FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Syncronicizare
Text postat de ecsintescu virtual
E deja dimineata. Scriu in casuta. Dar de ce scriu aici. habar-nam. sau habar nu am. asadar habar n-am, cumva mi-am pierdut cititorii si asta ma face mai beat decat voiam am sa fiu. Voiam am sa fiu.

Despre ce sa scriu. Gata. Sincronicizare.Sau Syncronicizare. scriu. in ..... iata ca ma gandesc pornografic. Scriu.

Invitatie undeva pe Mecet. Nu beam, venisem de la o intalnire cu staif, nu beau in discutii cu toate cda sunt beat in argumente. Gratar. Lumea facuta tandari. Ochiometric, cateva beri. Definitive. - vrei sa bei nu gasesc semnul intrebari. Nu. Iata ca punctul l-am gasit.

Asa, unde ramasesm. A, da. Erau doi fotografi de mana artisca din Romania. Unul lucrase pentru PlayboY, deci mana. si intreb de Bresson. Si discutii si temenele. Si mai zic de tinerii aia, aia de se culcau unu pe altu in comunismu dezvoltat. Si nu mi s-a spus ce si cum. Pandele. Cel care face gratare era psihanailist. Da-la cu basme si copliraii puse in olita.

Si vin treaz acasa si vad Rechesan cu opera de arta.

Si tac. Iubita mea se uita si ea, si-mi spune. Cam ce frumos. Iar tac. Scrisesm de ceva vreme.

Am comentat. gros plam: gratar, discutii psihanalitice. eu blanc, i. intreband si facandu-l varza, s cu ganduri nipone. Eu? Viata e prea scurta ca s-o facem in fel si chip. Si ce daca scriem despre ea si cu ea. E prea scurta a dracu. Am vazut cum grataru a ars. Si mi-a spus de cabinet si de Jung.

Cum s-o lungim?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE