FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Domnului Gheorghe Recheșan, cu înțelegere
Text postat de Emanuel Cristescu
Regulamentul a fost imaginat pentru oameni de bună credință preocupați de literatură, respectiv, ecoliteratură.

Nu există și nu poate exista un regulament care să acopere toate situațiile posibile. Iar membrii Europeea au o imaginație cu mult, cu extrem de mult peste medie!

Ați văzut ce se poate face din Constituția României când este citită și interpretată cu rea-credință? Ați văzut cum pixelul albastru ori niște oameni manipulați cu dosare pot schimba realitatea?

Am mai spus-o și o repet: faptul de a reclama este un drept dar simpla reclamație nu presupune ca imperios oblicatoriu și faptul că reclamantul are dreptate. Firesc, se aplică principiul "audiatur et altera pars" iar cineva, cât se poate de imparțial să judece și să ia o decizie.

Prin urmare, aș vrea să văd ce a declanșat reacția de mai sus. Pentru că, domnule Recheșan, dumneavoastră, ca fin observator al oamenilor și comportamentelor și care reușiți așa de bine să esențializați literar observațiile făcute, sunt convins că știți că în afara începutului, a cărei cauză nu o știm, totul are o cauzalitate. Să-l fi apucat așa din senin, pe domnul CTA să rostească cele de mai sus?

PS.
1. Doar cu implicarea a câțiva, este dificil să realizăm perfecțiunea pe acest site.
Avem o revistă, în care nu mai poate publica oricine, revistă care stă nefolosită. Și. cred eu, este păcat. Am putea face lucruri minunate. Numai să vrem, numai să nu ne mai pierdem timpul cu fleacuri.

2. Pentru Comisia de Etică aștept propuneri din care să selectăm 3-5 persoane. Însă trebuie să înțelegem că etică înseamnă, în esență, bine-rău. Iar aceste concepte au o anume relativitate partinică. Dacă asura mea, care mi-am asumat rolul de a ține un echilibru pe acest site, se revarsă, ați văzut, atâte insanități, vă dați seama asupra Comisiei de Etică, ce se poate revărsa? Trebuie ca această Comisie să aibă un Regulament care să fie acceptat de toți membrii iar deciziile Comisiei să se refere exclusiv la membrii care recunosc această Comisie și Regulamentul.

3. De ce țineți dumneavoastră să mă ostilizați? De ce nu faceți pur și simplu o sesizare fără conotațiile de reproș, de imputare, de ușoară acuzație, care reies din textul de mai sus? De ce invocați calitatea de "proprietar" imitând un alt membru care procedează similar? De ce îmi tot reamintiți că am scris regulamentul cu propria mea mână?

4. Editorul Scutaru este și el om. Și mă ajută. Și, din păcate, Europeea nu are facilitatea de a bana userii care încalcă regulamentul. Iar eu nu știu să fac o astfel de facilitate. Și eu validez ori invalidez texte și comentarii. Vă imaginați ce simte un editor care se vrea corect și onest când citește insanitățile care se scriu cu bună știință doar cu intenția de a jigni, ofensa ori pur și simplu de a se răcori? Știind, cu sigurnță, că acele intervenții nu-i vor fi publicate?

5. În plus, domnule coleg, nimeni nu este perfect și nu va împărăți lumea. Mai există și înțelegerea, iertarea, exercițiul umilinței. Recent, cineva mi-a aruncat în obraz "să vă fie rușine domnule profesor". Și puteam să-i reduc nivelul ori, la limită, să nu-l mai accept aici. Aceasta ar fi fost o slăbiciune din partea mea. O fi zis-o la nervi, o fi zis-o că așa crede el, etc. Nu a adus nicio argumentație. Iar eu am conștiința interioară că, măcar în raport cu ceea ce fac pe acest site, nu are de ce să-mi fie rușine. Ce era să fac? Să mă bat cu el? Să mă pun la mintea lui? Sunt sigur că va realiza că a greșit și-ii va fi lui rușine. Așa că, domnule coleg, suntem într-n spațiu, spun eu generos, un spațiu al ideilor. Vă propun, fiecăruia, care puteți, să fiți centrul unor comportamente civilizate. Să fiți intransigenți, ideatic, în raport cu textele dar să nu jigniți, să nu ofensați și să nu escaladați conflictele. Iar pe turbulenți, ori pe aceia cu un comportament, turbulent să-i lăsăm în banii lor și, încet încet să-i izolăm.

6. Și nu uitați să zâmbiți! Cu toate necazurile fiecăruia dintre noi LUMEA ESTE FRUMOASĂ!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  participantilor la dezbateri - eu cred ca acest sait n-are nevoie de o comisie de etica. pe vremuri am crezut ca are nevoie de editori, apoi de un medic. azi cred ca de fapt nu mai are nevoie de nimic, e desavarsit. eu zic sa ramana asa, ca piatra in bataia ploii, peste mii de ani o sa iesim de sub piatra, o sa citim, o sa ne crucim.

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-05-25 07:43:40
         
 
  Bre, io zisei că-i vreun summit p-aici, da’ dacă nu-i, nu-i  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2014-05-23 23:21:47
         
 
  cioacă, matale te ”țigănești” inutil, fără să fii țigan!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-23 23:11:07
         
 
  ce bengos e dl scutaru adrian, mînca-i-aș io competența , combate tacit cu guma, că deh, i-aș fi pus la îndoial㠔capacitățurile” de ” ieditor” european!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-23 22:51:53
         
 
  ghejane, nevinovat mic, du-te și fă biluțe din ocarină în altă parte , vezi că vb despre lucruri serioase,”țigănești” nu ”te” rîde ca piranda-n vîrfu mătărîngii lu parpanghel doar nu vrei să te molipsești de vreo bengalită acută și dai rasoale la corepetiții!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-23 22:10:38
         
 
  dlui Cristescu fără înțelegere: de ce pavăza editorială care răspunde la sugestivul și predestinatul nume de ”scutaru” se dă bengos și radiază toate comentariile mele, în timp ce restul opiniilor la ”cașto” sunt lăsate în pagină??? halal drept la replică, ne-am lămurit,ezact ”țigăneal㔠nu țigănie așa cum visează dl CTA!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-23 22:07:15
         
 
  Domnle Recheșan,

Sunt lămurit. Dumeavoastră sunteți eurrom cum sunt eu împăratul Japoniei.

Înțeleg că ați reclamat expresia "de țigănie agresivă și slinoasă" Comportamentul (nu etimologia), vine de la etnie dar a intrat în uz cam pentru toată lumea. Numai dacă mă gândesc la drăgălașa polemică dintre "președinte" și premier și sintagma este mănușă. Dar sigur, nu este rasistă. Insectarizează moravuri și năravuri universal valabile. Indiferent etnia.

Prin urmare, cu riscul de a vă dezamăgi, amicus Plato sed magis amica veritas, reclamația dumneavoastră nu este admisibilă. Coroborată și cu prezentarea scuzelor de către distinsul CTA,ca un exces de politicaly corect, consider incidentul închis.

Dacă v-ați adrest mie la modul serios, sincer și obiectiv, înseamnă că, aprioric, ați avut încredere în judecata mea. Ei bine, sine ira et studio, aceasta este judecata mea bazată pe convingerea profundă că acesta este adevărul.

Aș fi bucuros dacă, acest verdict ar fi acceptat de către toate părțile.

Pax vobiscum!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-05-23 16:58:25
         
 
  d-le Cristescu,
dacă am înțeles eu bine, gheorghiță a fost insultat, ca urmare, v-a solicitat să-i reperați onoarea prin pedepsirea agresorului. până aici nimic neobișnuit, lumea-i rea, iar blândul meu coleg se confruntă de ani de zile cu astfel de atacuri, și nu numai în europeea. credeam că s-a obișnuit - în copacul fără rod, nimeni nu dă cu pietre, dar uite că gheorgiță a rămas o fire gingașă.

înțelegând că acea infamie a fost deja invalidată (eu n-o mai văd pe sait, sau poate-o mai fi, dați link) la început m-am gândit că onoarea bătrânului meu amic a fost deja reperată, deci cazul elodia e-nchis, autor necunoscut.

dar uite că n-a fost, și că acele vorbe au continuat să-i afecteze somnul, aducându-l în pragul infarctului, depresiei și dezesperării.

acum mă întreb - să se afle oare victima (gheorghiță), într-o situație identică cu cea în care s-au aflat, recent, alți doi condamnați, nea genu și epiglumist (întâmplător, ambii, cetățeni americani, tot de etnie romă, din câte afirmă maestrul peia), care au fost sancționați cu reducerea de nivel, pentru că au preferat să citeze public acel generos îndemn de reîntoarcere la origini, aparținând aceluiași mare maestru - în loc să-și împărtășească bucuria doar cu dvs, pe mail?

în speranța că nu v-am pierdut pe drum - cu tristețe și teamă gândesc că, la rigoare, gheorghiță va trebui și el sancționat, pentru că a preferat să iasă public cu un citat neregulamentar. în cazul în care, intransigent cum vă știu, v-ați gândit deja la asta, eu, în calitate de vechi amic, vă rog să-l iertați, măcar dvs.

cu mulțumiri anticipate
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-05-23 16:27:45
         
 
  “De-a țânca”
Propun să i se scadă nivelul domnului Peia pentru că m-a făcut broscuță, eu fiind în cu totul altă zodie, făcându-mi totodată și propuneri indecente:
„oare țestoasele au sex? și dacă da, aia care agață gagici în tren, făcând pe cavalerița teotoană, se cheamă că e broscoi țestos?”
De asemenea domnului Rechesan, că mi-a zis (studiindu-mi originile) „știulete”, bașca și depănușat. Sugerați că aș fi evreu, discriminându-mă astfel? Fascistule!:))
Îmi cer totodată public scuze domnului Peia că i-am zis odat㠄cuc”, scăzându-i vizibil nivelul de cocoș.
Discret, unde vă pot lăsa un nr de tel să mai socializăm nițel... cine știe, poate ne și împrietenim, cu, sau fără pantalonașii ăia scurți de la second hand? (ECO, nu v-atingeți de nivelul meu!:)))
Între timp, alternativ, putem juca „Tenis cu bârna”
Mi-a desenat prin aer toate calitățile “ei” și defectele mele, după un original ad-hoc.
Cum se joacă? Simplu:
Terenul fiecăruia e împărțit în două:
subombilical și ocular.
Cel care servește, are grijă să țintească bârna (Orgoul) aflată în ocularul adversarului, iar acesta, la primire, trebuie să încerce să paseze bârna în ocularul celuilalt.
Deplasarea bârnei se face cu un coș de paie, numit "mi-ți" sau "rest", cu pași mărunți și repezi, constructiv și gradat, dar având grijă să nu te împiedici și să-ți intre bârna din nou în ocular.
Bârna de meci, este atunci când reușești să țintești din prima subombilicalul adversarului...s e numește "ass".
În final, câștigă cel care vinde bilete la meci.
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2014-05-23 15:31:49
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Si inca ceva domnule profesor.
Pentru a va putea da seama ce simte domnul CTA cand este acuzat pe nedrept de domnul cronicar Rechesan, ganditi-va ce ati simtii dumneavoastra cand eu v-as acuza ca mi-ati redus nivelul pe motiv ca sunt rrom. Cand tota lumea stie ca dumneavostra ati purces la acesta metoda extrem de dureroasa si barbara nu pe motive rasiale (nivel de rrom) ci pe motive de dimensiune (nivel extrem de vanos) Ori nivele extrem de vanoase mai apar si la alte rase; cu toate ca extrem de rar.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-05-23 13:49:55
         
 
  Pot înțelege atitudinea dvoastră împăciuitoare dar nu pot admite recomandarea de a mușamaliza cazul.între a spune cuiva "să-ți fie rușine, obraznicule" și a i te adresa cu " ești un țigan obraznic" e o diferență enormă pe care sper că o veți analiza. nu doresc altceva decît ca cel care a greșit să fie sancționat, e singura soluție pt stingerea unui conflict interetnic(da, sunt "țigan, dle Cristescu) așa cum prevede regulamentul, o măsură necesară pt a preîntîmpina astfel de deraieri în viitor.
(domnul cronicar Gheorghe Rechesan)

Domnule profesor,
Permiteti-mi sa depun marturie intr-un caz de etica in care domnul cronicar Gheorghe Rechesan isi permite din nou sa nu aiba dreptate. Pe mine, care sunt, conform nasului meu de botez, tovarasul general Peia, mult mai rrom decat este cronicarul, domnul CTA nu m-a atacat niciodata. Deci expresia " ești un țigan obraznic" folosita de domnul CTA nu a fost cauzata de faptul ca domnul cronicar Rechesan ar fi rrom ci de faptul ca este obraznic. Ori se stie ca adjectivul "obraznic" nu are nimic rasist in el fiindca apartine tuturor raselor.

p.s.
Si acum parerea mea despre "Comisia de etica" pe care vreti sa o infintati la insistentele domnului cronicar Rechesan; cu o sipla "CVomisie de etica" problemele nu se vor rezolva. Ar trebuii infinta "Tribunalul poporului pentru etica"
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-05-23 13:35:37
         
 
  constat că vă negociați, la modul lamentabil(am putea spune că ați pus-o de "țigăneală"?!)prezența pe site, credibilitatea, ba chiar și intenția de a părea pur și nevinovat în raporturile cu mine, dar vă rog, continuați, poate ajungem la împărțirea șetrei europeice în două: de-o parte "arienii" intelectuali cu nasu subțire care-njură doar așa, cînd nu găsesc altă cale, pe de alta, urmașii castei ksatrya, obraznici, slinoși și agresivi, potențiali infractori și interlopi, puși pe furăciuni și înșelăciuni!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-23 13:14:06
         
 
  Domnule Recheșan, scuzele mele sînt protocolare, puteți să le acceptați sau nu. În imaginația dv. (aveți destulă) puteți închipui orice scenarii înspăimîntate și abrupte. Chiar credeți că mă afectează vreun pic reducerea de nivel? Spuneți numai și voi absenta voluntar pe perioada pe care o stabiliți dv. În rest, vă spun sincer, nu sînteți credibil.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-05-23 12:38:34
         
 
  dle Atanasiu, nu vă accept scuzele din trei motive:
-ați redactat dacă e să fim corecți lexical "țigănie" nu "țigăneală"(vedeți diferențele sensibile din orice dex)și ați accentuat "țigani obraznici, slinoși" nu "ca niște țigani"
-încercați să scăpați într-un mod abject de consecințele unui gest fără precedent pe europeea și orice explicație dați nu faceți decît să întăriți intenția clară de atac injurios, dezonorant și necivilizat(recitiți ultimele commuri pe care mi le-ați adresat)
-distorsionați faptele, nu am avut nicio controversă cu dumneata, nu te-am hărțuit pînă în momentul în care ți-ai permis să mă jignești!(e vb de răspunsul dumitale la o întrebare privind șleahta de mitocani din primul eșalon)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-23 11:54:39
         
 
  a nu se intelege cumva ca, daca spun istorioare cu tigani, as fi instigator la ura de rasa. Stiu multe asemenea istorii, iar daca mi-ati ingadui, vi le-as spune pe toate cu mare generozitate. Stiu si cu evrei, si nici asta nu ma transforma in antisemit. Daca ma intelegeti, daca nu, asta e...  
Postat de catre sters sters la data de 2014-05-23 11:48:22
         
 
  Domnule Recheșan, vă rog să mă scuzați dacă v-ați simțit ofensat cu privire la originea dv. și etnia din care faceți parte. Dacă știam că sînteți țigan, alegeam cu siguranță altă formulă care să nu facă aluzie la acest fapt. Din păcate însă, nu sînt dintre cei care vînează amănuntele biografice, așa cum fac unii (inclusiv dv.), pentru a-i bălăcări pe cei cu care intră în dispute. Și nu am avut cunoștință de faptul că sînteți cetățean român de etnie romă.

Totuși, cuvintele scrise de mine, cu privire la dv. și Peia, au fost: ”Același comportament de cerșetori obraznici, de țigănie agresivă și slinoasă.” (Sper că e lesne de înțeles că prima parte se referă la felul în care vă victimizați și cereți cu impertinență reparații, iar a doua la hăituirea altor membri ai site-ului în cîrdășie interlopă cu Peia.) Și, în niciun caz, acelea pe care le afișați dv.: "ești un țigan obraznic". Nu v-am catalogat și incriminat așa, ci doar ca persoană (pentru care nu contează apartenența etnică) care adoptă un comportament blamabil catalagat de opinia comună drept ”țigănesc”. Și consemnat așa de dicționar:

A se țigăni - A cere cu insistență și într-un mod sâcâitor (provocând repulsie). A se târgui prea mult (pentru un lucru minor). A insista mult (și în mod dizgrațios) pentru a obține ceva; a cere ceva cu încăpățânare; p. ext. a se târgui, a se tocmi (mahalagește).

Sînt convins că acest comportament n-are granițe etnice și sînt destui români care îl adoptă. Desigur sînt și țigani care îl repudiază. Și se mîndresc cu alte trăsături mai dezirabile.

Încă o dată, îmi pare rău că m-am referit la originea dv. Fiți sigur că nu voi recidiva.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-05-23 11:44:18
         
 
  As pleda si eu pentru conciliere, dar stiti de ce ? Pentru ca tiganii insisi(nimic peiorativ in numele acesta dat initial etniei, de ce am fi noi mai catolici decat nemtii care le zic "zigeuner" sau italienii cu "zingaro" etc) sunt de felul lor, ei intre ei, de-a dreptul intelegatori si concilianti. Pe ce ma bazez? Pe o poanta pe care o relata tata, in tineretea mea, de prea multa vreme apusa. Desi risc (viata e riscanta!) sa inerfez pe careva, am sa v-o spun: zice ca tiganul i-a surprins pe cei doi puradei, baiat si fata, exersand amorul incestuos. I-a luat la omor, iar tiganca, mama lor, l-a rugat cu lacrimi duioase in ochi : 'lasa-i, mo, sa sa haia, ca sa prinza mila unu de altu...". Ia spuneti, nu-i asta culmea liberalismului?  
Postat de catre sters sters la data de 2014-05-23 11:43:44
         
 
  pînă la urmă e vorba de principii clare, discriminarea etnică e o realitate dureroasă și nu cred că europeea își permite o atitudine călduță, conciliantă cu iritabilitățile lui cta atanasiu, căruia nu am prea multe ai reproșa(exceptînd emfaza cu care atacă saitul, de pe niște poziții docte)  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-23 11:29:15
         
 
  domnule Cristescu,
"Iertabilitatea" poate să meargă pînă-n punctul în care nu se comite o enormitate ca cea semnalată. nu vă acuz, în această speță de nimic, dar voi persista în clarificarea ei. nu știu ce-s eurorromi, eu știu doar de țigani, gitanos, zingaro, gipsy, tziganen și da, în măsura în care mi-ar cere cineva un certificat de puritate rasială, fiind cam brunet, costeliv și cu facies dravidian(aici părerile sunt împărțite sunt țiganii arieni ca toată jumătatea populației hindu sau nearieni)poate că am vreo străbunică venită cu șatra, dar nu văd ce relevanță are acest amănunt în antiditiramba atanasiană?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-23 11:26:29
         
 
  Domnule Recheșan, am toată simpatia pentru eurromi și am prieteni inclusiv pe acest site, eurromi. Prin urmare să nu mă acuzați cumva de rasism din cauza întrebării pe care v-o pun acum: Chiar sunteți? Vă bănuiesc că, pentru a-l sancționa pe CTA, v-ați asumat acest rol care, evident vă victimizează și mă obligă să aplic mai dur regulamentul. Pentru că dacă nu ar fi așa, încălcarea nu pare așa de groaznică! Probabil au fost cuvinte spuse la mânie, deci, iertabile! Iar CTA nu prea a încălcat regulamentul! Dar, mai știi, poate mă înșel.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-05-23 10:37:32
         
 
  Scuzele dumnealui vor cântări foarte mult în stabilirea perioadei pentru care i se va reduce nivelul.

Domnule Recheșan eu obser la domnul CTA doar ce este bun. La rest nu mă uit. Păi dacă aș fi procedat și eu cum procează dumnealui ar fi fost aici o hărmălaie de nu se mai vedea europeic cu europeic. Este adevărat l-am mai înțepat și eu, amical desigur. Domnia sa, nu o dată, efectiv m-a jignit. Dar nu mi-am propus și nu îmi propun să fac la fel ori să am ultimul cuvânt. Marea mea durere este că, în loc să cultivăm performanța, și Doamne, cu atâta inteligență câtă este aici, câte lucruri minunate s-ar putea face, ne pierdem timpul în aspecte neliterare.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-05-23 10:31:57
         
 
  pînă una alta, sunt sigur că dl CTA nu își va prezenta nimic în această dispută, eventual frustrarea că împarte paginile europeice cu niște țigani, observ că îi găsiți scuze și puneți sub semnul întrebării oportunitatea relcamației mele!poate ar fi mai potrivit, pînă la reintroducerea unor reglementări privind puritatea rasială să-mi încarc toate cele peste 200 de texte sub coviltir și s-o-ntind spre șatra mea! hales bahtalo, mult șukar și mișto la buzunar!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-23 10:31:24
         
 
  între sarcasm și rasism e o distanță cam cît între "țigăneală" și "țigănie". vă îndoiți de faptul cădl CTA nu are abilitatea de a răsfoi cu competență dexul? ce să fac cu scuzele dumnealui? poate să le așez aici sub această fotografie?

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=47078


Nu-i ncio oboseală. Totdeauna și oriunde există grupuri afine, oameni care au gust și persoane dezgustătoare. Și, într-un fel sau altul, se manifestă ca atare.

La fracțiunea dv. - știți de ce, nu? - se adună mai degrabă muștele.


Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-05-21 21:22:03
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-23 10:12:58
         
 
  Sunt convins că domnul CTA își va prezenta scuze. Este el sarcastic dar în niciun caz nu cred că este rasist. Și nu in rasism a scris ceea ce a scris.

Propun să așteptăm punctul său de vedere și să nu mai escaladăm acest conflict.

Oricum, este evident, comentariul domnului CTA încalcă regulamentul.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-05-23 10:07:37
         
 
  o atitudine tranșată, necorcolitoare este singura soluție pt ca astfel de "controverse" să nu se repete! sau, poate ar fi mai potrivit, iar atitudinea lui CTA nu e singulară, nu e prima oară cînd ăși exprimă fățiș disprețul față de sait și useri ca masă "țigănoasă".privind lucrurile fără fărîmă de etică și civilitate nu puteți stîrpi astfel de devieri. dar, poate ar fi mai potrivit, dacă așa evoluează lucrurile să să-mi încarc toate textele sub "covilitir" și să mă retrag la "șatra" mea, definitiv, lăsîndu-vă să conviețuiți pașnic cu acest dr. mengele de buzunar!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-23 09:54:24
         
 
  ps nu am avut nicio intenție satirică în adresarea "dle proprietar", dar dacă pe dumneavoastră v-a iritat exprimarea îmi cer scuze și vă propun să încercați să vă imaginați cam ce am simțit eu cînd dl Atanasiu m-a catalogat de "cerșetor obraznic", țigan slinos," etc.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-23 09:17:32
         
 
  domnule Cristescu, nu am timpul necesar pt a analiza istoricul relațiilor mele cu CTA, știu doar că acel comentariu, indiferent ce l-a declanșat a maculat paginile revistei dumneavoastră europeice, iar fapta rămîne, în pofida zelului unui editor părtinitor de a ascunde această manifestare fățișă de discriminare pe motive rasial-etnice. de altfel, sub comentariul șters există o fotografie semnificativă pt atitudinea antirasială a dlui CTA.Pot înțelege atitudinea dvoastră împăciuitoare dar nu pot admite recomandarea de a mușamaliza cazul.între a spune cuiva "să-ți fie rușine, obraznicule" și a i te adresa cu " ești un țigan obraznic" e o diferență enormă pe care sper că o veți analiza. nu doresc altceva decît ca cel care a greșit să fie sancționat, e singura soluție pt stingerea unui conflict interetnic(da, sunt "țigan, dle Cristescu) așa cum prevede regulamentul, o măsură necesară pt a preîntîmpina astfel de deraieri în viitor.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-23 09:14:32
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE