înjură. Sau nu s-au deprins deja cu școala sudalmei fără nicio reținere.

S-a vehiculat ideea că pe site cei mai mulți vin pentru a se simți bine (have fun) și nu pentru alte presupuse și înalte aspirații literare. Mai aproape de adevăr este faptul că vin să-și descarce, ca mai tot românul, năduful și frustrările în formul celor trei B: bășcălia, bîrfa și bălăcăreală.


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE