FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
U
Text postat de ionut manea
Am ocolit mult să ajung acasă la Mili. Străduțele înghesuite, mahalaua zgomotoasă aveau o vrajă asupra mea, mă hipnotizau. Aici l-am cunoscut pe Hol. Vindea trandafiri și coronițe pentru înmormântări în piața Oblomov. ,, Nenea ia un trandafir,mâncați-aș! Uite brendniu! Am alb, roșu și mov chiar. Fac o reducere puștiu. Moșule mai lasă plotogăriile. Numai de prostiite ții! Să moară peștii mei! Ce bunăciune! Pe asta jur aș lua-o de nevastă și fără un picior!..Trandafiri! Haideți! Caraliule îmi mai aduci banii aiă!..Aaa mă minți de trei luni așa. Șefu facem un buchet?! Ooo! Alex ce faci frate! Ești cam palid..Ce ai pățit? Aaa ..așa faci tu când ești împlinit!? Ha Ha! Foarte tare! Hai să bem o cafea!,, Vorbea mult. Îmi plac oamenii care vorbesc mult pentru că, nu mă forțează să vorbesc eu. Pot să tac și să ascult , să diger fapte și minciuni!Oricum limita asta e greu de stabilit în mahala. ,, Sincer sunt sătul de orășenii ăștia bășiți,,spunea Hol.,,Toată viața am luptat să ajung în oraș..dar acum aș da oricât să mă întorc în satul meu liniștit, sănătos. Ăștia sunt nebuni măh! Câte fetișuri și idioțenii au în cap, te sperii! Își pierd orice urmă de bun simț, de dumnezeu. Haosul și neîncrederea le mănâncă creierii. Ai să vezi. O să pățești la fel. Și știi de ce nu pot să renunț acum, și să mă întorc la stejarii mei?! Pentru că boala asta a pus stăpânire și pe mine! E aici în căpățâna asta proastă. Sunt și eu un zombi ca și ceilalți. Nu vreau să plec cu coada între picioare, să râdă ceilalți. Banii. La început zici că tu nu vrei mult. Doar cât să-ți faci un rost. Apoi intri în horă. Iei boala dansului și nu te mai poți opri. Dracii cântă și tu joci. Unul bate darabana, alți doi cântă la fluier și restul omenirii dansează. Sunt câțiva pe margine și țipă că ei sunt asceți, dar pula! Vrăjeală. Nu sunt invitați. Când scapă câte unul din ăștia în horă, joacă două zile fără oprire și apoi mor. Atât dorință au ascuns. Toți oamenii sunt la fel ,îți zic eu. Același nămol. Asta mă doare cel mai mult! Dacă am putea fi toți sinceri măcar o singură zi, să ne povestim în văzul lumii, obsesiile, tabieturile, plăcerile ascunse, am deveni mai buni. Am deveni un singur om. De fapt sunt convins că aici trebuie să ajungem. Un om are miliarde de celule, fiecare cu firea ei. Așa e și lumea, o mare de suflete. Miriade de celule, dezorganizate. Țesuturi musculare peste țesuturi gonadale, spermă amestecată cu sânge. În momentul de față arătăm ca un Frankenstein. Dar unul inform, cu un ochi la cur și gura sub braț. Să ajungem omul complet, normal, vor muri multe stele. Dracu știe!? Poate nu o să ajungem niciodată.,,

Am mâncat o pleskavița, plătită de Hol. Îmi dădea un trandafir în fiecare dimineață să-l duc lui Mili dar la primul colț îl aruncam peste gard în curtea unei case părăsite. Grămada creștea și devenise un obicei prost de a verifica tot timpul dacă trandafirii dispăruseră. Nu puteam să dăruiesc flori unei fete. Hol își părăsise satul pentru facultatea de horticultură. Iar facultatea de horticultură pentru meseria de florar. Părinții săi nu aflaseră încă. Stătea tot în cămin, aranjase cu administratorul pentru o șpagă de două sute de euro. Cheltuielile lunare în cămin erau mici, mai mici decât chiria unei garsoniere în oraș de aceea era rentabil. Hol era o împletitură interesantă, dintre un vlăstar pur, naiv de țară și câteva sârme de oraș. Era ultimul său strigăt de salvare înainte de a se îneca când l-am întâlnit eu. Dar față de ceilalți Hol era un băiat cumsecade. Guraliv dar onest. Ar fi profitat dacă ocazia i s-ar fi ivit dar cu băgare de seamă și modestie. Făcea parte dintre cei cu un bun simț nativ, fără nevoie de educație, de corectări cu rigla. Nu. El e moștenit, e ca o flacără veșnic aprinsă și nici un vânt nu o împiedică să pâlpâie. Moare odată cu trupul iar dacă uneori e bine ascunsă nu înseamnă că nu există. Aș fi vrut să ajung și eu ca el, atunci. Să am pofta sa hărpăreață, necontenită de râs. Am băut o cafea în piața șapte sute și ne uitam la oameni. Stăteam câte o oră întreagă, tăcuți și râdeam. Oamenii sun hilari în fiecare moment al vieții. Nu hilari în sensul răutăcios, ci dulci, cuminți, supuși, teleghidați. Gesturi autonome, grimase involuntare, iar dacă dădeai sonorul pe mute, aveai impresia că te uiți la o ceată de nebuni și ticurile lor, cu boli nervoase cronice. Nu era nici o diferență între ei și ceilalți închiși în ospicii specializate, din contră aceștia din urmă erau mai liniștiți. Cei în vârstă posedau o aură aparte. Păreau jucării. Îndeplineau toți un ordin, dictat de cineva de sus. Banii erau cumpătați și trebuiau să drămuiască fiecare lețcaie. Căutau doar produse ieftine și bune. Dacă i-ai fi dezbrăcat pe loc, atunci , toți ar fi țipat, isterici, și-ar fi acoperit zonele intime păroase cu jenă, cu frică și ură. S-ar fi ascuns ca șoarecii în prima scorbură. Oare cât timp le a luat primilor pelasgi să-și acopere organele intime cu piei de urs. La început erau naturali și goi, unul în fața celorlalți. Rușinea a apărut odată cu evoluția? Cu prima piele, prima podoabă. Rușinea s-a născut în aceeași zi cu instinctul de proprietate. Cu primul măr, primul dar. Poate sfârșitul evoluției noastre o să ne găsească în aceeași formă, dezinhibați și goi. Gândurile ne-au fost măturate de un puști care ne-a aruncat în brațe Monitorul. Marile proiecte ale Sogodinului…etc. L-am aruncat la coșul de gunoi în același timp. Vraja era ruptă, am urnit-o din loc pe strada Oituz spre parc. Mergeam să ne mai împrospătăm ochii cu chipuri și țâțe. Când am intrat în parc, mi-am ales un personaj, un rol principal. Era un bătrân amabil. Amabil pentru că nu-l deranjau privirile mele pertinente. Ochii apăsați de frig și oboseală. Oboseala de viață, de convingeri, de copii, de timp. Își freca mâinile pe picioare, mănușile păreau vechi. Zăpada se topise dar m-am gândit că la o anumită vârstă simți altcumva. Dacă mi-aș fi legat greutăți de mâini și de picioare și aș fi mers câteva străzi, doar atunci l-aș fi înțeles în totalitate. Nu numai milă, ci respect, dragoste se amestecau în sufletul meu și dacă aș fi avut atunci puterea să mă duc să-i cad în genunchi, să plâng, să-mi cer scuze eu pentru toate neșansele sale, să iau asupra mea păcatele celor ce l-au nedreptățit, aș fi fost un om fericit. Mi-am imaginat și atât și asta mi-a hrănit ego-ul suficient să mă declar satisfăcut; eram ca babele de la mine din sat, ce după ce dădeau dracu toată ziua orătăniile, duminica făceau pe evlavioasele prin biserică ca și cum cel de sus a pus mâna la ochi. Am vrut să mergem la ,, Îmbrățișări sincere,, dar am aflat acolo că intrarea era peste posibilitățile noastre de plată. Era la modă acum, mult mai căutate decât bordelurile. Te ținea o femeie frumoasă în brațe, o oră și te mângâia ca pe un bebeluș. Atât. Te mângâia o oră și o plăteai însutit. Practic tot ce ne aproprie mai mult de starea noastră originală de dinainte de a ne fi născut, ne atrage și subjugă. La o trecere de semafor am văzut un tip într-o mașină albastră, nouă cum striga și claxona la o șoferiță din fața sa de pe cealaltă parte. ,, Lili,, striga disperat, dar Lili avea muzica dată la maxim și nu avea timp pentru mediu exterior. Lili era închisă într-o cutie. Deși umbla vie, era doar o poză plimbătoare. Am văzut frustrarea mea în ochii lui, neputința de a te elibera din coliviile invizibile ale unei societăți individualiste. Contactul cu celălalt era din ce în ce mai rar. Mimam doar trăirile și pipăielile strămoșilor noștri. Ne atrofiam.



Capitolul 9 . Adalbert Monroe



Măturam străzile zi și noapte, fără căpătâi, cu Mili și Hol. Hol o dorea pe Mili, vedeam asta în ochii lui. Și Mili cred. Probabil și-o trăgeau pe ascuns și le era rușine să-mi mărturisească. Gelozia exista acolo într-un ungher, dar ambiția mea era să pun mâna mai întâi pe oraș. Apoi era timp și pentru găinării. Era ca o boală. Aveam impresia că mai ieșea un om din mine, ca o excrescență pe spate. Îl auzeam noaptea cum respiră, uneori vorbea în somn. Mă speria gândul că ar ajunge mai târziu de greutatea și mărimea mea. Cum puteam să-l car în spate!? Nu mă deranja dacă rămânea mic acolo, puteam să-l ascund, știam să-l împac, de fapt ar fi devenit micul meu secret, cum au toți orășenii. Sunt absolut convins că fiecare dintre ei ascund unul, sau, dacă nu, mai mulți omuleți crescuți prin piele, și îi târăsc după ei tăcuți și veșnic șușotind, de asta le era lor atât de frică să-și arate goliciunea. Dormeam în timpul săptămânii la Mili și în week-end la Hol. Nu munceam. Mi am dat seama odată ajuns în oraș că firea mea e una extrem de leneșă. Munca era pentru dobitoci, pentru sclavi, munca este brățară de aur dar brățara aia are legată de-o toartă o bilă de plumb mare cât capul ; când în sfârșit te naști liber, după atâtea lupte seculare, de ce să te înhami la jugul societății. Îmi plăcea să umblu așa hai hui, pierde vară, să privesc fețele oamenilor când pleacă la servici, când se duc pe furiș la curve, când fac cumpărături în piață, când fură, când râd cu gura până la urechi, când se scuipă. Să fiu sincer așteptam să mă oprească cineva, un domn impunător ale căror cuvinte să amuțească trecătorii, să fie martori : ,, Domnul meu orașul este al dumneavoastră,, și să-mi predea cheile. Vinerea m-au oprit, pe stradă. Erau doi indivizi, cu un aer simandicos, îmbrăcați în costume albe.

- Dumneavoastră sunteți domnul Adalbert Monroe?!

- Nu cred că…Priveau o poză veche al cărei conținut nu-l puteam zări,erau cu mult mai înalți, o poză care fusese mototolită în patru, dungile erau proeminente, cu margini zimțuite, ca cele ale timbrelor.

- Nu …dumneavoastră sunteți cu siguranță, vă căutăm de doisprezece zile întregi..Doamna Monroe este disperată, bolnavă..Trebuie să vă gândiți domnule, mama dumneavoastră plânge neîncetat în fiecare dimineață…

- Faceți o confuzie imensă…Eu …sunt din Valea lui Alb..nici măcar nu sunt de aici, din oraș…

- Liniștiți-vă, o să lămurim aceste lucruri la reședința dumneavoastră..Atunci m-au apucat de mâini. Am vrut să fug dar era prea târziu, m-au luat practic pe sus și m-au aruncat într-o mașină albă parcată lângă trotuar,apărută de nicăieri.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Uite-așa se trece la faza a doua a schizofreniei: vezi agenți sub acoperire, băsiști etc. Asta după ce ai epuizat prima fază, cu șobolani, gîndaci, pisici moarte. În faza a treia te crezi Homer, Eminescu, Cărtărescu...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-02-28 12:36:53
         
 
  Octaviane, crapule de Crang, balosul este de mai, eu sunt pastravior, daca tot vrei sa faci referire la mine.. pastravior, pastramior, mior.. etc.. eeeee :) crapule, nu mai crapa de ciuda.. inoata si tu in ape mai curate.  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-02-28 09:14:28
         
 
  Jucati-va in continuare, dar, fara mine. V-ati facut de material!  
Postat de catre sters sters la data de 2014-02-26 08:59:44
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  păi scutaru e cel mai vighilent editore, amic cu javrele! e hobbyul lui.
dar aici te-ai cam grăbit, domnu Kosta.
referința era la amicul dv. - bășist, mai nou.
mare curiozitate pt mine! cum de se porcăiesc bășiștii între ei?!!
simplu: sunt atît de adînc infiltrați și de mulți, încît se calcă pe picioare!
cred că e vremea să vă reconsiderați amicițiile!
zic io...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-26 08:59:29
         
 
  Daca tot m-ati inerfat, basistilor, va mai spun: daca nu veti fi egali in comportament fata de toti cei care jignesc pe cineva, fara sa fie provocati (adica exact cum a procedat diformul adsumizd) credibilitatea voastra ca editori va fi nula. Nu copiati, va rog, curvasareala din politica aici! Acesta se pretinde (si -o vreme- chiar a fost)un site de literatura. Cel putin pana au navalit doi-trei rinocerbi, adica niste animale cu corn deghizate in tzapul ciutei. Stau si ma intreb cu ce l-o fi avand la mana pe editorul partinitor marele (de-a dreptul!) piscotar de nu-si permite sa-l ofenseze? I-o fi editat vreo mantzocarie literara poetica si nu prea, ca in exemplul dat de domnul Peia? Curat incuscreala pe-aci.  
Postat de catre sters sters la data de 2014-02-26 08:57:50
         
 
  "porcusorul de Buzau, balosu de MAI si... guvidele de Giurgiu... CE-AI FACUT? ai subtilizat ideea de guvide?l-ai facut titlu la videle? :::))) ooof sarmane ..."

Cum de nu va crapa obraxul de rusine, domnule Cristescu, cand un editor de-al dumneavoastra se face ca nu vede asa ceva, dar sare ca ars si-mi sterge replica data acestui balos? Va simtiti confortabil, cat de cat? S-auzim de chestii fine, insa nu si de la mine.
 
Postat de catre sters sters la data de 2014-02-26 08:51:13
         
 
  plișcoci,
te-ai lămurit cu versurile alea jăniale, pe care pe publicași tu și habar n-aveai că da?
iote-le colea, în toată splendoarea lor menaifestă:

Căutare


Gînd și vise împreună fac un corp;
Ce din beznă scot ideea și o-ntorc,
Către drumul așternut, întins,
Spre pripoare de lumină-n Necuprins.

Nu-i întoarcere de-a lungul ăstui drum,
Nu-i răgaz pentru odihnă, ca un fum,
Un nou gînd se-nșuruba-n azur,
Cășunîndu-i cinstea și adevărul, pur.

Rătăcind ca un erete, cînd planat,
Cînd pictînd de-atîta soare săgetat,
Gîndu-n fața clipei leagă, jurământ
Lauri veșteji să-i aducă pe pământ;

Mintea le-nțelege jocul – joc pripit –
Și le taie calea-n cosmos, ocolit,
Mai punînd și un opaiț la răscruci
Să nu cadă, în eresuri, ce năuci.

Pste praguri socotite toate trei:
Mintea, gîndul și clipita – din idei;
Născocesc povestea nouă și-i dau glas:
Omul face-va în cosmos, înc-un pas;

Biruința e-n idee; ea, în gînd;
Gîndul, cu clipa în cârcă, trec arând
Lunca minții ce se-ndeamnă, ca un far,
să despice, Veșnicia, pe hotar.


Iu-huuu!
Apăi, ești tttarrre, mă culturnicule, ai o literatură pă tine, dă nu te mai încape cămășoiul ăla cît harta republicii!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-25 19:24:13
         
 
  poți să-mi spui, măi scutarule băsist, de ce-mi ștergi comurile relative la acest caraghios care jignește ideea ce valoare și decență în actul cultural? de ce acest lăutar de chiolhanuri culturnice beneficiază de protecția ta, iar mie îmi cenzurezi toate replicile la idioțeniile lui patente?
asta, așa, ca să știi și tu că eu știu cui i se furnică atunci cînd îi supăr pe bășiști!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-25 19:21:15
         
 
  ... imediat s-a si uitat la contul din banca, crezand ca am facut vreo ghidusie. Cand colo, firfireii erau la locul lor, neatinsi. :)

E super misto sa vezi ca munca ti-e rasplatita, fie ca e in USD, CAD AUD sau Euro. Pana la urma tot in lei ii transform cand vin in tara. Ca sa ajut economia...

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-24 23:57:41
         
 
  Pelea, cartile mele sunt in limba romana si le cumpara romanii. Cei din SUA, Canada, Australia, Europa, etc.

Daca nu mai intru cateva luni pe Amazon, atunci cand o fac, am intotdeauna surprize placute. E ca la pocher cand filezi un careu de asi.
Camaro a fost prima ma masina pe care mi-am luat-o cu banii de pe cartile vandute. Pur si simplu nevasta-mea s-a trezit cu ea la usa.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-24 23:55:30
         
 
  dar, de fapt, ce să mă mai mir?
americanii, sau ăia de prin zonă, sunt mai proști ca noaptea!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-24 23:48:47
         
 
  toți și le plătesc.
și popa și-a plătit cartea de două parale la faimoasa editură "pana maro".
că dacă nu și le plătesc, tu, care faci pe editoru, trebuie să ai bani ca să plătești înainte și să-ți iei riscul retururilor.
cunosc destui care fac asta, și ca editori, și ca doritori de faimă hilară. unul din aceștia (nu-i dezvălui numele, căci nu-mi permit) care face asta de 23 de ani - editură serioasă, nu rahat în ploaie, ca zipu tău - a editat cărți de poezie de mîna-ntîi, și, ca să le poată tipări, i-a pus pe autori să-și caute finanțe pe la sponsori: o primărie, un consiliu județean, un particoler mai cu dare de mînă. numai așa a acoperit cheltuileile, căci la o ediție de 300 de exemplare, vîndute cam 20%, pe bune, nici vorbă de așa ceva. cel de dinaintea mea, care a avut și editură, și de la care am preluat tipografia, ca să-l scot din necaz, că avea datorii grup (și am reușit, băi managerule aerian, după care am lăsat-o de izbeliște, că n-aveam niciun chef să umblu după clineți, aveam afacerea mea), la fel a fost nevoit să facă. cunoștea toată fauna din zona asta și mi-a povesti ce manțocării și ce șpagaturi se fac. așa că nu mă poți duce pe mine cu gargara niagara!
tu cum dracului faci, măi ardei umplut? confecționezi bani la xeroxul color? ai bancă proprietate privată? tipărești pe datorie?
cu cine crezi că vorbești?
ți-am zis să-mi prezinți un preț de cost al unei cărți și în ce proporție ai vîndut-o.
te-ai făcut că e viforniță cu pufuleți.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-24 23:46:43
         
 
  Gabi, daca ai editat 167 de carti, jos palaria!

La fel ca pe EuroPeia, la o editura publica si autori buni si autori mai putin buni. Autori in voga sau autori mai demodati. Asa ca nu vad de ce se screme peia. Cu atat mai mult cu cat s-a pland ca unicul lui volum de versuri a fost un chix total, ca lumea nu mai prea citeste poezie.

Pai, peio, atunci scrie si tu epigrame si poezie in grai banatean, ca uite, eu mi-am cumparat Camaro cu banii din cartile vandute pe Amazon!

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-24 23:27:12
         
 
  habar n-ai ce tipărești, prostălăule!
Mihail Tănăsescu - Primăvara tîrzie!
e pe copertă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-24 23:02:19
         
 
  din cele 167 de titluri publicate in ultimii 5 ani esti amabil, trompeia, manechinu(itu)le, sa imi dai si mie doua nume de persoane care si-au platit aparitiile la editura? Ai vreun document, ai vazut vreun contract de editare semnat de mine? :) mare micinos mai esti , peia, si ca noaptea de destept...  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-02-24 22:35:42
         
 
  sincer
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-02-24 22:14:56
         
 
  da, papagalule, am inteles ca ne-ai facut kilaba.. e ok..
Peia tu esti chiar atat de prost incat consideri ca 2% este un mod de a cersi? Sau numai te faci? Eu cred ca esti sinder, nu te prefaci, ca nu ai talent pentru asta, parca asa ziceai..
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-02-24 22:14:31
         
 
  Și, cică, pușcă nu cerșește!...


„Dragi prieteni,

Se apropie închiderea campaniei de redirecționare a 2% din impozitul pe venit din anul 2012 pentru ONG-uri.

Termenul până la care se poate depune sau trimite formularul 230 este 25 mai 2013.

Dacă încă nu v-ați decis pentru un ONG pe care vreți să îl sprijiniți, și considerați că activitatea pe care Asociația Culturală ADSUM o desfașoară de mai bine de 5 ani prin proiecte culturale si educaționale merită sprijinul dumneavoastră
și
dacă în anul 2012 ați realizat venituri din salariu,

tot ce trebuie să faceți este:

1. să descărcați, să printați și să completați formularul 230 (http://www.scribd.com/doc/140662786/dec-230-2012-ADSUM
) cu: Anul 2012 și datele voastre în zona "I. Date de identificare ale contribuabilului" (formularul are precompletate datele Asociatiei ADSUM)
2. să semnați formularul în partea de jos la "Semnatura contribuabil"
3. să trimieți formularul prin poștă, în regim recomandat, la adresa Administrației Financiare de care aparțineți (conform adresei din buletin), sau să îl depuneți personal la Administrația Financiară”

Bașca tipăriturile făcute pe banii ălora care vor și ei să-și vadă numele tipărit pe o copertă. CU ORICE PREȚ!
Din care-și trage și plișcoci partea!
ZZZIIIPPP, ZZZIPPPP, ZZZIIIP!

Dar să ne bucurăm de talentili ieșite din comun ale poeților bublicați de plișcoci! Un mic paregzamplu:


Gînd și vise împreună fac un corp;
Ce din beznă scot ideea și o-ntorc,
(poate-o fi friptura a de porc! – n.m. !)
Către drumul așternut, întins,
(E și așternut și-ntins, v-ați prins? – n.m.!)
Spre pripoare de lumină-n Necuprins.

Nu-i întoarcere de-a lungul ăstui drum,
Nu-i răgaz pentru odihnă, ca un fum, (bum, bum! – n.m.!)
Un nou gînd se-nșuruba-n azur,
(o fi șurupu lu arhimede-nfipt în... bip? – n.m.!)
Cășunîndu-i cinstea și adevărul, pur.
(Poate „căpșunîndu-i” era mai sugestiv, mai naumistic! – n.m.!)

Deeeci iote ce servicii aduce marea editură ZZZZZZIPPPP literaturii române.
Și bășiștii ăștia de pe aici îmi spun mie că-l denigrez pe bietu pușcă.
Care a mai editat o carte, cu hazliul titlu :”VIPUȘCĂ SRL”!
Corect era: „VIPUȘCULIȚĂ SRL”, bre!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-24 22:08:34
         
 
  bine, popo,
vezi că te-am băgat și pe tine.
în kilaba!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-24 19:23:45
         
 
  peleo, pana una alta... IGP detine o editura, dezvolta proiecte culturale, tine sedinte de cenaclu, merge fe la festivaluri culturale, e in conjurat de oameni de cultura, etc.

Tu esti inconjurat doar de gaini si vii sa ii dai lui lectii? Rasul piticului, nu alta!

E ca si cum ar sta unul in fata televizorului cu berea in cioc si l-ar injura pe Messi ca trebuia sa fenteze din corp si pe urma sa suteze direct, cu stangul, pe coltul lung, fara preluare!

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-24 17:12:58
         
 
  să mor de rîs, nu alta!
am scris, din fugă, plișcoi, în loc de plișcoci, și editoarea pudibondă mi-a cenzurat comul!!
cocoană, da' pleșcoi e interzis pe aici?
băi, sunteți de-a dreptul caraghioși!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-24 16:24:51
         
 
  "trebuie sa merg la Biblioteca Academiei."

nu te mai du.
am aflat că a măturat portarul în locul tău, că tu nu ai servit ziua de muncă!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-24 13:45:26
         
 
  pai, in cercurile in care citesc eu, tu nu ajungi asa ca ... sorry.. nu te vad nici la Cluj, nici la Iasi, nici la Tg Mures, nici la Centru Cultural Sabau. La Bistrita NEVER, ca acolo e casa noastra de creatie si, pas, nu te primesc eu acolo, poate daca ITI SPELI PANTALONII :) ma mai gandesc...  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-02-24 13:43:52
         
 
  "M-ai pus in balade! Foarte bine..
Iti mai aduci aminte de 'Caii negri'?"

"jăniu, astru între aștri,
zzzip, zzzip, zzzip, zzzip,
călărind pe cai albaștriiiiii," (den baladă)

"eu NU citesc pe saitul asta trei autori: guvidele de Giurgiu, "

a, dar însă totuși, pe asta o citiși!
eh, ce să faci și tu? mai scapi cîte una, așa, fără veste, mai vezi și tu cum arăți, în baladele poporane!
să nu uiți să o introduci în flocloru zzzipian!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-24 13:43:02
         
 
  tu mă-ntrebi pe mine de cînd nu m-am mai uitat în oglindă?
păi, m-aș fi uitat, da' ce? mai e loc de tine, care umpli cadrul pînă la refuz? trebuie să recunosc că e o mare tragedie să nu-ți coprinzi limitele cămășoaii în care te-nfofolești, ca glugă de coceni.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-24 13:34:34
         
 
  aha, la alea te refereai!
da', la tine, nimic, nicio referință?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-24 13:31:43
         
 
  eu zic să-i iei pă baladiștii ăia, care cîntă la zdrîngă, și să-i pui să-ți cînte chilabaua!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-24 13:29:56
         
 
  plișcoci,
ești sigur că mergi pe drum și nu te dai de-a dura?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-24 13:28:12
         
 
  fraiere,
ca să investești atîta, fără să cerșești, înseamnă că i-ai și făcut. tu ce produseși? mătreață?

dar, fraiere, nu am dat niciun chix. dimpotrivă, am rezistat taifunului economic bășist cu brio, chiar dacă au făcut tot ce-au putut ca să dispărem, noi, cei care nu i-am gîdilat la oo, ca voi, propagandiști de kko, slugi mizere.
iar acum, fraierel, în comparație cu mine, nici nu
exiști!
capisci!

apoi, măi plișcoci, în giurgiu sunt vreo patru librării mici, dar tu, cu terfeloagele tale, pe nicări! am să caut mai cu luare aminte, poate te găsesc pe sub vreun maldăr de rebuturi. că expuse la vitrină - alături de un Huxley, Miller, Mann - din faimoasa editură zzzip, ciuciu!
deci, unde și cîte exemplare vinzi tu dintr-o ediție, par ex., ca să fac și eu nește socoteli și să rîz nițel.

" tu inca nu ai invatat ca eu NU citesc pe saitul asta trei autori:"

păi, plișcoci, în afară de rețetele gastronomice, tipărite la bucătăria zzzip, tu mai citești ceva?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-24 13:27:36
         
 
  ioan peia Ditamai morala mică! 0/23/0
ioan peia Deci... 0/33/0

la astea ma refer Paeia!

si, fraiere, daca ai investit 300 000 de euro si ai dat chix, de ce te mai intrebi cine este prost? Ala care a dat chix cu atatia bani.. :)

Daca ar fi terfeloage, nu le-ar cumpara lumea, fraiere...TERFELOAGE SCRII TU! Cartile Editurii ZIP se vand prin librariile MICI din toata tara..cate 5 carti la fiecare librarie...:)

A propos, tu inca nu ai invatat ca eu NU citesc pe saitul asta trei autori: guvidele de Giurgiu, balosul de MAI si porcusorul de Buzau... :) deci, TZEAPAAAAAA....
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-02-24 13:10:37
         
 
  și da, am avut un text anul trecut, care a beneficiat de peste 1200 de accesări. ultra/performanță pe europeea. l-am radiat, din păcate, căci ți-aș fi dat cu el între felinare.
cine a stat pe aici și nu a făcut doar reclamă ieftină la preocupările lui și mai ieftine, știe că nu mint.
bașca, faptul că, aproape toate textele mele au avut accesări notabile, deși e o regulă: cu cît postezi mai mult, cu atît îți scade ratingul!
dovadă, ultimele texte, care, ce-i drept, sunt în exces și, în plus, ceva mai greu ingurgitabile.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-24 13:03:47
         
 
  dar să facem o mică statistică:

S-o blogărim managerial!
ioan peia
2014-01-25 impresie .......... 0/133/7

Străluminare
ioan peia
2014-02-02 poezie ......... 0/337/19

Una, alta... ioan peia 2014-02-12....0/359/52

Un Levant la second-hand
ioan peia
2014-02-15 poezie ......... 1/242/17


Scrisoare către musulim cette lick-son permis
ioan peia
2014-02-16 polemica ........... 0/373/35

Scribliantu - contrabaladă ioan peia
2014-02-16 poezie .......... 1/219/18

bemol, majurule", semnată de un popă tuns!
ioan peia 2014-02-17 polemica ..... 0/101/9

mic tratat de istoriofagie
ioan peia 2014-02-17 poezie ...... 0/213/34

oare?
ioan peia 2014-02-21 poezie ........ 0/72/5

Ditamai morala mică!
ioan peia 2014-02-23 polemica ....... 0/23/0

Deci... ioan peia 2014-02-23insemnare ... 0/33/0


Și-acu să vedem extraordinarul interes pentru clăcile și concursul de măsline ale lu plișcoci:


Cenaclul de Seară
Ion Gabriel Pusca 2014-02-19 altele.... 0/52/0
Concursul Anual de Debut al Editurii ZIP, secțiunea Poezie
Ion Gabriel Pusca 2014-02-17 altele...0/44/0

da, plișcoci, ai dreptate!
nici nu mă pot compara cu audiența ta!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-24 12:59:11
         
 
  "Se observa clar cate "sute (ba chiar mii de accesări, țin minte)." ai, mai ales la cele mai recente postari... :) vede toata lumea pe prima pagina... "

te referi cumva la prostările tale?
la reclamele disperate, legate de claca aia tovărășistă și la concursul de înfipt scobitoarea-n măslină cu mănușa de box?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-24 12:37:20
         
 
  "da, primesc bani,"

cerșești, plișcoci, cerșești!
indiferent de unde, ai cerțit mereu, ca și acuma.

" tu ai investit vreodata
36 000 de euro intr-un proiect? "

fraiere, am investit 300.000 de euroi!
ultima oară, doar așa, dintr-o zmucitură de condei, am plasat 30.000!
te slobozi pe tine, ca un cîntăreț la drîmbă!

"A fi maleabil inseamna sa stii cum sa negociezi "

Cunosc fffoarte bine genul acesta de "maleabilități": dai șpăguța, iote cum se ung osiile. tu cîte șpagatonuri ai făcut pînă acum?

" eu ma duc cu un grup de 10 studenti pentru care platesc transport, cazare si masa,"

sigur, nu te mai întreb de unde și cine-s ăia, că o să-mi vii cu explicații de toată halvaua!

măi plișcoci, măi managere priceput,
eu îți pun următoarea întrebare, pe care ar fi bine să n-o ocolești:
orice manager, oricît de prost ar fie el, prima întrebare pe care și-o pune este dacă întreprinderea lui are piață.
deci, priceputule, ia zi-mi și mie ce piață ai la terfeloagele alea ale tale, pe care spui că le tot tipărești. că eu mă tot uit prin librării și văd că autori mari, cărți mari, zac prin librării, nu mai cumpără nici dracu carte.
deci, cui le-ndeși tu pe gît terfeloagele alea? cine-ți dă banii pe ele?
ia zi colea, farsorule!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-24 12:35:21
         
 
  Se observa clar cate "sute (ba chiar mii de accesări, țin minte)." ai, mai ales la cele mai recente postari... :) vede toata lumea pe prima pagina...


Iar vorbesti si gandesti din reflexie: da, primesc bani, dar ca sa primesc bani trebuie sa identific o nevoie sa ii gasesc rezolvarea si sa investesc minim 10% in rezolvarea acelei probleme. tu ai investit vreodata
36 000 de euro intr-un proiect? Nu? Pai, vezi...

A fi maleabil, sarmane manechin(uit)ule, nu inseamna ca trebuie sa fie 'în sensul pupatului în fund a notabilităților' cum ai facut tu, dar nu ti-a mers pentru ca iti mirosea gura, probabil.

A fi maleabil inseamna sa stii cum sa negociezi ceea ce este mai bine pentru grupul pe care il reprezinti.. dar cum tu nu ai reprezentat niciodata decat propriul ego si eventual pe cele trei curci care rad de tine dimineata, este normal sa spui ceea ce stii... ceea ce ai facut toata viata...

Nu e publicitate, manechinu(itu)le, este exemplificare...pentru cei saraci cu duhul.. :)

M-ai pus in balade! Foarte bine.. trebuie sa fie si amarastean care sa o faca... in acest fel ceilalti oameni, care sunt spectatori, pot intelege mai usor cine face ceva si cine ii ia in deradere de cei care vor sa schimbe ceva.

Iti mai aduci aminte de 'Caii negri'?

Tu ce faci la vara? eu ma duc cu un grup de 10 studenti pentru care platesc transport, cazare si masa, sa sapam 10 zile pe unul dintre siturile arheologice de langa Buzau. Vii si tu? te iau pe gatis, dar iti platesti drumul pana in Bucuresti.. Ce zici, te bagi?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-02-24 12:03:56
         
 
  "vocabularul de mahala care a facut atat de multa lume sa iti ocoleasca prezenta."

da, plicoci, văd că tu ești fffoarte citit, iar eu, sărmanu, sunt "ocolit" de sute (ba chiar mii de accesări, țin minte).

"scriu acum un proiect european din care sa primesc bani"

normal! pomanagii doat atîta fac: primesc bani!

" nu te baga nimeni in seama.. esti singur intr-o lume care ti-a dat numai bombeuri in partea moale a spatelui pentru ca nu ai stiut sa fii maleabil.. ."

"maleabil", ce-i drept, nu fui, plișcoci, în sensul pupatului în fund a notabilităților, dar mă gîndesc cum dracului ai putut tu să fii maleabil, la propriu (că, figurativ vorbind, știu cum), cu a ta conformație de dovleac umplut cu varzule? te-ai dat de-a duru ca să pupi c...ru?
de dat bombeuri, plișcoci, te aștept la intersecție, să mă dixtrez și eu, trăgînd la păianjen, cu un ardei umplut!

la cîtă laudă și publicitate e pă tine, e clar cum se-nghesuie tîrcolicii la ușa ta!

PS: vezi că te-am pus în balade! e cazul să o introduci în repertoriul de la clacile tale de partid.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-24 11:40:55
         
 
  "arondat" , esti  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-02-24 10:54:14
         
 
  mai bine uită-te la moaca aia a ta, din poză, plișcă, ce pifometru de curcan împăiat ai!
te uiți în lemne cu mîndria prostului care a descoperit furculița fără dinți.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-23 19:46:09
         
 
  era să zic eu pe ce să juri tu, umflatule, da' nu am loc de-ntors!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-23 19:41:57
         
 
  luați-l, dracului, pe umflatul ăsta de-aici, că-i trag o-njutură neaoșă-n direct, de-o să să mă banați iar.
îl lăsați să tălălăie întruna, ca bibilicile capii, cum face pe la amărîtele alea de clăci culturnice, ale lui, unde se mai adună el și cîțiva amețiți, nehaliți și ăia de cînd au lăsat biberonul din gură. primesc de pomană de la geambașii cu parai, care le-aruncă, de milă, niscaiva carboave-n pălărie.
favorizați tot felul de sărăcii, care vin pe-aici doar să cîrîie ca patefoanele stricate sau să-și facă reclamă la seratele lor falite, cum face bulă ăsta de mangalița.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-23 19:40:22
         
 
  Peia, nu ai aparut la stirile de la ora 5 si -am verificat- nici in Giurgiuveanul! Deci asta inseamna ca esti acasa, bine mersi. Ai pierdut doua beri, dar mai ai o sansa: sa apari la stirile de la orele 19:00, dar primesti numai o bere...

cum este pana la urma cu raspunsul la intrebarea:

"tu ai curaj sa te juri pe lumina ochilor tatalui tau, ca stii ce zici:

"am spus despre pușcă, culturnicul activist, de pe vremea lu ceausescu, că e reșapat în ideolog bășist?
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-20 21:41:26" sau si asta e o presupunere?"

te tine sa raspunzi sau o dai iarasi cotita ca tu ai fost si oul si gaina?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-02-23 19:04:46
         
 
  la care dintre facultățili lu birică îți deduși tu statul și șezutul ăla, mă popo?
că la terfelogie trebuia să vorbești dăspre dumnezeu, nu despre penele din coada peneleului.
iar la facultatea ailalată, făcută la foarte fără frecvență, nu aveai nici în clin, nici în mînecuță, cu aceleași pene.
poți să-mi indici și mie bibliografia dupe care te deduși... statutar?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-23 08:25:17
         
 
  Iti dai seama ca orataniile lui peia fac oua la foc automat numai cand ii aud vocea! :)
Ma mir ca totusi e falimentar.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-23 08:07:57
         
 
  peleo, am mai spus de cateva ori ca mi-am dat statul din Istoria PNL.
Acuma imi pare ra ca nu mi-am ales o lucrare gen: Gainaritul pe malul Dunarii.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-23 02:04:28
         
 
  plișkoci,
ai întors-o, ca la ploiești, și tu, tot așa cum făcu și popa, că sunteți aceeași stirpe de papagali cîrîitori.
în privința poveștii cu pecereul, să-ți explic: toate lucrurile au o anume aparență, care agrăiește din substanța lor, deconspiră cam ce arhetip ascund. bunăoară, inșii de teapa ta, măi burdihan nesimțit și gogoșar umflat, care azi freci menta culturnică, sunt fix din același material genetic ca și ăia de pe vremea ceușescului. ăia aveau o anume moacă, un anume pifometru, un tip specific de ighemonicon, îi miroseai cale de-o poștă ce le poate pielea, chiar înainte de a afla cine sunt și ce fac. îi uram din rărunchi, știindu-le spoiala culturnică și agitația heirupistă. căci eu am avut timp să-i urăsc, umflatule cu gîlci în cap!
tu nu ai fi făcut asta, dimpotrivă, ai fi intrat în tagma lor cu iuțeala sunetului.
chiar dacă aveai, cum zici, 20 de ani, pe atunci, hotărît erai pornit pe drumul culturnicilor, dovadă că azi mănînci rahat cu perjă, fix în aceleași modus operandi în care mîncau ăia, pe vremuri. ai fi ajuns și atunci, ca și acum, același bostan vorbitor-agitator. asta faci azi, cu un ridicol colosal: clăci, adunături, frecangeli, lătrături, montaje gastro/culturnice. altfel spus, te-ai reprodus în alte condiții, dar pe același tipic. din tine a glăsuit vocația de activist, de băgător de seamă și de băgăcios în orificul calului, împăunîndu-te cu marile tale inițiative, menite a aduce lumina spirituală în omenirea însetată de revelațiile ardeiului umplut cu tochitură de cultură!
inși, mărunți, gîjîiți, ridicoli și guralivi, ca tine, compromit iremediabil ideea de decență, în orice fel de întreprindere omenească.
m-ai priceput, măi profitorule, care trăiești din pomeni, din sponsorizări de milog?
ai luat act, măi paparudă durdulie, măscărici de iarmaroc, făcător de plișcoace din lutul drumului?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-22 18:31:33
         
 
  Iti zic, peia, uite:

să mori tu în chinuri, mîine, călcat de mașină, dacă nu ai fost membru pecere!

Daca maine apari la stirile de la ora 5, ai doua beri de la mine.

Dar ia spune, bicisnicule, tu ai curaj sa te juri pe lumina ochilor tatalui tau, ca stii ce zici:

"am spus despre pușcă, culturnicul activist, de pe vremea lu ceausescu, că e reșapat în ideolog bășist?
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-20 21:41:26" sau si asta e o presupunere?

Te legi, ratatule? Ai curaj? sau te bagi iar repede sub fusta dlui Criestescu sa-i soptesti că ti-am spus in față ce esti?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-02-22 15:53:43
         
 
  măi popo,
presupun că atunci cînd ai absolvit și tu făcultățili lu birică, ai făcut niște lucrări din astea, de absolvire, căz doară nu le-ai trecut așa, ca orice prost.
poți să-mi spui ce anume tratau și cît de originale sunt acele teribile dizertații, dacă tot te slobozești pe tine așa, cînd e vorba de alții?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-22 14:55:57
         
 
  plișcoci,
îți zic și ție ce i-am zis lu popa, cu toate că mi-s ateu. presupun, însă, că tu ești credincios, cînd te miruiesc popii trebuie să aibă disponibile vreo zece litri de anafură și un sac de colaci!...
deci,
zi să mori tu în chinuri, mîine, călcat de mașină, că eu am fost membru pecere, după cum mănînci rahat cu polonicu pe aici.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-22 13:52:30
         
 
  Peia, eu nu sunt ca tine, sarmanule, nu ma autoinvit niciodata, mai ales la acel fel de pranzuri pe care le visezi si la care jinduiesti tu... :)

Nicio negare in legatura cu viata ta de activist pcr... cum spuneam este un mare pas inainte pentru tine acceptarea a ceea ce ai fost.. :) si ce inca esti, de altfel.. . :)
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-02-22 11:57:46
         
 
  pușcoci,
invită-te și tu la prînzul lui răDulea!
vezi că tocmai servește pe undeva, prin zonă, și ar fi păcat să pierzi ocazia. la rafinamentul tău gastronomic e tocmai potrivit meniul.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-22 10:19:36
         
 
  Sorine, stie peia ce zice despre gainile lui destepte! De unde crezi tu ca afla peia toate cate le "stie"? De la gainile lui, brahma si cochinchina, astea-s mai intelepte dau cate 120-140 de oua pe an :)

Si, ai vazut cum se apara cand ii spun ca a fost activist, delator si toate celelalte cate a fost pe vremea comunistilor?

" tu vorbești, măi piticianie durdulie, măi butioiaș atomic, măi dovleac bățos,
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-21 20:53:03 " :) Inseamana ca a inceput sa accepte adevarul. E un pas inainte...

Dar, Peia, se simte inalt... :)este deasupra tuturor, acoperisul satului este peia,ce zic eu, acoperisul statului este peia!

e atat de inalt incat atunci cand raceste cheama pompierii sa ii tina batista ca sa-si stearga mucii, pardon țurțurii...


 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-02-22 09:12:27
         
 
  găinile mele-s mai deștepte ca tine, popo!
ele nu cotcodăcesc în van.
tu, chiar dacă o faci pentru paraua stăpînilor, ai un cotcodăcit atît de fals, încît, dacă te-aș băga-n coteț cu ele, te-ar ciuguli de șireturi.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-22 07:17:47
         
 
  repet, că m-au cenzurat ăștia: pora e cîrnățăreasa de la labe unu și fițuica dooojdoi, faceți toți al fel ca noi, bășistă înfocată, care, parașutată sub cupola ateneului, era cît pe ce să se-nece cu-n cîrnat.
ei, și faptul că a căzut în orgasm - antelectual, desigur, cenzorilor! - cînd l-a văzut pe antonescu intrînd pe ușa labeunilor, fu un prilej să mă cenzureze pe mine cenzorii de pe aici.
ca și cum nu ar avea voie biata femeie să aibă și ea revelațiile ei testosteronice!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-22 07:15:43
         
 
  Stai linistit si vezi-ti de gainile tale, peio!
Nush cine e Pora, dar oole ti le numeri singur. Cuc.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-21 22:29:09
         
 
  Stii ce iti facem noi fara deste? O noua suspendare pe vreo 30 de zile!

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-21 21:48:31
         
 
  mi-a făcut ceva cu două dește!
inclusiv tu!
vrei să știi ce?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-21 21:21:58
         
 
  "peia, tie nu trebuie sa iti reduca nimeni nivelul deoarece tu te-ai nascut cu nivelul redus..." (IGP)

Hehehe, si tu l-ai citit?!...

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-21 21:03:01
         
 
  tu vorbești, măi piticianie durdulie, măi butioiaș atomic, măi dovleac bățos, tu vorbești de nivel, cînd nu atingi nici gneunchiul broaștei?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-21 20:53:03
         
 
  acu poți să mă reduci din nou, mesiu cristescu!
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-21 11:04:37

peia, tie nu trebuie sa iti reduca nimeni nivelul deoarece tu te-ai nascut cu nivelul redus... Este starea ta naturala. Desigur ma refer la nivelul de postare pe sait , nu ma refer la nivelul social sau intelectual... :)
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-02-21 12:16:29
         
 
  Am multe dovezi , peia, am la fel de multe si de tari ca acelea pe care le ai tu cand zici: " pușcă, culturnicul activist, de pe vremea lu ceausescu, că e reșapat în ideolog bășist?
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-20 21:41:26"

Uite unul dintre ele:
"mai întîi semnalez domnilor editori, altcum fffoooarte vigilenți cu exprimările mele, sintagma "sarmane bolnav," "

observi, daca inainte vreme sopteai turnatoria, acum o strigi in gura mare.. :)

" poate ai avut în aria ta genetică" vezi, peia, inclusiv tu spui ca exista "o posibilitate", una singura la 100 de procente dar nu este o certitudine, asa cum este la tine, ca "ai avut în aria ta genetică și un tip de mestecător de vorbe, un circar, un palavragiu, un individ a cărui gură vorbea fără el, flămînd și bagabont, care umbla pe drumuri, cu cîinii, landră, după e". Mai ales ca la tine se vede si faci tot posibilil sa observe toti.. Cum iti spuneam: asta nu inseamna ca suntem toti ca tine...
stii chestia cu diversitatea.. :)

peia, eu macar am exprimat o opinie despre text. tu?
nu te mai tin puterile? :) Hai, mergi si schimba apa de la oratanii "gospodarule"..
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-02-21 12:09:23
         
 
  acu poți să mă reduci din nou, mesiu cristescu!
i-am spus paparudei ce merita să audă.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-21 11:04:37
         
 
  1. mai întîi semnalez domnilor editori, altcum fffoooarte vigilenți cu exprimările mele, sintagma "sarmane bolnav," și îi întreb: dacă eu i-aș returna ipochimenului o sintagmă echivalentă, de genul: "handicapat prăpădit, combinat cu un bețiv mîncău și libidinos umflat", nu-i așa că aș fi cenzurat?

2. pușcolete,
ai dovezi că eu am fost ceea ce spui sau mănînci delicatesă de stanbul (e vorba de rahat, editorilor!), doar pentru că preferințele tale culturnice intră în zona gastro/enteritei glucidice?

3. nu te lăuda cu faptele anteceseorilor, că nu e obligatoriu ca genele să se reproducă pe același tipar. poate ai avut în aria ta genetică și un tip de mestecător de vorbe, un circar, un palavragiu, un individ a cărui gură vorbea fără el, flămînd și bagabont, care umbla pe drumuri, cu cîinii, landră, după el.

4. tu ce rahat ai spus despre textul de mai sus, măi priceputule, de-mi ceri mie să fac gargară de culturnic, ca tine?
că e "ghiveci"?
ghiveci e-n capul tău, paparudă de clăci duminicale!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-21 11:01:52
         
 
  peia, daca tu ai fost activist, membru PCR sau de alta natura, delator sau ce ai mai fost tu pe vreme a raposatului, nu inseamna ca toti am fost ca tine..
eu aveam 20 de ani in 89, sarmane bolnav, făceam sport, veneam dintr-o familie de 'burgheji' (bunul Ion Pusca avea pamant si fabric, iar celalat bunic a fost in munti cu Ion Gavrila Ogoranu). Parca ti-am mai spus ca nu aveam "origine sanatoasa", cum ai tu, ca sa fiu recrutat de aparatul politic care te-a facut inginer .. si ce mai esti.. :).

Despre textul de mai sus poti lega si tu doua vorbe sau nu poti sa citesti atat de multe cuvinte aranjate unele dupa altele? :)
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-02-21 10:32:15
         
 
  Mai, P  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-02-21 09:58:17
         
 
  răspunde la întrebarea aia pe care ți-am pus-o pe dincolo, bășistule, nu te mai fofila, lasă gargara de flașnetar, că nu ține.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-20 23:46:59
         
 
  Nu, peio, te-au cenzurat pentru ca bati campii. Vezi peste tot numai basisti. Stiai ca gainile tale sunt basiste? Taie-le!  
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-20 23:05:49
         
 
  Nu am vrut să par acid, respect foarte mult orice opinie, mai ales a oamenilor de aici,dacă am fi de acord în toate nu am progresa. Sper să fiu din ce în ce mai atent. Mulțumesc pentru sfaturi domnule Ion! Stimă!  
Postat de catre ionut manea la data de 2014-02-20 22:04:20
         
 
  m-ați cenzurat aici pentru că am spus despre pușcă, culturnicul activist, de pe vremea lu ceausescu, că e reșapat în ideolog bășist?
de asta, cenzorilor?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-20 21:41:26
         
 
  Cu tot respectul, Ionut, dar in momentul in care postezi un text intr-un spatiu public inseamna ca te adresezi unei categorii de cititori. Daca scrii doar pentru bunul tău plac nu este rău! Dar exista niste "reguli - legi ale scrisului" pe care nu le-am inventat noi si pe care inca nu le-a daramat nimeni cu atat mai putin tu. Concluzionezi, cred, ce si cum, mai departe..

Inca ceva: nu te-am criticat mai jos, ci doar mi-am exprimat opinia despre textul de mai sus. Chestia cu "basistii" este una pe care o vei intelege dupa doua saptamani de stat pe aici. Asta nu are legatura cu tine...

Pe de alta parte, cat de ingrijit este textul cand il publici arata cat de mult iti respecti eventualii cititori.. :) Spor!
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-02-20 19:49:02
         
 
  Multumesc domnule Dumitru! Bine v-am gasit!  
Postat de catre ionut manea la data de 2014-02-20 15:43:27
         
 
  Cu toate observatiile pertinente ale domnului Pusca mie mi-a placut mult ghiveciul domnului Ionut Manea. Asa ca astept cu nerabdare portia urmatoare. Sper ca textul sa nu cada victima cenzurii datoruta celor cateva cuvinte considerate ca neecoliterare. Sensibilitatea razvratita a eroului principal imi aminteste de eroul principal din "De veghe in lanul de secara" de J.D. Saliger.
Bine ati venit printre noi domnule Ionut Manea!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-02-20 14:57:26
         
 
  L-am publicat de pe telefon, scuze pentru erate si repetarea primului fragment. Nu cred ca ar trebui sa existe reguli in alegerea numelor proprii. Eu vreau sa le aleg dupa bunul meu plac. Mie imi spun ceva... E suficient. �� . Nu pretind nimic doar imi place sa scriu, uneori.
P.S Parintii mei sunt din Vulturesti. O zi faina!
 
Postat de catre ionut manea la data de 2014-02-20 14:47:00
         
 
  erata: lângă, vorbesc, Oituz, ăsta

 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-02-20 14:29:59
         
 
  Ionute, daca am trece peste:

- faptul ca ori Hol ori autorul abstract greseste: " Sincer sunt sătul de orășenii ăștia bășiți, spunea Hol" ! Orășenii ăștia sunt BĂSIȘTI !!! Ionuțeee...

- faptul că primul paragraf se repetă
- faptul ca editorul a dat drumul textului fără să îl ecopurice detaliat

cred ca as putea spune ca avem un ghiveci în toata regula. Pornind din Piata Oblomov, trecand pe lamga numele proprii care par anglo-americane si terminand cu Valea lui Alb,(nu as fi comentat dar ai mei - o parte din ramura mamei- sunt din Dienci -noi avem actele alea de care vorbesc unii si altii prin carti!) ca sa nu mai vorbest de Sogodin, Oituy si -asta e total: "piața șapte sute ". Cum spuneam un ghiveci in toata regula. Si, chiar daca as face o legatura intre Piata Oblomov si neputinta de a iesi dintr-un cerc al viciilor, tot nu inteleg ce sens-rost are acest amestec de ruso-anglo-romanisme. Dar nici nu cred ca am sa aflu deoarece e mare minune daca eu apuc sa public commul asta sau e minune in toata regula daca tu apuci sa citesti ce am scris eu, avand in vedere cele trei-patru petarde "aeco" pe care le-ai comis in text!
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-02-20 14:26:49
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE