FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Reduceri de nivel feb 2014
Text postat de Emanuel Cristescu
Pentru încălcarea regulamentului europeic (jigniri, atacuri la persoană, escaladarea conflicelor) se reduce nivelul următorilor:

Kosta Vianu, nivel 10; timp de o lună.
Ioan Peia, nivel 10; timp de 2 luni (a rcidivat)
Ion Gabriel Pușcă, nivel 10; timp de 2 luni (a recidivat)
Epiglumist, nivel 10; timp de 2 luni (a rtecidivat)

27.02.2014
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Evident, naduful tzaranului continua: "taie-o, da-o-n pana mea!"
Cum ipochimenul nostru pare sa fie o fiintza umana, (macar in aparentza) asemenea solutii sunt de neimaginat. Ar trebui lasat sa se produca in continuare si ignorat cu desavarsire. Ceea ce voi face, pana la urma, caci deasupra iadului pare sa scrie "lasciate ogni speranza, voi, ch'entrate" sau cam asa ceva.
 
Postat de catre sters sters la data de 2014-03-27 12:46:48
         
 
  De altfel, nu pot sa nu remarc faptul brut ca asa-zisul meu preopinent (?!) o tine gaia-matu cu postarile de comentarii indecente la adresa mea, desi eu am spus ce aveam de spus si am tacut. Exemplele de mai jos demonstreaza ce fel de tare ii greveaza caracterul si cat sunt de grave problemele pe care le are. M-as bucura sa-l vad vindecat, desigur, dar am pierdut orice nadejde. Vorba unui taran de la mine din sat: (orice asemanare cu ipochimenul nostru e exclusa, evident!) - da-o dracu' de purcea! - nu mananca? nu-i mai da!  
Postat de catre sters sters la data de 2014-03-27 12:42:08
         
 
  "...și în special către aceea mai firoscoși..."

Acel, acea, acei, aceia (masculin plural, aceea (feminin singular). Ca sa nu spuna careva ca n-as fi fost atent. Nu ma mai pasioneaza, domnule Cristescu, nivelul meu pe Europeea, mai bine ar fi sa i-l redati domnului Peia. Multumesc pentru ca ati alipit numelui meu apelativul "domnul". E ceva, pentru Europeea! Am hotarat ca pentru o vreme sa numai postez aici decat comentarii politice, in semn de protest fata de directia in care a virat acest site de mare isprava. S-auzim de lucruri groase, reciproc-avantajoase.
 
Postat de catre sters sters la data de 2014-03-27 12:34:59
         
 
  mai întîi și-ntîi mă doare-n cot de nivel!
asta ca să elimin orice speculație legată de cine știe ce suferinți metafizice, care să-mi fie induse de atare situație.
mai apoi, dacă toți papagalii de pe aici - mai ales miticii ăștia trei, de pe urmă - joacă leapșa pe ouate, în cel mai ridicol mod posibil, compromițînd saitul cu giumbușlucurile lor de ageamii duși prima oară la tîrgul de oale, zău dacă mă mai îndeamnă ceva să-mi risipesc vremea prin incintă.
orăcăiala lor exaltată, asemeni unui triolet de bibilici, scăpate în lanul cu mei, e de natură să facă din europeea un fel de cîrciumă sătească, unde se strîng tifoșii fotbaliatorilor locali ca să comenteze mitanul tocmai încheiat.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-03-26 20:07:02
         
 
  Astăzi expiră perioada de sancționare a domnului Kosta. Întrucât nu am fost sesizat de nimeni în legătură cu o posibilă nouă încălcare a regulamentului și nici eu nu am constatat, în perioada cât am fost prezent pe site, o altă încălcare astăzi îi voi ridica nivelul. Cu rugămintea de a nu se mai lăsa antrenat în dispute care să-l facă să încalce regulamentul.

Ceilalți domni mai au o lună de așteptat.

Fac apel către toți membrii Europeea și în special către aceea mai firoscoși să nu încalce regulamentul iar dacă alții îi lezează să nu escaladeze momentul și să nu-și facă dreptate singuri. Dacă vor sesiza, fără a replica încălcând regulamentul, evident nu vor primi sancțiune.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-03-26 09:33:44
         
 
  erata: onorabilul  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-02-28 18:23:40
         
 
  erata: onorabilul.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-02-28 17:47:56
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Mama Anica nu era acasa asa ca a injurat bietul om pana aproape a ramas fara glas. Noua, nichiperci mititei, ne placea ca era mare mester la injuraturi, unchiul Palescu, nu ca peia care se balbaie din doua in trei si daca il tii in priza cinci sase comuri cade lat pe brazda ca iapa Gherghinii in '93 . Ai auyit sper de Gherghina, o vaduva vrednica din Costesti, pe sub poalele carei isi pierdusera fecioria vrei 4-5 generatii dintre flacaii satului, si care indata ce si-a luat pamantul, dupa imparteala, a pus iapa la un plug vechi pe care il gasise in podul casei si a mers la arat. N-a tinut cont ca iapa era a făta. si uite-asa dupa vreo trei brazde, cand abia incepusera besicile din palmele Gherghinei sa se sparga, i-a cazut iapa lata pe brazda. Noroc ca nea' Girg, veterinarul era pe acolo -tot la arat dar cu tractor luat pe veresie de la SMT+ si a ajutat biata iapa sa scoata un manz frumos foc, cu semiluna in frunte si ghetute albe la toate picioarele. A stat Gherghina toata noaptea pe camp si a pazit iapa si manzul caruia ii facuse culcus intr-un brat de lucerna uscata luata de la un gospodar milos.

Tot asa si cu peia, ca iapa gherghinii cade daca-l smucesti mai tare. Si gandeste, dumneata, dle Latunski, gandeste limpede, la o litra de samagon: lui Peia nici macar nu ii e a făta...
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-02-28 17:28:29
         
 
  Domnule Latunski, de la o vreme toti calcam stamb, e varsta... Uite, astazi, Sweety a mea a calcat stramb. Cu toate ca nu mai departe de acum 2 zile am scos-o de la spitalul de incheieturi, ca a avut probleme cu ceva articulatie pe partea stanga, azi, cand imi era lumea mai draga, i s-a rupt un elastic.
Asa ca Nina e ok.. vrea si ea o pauza, o vacanta la semnat porumbul sau la taiat via, ori mai stiu eu la facut ceva parastase, ca tot se duse USL ul pe apa Sambetii in jos...

Cat despre guvidele de Giurgiu, ce sa zic, asa s-a nascut asa moare, sper cat mai tarziu ca sa i se implineasca dorinta de a ne ingropa. In felul acesta va intelege si el ca dupa un om raman faptele, nu strigatele isterice ca i-a imbrancit cineva freza sau ca vezi doamne l-a facut guvide sau porcusor. Bolboreseli din astea avea si unchiul Palescu chiar inainte de a se stinge! Cu vedea o umbra cum incepea sa injure ca de ce nu il lasa in pace ca acu se ridica si ia la trei pazeste tot satul. Palescu a fost cioban mare la viata lui dar cu spre 97 de primaveri orbise, nu de tot dar nu mai distingea fetzele decat de aproape.. Intr-o zi, noi nepotii- eu aveam vreo 8 ani- am dat de mancare la proumbei exact langa hinta pe care statea el tolanit la soare... Phiiii, o jumatate de zi a injurat ca la usa cortuluisi tot invartea bota ca sa sperie umbrele
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-02-28 17:09:01
         
 
  Domnule Pușcă, e plauzibil, dar ce facem cu oracolul din Giurgiu? Mai bine era altfel, ca să nu rămînă dezamăgit. Nici că m-ar fi deranjat apeletivul, mă gîndeam doar că Nina, nu numai că a început să calce strîmb dar mă și vorbește de rău.
Cu microfoanele nu-s probleme. Beau samagon din borcane, acoperite cu folie de plastic și legate cu elastic.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-02-28 12:46:20
         
 
  Dle Latunski, porcusorul de Buzau este un onorabil domn, din Buzau, pe care l-am invitat sa scrie si aici, care, intr-un final, dupa ce i-am deschis usa cenaclului, dupa l-am pus in legatura cu niste oameni care puteau sa il ajute sa se instruiasca, atunci cand i s-a recomandat exercitiul pe text, a inceput sa ma vorbeasca de rau fata de prietenii mei incercand sa ii intoarca impotriva mea. Este un fel de Ioan Peia, dar mult mai perfid - se poate! credeti-ma!

Numele sub care publica este Ion Onofrei. Numele real este altul. Omul este din Buzau, are de toate mai putin o familie. A fost ofiter la parasutisti si tocmai de aceea ma mir ca poate avea o conduita umana atat de mizerabila. Undeva prin commurile lui, acum vreun an am si specificat ca nu ii voi mai citit productiile si nici nu ma intereseaza evolutia sau involutia sa ca personaj in artele cuvantului.
Porcusor i-am spus lui prima data deoarece am mers de mai multe ori la pescuit impreuna, si cum peia este din giurgiu a venit de la sine ideea de guvide avand in vedere rapacitatea si ingustimea orizontului de care dispune pestele, ATENTIE MA REFER LA PESTE, nu il jignesc! Iar balosul de M.A.I. este de la sine de inteles un militian cu toate tarele militianului de rand care se doreste intelectual si nu stie cum sa faca. Asa ca face pe durul/gurul si alte cuvinte care se termina in urul si incep cu consoana, ex: murul.

La constantinescu vianu, nu ma gandisem, chiar imi iesise din minte ca ar exista un kosta octavian care scrie sub pseudonim pe aici. Dar acum vad ca trebuie sa ii gasesc si lui un peste ca sa facem un cer al celor patru muschetari. S rezolva..

Sper ca transmisia in direct a acestui comm sa ajunga pana la Tiraspol... cele bune...

GRIJA MARE LA SAMAHOANCA. Am auzit ca au pus microfoane in dopuri..
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-02-28 09:07:29
         
 
  Aceste reduceri de nivel sunt facute de un om slab, care vrea sa se scape de persoanele puternice si incomode.
In lipsa argumentelor mai bine ii dati afara, nu-i asa d-le Corbu?

PS: Imi place cum o dati acum cotita. Atata ipocrizie n-am mai vazut demult. Daca inainte erati in stare sa il linsati pe cel care spunea ca ponta are o scama pe rever, acum ii cereti lui ponta demisia si inceperea urmaririi penale pe numele lui.
Atunci va rog sa va cereti scuze in fata mea. Eu ceream asta inca de acum doi ani de cand s-a descoperit ca si-a plagiat doctoratul. Si cand dvs. ma faceati basist ordinar pentru asta.
Repet, astept scuzele. Daca nu, nu aveti dreptul sa va luati de ponta.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-27 17:06:23
         
 
  Repet: astept motivul pentru care am fost banat. Textele, va rog!

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-27 16:15:32
         
 
  Ambele citate vă aparțin, domnule I.G.P.
„ce faci peia? :) ce ti-am zis eu acu o zi si jumatate? NU citesc 3 AUTORI pe europeea: porcusorul de Buzau, balosu de MAI si... guvidele de Giurgiu... CE-AI FACUT? ai subtilizat ideea de guvide?l-ai facut titlu la videle? :::))) ooof sarmane ...”
„Guvidele, porcusorul si balosul sunt trei specii de peste iar comentariul nu se refera la sensurile abracadabrante pe care le propune ca interpretare (...) kosta vianu.”
Contez pe sinceritatea domniei-voastre. Ținînd cont de relațiile mele interculturale cu urbea în apropierea căreia a făcut sfîntul Sava o baie nedorită de el. Și de faptul că, atunci cînd vin la birou mirosind a samagon și-i cer Ninei să-și facă datoria de secretară, ea îmi spune: „Porcule!”
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-02-27 14:57:47
         
 
  Domnule I.G. Pușcă, și eu sînt ferm convins că respectivul comentariu al domniei voastre nu-l viza pe Kosta. În sprijinul acestei afirmații aduc drept dovadă faptul că, la ultima vizită a lui la Tiraspol prezenta un raport excelent între înălțime și greutate. E drept, știința a demonstrat că ale noastre organe interne sînt dispuse cam la fel ca ale porcilor, dar asta-i o problemă generală. Curiozitatea mea este nestăvilită atunci cînd doresc să aflu la cine vă referiți în fragmentul acesta, citez: „guvidele de Giurgiu, balosul de mai si porcusorul de Buzau.”
De ce nu procedați la dezvăluiri complete, ca să aplaneți conflictul? Uitați, eu cer dezvăluiri complete, cum i-a cerut și Arkadi Apollonovici Sempleiarov lui Woland și Koroviev, pe scena Teatrului de varietăți.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-02-27 13:27:41
         
 
  interpretand, predictibil


 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-02-27 13:22:31
         
 
  Domnule Cristescu, va multumesc pentru bunavointa.
Acum daca tot suntem in aceasta pozitie am si eu o nedumerire:

Cu textele stimatului Kosta Vianu, care- iterpretand intr-un sens funambulesc un comenatriu care nici macar nu il viza- reproduc din memorie:

" Eu nu citesc productiile a trei persoane de pe Europeea: guvidele de Giurgiu, balosul de mai si porcusorul de Buzau." - da drumul unei avalanse de atacuri la persoana, pe care observ ca le stiti deoarece le-ati publicat cu marinimie in comentariul dvs, iar amabilul domn constantinescu vianu, si le-a asumat, desigur! Intrebarea este ce facem cu aceste comentarii ale onorabilului Octavian Kosta? Le postez si eu mai jos ca sa nu va obositi dvs sa le cautati!

Nu sunt pârâcios, doar intreb, comentariile colegului -cu cine vrea el- de sait kosta constantinescu nu sunt atac la persoana?

Pentru ca daca este, atunci avem si recidiva si mamica recidivei si fiica-sa si bunica-sa recidivei, toate in materialul publicat mai jos. Mai ales ca -repet- nu era vizata persoana lui de niciuna dintre cele trei porecle!!

Guvidele, porcusorul si balosul sunt trei specii de peste iar comentariul nu se refera la sensurile abracadabrante pe care le propune ca interpretare venerabilul Octavian Constantinescu, alias kosta vianu.

“Hipertrofiatule, tu semeni asa de bine cu animalul pomenit mai jos, incat nu inteleg cum dracu nu-ti dai seama cat de ridicol devii! Cum ai zis, mistretzule? "porcusor?" Nu ti-e rusine obrazului, cersetor de doi la suta ce esti! Piscotar de mahala! Angrosistule de scriitori! Tu vorbesti de porci, ingrasatule? Sa le fie rusine editorilor care te suporta, asa imbalosat cum te prezantzi p-acilea! Halal! Am ras cu pofta, desi trebuia sa-ti plang de mila, imbuibatule! Hai siktir!”


“Ramasag cu voi pe ce vreti ca igghepeaua e pedelizda din cap si pana la burdihan? Daca ar avea curajul opiniunii, ar recunoaste. De altfel, din diversele luari de pozitiune de pe aci, prin comentarii, se stravede un adulator al basanaului national. Cine se aseamana, se coalizeaza, dupa cum se vede.”

“Editorului care i-a permis umflatului sa ma faca "porcusor", dar mie mi-a sters comentariile, ii transmit sincere urari pentru mama domniei sale, insotite de cele mai interesante propuneri din cate pot exista! Plus o vajnica integrare in UE (ce prescurtare frumoasa!) Daca si domnul Emanuel Cristescu a devenit bãºist (prin editorii domniei-sale si alaturi de ei) ar fi cazul sa se faca un anuntz pu(b)lic, sa stie tot cartierul! Urat, Domnule Cristescu, perfid, pe la spate, ca toate loviturile din politica. S-aveti de toate, domnule editor, plus ce va doresc eu! »



Intrebarea o pun pentru ca din curiozitate intrucat raspunsul este predectibil.. :)

Sanatate si tot ce va vine bine, dle Cristescu...
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-02-27 12:48:58
         
 
  Și cred că nivelul nici nu mai contează. Altceva era cu mult timp în urmă (sau înainte? - că-i confuză relativitatea asta), cînd nici nu existam, nici nivel n-aveam. Dar ce-i frumos și plăcut trece, totul trece. Pîn și dușul cel mai rece.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-02-27 08:52:31
         
 
  De unde se vede că există o deosebire între nivelul de seară și cel de dimineață. Cel de seară este mai agresiv, cel matinal mai cloacal. Valorile medii n-ar trebui să difere prea mult. Nu știu ce să zic. O să mai studiez trecerea la nivel, nivela cu bulă de aer, nivelul de trai, de pregătire...Revin cu știri pe surse.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-02-27 08:44:39
         
 
  Desi va aparea tarziu, mult prea tarziu pentru satisfactia mea puerila de a va putea replica, va spun doar atat, domnule Cristescu: este gestul care ma va indeparta definitiv de Europeea dumneavoastra. Desi v-am rugat insistent s-o faceti, reactia e tardiva. Ati facut din Europeea o tribuna politica, unde pot sa-si strige, ca-n Hyde Park, opiniile, simpatizantii stiti dumneavoasta cui. Am avut naivitatea sa va cred o vreme de partea cealalta a baricadei. Cu regret trebuie sa va spun ca niciun lider de partid, fie el si al partidului dvs. n-ar trebui sa va determine sa va schimbati asa de fatis opiniile. Ramaneti cu bine.  
Postat de catre sters sters la data de 2014-02-27 08:42:05
         
 
  PS: O sa ma focusez pe contul dvs. de FB atunci. Ne vedem acolo! Zi si noapte! :)

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-27 07:35:07
         
 
  Si cam care ar fi jignirile pe care le-am adus?
Va rog sa le enumerati.
Daca nu, va parasc la Crin sa va taie nivelul din USL... pardon, PNL!

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-27 07:34:23
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE