FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
o mână caldă de la degeratu'
Text postat de adrian mihai
imagini în oglindă...
 photo B_P_zps110fdc86.jpg
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  pardon, răsfugilă,
pe mafioții tăi bășiști, din a căror soldă trăiești, eu nu i-am votat în veci!
te bucuri văd că, oricum, fie că se, fie că nu se finalizează proiectul ăla de la roșia, tu tot cîștigi. ce e drept, ami puțin, în caz de ne, dar nu rămîi cu buza umflată. și tot în buzunarul meu îți vîri gheara de reptilă.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-16 22:38:21
         
 
  aemule, mi-era mila de postarea asta a ta care nu avea nicio replica si ce mi-am zis? Hai sa fac si eu o aroganta...

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-16 20:30:14
         
 
  peleo, am bagat lovele in Patlagica di pi munti...

In alta dez/ordine de idei, ia ghici cat o sa iti scoata din buzunar statul roman pentru a plati, conform contractului, Chevronul si investitorii de la Rosia Montana daca nu se finalizeaza nimic?

Ai auzit cu cati bani a plecat Bechtelul pentru ca idiotii pe care i-ai votat nu au fost in stare sa faca un contract ca lumea? Sau chiar daca ar fi fost in stare, l-au facut in favoarea Bechtel si in defavoarea statului roman, ca deh, prostimea plateste!

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-16 20:29:00
         
 
  pentru că e fript: a băgat parale-n acțiuni roșia montană și, uite, s-a cam ars!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-15 20:30:20
         
 
  da' dă ce te simțiși, tu, obligat să sări ca ars?  
Postat de catre adrian mihai la data de 2014-02-15 19:21:39
         
 
  Pune si sunetul.

1. Sarkoczy: - Cu cine vrei sa coabitezi, cu plagiatorul ala de Ponta?

2. - Bine, bine, ne dai Rosia Montana si Pungesti si batem palma!

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-15 18:45:31
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE