FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Mă gândesc
Text postat de Emanuel Cristescu
Au apărut și alte medii virtuale în care, nu prea profund și sistematizat dar destul de generoase, se pot face dezbateri politice. De aceea, mă gândesc, și o fac la modul serios, dacă nu cumva ar fi bine să renunțăm la textele politice aici în Europeea.

Sigur textele literare care reflectă aspecte, situații ori atitudini politice cum ar fi, de exemplu, piesele de teatru, pamfletele, epigramele, etc. își găsesc rostul firesc aici.

Prin urmare, de la începutul lunii viitoare textele strict politice vor fi interzise pe Europeea.

Sigur aștept și opiniile leilor europeici. Care, sper, nu mă vor acuza că, doamne ferește, m-am dat cu nu știu cine. Opiniile mele politice sunt ferme și rămân aceleași.

Vă aștept cu puncte de vedere.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  am fost cenzurat, răDuleo, fii liniștit!
văd că-i aperi pe "mancurtizați", ceea ce induce clar ideea că te afli printre susținătorii celeilalte "ideologii". care ideologie? evident, bășistă. altfel, e de presupus că singuar televiziune pe acre o accesezi eset, e-vi-dent, "trinitas"!
îngerașule!
observ numai că onorabilul și preastimatul domn cristescu (of, formulele astea ipocrite, care-s mai goale de conținut decît spațiile intermateriale!), nu este deloc ofensat de ideea că un ins de pe aici l-a trecut în categoria "dobitocilor"!!!
sigur, eu, dacă mă adresez cu mesiu, sunt "mitocan", cenzurabil.

și la ce fel de reacție suburbană te referi tu, măi urbanule?
perfidia ta calculată și scopurile tale secrete sunt urbane, telefonistule? (și termenul ăsta o fi cenzurabil?)

dac-aș putea să-ți spun în față ce gîndesc despre tine, individule!...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-03-28 10:15:17
         
 
  Care este acel comentariu care a generat "controversa"?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-03-28 08:23:17
         
 
  lăudabil sau necesar, poate.dar, mă-ntreb, neobiectiv și tendențios, de ce nu ați invalidat și comentariul care a generat "controversa"?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-03-28 07:36:15
         
 
  Am validat din eroare. Invalidat am vrut să fie. Acum este.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-03-28 07:16:25
         
 
  "Trebuie doar sa fii detasat, sa nu fii indobitocit de antene" (epiglumist)

nu comentez pe fond, ca nu ma uit - as observa doar ca "indobitocit" e perfect sinonim cu "mancurtizat", termen legitim, si foarte in voga aici, de vreo 2 ani incoace (la adresa consumatorilor celuilalt post tv, sau celeilalte ideologii) - ca urmare, reactia suburbana a lui peia n-ar fi trebuit validata, macar din acest punct de vedere. adica literar. e o parere.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-03-28 06:42:08
         
 
  "cum icccnoră unii geniile" (ioan peia)

Peio, nu tre' sa fii neaparat geniu pentru a vedea ca lucrurile merg prost in tara.
Trebuie doar sa fii detasat, sa nu fii indobitocit de antene.
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-03-27 15:53:15
         
 
  peio, razi... dar purceaua-i moarta in cocina, dupa usa.
Ilustrului Crin i s-a soptit inca din 2012 ca Ponta il va lasa cu ochii in soare si ca il va distruge politic.
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-03-25 16:19:51
         
 
  de ce, măi antonescule, nu ai ascultat sfaturile pline de înțelepciune ale răspopitului din patagonia? acu erai deja președinte!
tz, tz, tz, cum icccnoră unii geniile...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-03-25 08:56:45
         
 
  O idee corectă, în opinia mea, aplicarea ei ar relansa conceptul initial, actualmente dizolvat intre politizare si dispute neprincipiale. Eliminand precipitatul amorf, exista o sansa sa se limpezeasca cristalinul înroșit de orbecăiala farafastâcului.  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2014-03-25 03:46:19
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Adica vrei matale pentru ca sa spui ca liberalul Becali e la mititica numai fiindca e liberal si nu fiindca a furat si a sfidat o tara intreaga?

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-03-24 18:05:30
         
 
  A dreac' fatalitate! Cum uita baseii cine baga la puscarie in tara asta! Bai, pupinbaseilor, voi n-ati invatat de la tatelu' vost' chiar nica? Nu zise chiar el insusi, in persoana, clipind din ochiul ala sanatos, ca are toate cheile de peste tot? De ce dracu nu v-ati notat? Nu cumva PNL-ul trebuie bagat in corpore la racoare pentru ca nu e basist? Tare-mi mai place cum isi devoaleaza ei, singuri-singurei, modul (era sa scriu "halul") de a gandi, dragii mamii fani basisti! Afeul, care pare-a duce greul, si desigur, madam pora, draga noua, tuturora.  
Postat de catre sters sters la data de 2014-03-24 14:48:00
         
 
  Stimate domnule peia, este la mintea cocosului ca cei mai multi infractori sunt in PSD pentru ca este de departe cel mai mare si cel mai puternic partid din Romania. Un partid care a fost inca de la inceputul anilor '90, pe cand avea alta denumire, populat cu infractori.
Infractorii nu au culoare politica. Daca maine-poimane PMP sau PNTCD vor avea puterea, statistic, cei mai multi infractori vor fi acolo.
Faptul ca la ora actuala cei mai multi dintre politicienii cercetati penal sau dintre politicienii condamnati deja se afla in PSD sau PNL ete pentru ca acestia au fost la borcanul cu miere.
Sunt convins ca asa se va intampla si cu PMP-istii cand vor ajunge la ciolan.
Asa ca nu are nimeni nimic cu Pesedeul lu' matale. Pur si si simplu de vina e statistica.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-03-24 01:09:10
         
 
  ARC PESTE TIMP sau MINTEA ROMANULUI DE PE URMA:

2012, Sorin Olariu: "PSD fura tot ce poate."
2014: Crin Antonescu: "PSD fura tot ce poate."

http://www.evz.ro/detalii/stiri/crin-antonescu-este-invitat-la-b1-tv-de-la-ora-2100-1088384.html

Ehehe... ce bine era, draga Crin, daca la nunta nepotului meu, unde ai participat in 2012 alaturi de Chitoiu ca nas, ai fi ascultat neshte sfaturi!...





 
Postat de catre General Motors la data de 2014-03-24 00:56:19
         
 
  aferică,
ai putea să pui acilea nește nume, dentre cele piempiste, care să vază luminile pîrnăilor?
începem cu bășilă, par ex?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-03-22 20:29:18
         
 
  "Domnule Ștefănescu, dar dumneavoastră nu aveți o preferință?"

sincer, din cate va cunosc, eu cred ca e o pozna de 1 aprilie.
daca totusi e pe bune - asa cum ati formulat-o, decizia pare deja luata, asa ca sondajul asta post factum e usor aiurea.
ce pot sa spun totusi, ca veni vorba, ce-as face eu in locul dvs, cu minim de investitii - pe pagina atelierului literar, care e deja celebra, un SINGUR link MARE SI DRAGUT catre un forum EXCLUSIV POLITIC (traim vremuri maro, oricum, celelalte rubrici nu prezinta interes), un loc de sporturi extreme pentru posesorii de adrenalina in exces, gen IP (indelung pedepsitul).
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-03-22 13:47:07
         
 
  Complicat. Mai și costă. Se mai și fură voturile. Apoi CC. Apoi Philip Gordon! Mai bine un buton unic, wireless, undeva în deal. Da nu pentru blugimani!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-03-22 10:13:03
         
 
  Nu, nu-i asa. Propun sa-i bagam si pe ei la inchisoare, tot prin vot democratic.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2014-03-22 10:01:23
         
 
  Nu-i așa, domnule Florian, că PMP este partidul îngerilor? Oameni cu principii, valori, oameni noi necompromiși. Blugimanii noii ere! Oamenii Raiului care, asemeni Evei, ne îmbie cu mărul! Și ne urează să trăim bineeeee!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-03-22 09:51:22
         
 
  Dar sunt chiar foarte relaxat, domnule Cristescu. Dupa cum vedeti, eu nu postez texte cu continut politic, dar nici nu ma deranjeaza.
Daca as scrie vreunul, as propune ca PNL sa fie scos in afara legii iar membrii acestuia sa fie bagati in puscarie cu totii :) Dar nu oricum, printr-un sondaj de opinie precum acesta, ca sa nu spuna lumea ca as fi nedemocratic.
Chiar asa, nu ar fi mai bine daca Romania ar scapa de acest partid toxic si plin de infractori?
;)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2014-03-22 09:45:22
         
 
  Să înțeleg că, până acum, doar domnul Florin Rădulescu ar fi deranjat de publicarea articolelor politice aici?

Și domnul latunski, se pare. Care, văd, nu s-a pronunțat încă dar care nu scapă aproape niciodată ocazia să anatemizeze politichia de aici!

Aștept și alte puncte de vedere.

Domnule Florian, dumneavoastră chiar nu puteți participa cu detașare și sinceritate la o dezbatere? Dacă majoritatea va dori să nu mai dezbatem politică aici nu-i nicio problemă. Vom avea alte spații. Nu de interzicere, stricto sensu, este vorba aici. Ci de o interzicere - restructurare.

Domnule Peia, nu vă impacientați. Fugit irreparbile tempus! Și aduce boșorogirea. Și nimeni nu scapă. Nici distinsul Rădulescu.

Domnule Ștefănescu, dar dumneavoastră nu aveți o preferință?

Domnule ecsintescu, eu nu am nicio problemă. Dar cum au apărut noi spații virtuale și cum, în calitate de gazdă, doresc să le asigur membrilor condiții optime pentru a-și valoriza creațiile literare, pe de o parte, și ținând seamă de anumite reproșuri, mai directe ori mai voalate (latunski pare a excela) m-am gândit la această soluție. Însă dacă nu vor fi mulți de acord nu o voi pune în aplicare. Vreau să mai văd și alte păreri.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-03-22 06:28:44
         
 
  Consider ca formularea acestei limitari a libertatilor elementare se putea face mai delicat. Parerea mea.
zexe
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2014-03-22 00:44:51
         
 
  Mai e cazul sa protestez? Nu cred, desi nu ati interzis protestele, deocamdata. Ce urmeaza sa mai interziceti?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2014-03-22 00:42:09
         
 
  stimate gerontofob rudy,
ai putea să decartezi aici frumoasa și frageda matale vîrstă, ca să știm și noi cu ce mînz de pajiște celestă avem de-afacere?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-03-21 22:59:35
         
 
  Inca ceva;Politica e pentru bosorogii din Cismigiu, care la o partida se sah sau table,isi expun obsesiile lor idioate legate de politica si medicamente, ce ar trebui facut, ce ar trebui schimbat, cine e vinovat, cine trebuie condamnat, cine a crapat desi era tanar n-avea decat 80,etc. Nimeni nu-i ia in seama.Doar Moartea.Moartea e prietena hodorogilor.Ii scapa de greutati si de dezbateri infantile,moca.

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-03-21 15:04:57
         
 
  d-le Cristescu, e saitul dvs, faceti cum credeti ca (va) e mai bine, dar, prins in valtoarea evenimentelor, inainte de stingerea luminii, macar nu uitati de antologie.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-03-21 14:29:03
         
 
  Domnule profesor,
Europeea a fost, este si va fi un spatiu liber. Gratie dumneavoastra. Cred ca exista si conceptul de literatura politica, asa ca nu vad de ce ati introduce o astfel de cenzura. Daca textele postate au valente stilistice, etc, nu vad de ce nu ar fi postate. Comentariile reprezinta altceva, pareri, opinii, etc. Ma intreb cine v-ar putea acuza de partipriuri politice? Chiar daca parerile noastre nu concorda, textele dumneavoastra politice au forta, tinerete, logica, naivitate. Si sunt calate pe principii. Sa dau un exemplu. Intr-un youtube care circula pe net, cred ca si aici a fost postat, spuneati de la tribuna congresului PNL ca Tariceanu ar trebui sa ia loc la prezidiu, militand pentru unitate. Acum, il criticati pe buna dreptate pe Tariceanu pentru ca incearca spargerea PNL. Daca as merge pe logica unora din cei de aici, as spune ca sunteti vandut, onctuos, fara printipuri, abominabil. In fapt cred ca sunteti tributar unui principiu si respect acest lucru. In concluzie, consider ca dezbaterile politice de aici sunt benefice. Asta daca nu va e frica de repercursiuni personale, in viata profesionale, etc. Dar din cate va cunosc, sunteti prea puternic sa va sperie ceva. Restul, ca se ataca informatic siteul, ca cineva vrea distrugerea Europeei din motive politice, sunt prostii. Am scris pe unul din blogurile mele atat de dur si vitriolant la adresa lui Basescu si a Elenei Udrea atunci cand Basescu si PDL-ul erau la putere si blogul a ramas bine mersi si in ziua de azi.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-03-21 09:50:36
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE