FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Europa si pericolul dac
Text postat de adrian mihai
A mai circulat pe net, dar merită să ne reamintim... Poate că ar fi bine ca această idee să fie introdusă în noua constituție a țării.

Ce-ar fi dacă, în loc de România, țara noastră și a neamului nostru să se numească DACIA iar poporul care locuiește aici să se numească poporul DAC?
Cu acest prilej și țiganii îsi pot păstra titulatura de rromi, că doar n-o să se numeasacă rdaci!!!



Europa si pericolul dac
scris de : Marin Neacșu


Puțin îmi pasă că voi fi catalogat dus cu pluta. Puțin îmi pasă că unii vor spune că fabulez. Puțin îmi pasă că se vor găsi mai știu câți “progresiști” care sa susțină că ideile mele sunt “ceaușiste”. Puțin îmi pasă că vor spune mulți că îmbrățișez teorii ale conspirației “aberante”. Puțin îmi pasă că voi deranja anumite cercuri ale puterii printre care și ale serviciilor care ar trebui să se ocupe de exact ceea ce voi spune eu aici și nu de lenjeria intimă a elevilor de liceu.
Mie îmi pasă de ceea ce se întâmplă țara mea așa cum am învățat despre ea de-a lungul timpului, cu bune cu rele, cu fapte de care sunt mândru și fapte care aș fi vrut să nu se întâmple, cu istoria ei, mai eroică și mai rușinoasă, cu eroii, domnitorii, scriitorii, savanții artiștii ei, unii mai talentați, mai învățați, alții mai puțin, unii mai virtuoși alții mai păcătoși. Toți acești oameni, toate aceste evenimente formează la un loc moștenirea poporului căruia îi spunem român, chiar dacă mulți nu sunt de acord, din varii motive, toate aceste evenimente care s-au petrecut în această zonă geografică căreia îi spunem România și pe lângă actualele granițe, toate pietrele praful, aerul, solul și subsolul cu dovezile arheologice, cu aurul, petrolul, gazele, cetățile acoperite de pământ, scrierile, muzica, operele compuse pe acest pământ, au format și formează ceea ce astăzi încă numim România.

Toate acestea însă vin din vechime, o vechime pe care unii nu vor să o recunoască, unii nu vor să o accepte, unii nu vor să o scoată la suprafață, unii nu vor să o lasă să se exprime, alții vor să o îngroape sau să o distrugă pentru că reprezintă un pericol. Un pericol la adresa unei Europe care sub masca civilizației și “progresului”, a unei “democrații” impuse de o “elit㔠financiară străină de chiar interesele țărilor care o compun, un pericol la adresa unor interese meschine de dominație subjugare și acaparare, desființare a identităților naționale, nu face altceva decât să dezbine ca să poată stăpâni.

Suntem învățați, îndreptați, convinși, dirijați, împinși, aruncați, îngrădiți, forțați către o Europ㠓comună, a tuturor” unii îi spun “Statele Unite ale Europei” adică un fel de federație formată din state care își pierd identitatea, își pierd tradițiile, își pierd obiceiurile, își pierd conștiința de neam, își pierd istoria, își pierd resursele pe care le pun la dispoziția unor conducători ascunși sub masca democrației, care practic urmăresc nu progresul ci distrugerea identității Europei. Nu pare nimănui ciudat că la nivel de stat suntem sfătuiți să ne “regionalizăm” să ne “autonomizăm” să ne fărâmițăm ca să putem “supraviețui”, ca unică șansă de dezvoltare și conducere, pentru “descentralizarea” conducerii “greoaie actuale” dar la nivel European suntem strânși ca oile în țarc, îndemnați să facem toți cum comand㠓baciul” de la Bruxelles sau mai știu eu de unde, ni se impun legi de uniformizare care se aplică însă diferit deși sunt aceleași, căci acolo unde e nevoie, ele pot fi “interpretate” în culoarea locală doar ca să mulțumească interesele celor care le impun? Nu vede nimeni că se umblă cu două măsuri, una de fărâmițare la nivel statal, alta de “anclusare “la nivel European? Care din politici e bună, cea segregaționistă, sau cea unionistă? De ce nu se aplică una din ele? Inamicul numărul unu al celor ce fac această politică ciudată, a celor care o aplică și a celor ce o susțin este istoria. Acea istorie despre care vorbeam mai sus, acea istorie care ne arată cine suntem, de unde venim, care ne sunt rădăcinile, care ne sunt valorile, care ne sunt drepturile și bogățiile, drumul și direcția. Ei, “Europenizații” vor să construiască o altă istorie care să înceapă cu ei. Tot ce a fost până acuma trebuie uitat, istoria, lumea, civilizația, umanitatea, universal începe cu ei, ei fac legile, ce a fost până acuma nu a existat, trebuie șters din memoria omenirii.

Președintele țării ne spune că trebuie să ne cedăm suveranitatea, că trebuie să ne gândim la interesele Europei. Premierul României, ne spune că istoria României a început la 1918, ștergând din câteva cuvinte istoria neamului românesc, indiferent când și-a căpătat acest nume. Dar oare, istoria Românilor a celor care ne numim așa indiferent în ce țară trăim, a început doar în 1918? Unii spuneau până acum 24 de ani că istoria României ar fi început la 23 August 1944, dar și ei acceptau totuși c㔠trăim aici de 2000 de ani”, nici ei nu au vrut să ne rupă de rădăcinile istorice, doar au cosmetizat ultima parte a istoriei, ca să le dea lor bine la imagine. Astăzi însă, trăim vremuri mult mai vitrege. Astăzi toat㠓lumea bun㔠vrea să uităm cine am fost, cine suntem și ce reprezentăm ca popor astăzi suntem împinși spre o globalizare nu numai economică și financiară ci și istorică, spirituală, de identitate.

Astăzi în România a devenit periculos să rostești cuvântul Dac, Dacia, (doar ca mașină mai este admis pe ici pe colo, dar va dispărea și asta, vom vorbi de Renault, Sandero, Duster, Logan, toate nume românești pur sânge, toate” legate” de istoria Daciei) astăzi în România la școală nu se mai învață despre daci decât că au fost conduși de unul cu apucături suicidale iar apoi am fost “preluați și prelucrați” de un popor luminat, așa cum suntem preluați acum, și am făcut parte dintr-un imperiu mare cum vom face și acum. Nu li se spune însă copiilor că conducătorii acestor imperii și atunci și acum au urmărit nu să ne “civilizeze” și să ne facă viața mai bună, ci să ne exploateze minele și bogățiile-culmea culmilor – aceleași mine de aur și atunci și acum. Spre norocul nostru atunci, marele imperiu a cucerit doar cam 20% din teritoriul vechii Dacii, celălalt fiind păstrat de Dacii liberi care au avut grijă să îi facă plecați până la urmă pe “marii civilizatori”.
Spre ghinionul nostru acum nu mai există Dacia Liberă, actualii conducători, în fața pericolului celor ce ne doresc pământul, nu au scos sabia, au plecat doar capul, pe principiul” românesc” dar nu strămoșesc, “capul plecat sabia nu-l taie”.

Astăzi cuvântul “dac” nu mai este rostit oficial, în toată istoria celor 24 de ani de “eliberare” nu am auzit nici un președinte, nici un premier, nici un senator rostind acest cuvânt într-o cuvântare oficială sau neoficială. Dacia nu mai există pentru noua conducere supusă noului imperiu. Istoria nu mai există și nimeni nu vrea să învețe din ea. Nimeni nu vrea să vadă că nici un imperiu nu a rămas în picioare, toate au căzut, din toate s-a ales praful, au rămas în picioare de fiecare dată țările, statele, popoarele care le formau. A căzut imperiul roman de răsărit sau apus, a căzut imperiul lui Napoleon, a căzut imperiul comunist și vor cădea toate unul după altul, dar pe ei nu îi interesează, ei “trăiesc momentul”, ei “clădesc viitorul” un viitor de hârtie ca și banii cu care îl tencuiesc.

Astăzi tot ce este legat de Dacia și de cuvântul dac, trebuie să dispară din istoria, conștiința și evidențele celor care trăiesc pe pământul care se pare că a fost leagănul civilizației europene. Omorârea părinților este un obicei European, să nu ne amăgim crezând că avem exclusivitate. Cetățile dacice care au fost descoperite până în prezent au fost lăsate în paragină, s-a așezat praful peste el, unele au fost prădate, hărțile cu așezarea lor au fost predate jefuitorilor ca să scoată din ele brățări de valoare inestimabilă, locurile care amintesc de Regatul dac au fost predate la cheie străinilor spre” cercetare”, Sarmisegetuza rușilor și englezilor, Bucegii și Buzăul Israelului, Roșia Montana canadienilor și americanilor. Se spune și nu văd de ce nu aș crede, văzând ce se întâmplă cu istoria, că țara va fi împărțită în așa fel încât Moldova să revină evreilor, Transilvania Ungurilor, Oltenia țiganilor din toată Europa nu numai din România, iar România se va mai numi vechiul “regat” adică Bucureștiul câteva județe limitrofe cred că ieșirea la Marea Neagră nu va mai face nici ea parte din Noua Românie, dar asta încă nu o știu cei care au bătut palma, va fi o surpriză pentru ei. Unde se vor mai duce ei în weekend, dac㠓Valea Prahovei” nu va mai cuprinde stațiunile montane iar Marea Neagră va fi într-o “regiune autonom㔠independentă economic, financiar, si, si.. politic?

Astăzi se continuă îngroparea istoriei dacilor, îngropare începută imediat după prăbușirea imperiului roman, când toate cărțile scrise despre Dacia au cam dispărut. Iată o scurtă enumerare:
Din scrierile lui Flavius Arrianus care a scris materiale istorice, militare și filozofice, s-au pierdut exact cele care descriau războaiele dacice;
Din „Istoria roman㔠a lui Appianus, scrisă în limba greacă, în 24 de cărți, ultimele 2 tratând, războaiele lui Traian în Dacia și Arabia, s-au pierdut;
Demetrios din Callatis (Mangalia) a scris o „Geografie” în 20 de cărți, la sfârșitul secolului al III î.e. n fiind apreciată la vremea ei ca – foarte serioasă, aceasta însă dispărut;
Un autor târziu Orosius a tratat în Istoriile sale și luptele lui Fuscus (generalul lui Domițian) cu Duras Diurpaneus și dezastrele romanilor în Dacia, însă acea parte a fost pierdută;
Din „Istoria roman㔠(80 de cărți în limba greacă) a lui Cassius Dio s-au pierdut numai cele care tratează războaiele lui Domițian și Traian;
Nici chiar scrierile lui Traian despre daci nu s-au păstrat. Astfel „Getica” sa și „Getica” medicului său Criton au dispărut;
Profesorul Augustin Deac constata că peste 220 de opere antice de mari dimensiuni, care consemnau fapte, evenimente și referiri la limba poporului geto-dac s-au pierdut ori au fost socotite pierdute.
În ziua de azi, distrugerile continuă:
Arhivele sunt date pe mâna străinilor;
Pământurile Transilvaniei sunt redate celor ce le-au obținut prin furt, de locuitorii vechii Dacii, care prezintă documente de proprietate făcute sau falsificate de guverne străine;
Sarmisegetuza este scanată de BBC la milimetru, rezultatele însă nu sunt prezentate autorităților române;
Bucegii sunt răvășiți de americani și evrei, cad elicoptere care cercetează misterele Bucegilor în căutarea spiritualității dace și dezlegării enigmelor omenirii, dar statul român este orb și surd, nu cere, nu dă explicații;
Munții Buzăului, altă zonă încărcată de istorie și spiritualitate ancestrală, sunt „redați” unui „moștenitor” al lui Preda Buzescu, moștenitor care de fapt și-a vândut dreptul de moștenire unor străini. De ce nu moștenitorilor lui Bastus? PENTRU CĂ AU DISPĂRUT TOATE CĂRȚILE ȘI ÎNSCRISURILE DESPRE DACI?
Nu cumva acesta este scopul „pierderii atâtor documente și dovezi ale civilizației dace și anume de a ascunde și a nega drepturile locuitorilor acestui pământ? Nu cumva aceast㠄uitare” a istoriei dacilor continuă acest proces de trădare și distrugere a istoriei și continuă în mod intenționat pentru a da acest pământ altora?

Și atunci constatând toate aceste „coincidențe” nu este așa că ești paranoic dacă tragi concluzia că s-a urmărit și se urmărește în continuare îngroparea Daciei și a dacilor? De ce nu mai vorbește nimeni astăzi despre daci? Conferințele și prezentările despre dacologie sunt păstrate în beznă, tratate cu superficialitate, cei care se ocupă de așa ceva sunt marginalizați, ridiculizați. Istoricii, cercetătorii, arheologii sunt îndreptați către alte perioade, cei care mai caută prin istorie urmele dacilor sunt persiflați, pasionații și iubitorii de neam sunt taxați drept nebuni sau exaltați, teoriile lor sunt fantasmagorice, nu ai voie să spui, să constați sau să susții că Poporul Dac a existat sau că limba română este de fapt limba dacilor și nu a romanilor, că ești imediat taxat drept „naționalist comunist”.

DACII AU DEVENIT SAU CONTINUĂ SĂ FIE UN PERICOL PENTRU EUROPA ȘI ADEPȚII EUROPENIZĂRII, NU NUMAI PENTRU CĂ ARATĂ EUROPEI CUI DATOREAZĂ ÎNCEPUTURILE SALE, CI ȘI PENTRU CĂ ARATĂ, ÎNAINTE DE TOATE, CĂ UN POPOR POATE SUPRAVIEȚUI ÎN GRANIȚELE SALE MII DE ANI, FĂRĂ SĂ AIBĂ NEVOIE DE LEGILE ALTORA, FĂRĂ SĂ FIE „SPRIJINIT” PRIN SPOLIERE ȘI EXPLOATARE. DIN CAUZA ASTA NI SE ÎNGROAPĂ ȘI VINDE ISTORIA. ISTORIA DACILOR A FOST ȘI ESTE CĂLCATĂ ÎN PICIOARE ȘI DISTRUSĂ INTENȚIONAT, IAR ROMÂNII CARE PARTICIPĂ LA ACEST PROCES SUNT TRĂDĂTORI DE NEAM.

Cred că cea mai mare lovitură pe care românii ar putea-o da acestei europenizări forțate, ar fi să schimbe numele României în Dacia.
Atunci, nu va mai putea spune nimeni că istoria românilor a început în 1918!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "mai întîi, cioacă nu are de ce să se vaiete: el e un fel un dac zburător, vopsit pe cale naturală în tuciuriu intens și, după ce a tranzitat teritoriul noi Dachii, și-a făcut cuib în văile silicoanelor, la a căror țîță suge necurmat."
(tovarasul general Ioan Peia)

Mult stimate si iubite tovarse general,
De ce exagerati? Numai pentru a deveni incredibil? Eu nu zic ca tata lui lui Basescu nu e vanaosa si lunga, dumneavoastra care o cunoasteti mai bine fiindca ati si suferit din cauza ei, o cunoasteti destul de bine. Dar este o exagerare de proportii cosmice sa sustineti ca ea este atat de lunga incat ajunge si peste ocean. Dar chiar daca ar ajunge ea tot nemulsa ar ramane fiindca eu nu consum decat lapte praf. Nu ca dumneavoastra ce pana nu dati cu nasucul de uger nu simtiti nici o placere.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-02-10 00:55:38
         
 
  mai întîi, cioacă nu are de ce să se vaiete: el e un fel un dac zburător, vopsit pe cale naturală în tuciuriu intens și, după ce a tranzitat teritoriul noi Dachii, și-a făcut cuib în văile silicoanelor, la a căror țîță suge necurmat.
ăstălalt, popa, care umblă cu busuiocul și agheazma prin americi, nu s-a născut cu o naționalitate precisă, slujitor al domnului fiind (care s-o numeri, la un momnet dat!) și, deci, nici unul, nici altul nu are treabă cu istoria veche a românilor.
atunci de ce mai melițează pe aici?
se plictisesc de trai nineacă pe-acolo, pe la mama dracu-n praznic, unde pieile roșii sunt un fel de daci, exterminați din motive recente și foarte cunoscute, nu ca în cazul dacilor din vechile teritorii românești, care au dispărut cîndva din motive de Traian Întîiul. și cum istoria se repetă, actualii urmașii dacilor de odinioară dispar și ei, încet-încet, din motive de traian al doilea, zis și băss!
lămurit?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-09 23:24:07
         
 
  Intrebare:
sa zicem ca tot mapamondul, nu numai Europa, ne va recunoaste noua, romanilor... sau ma rog, dacilor, dreptul de a fi fost cei care au inventat focul, roata, agricultura, scrisul, cititul, etc. Sa zicem ca noi am fi leaganul civilizatiei europene si mondiale.

Pai atunci nu ne va fi si mai mare rusinea ca suntem romani... sau ma rog, daci?
Atunci au sa ne spuna toti, cu deosebita mila: Vai de capu' vostru!... Ce ati fost si ce ati ajuns!

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-09 19:48:19
         
 
  Nea Mitica, esti tare! :)

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-09 19:43:04
         
 
  erata:
"zulu" nu "zula"
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-02-09 15:30:22
         
 
  "De ce nu mai vorbește nimeni astăzi despre daci?"
(Marin Neacsu)

Acest lucru nu este adevarat. Istoricul dac Genuneanu tocmai a primit o invitatie de a participa la o dezbatere stiintifica despre daci organizata de istoricicii zula din Africa de Sud.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-02-09 15:20:31
         
 
  "Arhivele sunt date pe mâna străinilor;"
(Marin Neacsu)

Cum adica, cele mai secrete arhive dacice sa fie date de daci pe mana strainilor? Pai asta inseamna ca inca mai exista daci tradatori! Si eu care credeam ca Decebal i-a omorat pe toti.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-02-09 15:12:49
         
 
  "Cred că cea mai mare lovitură pe care românii ar putea-o da acestei europenizări forțate, ar fi să schimbe numele României în Dacia."
(Marin Neacsu)

Parerea mea este ca aceasta lovitura nu este cea mai mare ci cea mai mica. Pana Poporul Dac nu va renunta la umanismul lui demodat pentru a putea scimba numele intregii Europe in Dacia, acest continent blestemat se va avea un comportament contrar logicii.
Fiindca, asa cum am mai spus, Europa este mult prea speriata de catre Dacia. Si de la un continent speriat niciodata nu stii la ce te poti astepta.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-02-09 15:06:21
         
 
  "DACII AU DEVENIT SAU CONTINUĂ SĂ FIE UN PERICOL PENTRU EUROPA..."
(Marin Neacsu)

Pai daca dacii au fost si inca sunt un mare pericol pentru Europa, ce ar trebuii sa faca Europa? Sa stea cu mainile in san pana vine peste ea tavalugul dac?
Dreptul la autoaparare este consfintit in Carta ONU, la care, daca nu ma insel, si Poporul Dac, folosind alfabetul dac, a aderat cu o semnatura de neconfundat fiindca este suta la suta daca.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-02-09 14:53:13
         
 
  "Astăzi se continuă îngroparea istoriei dacilor, îngropare începută imediat după prăbușirea imperiului roman, când toate cărțile scrise despre Dacia au cam dispărut. Iată o scurtă enumerare:
Din scrierile lui Flavius Arrianus care a scris materiale istorice, militare și filozofice, s-au pierdut exact cele care descriau războaiele dacice;
Din „Istoria roman㔠a lui Appianus, scrisă în limba greacă, în 24 de cărți, ultimele 2 tratând, războaiele lui Traian în Dacia și Arabia, s-au pierdut;
Demetrios din Callatis (Mangalia) a scris o „Geografie” în 20 de cărți, la sfârșitul secolului al III î.e. n fiind apreciată la vremea ei ca – foarte serioasă, aceasta însă dispărut;
Un autor târziu Orosius a tratat în Istoriile sale și luptele lui Fuscus (generalul lui Domițian) cu Duras Diurpaneus și dezastrele romanilor în Dacia, însă acea parte a fost pierdută;
Din „Istoria roman㔠(80 de cărți în limba greacă) a lui Cassius Dio s-au pierdut numai cele care tratează războaiele lui Domițian și Traian;
Nici chiar scrierile lui Traian despre daci nu s-au păstrat. Astfel „Getica” sa și „Getica” medicului său Criton au dispărut;
Profesorul Augustin Deac constata că peste 220 de opere antice de mari dimensiuni, care consemnau fapte, evenimente și referiri la limba poporului geto-dac s-au pierdut ori au fost socotite pierdute."
(Marin Neacsu)

Intrebarea este, daca au disparut toate toate opere dacice scrise de savanti daci cat si nenumaratele articole aparute in ziarele dace de la timpul respectiv care rezumau continutul lor de la cine am aflat despre ele? Sau singurul lucru care a supravietuit fiindca nu ne-a fost furat este o bibliografie a unui academician dac in care sunt trecute toate operelele dacice dedicade Daciei de oamenii de stiinta si cultura daci?

p.s.
Finule,
Ati pescuit mult pana sa va cada in undita capodopera asta de patriotism dac?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-02-09 14:39:32
         
 
  D-le Adrian Mihai, toata stima pentru această postare. Nu cred că mai este esențial de adăugat.  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-02-09 14:10:03
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE