FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
pilula politica
Text postat de Dumitru Cioaca
De curand distinsul poet si coleg Radu Strfanescu ne-a adus la cunostinta un fapt trist si anume ca marinarul numarul unu al tarii a fost troznit cu o amenda de sase sute de lei, pentru o fraza care, vezi Doamne, ar contine conotatii rasale la adresa rromilor. Ca aceasta pedeapsa nedreapta sa datoreaza numai unei interpretari gresite a modului de exprimare extrem de sumblimat folosit de carmaciul sef, am dovedit cu alta ocazie. Dupa mine graisea lapidara si concisa folosita de seful suprem al paturii conducatoare in discursurile si comunicatele sale va lasa santuri adanci in Limba Daca. Poate chiar mai adanci decat darele lasate de dsicursul lui Abraham Lincoln in Limba Americana prin renumitul lui discurs de al cimitirul din Getisbourg; care nu contine decat 271 de vorbe: dar ce vorbe!
Traian Basescu este de parere ca orice politician trebuie sa se foloseasca de limba fara a se imbolnavii de limbarita. Traian Basescu sustine ca orice cuvantare nu trebuie sa contina in ea zorzoane care sunt la mintea cocosului. Dar el nu numai ca sustine dar si pune in practica ceeace propovaduieste.
Sa va dau un singur exemplu repetat de marele polititician de nenumarate ori in speranta ca de el se for molipsi si alti limbagii de importanta nationala.
Cred ca la-ti auzit si dumneavoastra la televizor declarand:
-Ieri m-am intalnit cu premierul Victor Ponta pentru a discuta cutare si cutare problema. Scurt, simplu si la obiect; si fara nici o referire la evenimentele sentimentale mai importante care au avut loc in timpul intrevedeii intre patru ochi. Fiindca Traian Basescu considera ca si cea mai mica referire la evenimente arhicunoscute de publicul larg este numai o pierdere de timp inutila care nu aduce nici un fel de castig politic. Ori toata suflarea romaneasca stie cam ce-i face lupul de mare premierului sau atunci cand reuseste sa puna laba pe el. Si sa ne mai miram ca Elena Udrea devine din ce in ce mai geloasa pe Victor Ponta?!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE