FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
io te-am iubit, paraschivo!...
Text postat de adrian mihai
ne-ntrebăm, privind din unghiul
vremilor demult apuse:
a scăpat de tuse, junghiul?
sau, de junghi, rebela tuse?

 photo PA_zpsc1deedc0.jpg
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  N-am nevoie de rudotel, peio!
Eu ma simt minunat oriunde m-as afla, fie ca e Romania sau Hawaii.
Dar tu nu esti ochei niciunde. Vezi ca se vinde pamant pe Luna.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-27 17:00:27
         
 
  nu, de ce?
ai încercat tu și a mers?
sincer, nu am crize de neadaptare.
eu trăiesc unde m-am născut.
tu cam pe unde te-ai oprit, din fuga calului?
e greu cu inadaptarea, știu.
cam cîte blistere ai mestecat?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-27 00:20:39
         
 
  Romania e ochei, peio, tu esti vesnicul nelinistit. Ai incercat si cu rudotel?

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-27 00:03:36
         
 
  spuneți-i careva jivinei ăsteia bășiste, țîrcovnic ratat, că atîta vreme cît nu dispare kioroipanu din peisaj, România nu se va liniști. dovadă, ultimele evenimente. chiar spera crocodilul de cotroceni că va pune în locul lui unul pe care să-l facă cum vrea el.
dar va veni și rîndul mafiotului, va veni.
în ziua în care-l voi vedea în zeghe, mă voi îmbăta pt prima dată în viața mea. nu cu viski. cu molan curat. vreau să cred că dumnezeu există. evident, numai cu mințile suspendate aș fi în stare de atare scheci umoristic.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-27 00:00:54
         
 
  Simpatizantii o dau, agaricii o iau...  
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-26 23:40:20
         
 
  "apăru un alt candidat la președinție. unu de vreo zece ori mai incomod pentru bășilă. și anume tăriceanu" ( ioan peia)


Mah, spuneti-i careva amaratului astuia ca Basescu nu mai are dreptul sa candideze. Gata... Sefinilacomedi!

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-26 23:39:23
         
 
  ho, ho, ho!
s-ar putea ca manevrele bășiștilor să se întoarcă, fix, în pifometru lor!
căci apăru un alt candidat la președinție. unu de vreo zece ori mai incomod pentru bășilă. și anume tăriceanu, care încearcă să refacă usele și să-l debrace pe antonescu, pupilul lu bășilă, de la șefia penele.
aștept să văd ce manevre disperate mai încearcă și cu tăriceanu, care i-a mîncat zilele lu bășilă!
a rămas de prost, tot încercînd să-i vîre vreo ștangă!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-26 23:09:12
         
 
  zău?
eu credeam că, în calitate de simpatizant, o iei la UE!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-26 23:05:44
         
 
  acu ce faci? (i. p.)

Predau matematica. Si politica. Si lege electorala. Oral.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-26 22:16:34
         
 
  ca să fiu pe înțelesul tău, bășistule: îți răcești gura de pomană și-ți strici buricele deștetelor inutil. ai luat salaru de slugă pe luna asta. acu ce faci? dorești venituri suplimentare? poate te ia DNAu lu bășilă, să te scuture de mangoți.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-26 21:56:06
         
 
  peio, ai probleme de perceptie a lumii inconjuratoare.
Pai ce, in Ucraina a fost referendum? Ucraina e in UE?

Amice, iti reamintesc ca in Romania anului 2012, alianta aflata la putere pe atunci - recte USL - a organizat un referendum pentru demiterea presedintelui datorita incalcarii de acesta a nush ce articole din Constitutie. Buuun!
Referendumul a fost organizat de USL conform legii electorale avizate si semnate de USL. Acelasi USL a inaintat si semnat o lista cu un anumit numar de alegatori cu drept de vot (acelasi numar folosit si la localele care avusesera loc cu doar o luna-doua inainte) si a acceptat si semnat cvorumul acela de 50% + 1.

Ca sa fiu pe intelesul tau, peio, e ca si cum te-as invita la un pocher la care eu stabilesc ca asul e cel mai mare, apoi popa, apoi dama, etc.
Cand insa eu am in mana full de septari si tu full de asi, imediat zic ca nu se pune, ca septarul e mai mare chiar decat asul.


Cand insa USL-ul s-a trezit ca nu s-a indeplinit cvorumul, chestie care era la mintea cocosului ca nu se va intampla, uselistii au inceput sa tipe si sa se zbata ca pestele pe uscat ca n-au fost bune listele. Care liste au fost semnate chiar de USL si folosite cu brio cu putin timp inainte la locale pentru a avea cat mai multi consilieri. Si culmea, foslosite si dupa cateva luni, in toamna, la parlamentare.

Asa ca, ciocul mic si joc de glezne acuma!
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-26 21:48:24
         
 
  daaar, ne-am luat cu vorba și am uitat un lcuru esențial: actori sunt papagalii ăștia.
dar regizori sunt javrele securiste, care au luat țara în stăpînire de la revoluție și au administrat-o și au curvărăsit-o cum a vrut mușchiul lor.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-26 21:30:47
         
 
  iar tu ești un mare ticălos dacă achiesezi la o așa ordinarie!
cam ce procent fu necesar pentru a da cu ianukovici de pămînt?
sau, la ai noștri trebă prag, da' la ai lor, nu!
băi țîrcovnice, de ce ții neapărat să fii și odios, pe lîngă că ești slugă bășistă?
fii slugă acolo, al patagonia ta, că pe aici nu poți fi decît ceea ce-ți tot spun eu, de multă vreme, și nu mai repet că mă cenzurează bășistu de pe aici.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-26 21:28:16
         
 
  Merkeloasa si cu Barosul nu au venit decat sa te invete putina aritmetica, peio. Si anume ca 46,8% nu inseamna 50% + 1.
Dupa lectia predata, oral, s-au carabanit.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-26 20:37:07
         
 
  dar apropo:
cînd kioroipanu fu cît pe ce să fie dat în gît, baroșii, merkălesele și redingotele săriră de-un kilometru-n sus, că s-a făcut abuz politic, etc etc.
da', acușa, cînd parlamentul ucrainian schimbă chiar și constituția ca să-l schimbe pe ianukovici, niciun baros, nicio merkăliță sau redingotă nu guiță nici cît să auză un sonar performant!
normal, ai noștri își pot permite să violeze constiuții, că, nu-i așa? e revoluțiune, și la revoluțiune, cînd se schimbă tiranii lor, nu se pune.
se pune numa cînd poporu vrea să schimbe tiranii noștri!
mda, mda, mda... oi fi comunist că pun problema așa, mai o-bec-tiv, cum ar veni?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-26 20:18:00
         
 
  privită lucid, povestea asta este amară: deci, nu e vorba numai de cei doi, care, odată ajunși în sferele înalte ale puterii, își pierd capetele. și nu e vorba NUMAI de ei, ca indivizi, la fel cum nu e vorba NUMAI de băsescu, în unicitatea lui mizer㠖 un bișnițar de... mare avergură, pe vremuri, acum, un interlop de calibru național și internațional.
în plus, nu e vorba numai de armata de maimuțoi și mafioți care stă în spatele lor și se agită spermatic.

din păcate, e vorba de un întreg popor, scuipat în față de către pițigăile astea politice și de lătrăii ăștia, de peste tot, inclusiv de pe aici, care trăiesc, și nu oricum, "TRĂIESC BINE", ca să-l parafrazăm pe kior, bătîndu-și joc de noi toți. în lupta lor cîinească nu există nici urmă de interes pentru soarta noastră. nici nu poate fi vorba de România și de români în tot jocul murdar al găștilor lor de bășiști, pontiști sau, mai nou, antoniști. unul/unii se folosesc de puterea justiței, racolată de către un mafiot ordinar, în interesul lui și al clicii din spatele lui, ca să se răzbune pe ăia care îi stau dimpotrivă. care și ei, la rîndul lor, dacă ar putea, ar face la fel. niște paparude politruce care folosesc tribuna politică pentru a minți cu nerușinare și a vinde poporului iluzii de carton.

în alt plan, niște neputincioși și obedienți în fața marii finanțe, care ne-a îndoit, ne-a subjugat, ne făcut faliți, cu acordul și semnăturile lor de trădători josnici.
asta-i problema noastră, a românilor, cîți mai suntem și cît vom mai fi ca nație și teritoriu.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-26 20:11:20
         
 
  ALIANTA USL

Chit ca se impaca
Dup-asa ispita
N-au ce sa mai faca:
Ea e ciuruita!...

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-26 17:42:27
         
 
  Radem si glumim, dar purceaua-i moarta-n cocina!

Declaratiile pesedistilor care asigura poporul ca nu s-a intamplat nimic si ca sub forma USD vor continua lupta impotriva tiranului Basescu seamana cu faza in care sotul, mare si tare, isi da afara din casa nevasta de care s-a plictisit si isi aduce in patul conjugal o amanta mult mai tanara si mai frumoasa: - Nu va faceti griji! Totul e sub control. Copii vor merge la scoala ca mai inainte, chiria si facturile o sa le platesc, etc.
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-26 17:34:31
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE