FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Seara XXL : Zâmbiți, vă rog !
Text postat de Elena Toma
Dragi prieteni, am plăcerea să vă invit la o nouă Seara XXL, Vineri, 14 Martie, ora 18.00, oferită de epigramiștii Clubului "Cincinat Pavelescu" - București, condus de Excelența sa, dl Corin Bianu.
Va avea loc dublă lansare de carte :
Vasilica Ilie și Laurențiu Orășanu. Surprize muzicale.
Intrarea liberă, prețuri moderate.
Relații, Elena Toma e-mail : [email protected]

http://elenatomaxxl.blogspot.ro/2014/03/seara-xxl-zambiti-va-rog.html

Puteți avea și voi Seara voastră XXL.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Elena, îți mulțumesc pentru postarea acestui anunț pe site-ul unde ne-am cunoscut cu ani în urmă.
Eram sigură că vor veni în subsolul acestuia câțiva dintre cei care nu m-au "înghțit" (și nu mă înghit) pe site, să dea spectacol așa cum numai ei știu să o facă.
Rog editorul să șteargă acele două comentarii scrise de Florin Rădulescu (cu jigniri) și latunski (obscen).
În rest, îi anunț pe simpaticii mei colegi că sunt bine: scriu, citesc și am succes! Le recomand că n-ar fi rău dacă în acest Post s-ar spovedi și ar deveni mai buni.
Le doresc de pe acum, Sărbători Pascale fericite!

Ție, Elena, îți mulțumesc pentru seara pe care mi-o oferi în cadrul proiectului tău.
Am fost două seri la evenimente diferite organizate de tine și m-am simțit foarte bine: am fost încântată de calitatea oamenilor și a prestațiilor oferite de aceștia. Îți doresc mult succes în continuare.
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2014-03-11 11:20:27
         
 
  Florin Rădulescu, latunski cel critic, stimați colegi... pun comentariile voastre pe seama spiritului ludic care colcăie prin voi.
- Înlocuiesc decepția cu zîmbetul. Până una, alta, iată, dna Vasilica Ilie și dl Laurențiu Orășanu, surprinzător, spre deosebire de voi, greucenii Europeei, și-au dorit o Seară XXL alături de prieteni, cunoștințe. Ar trebui să veniți și voi, să ne bucurăm de muzică și poezie, seara fiind împărțită, Laurențiu Orășanu, Clubul epigramiștilor Cincinat Pavelescu oferind momente inedite.

Cred că ar trebui șterse comentariile răutăcioase. Mă surprinde atitudinea editorului. Cred că i-a crescut un rid citind, râzând și aprobând comentariile răutăcioase, care sper să nu vă caracterizeze. Altfel, nu-mi explic.

Să revenim la gânduri mai bune... să ne bucurăm pentru reușitele altora, să învățăm să fim prieteni.
- Pe când o Seară XXL dedicată de voi prietenilor, cunoștințelor voastre ? Asta înseamnă o Seară XXL. Să vă invitați prietenii, cunoștințele și, în fața lor, voi, la microfon, să vă prezentați creațiile, să le spuneți gândurile, proiectele, și cine vrea să recite, să cânte, să danseze, etc, o poate face, microfonul aparținându-vă. Nu e ușor, dar unic :)
- Vă temeți că nu vor răspunde invitațiilor voastre și vom sta cu sala goala? Chiar și așa de s-ar întâmpla, vom avea cui ne adresa. Doar să vă doriți, mai ales că, în asemenea împrejurare, veți putea vedea și voi cine vă sunt adevărații prieteni :) Părerea mea.
Vizitați GALERIA fOTO CLUB XXL-SALONUL ARTELOR CLUB XXL
http://elenatomaxxl.blogspot.ro/p/oferte.html

Curaj, prieteni ! Dacă aveți ce spune, arăta, nu vă sfiiți ! :) Creațiile voastre merită ridicate în lumina realității. Vă doresc succes și vă aștept cu nerăbdare.

 
Postat de catre Elena Toma la data de 2014-03-11 10:56:39
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  La început a făcut dumnezeu cerul și pămîntul...dar nu asta am vrut să spun. De la capăt: la început marketul din cartierul meu se numea XXL. Apoi, din diverse considerente de publicitate și marketing i-au schimbat denumirea în Penny (market, evident). Purtătorii de cărucioare s-au acomodat mai greu cu noua denumire, doar vecina Nela a adoptat-o rapid. Cînd Emilia de la parter o întreba: „Unde mergi, soro?” îi făcea o reală placere să spună: „La Penny, țuca!”. Doar că vecina Nela este puțin peltică și fără voia ei adăuga un „sss„ prelung după Penny.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-03-11 04:45:55
         
 
  ma bucur obor ca ilustra autoare de carti de colorat piftie vasilica va avea o noua lansare (la apa) de exceptie...ma surprinde doar ca inca n-au prins-o hingherii...

M.M.I
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-03-10 23:52:25
         
 
  de acord, dar sloganul e oricum un truism, mai ales partea aia cu "spiritul ce dainuie", mai precis, nu exprima nimic. cum adica "adevarata frumusete"? si care e falsa frumusete?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-03-10 22:26:23
         
 
  Radu.... XXL NU înseamnă " oameni grași " :) Permite-mi să zâmbesc ! :) Clubul XXL este clubul oameilor excepționali- mărimi excepționale, oameni cu memeacă superioară, cu alte cuvinte. :)
Dacă ai fi vizitat galeria foto a serilor xxl, ai fi remaract prezența unor personalități din lumea literară, politică, persoane cu vârsta, greutatea, înălțimea diferite :) De altfel motto-ul clubului este : " ADEVĂRATA FRUMUSEȘE NU ARE VÂRSTĂ, GREUTATE, ÎNĂLȚIME. EA ESTE SPIRIT CE DĂINUIE. "

GALERIA fOTO CLUB XXL-SALONUL ARTELOR CLUB XXL
http://elenatomaxxl.blogspot.ro/p/oferte.html
 
Postat de catre Elena Toma la data de 2014-03-10 21:54:51
         
 
  Lenuta, oamenii grasi sunt cumsecade si au suflete mari, ok, am inteles, dar stau prost cu colesterolul. de ce nu faci un blog care sa promoveze un regim de viata sanatos, legume, apa multa, ierburi, mers la sala? zic si eu.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-03-10 21:21:29
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE