FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Domnului Recheșan, cu dragoste
Text postat de Emanuel Cristescu
Domnule Recheșan,

Vă doresc multă sănătate și să aveți privilegiul să ne îngropați pe toți! Dacă aceasta vă face plăcere. Sigur, noi dorim cu toții să atingem suta așa că, domnia voastră trebuie, neapărat să o depășească.

Da, nu am "murit" deși, încă de la înființare și periodic, Europeii i se cântă, cu anticipație prohodul, ea se încăpățâneazăsă se mențină undeva la cca 200 de vizitatori unici pe zi cu un maxim de 440. Ceea ce pentru aceste vremuri și pentru domeniul ei de nișă nu-i puțin. Sigur, sunt nemulțumit însă sper să crească numărul de vizitator. Iată chiar și dumneavoastră ne-ați vizitat. Și deși, se pare, nu ați făcut-o cu gânduri prea bune, eu mă bucur că ați făcut-o! Vă mai așteptăm.

Încă un da, pentru talentul membrilor Europeea. Și încă unul pentru textul lui Radu Ștefănescu. Cu puțină detașare s-ar putea să vă placă și dumneavoastră.

PS. Felicitări pentru premiul primit. Am auzit ceva la radio și cred că de domnia voastră era vorba.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  si eu il iubesc, dar nu pot sa-l pup, ca fumeaza mult...  
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2014-03-23 17:08:03
         
 
  gheorghiță, eu te iubesc până nu mai pot, că așa scrie la Carte...  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-03-23 10:35:03
         
 
  felicitari, gheorghita. suntem mandri, te iubim.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-03-22 22:59:45
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  nu te bucura, fane, n-am revenit pe europeea, am trecut doar să văd dacă n-ați ”murit”
(gheorghita r.)



in lavra bleu, prea multi impuns-a
gheorghita, pan' s-a plictisit.
spasit, se-ntoarce azi la dansa,
dar timpul trece. i-a murit.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-03-22 22:56:46
         
 
  Cu doua povesti frumoase, una chiar remarcabil de frumoasa. Va puteti bucura de ele aici. http://www.catchy.ro/faceti-ma-bucati/48212  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-03-22 22:51:44
         
 
  Gheorghe Recheșan este câștigătorul concursului literar „Fotografiați de Bresson“.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-03-22 22:15:16
         
 
  domnule Cristescu, ce premiu a primit Rechesan? sunt curios, dati macar un indiciu, vreau sa-l felicit.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-03-22 22:08:42
         
 
  "mulțumesc pt atenție, dar regret, pe mine m-ați pierdut de client"

Ați avut iluzia unei posibile căutări? Eroare distinse Recheșan! Ce-i pierdut, pierdut rămâne! Numai că, probabil v-a scăpat, eu sunt un om politicos. Și oricine îmi deschide ușa este primit cu dulceață de gutui în care am pus frunze de drușaim. Dacă nu am, cumva, măcar un șerbet și tot găsesc!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-03-22 20:48:20
         
 
  lăsați dragostea, stimate stareț, suntem bărbați, maturi, amîndoi. oricum, mulțumesc pt atenție, dar regret, pe mine m-ați pierdut de client, cauzele-s variate și multiple, nu am vreme să le analizez.

ps. premiul? a fost mediatizat în noiembrie, anul trecut pe posturile tv importante, dacă dumneavoastră ați aflat abia acum e semnificativ.sau nu. impactul asupra europeei atelier literar a unui anunț adecvat ar duce probabil la un șir de comentarii reprobabile, așa că vă rog, să trecem peste eveniment.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-03-22 12:12:22
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE