FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
impresii de la o inmormantare
Text postat de Dumitru Cioaca
"Munca se face cu capul, nu cu tarnacopul si lopata. Degeaba te trezesti la 4 dimineata si lucrezi din greu, 18 ore pe zi ca Peia. Mai bine lucrezi doua ore ca Olariu si castigi de 100 de ori mai mult"
(Sfintia Sa, parintele Sorin Olariu)

Peia, gropar cu vechime,
ce-asuda cu-atat chin,
sa ia numai o sutime,
din cat ia popa Sorin?!

p.s.
intr-o Romanie-n care,
costul pentr-o-nmormantare,
a crescut de zeci de ori,
nu-ti mai vine nici sa mori!...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  te deduși pe rotile

V-am oferit mai an o pereche de role. Mai stabile, că aveți un echilibru destul de precar. Folosiți-le. Sînt multifuncționale.

role 1 photo role-de-hartie-termica-80mm-x-30m-set-90-rolel_3441479_zpsb422526b.jpg

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-05-09 08:42:43
         
 
  Gizas, ce isi mai cunoaste giurgiuveanu' obarsiile!

(Popa, care isi pua singur peia)

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-05-09 05:23:51
         
 
  pe aia cu Suțu, ai prins-o, agramatule? :)  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-05-08 13:51:59
         
 
  SCURTĂ ISTORIE A ȚIGANILOR


Cronologie:
1000 - Țiganii ajung în Imperiul Bizantin.
1300 – Intrarea țiganilor în Europa.
1400 - Sunt menționați în Bulgaria "în numar mare".
1417 - Regele Sigismund al Ungariei emite un ordin de libera trecere pentru nomazii țigani.
1422 - Roma primește primii țigani.
1427 - Ajung la portile Parisului.
1445 - Domnitorul Vlad Țepeș aduce în Țara Româneasca 12.000 de oameni - despre care se spunea ca "arată ca niște egipteni".
1449 - Sunt goniți din Frankfurt pe Main.
1471 - Stefan cel Mare aduce în Moldova 17.000 de țigani. În Elveția se dau primele legi antițiganesti.
1476 și 1487 - Regele Matthias al Slovaciei le oferă, prin decret, liberă trecere.
1482 – Brandenburg-ul emite primele legi împotriva lor.
1492 - Apar legi antițiganesti în Spania.
1496 - Parlamentele din Landau si Freiburg îi declară pe țigani trădători ai creștinătății, spioni turci si aducători de ciuma.
1498- Patru țigani îl însoțesc pe Cristofor Columb în cea de-a treia călătorie în America.
1504 - Ludovic al Xll-lea îi gonește din Franța.
1525 - În Olanda, "egiptenii" sunt somați să părăsească țara în două zile.
1530 - În Anglia este introdusă prima lege de izgonire a țiganilor.
1541 - Țiganii din Praga sunt acuzați de incendierea orașului.
1568 - Papa Pius al V-lea ordona expulzarea țiganilor de pe domeniile Bisericii Romano-Catolice.
1600 - Legislația spaniola permite populației sa constituie grupări armate care sa-i vâneze pe a țigani.
1650 - Au loc ultimele execuții ale țiganilor în Anglia. Pedeapsa este înlocuita cu deportarea în America.
1685 - Portugalia deportează țiganii în Brazilia.
1717 - În Spania sunt desemnate 41 de localitati în care este permisa așezarea țiganilor.
1733 - Împărăteasa Anna a Rusiei le cere țiganilor sa devina sedentari.
1749 - În Spania se constituie tribunale ad hoc pentru împărțirea țiganilor în "răi" si "buni".
1753 - Stefan Valy, un student ungur, descoperă originea Punjabi a limbii romani.
1761- Si Maria Tereza dă primele legi privind sedentarizarea țiganilor.
1782 - Jozef al ll-lea al Ungariei acceptă școlarizarea țiganilor si participarea lor la serviciul religios.
1803 - Napoleon interzice dreptul de rezidenta al țiganilor în Franța.
1816 - John Hoyland scrie prima lucrare importanta în favoarea țiganilor din Anglia, dar este începută si deportarea lor în Australia.
1834 - Domnitorul Alexandru Ghica eliberează toți țiganii din Țara Româneasca.
1844 si 1847 - Bisericile Moldovei si Valahiei îsi elibereaza robii.
1856 - Sclavia este abolita în Principatele Române. Anul marchează începutul unei mari migrații spre vest.
1864 - Domnitorul Alexandru Ioan Cuza recunoaște libertatea totală a țiganilor din Principatele Unite.
1870 - Cancelarul Otto von Bismarck dă o circulară prin care interzice intrarea țiganilor în Germania.
1885 - Statele Unite ale Americii îi forțează pe țigani să se întoarcă în Europa.
1904 - Parlamentul Prusiei reglementează deplasarea si modul de viață ale țiganilor.
1909 - Are loc, în Ungaria, conferința pentru politica fața de țigani.
1912 - Guvernul francez introduce obligativitatea "carnetului antropo-metric" pentru toți țiganii.
1925 - Se înființează Asociația scriitorilor sovietici țigani.
1938 - Între 12 si 18 iunie sute de țigani din Germania si Austria sunt prinși, bătuți si închiși.
1939 - Se formează în Grecia Asociația Culturala Panelenica a țiganilor greci.
1952 - Ia nastere Biserica evanghelica a țiganilor din Franța si Marea Britanie.
1958 - Cehoslovacia interzice prin lege nomadismul.
1959 - În Elvetia, Zohri Muller fondeaza organizatia ProTzigania Svizzera.
1967 - Ia ființă Asociația țiganilor din Finlanda.
1971 - Delegați din 14 țari participă la primul Congres Mondial al Țiganilor, desfășurat în Anglia.
1972 - Uniunea Internaționala a Țiganilor devine membra a Consiliului Europei.
1979 - Uniunea Internaționala a Țiganilor devine membra cu statut consultativ în cadrul UNESCO.
1985 - Phralilpe (Frăția) -prima organizație a țiganilor, aprobată oficial de un guvern, se constituie în România.(Inca un cadou otravit,lasat de comunisti !)
1986 - Uniunea Internaționala a Țiganilor devine membra a UNICEF.
1997 - Ceferino Jimenez Malla este primul țigan canonizat din istoria Bisericii catolice.
Sursă: Megalit.
In timpul razboiului al 2- lea mondial au fost dusi in Zona Bug aprox.180.000 tigani din Romania.Tatuca Stalin a trimis inapoi 400.000 de tigani, a mai pus de la el.
P.S. Rezultatul, astazi : Ascensiunea tiganilor (cresterea numerica etc), dezastrul Romaniei...


cioacă, cercel, olaru, pușcă, puneți mîna pe pix și notați-vă istoria personală!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-08 13:31:52
         
 
  Iubiti crestini, fratilor!
Eu v-am invitat la o inmormantare nu la un meci de box sub centura. Ca nu ati mai laset nici o farama de coliva si pentru altii se iarta, ca prin damigenele de vin a ajuns sa fluie vantul se iarta, ca masa de bucate arata acum ca chelia marelui presedinte Basescu se iarta, dar sa incepeti sa va buzduganiti intre voi dupa ce v-ati pus burtile la cale cu mortul de fata?! V-ati gandit ce o sa auda Cel de Sus cand il va intreba pe prospatul decedat:
-Ei, ia spune, cum a fost la inmormantatre?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-05-08 12:08:00
         
 
  te la șuțu, ca să vinzi prepuțu!

Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-08 09:33:55

Celentano, eu nu incerc sa te fac knockout, dor punctez si daca te uiti pe tabela esti condus la distanta de doi cai negri!!

peia, VeZi ca se scrie și se citește: Suțu! cu S nu cu Ș!!

AGRAMATULE!!! :))
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-05-08 10:54:55
         
 
  Asi inca ceva, taica-meu -tu spui, m-a facut pe mine- dar tinand cont de ce afirmi tu, insemna ca tac-tu nu are nicio legatura cu procrearea ta... nasol, frateee, nasol.. pute...phuu, da-te mai incolo  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-05-08 09:31:09
         
 
  Celentano, nu zic ca nu ai avea dreptate,doar tu stii, ca esti fratele mai mare.

Tu ai aparut primul. Si pe la voi, la Malu, am inteles ca erau stiuleti invartosati si au fost folositi din plin daca ai aparut tu.
Bine fratioare, cum spui tu..
mai scrii o manea, ceva.. pe la verisorii tai Butoane ai mai trecut?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-05-08 09:28:58
         
 
  bre, plișcoci, ți-a spus careva să nu mai dai ochii cu oglinda, dimineața după cîte-un chiolhan cultiural? că de aia vomiți, nesătulule, dintr-astea, cu telenovele și spirituele de crîșmă ordinară!
la caseria ta, bate vîntu', cîntă o cucuvea, polii-s falși, contul pătat că ești neam de...literat!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-08 09:11:45
         
 
  "precum pișatul boului."

ooo, atanase afanase, nici că poci să mă apțiu la citirea finuței expresii "pișatul boului"!
ce făcuși, neamule, te deduși pe rotile și, neatent, scăpași în canal!
da', or'ș'cît, noi suntem aristocrați. bășiști!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-08 09:08:26
         
 
  Eteteee, balosu, Ardiles Adam de la Timisoara s-a apucat si asta de manele..da-n italiana.. Bravos, ochelarica!

Treci si tu pe la casierie, Ardiles, si spune ca am zis sa iti dea un pol. Atat meriti. Ai maneaua mai scurta decat a lui Celentani de la Giurgiu, care si-a luat deja pe maneaua lui doi poli, de popa.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-05-08 09:07:03
         
 
  plișcoci, mai ai frați prin curcani?
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-07 22:30:49

Peia, Celentono de giurgiu, tata a fost iubaret. I+au placut tare mult tigancile si a trecut prin Curcani, a trecut si prin Malu asa ca e posibil sa fim mai multi frati.
Umbla un zvon cum ca si tu ai avea, pe fata, ceva din mine.

Ceva ce lasasem in stufarisul de pe malul Dunarii acoperit cu un brusture. Dar nu trebuie sa crezi toate legendele. Poate ca zvonul e doar o provocare basista.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-05-08 09:02:15
         
 
  Domnule Peia, pamfletați din mers, după cum vi se bîțîie vocabula preferată, într-un delir fără șir, precum pișatul boului.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-05-08 09:01:18
         
 
  da’ poate mie să-mi spună cineva de ce popa-și pupă pola singur, ca potăile trase la umbră?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-08 08:17:58
         
 
  atanase afanase, spilcuitule, descendent al klingonienilor, ramura balta-albă,
de ce, oare, în preajma evenimentelor politice mai importante apăreți voi, în haită?
de ce, măi bășiștilor, de ce?
acu trebuie să i-o „molfăiți” parașutei bășiste – (ți-am împrumutat expresia aristocrată, de elevat!). inclusiv să-i apărați și promovați partiduța pe care i-o făcu cadou, pe plajă, iubitul ei ciclop. ați primit ordin de la comenduire, și, țop, toți, care mai de care, cu limbuțele voastre, foste portocalii, actulamente alb-mărulii, molfa-molfa, la marfa șpreiată a țoapei curviștine. votați, în păr, mărul evei!

și de ce nu te supără, mă atanase sfiosule, de ce nu-ți stîrni sfînta indicccnare plișcoci, culturnicul umflat de cîrnați și rahat turcescu, care făcu fix același lucru, înainte-mi, chicotind ca o curvă pudibondă, de centură, în batistă?
da’ de ce iubitul cioacă, al tău camarad de peste gîrlă, nu te deranjevu deloc, cu lubricitatea-i obsedată? pentru că-ți place să-i vezi pe amicii tăi „molfăind” și, la rîndul tău, excitat, să faci la fel? „molfăi”-o, atanase, că ești și tu becher și neconsolat. mai inviți, din cînd în cînd, cîte-o fătucă neajutorată-n gazdă, prizărită prin bucale, și i-o „molfăi”, că altceva ce să faci? barter cinstit!

dar ce „vocabule” savurezu tu, atanase, ce „vocabule”!...
ipocrizia sfîntă este brandul tău preferat. și ușa hogeacului de becher satir este poarta spre senzualitățile tale secrete!

mde, atanase, zelul tău cam miroase!
a băss!
nu păcălești pe nimeni.

ps: cică de cînd a sărit parașuta cu parașuta, se aude, în popor, refrenul:
„udrea piempista
a căzut și i-a rupt pista!”

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-08 08:15:59
         
 
  Și-uite cum, groparul,
Din mijlòcul gropii,
Își primește darul
Pupând... poala popii!



PS: Rog sa ma lamureasca si pe mine cineva de ce catrenul de mai sus e un atac la persoana si ar trebui cenzurat. Danche schoschon!

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-05-08 03:05:01
         
 
  Domnule Peia, pînă n-ați molfăit-o puțin nu v-ați lăsat. Tot ce proferați, o faceți cu gura plină. Savurînd vocabula. Țigănia (adoptivă, bineînțeles) este brandul dv. preferat. Ușa cortului dă totdeauna spre maidanul din Glina.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-05-08 00:05:57
         
 
  Impresia mea.
Asa cum Invierea nu ar fi existat fara inmormantare,tot asa si ridicarea Romaniei (sloganul pimp-ului)nu se poate face pana nu-i culca mai intai pe toti la pamant.A inceput cu babele care stiau pe unde au avut pamanturile.Ce m-am mirat, ca n-am vazut nici un curcan alb in alaiul Albei-ca-Zapada.
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2014-05-08 00:01:36
         
 
  nea flintă, singurul celentano din zonă ești matale, e cert. parcă te văd cum te fîțîi ca un saltimbac obez în fața oglinzii cu balele curgînd, doar-doar o pica o saltimboca și-n gura puștii și cîntînd:
lasciate mi mangiare
con la salsicia in mano
lasate mi mangiare
sono un pollone vero...pam/pam
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-07 23:14:00
         
 
  "parcelele de pămînt. adunate în 300 hectare,... cu care s-a împropietărit bășilă".
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-07 22:56:22
         
 
  fileață, președintele cioroi al pîmp, are afaceri cu fier vechi. interlopul se lipise de udrea, probabil, din motive de protecție. că ei se protejează înde ei.
aflu acum că erau prezenți și trei parlamentari pîmp! păi!...
mai era un cioroi, cu o pălărie, ale cărei boruri erau cît parașuta cu care sărise parașuta udrea, care o tot ținea langa cu parcul "foarte frumos", pe care-l finanțase curva bășitului, din banii noștri: 300.000 de euro, la marginea nanei! ce interse avea? păi, trebuia să-l stimuleze pe primar, ca să strîngă, la un loc, parcelele de pămînt, cu bani d ela CEc, luați în mod dubios, adică tot banii noștri.

plișcoci, frat'o, fane, îți mai dă mă și ție de mîncare, că așa nehalit cum ești, săracu de tine, să nu mori de inaniție!
deci te mai cheamă și fileață, plișcoci!
sună mișto: plișcoci fileață!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-07 22:54:31
         
 
  bună seara, domnilor. în general, văd că v-ați distrat frumos. ioane, cine te-a mai supărat...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-05-07 22:38:38
         
 
  a, și am uitat un amănunt important. fane fileață, cioara borîtă agresoare, semăna teribil cu pușcă!
plișcoci, mai ai frați prin curcani?
ce hazliu: cioara din curcani!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-07 22:30:49
         
 
  parașuta udrea, care, culmea! a fost parașutată cu o parașută, umblă cu gorilele țigănești după ea, la nana, să facă propagandă electorală de curvă bășistă! una din gorile, din gașca parașutei, un țigan borît și umflat, a luat o femeie cu forța și a trîntit-o la pămînt. unu, mihai anton, care s-a vîrît în Partidul Marinarului și al Parașutei, fost secretar de stat în echipa bocilor, care conducea echipa țigănească de forță, interpelat de către reporterii teve, a negat cu vehemență că ar fi fost acolo, dirijindu-i pe interlopi, deși se vedea clar, filmat, cum încerca să-i domolească pe țigani, cînmd a observat aparatul de filmat.
individul colorat care o agresa pe doamna în vîrstă, se numește fane fileață, președinte de pîmîpî, în comuna curcani.

băi bășiști ordinari, voi chiar credeți că o să mai vă faceți mult de cap în țara asta?
băi bășiști ordinari de pe aici, interlopi de net, plișcoci, cioci, poponenți și alte ciori mizerabile, voi credeți că dacă veniți grămadă, să vă deversați baleel voastre otrăvite, chiar toși ne speriem de voi?
eu, unul, nu. și dacă nu ați avea editori bășiști pe aici, strecurați sub pulpana naivului cristescu, ncii picior de voi nu ar mai rămâne.

javre interlope!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-07 22:25:07
         
 
  'să vorbești la ora proștilor!'
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-07 20:37:46

eu de cand am intrat pe site am observat ca ora de care pomenesti este rezervata pentru tine. Ma inviti in emisiunea ta? :)

"ca să pricepi și tu că nu ai de-a face cu un fraier."
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-07 20:33:12

dar, peia, tot ce faci tu contrazice afirmatia de mai sus... :)

si, celentano de giurgiu, nu-i asa ca acum esti nervos? se observa din prostia pe care o afisezi! Si toate asta pentru ca, in idiotenia ta, ai incercat sa te dai destept sun o postare de-a mea. Si doar te-am rugat sa eviti sa mai faci aprecieri sau aluzii la persoana mea.. Dar prosul nu e prost destul daca nu e si fudul... nu esti fraier, nu-i asa? Atunci, fii papagalul nostru!
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-05-07 21:32:29
         
 
  plișcoci,
tu să vorbești la ora proștilor!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-07 20:37:46
         
 
  deci, editoare de cîrpă bășistă,
îl vezi pe imbecilul umflat pușcă cum jubilează în idioțenia-i patentă!...
și știi de ce?
pt că tu ești în cîrdășie cu el.
am păstrat comul cretin al și mai cretinului pușcă, să-l arăt și lui cristescu, plecat temporar zice, la vînat becațe, să văd ce părere are și el.
deci, am intervenit de două ori, ca să-ți deschid creierii. ai refuzat să-l tratezi cu mama proștilor pe idiot, iar replicile mele le-ai mătrășit. pt mine a devenit clar ce învîrți tu pe aici, editor de cîrpă bășistă.
drept care, voi posta de o sută de ori, dacă e nevoie, traducera boloborosirile javrei umflate, zeppelinul plișcă, ca să pricepi și tu că nu ai de-a face cu un fraier.
să vedem ce-ai să faci?

"asta este problema matematica pentru peia, dar ii lipseste o ipoteza: Peia ”Pupa poala popii” daca si numai daca oa = u ." (pușcă)

rezolvarea problemei, măi editor de rahat, este următoarea:

pupă pula popii!

iar dacă-ți place, poți să-l rogi pe umflatul imbecil plișcă să-ți servească și ție apetisanta cugetare.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-07 20:33:12
         
 
  Esti fenomenal cand te enervezi, celentano. La capitolul idiotenie, nu ma pun cu tine, tu esti regele.. :) si pe undeva, totusi ai dreptate:

"Daca spuneam" este de fapt "Daca spunem" iar "oa" trebuie sa fie mai mic sau egal cu "u" in primul enunt ca sa poti calca apa, iar in cazul al doilea trebuie sa fie " egal sau mai mare" ca sa poti vedea... locul geometric.

esti atat de marginit, celentano, ca nici macar nu iti dai seama ca punand comentariul respectiv intr-un comm al tau chiar daca se sterge comentariul initial tot ramane aici, adica nu te stropeste nimeni, pe ploaie, cu apa adunata in balta din fata casei tale, te arunci tu, de buna voie, pe vreme frumoasa in butoiul cu apa de ploaie...

pentru ca se pare asa se aduna la un loc lucrurile de acelasi fel...

Drumul apei/peia de ploaie...

 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-05-07 20:11:58
         
 
  e ora nooșpe și 44, editoare, aștept pînă la ora 20, și dacă nu radiezin comul, înseamnă că ești de acord cu el.
situație în care devine evident că ștergi comul meu din motive clar partizane pușcăliene, respectiv anti.
și atunci o să-ți explic de o sută de ori ce a vrut să spună idiotul de pușcă, cu imbecilitatea aia a lui, făcînd pe matematicianul, el, care, în viața lui, n-a fost în stare să rezolve o amărîtă de ecuație de gradul întîi.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-07 19:47:19
         
 
  deci, măi ăsta, care te dai editori pe-aici ți care mi-ai radiat două comuri, nu știu din ce motiv,

o să postez comul idiot al lui plișcoci, să văd dacă îl radiezi.
după care, mai discutăm.

"asta este problema matematica pentru peia, dar ii lipseste o ipoteza: Peia ”Pupa poala popii” daca si numai daca oa = u .
Daca spuneam: Peia ”Pupa poala popii” numai unde oa = u, era problema de geometrie.
Asta ca sa nu ne indoim de verticalitate...a popii, desigur... :)
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-05-07 00:35:56


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-07 19:14:11
         
 
  "dle Cioaca, v-aș recomanda să aduceți și probe acestor afirmații eronate, sau să puneți mîna pe carnețelul în care vă compuneți mizeriile textuale și să notați: nu mă trag din Țara Sfîntă (mă trag din țara mea natală, România)nu locuiesc în Israel și nici nu aparțin cultului mozaic și nici nu mă interesează unde domiciliați și din ce stirpe vă trageți dvoastră și antemergătoriidvoastră(din partea mea puteți fi și papuaș dacă aveți bun simț și condei) așa că lăsați supozițiile ridicole, care frizează antisemitismul și rămeneți la ceea ce știți mai bine: catrenele glumețe despre poala popii și alte pseudoecoliteraturisme fără perdeluță!"
(Adam Gutenbrun)

Domnule Adam Gutenbrun,
Cea mai palpabila dovada ca sunteti rabin este intelepciunea cu care dati sfaturi pentru a ne indrepta spre calea adevarului divin. Ma rog, la inceput am crezur ca sunteti preot, dar stilul dumneavoastra fiind foarte diferit de al Sfintiei Sale, parintele Sorin Olariu, si niciodata neintalnind in predicile dumneavoastra Alah akbar! mi-am dat seama ca nu puteti fi nici preot nici mulah, ci numai rabin. Daca dumneavoastra sustineti ca nu aveti patalama de rabin, eu va cred, ; dar pentru mine tot rabin ramaneti, fiindca nici Budha nu a avut firman de invatator dar asta nu i-a impiedicat pe indieni sa-l considere a fi cel mai intelept invatator pe care l-au avut. Cat despre sugestia ca as fi antisemit, va contrazic categoric. Eu nu-mi pot permite sa fiu antisemit, fiindca fiul lui Dumnezeu a fost evreu, domnule rabin; ca nici un crestin care nu este si ateu in acelasi timp nu vrea sa se puna rau cu odrasla Creatorului, deoarece satana abia asteapta o astfel de raca pentru a pune laba pe pacatos. Eu stiu ca intre dumneavoastra si parintele Sorin Olariu exista diferente doctrinare in aceasta privinta, deoarece Sfintia Sa considera ca Isus a fost si Fiul lui Dumnezeu si evreu, iar dumneavoastra sustineti ca Dumnezeu fiind si burlac si de o moralitate impecabila, Isus nu putea fi decat suta la suta evreu. Eu consider ca astfel de discutii despre lucruri care s-au petrecut cu doua mi de ani in urma nu-si mai au rostul in zile noastre. Importante raman chestiile care, fiind comune, ne unesc; cum ar fi Vechiul Testament, anumite pronume ca Adam, Eva, Moise, Avram, Cain (care in romaneste se intalneste si sub varianta de Hain) cat si anumite legume si carnuri, cum ar fi cea de oaie. In concluzie, domnule rabin: sa nu va mai indoiti niciodata de respectul si stima pe care v-o port, fiindca ar fi pacat de Iavne.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-05-07 18:19:10
         
 
  pentru cultura ta generala, eu n-am fiere.. :)

in schimb tie cand ti-au scos apendicele ti-au perforat fierea si acum prin gaura aia pompeaza amarul zilnic in sange. Intelegi acum de ce te-au dat afara de la Donatorii Anonimi de sange fara spini?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-05-07 17:34:11
         
 
  Si zi-i asa, firicele> "tot ce se aude si se vede" dar de unde auzi si vezi tu,firicele ? Dai in bobi? citesti in stele? iti ghiceste vreo tiganca in matreata?

Ce-ti mai place , firicele, sa te doara-n gat de ibuprofenul altuia....
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-05-07 17:27:15
         
 
  Foaie verde foi de dusca, verde cum e fierea-n el, Gabriel e praf, nu pusca, sau doar lansator model, AG 7, Ag 9 sau de care or mai fi, si lanseaza carti spre luna numai spre-a ne pricopsi. Dar din tot ce se aude si se vede cum c-ar face nu rezulta ca lanseaza decat ciorbe de potroace, mititei si merdenele, sau piscoturi, pe la mese, iar la cat este de mare, si lansarile-s cam dese...
Plin (incat cam deverseaza) de venin, ca un butoi. Mergi, mai neica, de lanseaza, nu te incontra cu noi.
 
Postat de catre sters sters la data de 2014-05-07 16:00:31
         
 
  Si pe ce te bazezi, adame, cand spui 'merdenea' ? Pe faptul ca apar autoarea si prefataoarea la TVR sambata? Sau pe faptul ca au fost in sala: Radu Beligan, Irina Nistor si alte personalitati pe care nu le mai enumar pentru ca ar trebui sa ii trec pe toti cei prezenti?

La fiecare carte pe care o scot la Editura ZIP fac prima lansare pe spezele editurii.

Te roade asta cumva, Ardiles, Adam, Rechesan, iovan si tot neamul tau de clone?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-05-07 15:16:00
         
 
  aia e lansare de "merdenea", bre pușcă, metaforic vb dacă pricepi matale, ghelemelele celea evidente!
cît ai încasat (peșin, acatiste la sîntu sisoie,masă proteică) să tricotezi eventu?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-07 15:01:00
         
 
  pai nu tu ai inceput? sa iti amintesc ce scrii sub Lansare de carte, celentano?  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-05-07 13:37:52
         
 
  Adame de Timisoara, DAR TU AI probe CAND AFIRMI CA EU AS FI 'un gazetar corupt'?

Ardiles, Ardiles cum te faci tu de ras ca un ultim balos pescuit din Bega veche. Sambata avem cenaclu la Timisoara, vii?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-05-07 13:35:49
         
 
  Celentano, este vorba despre matematica, nu despre ce visezi tu acolo.
Asa ca scumpe si inimitabil peia, guvidul de giurgiu mai ai pana cand sa ajungi din urma popularitatea cainilor de la tine din oras..

cum ziceam?
zaci si urasti, zaci!
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-05-07 13:29:59
         
 
  domnu Pusca, scuzele mele, v-am confundat cu un ziarist dintr-o fițuică de scandal, care-și semnează articolele cu pseudonimul Kocsis Pista, aveți un stil foarte asemănător!
Mărturisesc, am întreprins o mică investigație în direcția impactului pe care l-ați produs pînă-n prezent asupra beletristicii și în general asupra culturii din România, iar datele, destul de insignifiante și neconcludente nu m-au convins deloc.poate cineva cu prestigiu (critic, om de litere, promotor cultural) va aduce contrargumente dar, pînă una-alta cam așa arată situația și, poate ar fi bine să luați în calcul și varianta de a vă întoarce la meseria de bază, oricare o fi aceasta, fiindcă a presta o muncă fizică utilă nu-i o rușine. știți cum spune înțelepciunea populară:
"în genunchi mă-ntorc la tine, sapă
n-am știut să te păstrez, mapă!"

 
Postat de catre yyy xxx la data de 2014-05-07 13:13:31
         
 
  Ce ai patit, Ardiles? te-ai cizelat, ai invatat despre mitocanie si grobianism? Cum ai reusit?te-ai privit in oglinda si ai luat notite? Nu mai face fata fratele tau Celentano si ai sarit sa il ajuti? vezi esti la etajul 10! :)  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-05-07 10:44:03
         
 
  nu înțeleg de ce comentariul meu, cu nimic mai injurios sau jignitor decît cel al dlor Pusca Cioaca and Epi glumist a fost radiat și repet:
dle Cioaca, v-aș recomanda să aduceți și probe acestor afirmații eronate, sau să puneți mîna pe carnețelul în care vă compuneți mizeriile textuale și să notați: nu mă trag din Țara Sfîntă (mă trag din țara mea natală, România)nu locuiesc în Israel și nici nu aparțin cultului mozaic și nici nu mă interesează unde domiciliați și din ce stirpe vă trageți dvoastră și antemergătoriidvoastră(din partea mea puteți fi și papuaș dacă aveți bun simț și condei) așa că lăsați supozițiile ridicole, care frizează antisemitismul și rămeneți la ceea ce știți mai bine: catrenele glumețe despre poala popii și alte pseudoecoliteraturisme fără perdeluță!
 
Postat de catre yyy xxx la data de 2014-05-07 10:35:49
         
 
  Stimate domnule cronicar Rechesan,
Am impresia ca dumneavoastra sunteti obsedat de persoana mea de nu imi pierdeti urma nici atunci cand particip la o inmormantare. Si pentru ce? Pentru a-mi vorbi despre lenjerie intima! V-am mai spus, luati-va gandul de la mine fiindca sunt insurat si nu simt nevoia sa am o amanta cu mustata si picioarele paroase.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-05-07 10:21:57
         
 
  editoare scutaru, te treziși, te sculași, luași pavăza ecoliteraturii de mînere? vezi că nea carabină, ce de-abia ieși din carantină (pe motive de grobianism și mitocănie evidentă)nu se trezi de-aseară și o tot ține gaia-mațu cu spirite fără perdea și fără lenjerie intimă! ce-ar fi să-i dai un calmant ușurel, o tisană din limba-vacii, că deh...imparțialitatea subțire cu flecari amuțiți se ține?!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-07 09:28:44
         
 
  asta este problema matematica pentru peia, dar ii lipseste o ipoteza: Peia ”Pupa poala popii” daca si numai daca oa = u .
Daca spuneam: Peia ”Pupa poala popii” numai unde oa = u, era problema de geometrie.
Asta ca sa nu ne indoim de verticalitate...a popii, desigur... :)
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-05-07 00:35:56
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Popa fonfaie troparul,
nu cu gand la cele sfinte:
-Sa castig eu cat groparul??
Astia, chiar, n-au pic de minte!
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2014-05-06 23:55:13
         
 
  Iar acum groparul,
Pe marginea gropii,
Sa-si primeasca darul
Pupa poala popii...
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-05-06 19:09:05
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE