FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Să-mi vină verii (parodie la "Cenușa verii" de Ion Sângereanu)
Text postat de MARELE MAESTRU INTERGALACTIC
Mascul feroce, prea mascul,
Iubita mea cu fund ceresc,
Am tras aseară iar pe țeavă
Lichidul nostru strămoșesc.

Era un fum și-atâta lume
În garsoniera de la doi…
Pe plasmă, una, Gabi Firea,
Dădea în Băse cu noroi.

Dar cui îi pasă? Simț iubire
În vena mea de grădinar,
Dorința vrea să te-altoiască,
Dar n-am copită de-armăsar.

Și, uite-așa, bat apa-n piuă
Ca păsărica albă-n cioc,
Dar tot mai sper să-mi vina verii,
Să mi te -aducă în mincioc.

25. 04.2014

Poezia parodiată:
Cenușa verii
de Ion Sângereanu


Sătul de tine, prea sătul
Grădină-n care duhuri cresc
Am ars aseară ca pe-o pleavă
Vorbe ce nu se-alcătuiesc…

Făcusem fum, încât pe lume
Cădeau de-acuma negre ploi
Adulmecând cu stropii firea
Acelui întâmplat noroi

Cu ochii prinși de rătăcire–
Am înnoptat ca grădinar
Ce vrea în zori să altoiască
Alte cuvinte pe zadar…

Și se făcuse bine ziua
Dar totul a crescut la loc…
Și știu că din cenușa verii
Va trebui s-aprind alt foc -
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  măestrele florinel, după reaua or buna cutumă europeică, pagina ta nu-ți aparține, e cam publică, poate scrie oricine ce-i trece prin cap pe ea.dacă ai avea un dram de jenesecoa rispect ai fi observat că marele maestru respectabil și-a desfăcut cam de multișor lenjeria-n public pt dezinfectare, așa că nicio problemă vb panseistului rică ce-o avea cam mică: ce ție nu-ți place altuia fă-i cu vîrf și-ndesat.ov courz, ai opțiunea închiderii casetei commurilor!hai, că ejti simpatic cu parodicile tale maneriste..barem, țin la dame, s-agață fo babușcă cînd le recitezi?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-27 08:47:20
         
 
  Maestre Rechesan. as fi preferat un comentariu strict pe text. Daca ai chef sa arunci aiurea cu laturi in maestrul Stef, fa-o in pagina domniei tale,nu aici!Iti multumesc anticipat pentru intelegere.Il rog si pe maestrul Peia sa procedeze la fel, il respect prea mult pe Stef ca sa accept asemenea comentarii in pagina mea!Cu asta,consider subiectul incheiat, va doresc o zi de exceptie!

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-05-27 08:15:32
         
 
  măi răDuleo,
că te prosternezi la zeități terestre, nu-i un fapt surprinzător pt tine. e o deformare profesională. serviciul, deh! sau, mai corect... serviciile! în corolar: atitudine subalternă, de servitor!
că stai la umbra ulmului și te visezi genial, iarăși nu-i o problemă gravă. frunza pică, sexul incert iese la iveală!
dar că tu presupui că eu am stat numai cu adrian păunescu sub cap (deși nu văd de ce ar fi o rușine, tu stai NUMAI cu naum sub cap, ca un "naum în ploaie" - nu ofensez, chiar are un astfel de poem, dacă nu știi - și văd că nu te rușinezi deloc!), că toate acestea, zic, și tot presupui că eu numai cu un singur autor de poezie am cochetat la viața mea, apăi ăsta-i un mod extrem de jenant de a-ți da oftica măruntă pe față.
cu vreo juma de an în urmă îți mai dedui, pe gratis, cîteva ponturi de autori mari, de care tu habar n-aveai, și iute-iute ai trecut la făcut copiuțe, crezînd că-i păcălești pe fraieri! pe fraieri i-oi fi păcălit, dar cu mine nu ți-a prea mers. și nici nu-ți merge, dupe cum oppservi, cu mare, mare șucăr pe inimioara ta ambetată de gloria pescuitorului în ape tulburi. te citesc, una-două de pe unde furgăsești.
așa cum îl tot furgăsești pe marili maestru de ceremonii, de ceva vreme, iar marili maestru e fericit, ca orice muritor cu ordonanță la căpătîi, să te trimită după țigări, după cremă de ghete, după pizza, după ludmile etc. întrebarea e: restul îl înapoiezi, sau faci chetă, ca boschetarii care strîng chiștoace, astfel încît să strîngi și tu de o pipă mai acătării?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-27 00:24:07
         
 
  extragalactic maestru de ceremonii,
dacă așa am glăsuit atunci, înseamnă că am avut dreptate.
dacă așa glăsuiesc acum, înseamnă la fel.
căci a ajunge să crezi, cu totul eronat, că orice produs semincer, aruncat la lada cu gozuri, poate rodi, e o greșeală impardonabilă.
puțin îmi pasă dacă reacționezi cu atîta isterie la observațiile mele corecte. nu eu pierd.
observ, însă, că faci exact același lucru pe care, de-a lungul anilor și a cîtorva saituri, l-au făcut ăia plini de sine, ca păunii de penaj, care, dacă le luai oleacă la țintă producțiunile, îți săreau în beregată, cu ferocitatea unor șacali furioși. azi unul, mîine altul - coaliția împotriva ta și insultele aferente deveneau atît de agresive, încît musai erai mazilit cu tam-tamul de rigoare.
și iote că niciunul din ei nu deveni mare sculă de scriitor, ba chiar pieriră în neantul anonimiei din care se întrupaseră.
acuma, că mai sunt inși care, cu atîta măreție, mai zăbovesc în iluzia că reprezintă ceva în literatură, nu-i o surpriză. e un banc, de care uneori chiar și rîd. și mă dstrez și eu, nu e voie?




 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-26 23:31:42
         
 
  Maestre PEIA, remember:

"= Florine,
Dă-mi voie să-ți spun că ești un măestru! Din parte-mi, tot repectul. Păcat că a trecut neobservată, aproape, reușita-ți de excepție. Dealtfel, la talentul tău, cred că ai putea versifica și Coranul, și tare distractiv ar fi!! Salamul lui Alecu și încă o dată, admirația mea!"

ioan peia [30.Oct.06 20:26] poezie.ro

Eu nu uit oamenii care au fost alaturi de mine. Asa ca te las sa ma injuri,maestre, daca asta te face sa te simti mai bine.

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-05-26 21:52:34
         
 
  minuscul maestre peia, vezi matale, poezia asta are ceva ce manelele tale rurale - ciuciu, si-anume haz. si inca 2-3 chestii mai subtile, pe care, oricum, din lipsa de aparat, nu le poti pricepe, asa ca nu ma mai ostenesc. in ce priveste chestia cu palamida, e foarte adevarat, rudy m-a trimis in europeea, datorita (din cauza) lui m-am apucat sa mazgalesc netul, el mi-a ales pseudonimul, m-a incurajat, m-a invatat, m-a influentat o vreme, care-i problema. oricum, rudy e un maestru in viata. ca tu dormi si-acum sub cap cu paunescu, nu ma deranjeaza.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-05-26 21:49:18
         
 
  mai puțin maestre rudy,
nu-mi amintesc să te fi trimis la doftor vreodată!
dar cum, pare-se, frecventezi des astfel de stabilimente, crezi că e normal ca toată lumea să dea pe-acolo.
dacă ai nevoie, totuși, de ceva pachețele și consolări metafizice, îți stă la dispoziție ăstălalt mare maestru, care crește-n umbra ta ca pălămida sub strujean.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-26 20:50:58
         
 
  răDuleo,
de ce vei fi tu atît de atins, n-am înțeles?
or că iubirea e cam pe față și, deh, jenantă, or că îți e un pic cam tîrșeală de următoarele versificări izbitor de facile:

"Dar cui îi pasă? Simț iubire
În vena mea de grădinar,
Dorința vrea să te-altoiască,
Dar n-am copită de-armăsar.

Și, uite-așa, bat apa-n piuă
Ca păsărica albă-n cioc,
Dar tot mai sper să-mi vina verii,
Să mi te -aducă în mincioc."

dacă eu aș fi comis așa jucărioare de clasa a treia primară, (adică ai fi calificat-o, năpristan, drept manea agricolă) ai fi sărit îndată cu parodia pe mine, să arăți ce erect îți e talentu la imitație.
cînd, însă, marele magistru (că, pe aici, văd că toți sunt maeștri, cam ca în cunoscuta poezie argheziană!!), cînd, deci, mentorul tău dintotdeauna o face de oaie, nu poate fi decît genial.
ceea ce, pardon, mai știm și noi una, alta, oricît de neimitatori am fi.

în concluzie, calmează-te, că ești în prohibiție la caras!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-26 20:46:52
         
 
  bre gheorghita, daca vrei, pot sa-ti imprumut eu detectorul meu de IP-uri, dar e din ala vechi pe lampi, nu prea mai misca acele, mai bine zi-mi mie ce te roade, il detectez eu pe stimabilul pe alte cai, am eu metode, nu pot sa-ti explic aici.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-05-26 20:45:24
         
 
  Maestre peia, consulta un doctor, te rog, credeam ca te preocupa textele postate aici, nu rafuieli personale de doi bani si alte chestii legate strict de domeniul schizofreniei.Chiar sunt dezamagit.

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-05-26 20:32:26
         
 
  normal, imediat sări scutaru și îmi șterse comentariul. dar chestia asta”chițăi energic micul chuiaua”(de fapt corect e chihuahua, dar ce știe mocanu de ce-i bun șofranul)nu îți pute stimate cenzurel? straniu, de-a dreptul, io cred că de fapt scutărel ăsta, tare tăcut insu e rădulescu fane sub acoperire, dacă ia-m putea detecta IP/ul lucrurile ar fi clare că prea scuipă în freză și-o șterge la fics, ipochimenul!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-26 20:13:22
         
 
  "iar dacă tunuri nu aveți, iubiți-vă pe turnicheți!" chitai energic micutul chiuaua, desi perfect aiurea cu drumul (dar bucuros nevoie mare ca se poate baga-n si el cumva in vorba printre dulai), ma rog, nici el intelegand prea bine cum, si mai ales de ce.

in fine, bardului - as fi curios ce-a fost in mintea ta cand ai ouat inteligenta constatare "versificația e cam de începător", nu c-as fi curios sa-ti deslusesc mecanismele bizare ale gandirii, cu-atat mai putin sa te contrazic - dar frumos si civilizat e sa vii cu argumente.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-05-26 14:31:51
         
 
  Multumesc pentru interventii,maestre Kosta,maestre Reche! :)


Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-05-26 14:24:18
         
 
  Sic transit...cum s-ar zice. Cand vrei in draci sa altoiesti, dar n-ai copite de-armasar, la ce-ar fi bun sa mai traiesti o viatza plina de cosmar? mai bine-un glonte bine-atins, tras dintr-o teava... mai asa decat o viata-ntreaga-ntins, biata mirtzoaga, langa Ea.

No offense, ok?
 
Postat de catre sters sters la data de 2014-05-26 14:21:04
         
 
  iar dacă tunuri nu aveți, iubiți-vă pe turnicheți!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-26 13:40:18
         
 
  Saru' mana,Vero!:)

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-05-26 00:13:32
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  VotVero! (adica stea):)))
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2014-05-26 00:11:33
         
 
  cine-a spus că mi-a plăcut?
admir, în schimb, aspectul mitic al problemei: legătura dintre humbaba și umbra sa!
versificația e cam de începător.
sorry! dar regresele trebuie semnalate.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-25 22:46:11
         
 
  Saru' mana, Tea.

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-05-25 20:34:41
         
 
  * si de la mine,MMI.
Te citesc mai mereu.
Regards,
Tea
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2014-05-25 20:30:13
         
 
  Maestre Stef, multumesc mult. Maestre Peia,ma bucur ca ti-a placut parodia mea! :)

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-05-25 15:51:16
         
 
  iubiți-vă pe tunuri!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-25 14:23:15
         
 
  de-o fi sa fie, cauta-ma, vreau sa-ti scriu cateva randuri meseriase pt coperta IV. stima si steluta mea, maestre.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-05-25 13:36:26
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE