FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
O bună bază de dezbatere
Text postat de Emanuel Cristescu
Iată, fac aici, mea culpa. Când nu mai așteptam, când nu mai speram, distinsul coleg Recheșan vine cu o substanțială atitudine perceptivă asupra Europeii și școlii europeice. Da, există o astfel de școală. Intervenția domniei sale, cu multe contestări, unele nedrepte, însă cu o vizibilă, ori așa mi se pare mie, conotație constructivistă este binevenită. Și, pentru aceasta, domnule Recheșan, vă mulțumesc.

Europeea, ca proiect cultural, este unul colectiv. Fără această colectiviate, divergentă în special în ceea ce privește talentul, instrucția și mediul cultural, nu ar putea exista.

Sarcini prozaice mă obligăa să întrerup. Voi reveni.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  doamne, în ce limbă de lemn ai conceput darea aia de seamă sau ce-o fi, recheșane! citeam și mă minunam! frate, te-ai contaminat de prin pustietățile pe unde ai colindat sau te-a prins doru' dă leana ștefan, intertextualista, și i-ai asumat sintagmele, prin telepatie?
sincer, m-am îngrozit, cum mă îngrozesc de fiecare date în fața unui limbaj scrobit și academic, așa cum ai împăia un mort și l-ai pune-n vitrină, drept exemplu pentru măreția dinamică a vieții!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-03-28 21:43:18
         
 
  Domnule profesor, mai intâi ar fi fost cușer să-mi mulțumiți mie, că vi l-am adus inapoi...  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-03-28 20:42:40
         
 
  Sarcini prozaice mă determină să mă dedic samagonului și Ninei. S-ar putea să aflu și cîte ceva despre „amestecul primăvăratec”,că-mi place Evtușenko și „Ținutul Poamelor”. Și nu numai...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-03-28 20:34:58
         
 
  Plecînd de la baza de dezbatere, eu aștept un duel epigramistic între cei doi Dimitrie, plus Mitică. Să nu mă judecați în pripă, ori să considerați că am priapism ecoliterar. Nu mai pot fi serios, nici viața nu-i, dovadă că nu pleci viu din ea. Nici de pe Europeea. Aceleași considerații reciproce pentru gaspadin Recheșan. Munca lui, ca și a mea - în van.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-03-28 20:25:53
         
 
  upgrade la adio dar raman cu tine (ia-l de pe mine, ca-l omor) versiunea 5.2.55. :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-03-28 16:46:58
         
 
  ps vă mulțumesc pt aprecieri, diplomaticul răspuns, aplauze, *, dar vă rog să rețineți, nu voi posta texte literare, cel în cauză este evident un comentariu extins și-atît, cîtă vreme vor posta,activa, zburda aici unele "entități" obnubilante și o(r)bliterante!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-03-28 13:48:41
         
 
  repet, dle Cristescu, faptul că vă atac "instituția" probează faptul că nu-mi este indiferentă evoluția europeică sau că sunt un naiv nostalgic.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-03-28 12:53:47
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE