FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Domnului profesor, doar o intrebare.
Text postat de ecsintescu virtual
Domnule profesor,

Am vazut astazi un sondaj de opinie, de uz intern, in care PNL este cotat cu 21% si se afla in cadere libera.Ce credeti ca se va intampla cu Crin Antonescu daca PNL nu trece de 20%? Isi va da demisia? Daca nu, care va fi opinia dumneavoastra, tinand cont ca ati fost extrem de vehement in ceea ce-l priveste pe seful statului. Va multumesc!

As dori sa aflu si alte opinii, multumesc din nou.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  caricatură,
habar nu ai cîtă scîrbă-mi inspiri!
indivizi ca tine nu ar merita să fie concepuți nici măcar în eprubetă, pentru a testa consecințele catastrofice ale slobozeniei homunculilor de pripas.
indivizi de teapa ta ar trebui aruncați, din fașă, de pe stînci, precum făceau spartanii, ca să nu permită nevolniciei să se exprime.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-03-24 18:46:07
         
 
  "dreptul fiecărei ființe umane de a exista și de a avea orice opțiuni." (em.cristescu)

desigur, și criminalii au dreptul de a avea orice opțiuni. mai ales cele de a gîtui pe cine le iese-n drum. respectînd riguros și discreționar acest principiu, ne facem complici la marea brambureală din românica. căci vinovați nu sunt atît tulburătorii de ordine și axersanții de comportament arbitrar, cît aceia care-i tolerează.
așa a ajuns bășilă să se slobozească în capul nostru.
îngăduința creștinească - transpusă în oarece rezonanțe laice - infestează organismul social cu germenii anarhici ai libertinismului moral.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-03-24 18:40:23
         
 
  Domnule profesor, punctual:

1. Trendul este de data asta descendent. 2. Are. De aceea am adresat si intrebarea. Imi amintesc faptul ca atunci cand presedintele ales al Romanilor cand nu a demisionat in cinci minute ati fost destul de vehement si pe buna dreptate. Veti face la fel si in cazul lui Antonescu? 3. Fireste ca Ponta conlucreaza cu Basescu. Comunicational o face si Antonescu. "Eba nu a facut rau Romaniei" ( Succesuri..ce mai). Marota Securitatii este peste tot. Culmea: Ghise, dovedit informator al securitatii a fost refuzat de Hasoti al carui frate a fost turnator fara echivoc si el, si nu a dat curs unei enormitati in cazul unui securist indubitabil si ma refer la Basescu. Nu-i asa ca-i frumos. Partidul Miscarea Populara are 10% in acest moment si este in crestere. Ma credeti ca sunt romani care o plac si o voteaza pe EBA? Are 3.2 %. Asa vor niste cetateni romani. 5. Sunteti dragut, ca-n totdeauna si va multumesc. Eu am facut parte in aceea vara fatidica din cei 66 la suta care au spus NU incercarii scandaloase de lovitura de stat. Insa, abia astept functionarea Justitiei si in cazul lui Basescu. 6. Ceausescu este regretat de 75% dintre romani. Asadar, iar sunteti in minoritate. Si ca adept al sotului Adinei Valean, si ca adept al loviturii de stat si ca detractar al lui Ceausescu. Dar cum in lumea asta globalizata si liberala minoritatile de orice forma au mai multe drepturi decat majoritatea....7. Va multumesc mult pentru apreciere, va mai multumesc pentru extraordinara sansa de a fi cunoscut Europeea si pentru ca imi faceti onoarea sa va fiu preopinent. Pentru ca pentru mine este o mare onoare!

Nelu, pentru ca ma astepti ca pe Buna Vestire: Ramane ca-n seara aia! Care seara o stiu numai userii vechi de pe site.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-03-24 17:18:43
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Eu cred, domnule Peia, în dreptul fiecărei ființe umane de a exista și de a avea orice opțiuni. Este datoria societății să-și creeze mecanisme prin care să țină sub control orice extremism sau orice atentează, nonetic, la integritatea sistemului social.

Cât privește "complicitatea și naivitatea mea" atât vă mai spun: mai meditați!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-03-24 16:38:54
         
 
  "Ce mă surprinde pe mine este cum un tânăr ca domnia voastră acceptă să "(em. cristescu)

da' ce mă foarte surprinde pe mine, domnu cristescu, este teribila naivitate care vă locuiește, cu o persistență mai mult decît compromițătoare. a continua să acordați gir unei astfel de caricaturi umane, care ar vinde-o și pe mă-sa, pentru un țoi de tescovină, pot să spun că este de-a dreptul degradant pentru snopul de principii pe care pretindeți că-l promovați și susțineți. așa au profitat și continuă să profite jagardelele umane, pentru a-și satisface instinctele lor de moralopiteci ai rasei: speculînd slăbiciunile omenești ale celor ce ar mîngîia pe cap și un șarpe veninos, animați de carități zoomorfe!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-03-24 16:16:23
         
 
  SE pare că Lica Gheorghiu nu mai joacă în filmul "Europarlamentar de nonecoliterar"!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-03-24 16:15:24
         
 
  PS. La cine v-ați referit, constituțional vorbind, când ați folosit sintagma "șeful statului"? Eu unul, pentru România, resping o astfel de expresie inexistentă și abuzivă și care denotă frustrare și incultură! Puteți să faceți o trimitere exactă la un act normativ care ar legitimiza o astfel de expresie? A, că unii își caută stăpâni chiar și când stare de libertate nu-i obligă, asta este altă problemă.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-03-24 16:08:53
         
 
  Eu am văzut sondaje și mai proaste. 14%.

Nu are nicio legătură vehemența mea (veche) față de ce înseamnă "regimul Băsescu" și evoluția lui Crin Antonescu. Sigur va demisiona dacă nu va fi fost "demisionat" deja, până atunci. Urzelile, iată, au început să-și facă efectul. Iar dosarocrația lucrează din greu.

Ce vedem acum este triumful securității. Care s-a redistribuit în tot și în toate. De la GDS până în diaspora. Ce triumf mai mare decât primirea sicriului Monicăi Lovinescu de către Pleșu și Liiceanu? Ce triumf mai mare decât "liberalul" Hașoti să respingă procedura legală, constituțională și onestă a liberalului Ghișe. Iar Antonescu, atunci a tăcut! Urzelile au nevoie de timp. Și, se pare, timpul a venit. Sper să nu-mi fie gura aurită dar am senzația că subteranele sunt mai eficiente decât abatajele! Se simte în aer plutind o debarcare...

Se pune iar de o independență europarlamentarică...

Șorțulețele și-au dat mâna...

Toate plângerile penale contra oranjilor au fost puse în seif...

Un partid prezidențial, care este o flegmă pe Constituție și în freza fiecăruia dintre noi, care mai credem în democrație, ne sfidează cu cinism în fiecare zi!

Nedreptatea pare a triumfa și chiar triumfă!

Ce mă surprinde pe mine este cum un tânăr ca domnia voastră acceptă să se șteargă de astfel de scuipați, ba char să-i și laude pe secretorii de flegme și să meargă mai departe, ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat. Eu, cel puțin, mă revolt și îi scuip, ecoliterar firește, din acest colț de pagină. Nu că astfel mi-aș fi făcut datoria completă de cetățean. Dar atâta pot. Să nu accept să fiu scuipat. Cel puțin. Și Ceaușescu ne scuipa și ne teroriza. Dar disprețul nostru era de mii de ori mai mare decât teroarea lui. Terorizatul în fapt era el. Pentru că numai frica îl făcuse să-și creeze instituții, care, credea el, aveau să-l apere de popor. Îl vor fi apărat oare? Dimpotrivă, l-au trădat cu prima ocazie. Așa și acum. Însă, acum, cu prețul distrugerii României. Și dându-se, chipurile, democrați. Dar fiți sigur, în iteriorul lor se simt acoperiți de scuipatul celor nedreptățiți. Oricum, distinse coleg, știți că vă apreciez talentul creativ. Vă aștept aici cu un text literar.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-03-24 15:54:08
         
 
  Ce faci, tinere, iti cauti alta tabara? As zice ca e cazu' sa reconsideri, pemepeaua nu prea e mai grea ca tinicheaua, iar baselu va fi ori prim-ministru, ori nimic. Vezi, cave ne cadas!  
Postat de catre sters sters la data de 2014-03-24 14:51:22
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE