FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Dar m-am visat...
Text postat de Vasile Hurmuzache
Dar m-am visat...



Un gând, un mânz de aur cu ochii de azur,
Până-n altar de suflet imi paște , și mă-nchin ...
Dar m-am visat azinoapte sub masca unui fur,
Pândindu-l cum se-adapă din roua unui crin.

Voi, când priviți in urmă, il botezați „trecut”.
Eu, azi, doar bănuiesc galopul lui noptatic ...
Dar m-am visat azinoapte in pielea unui mut,
Nu l-am putut chema la tava cu jăratic.

Nu este zvon de tropot, zadarnic mai ascult
Lipit de crucea mamei până-n copilărie...
Dar m-am visat azinoapte copilul de demult
Și m-am trezit, pe gură cu flori de iasomie,

Mă bântuie cu ingeri de cai trecutul meu,
Sub aripile lor prezentul se prescrie...
Dar l-am visat azinoapte, călări, pe Dumnezeu,
In șaua unui cal cu ochi de păpădie.

De nu mi-aș fi oglindă aș mai putea surâde
Și nu mi-ar fi rușine să fiu sentimental,
Dar m-am visat azinoapte sub gluga unui gâde,
Decapitându-mi mânzul ce devenise cal...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  er. printre  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-02-01 15:22:56
         
 
  latunski, îți mai spun o dată, căci văd că tot te mănîncă pielea: vezi-ți de cîlții tăi! că dacă e să ne-asociem musai numele cu anume glume, eu te cam văd pe la glumeți, cu domiciliu forțat.
și dacă tot îți tremură așa tare deștetele pe taste, dublează-ți doza de xanax. am auzit că reduce amplitudinea bîțîielilor din cap, de unde vine și comanda la deștete.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-01 10:53:33
         
 
  Gaspadin, este curat murdar să afirmi că folosești floreta atunci când din primul cuvințel al comentariului folosești ghioaga, respectiv, imi pocești numele.Dacă vrei să continuăm așa ...
Propun să facem o mică pauză, poate ne răzgândim...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-02-01 09:38:45
         
 
  Vaska, acu merg să-mi înlătur zăpada de pe sinapse, așa cum tu - glodul primordial de pe dunga lăsată de șapcă. Nu mai urla, în fața fiecăruia este o ieșire din peșteră. În sens invers - de la floretă la bîtă, nu sînt decît trei epoci istorice. Sau doar o zi? Parol.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-02-01 09:02:30
         
 
  gaspadin. lu' nen'tu peia i-am dedicat u poezică care are ca acrostih „culex pipiens”. Ție, care te crezi mai presus, iti voi posta ceva mai acătării...  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-02-01 08:38:10
         
 
  latunschi,credeam că ești dotat cu minima inteligență de a intelege ceea ce am voit să-ți transmit peintre rânduri. Eu nu voi spune că individa de care pomebești este sora ta, pentru că ar fi un mare neadevăr: am auzit că ți-ar fi mamă... Android zici? Da' de la cine ai auzit tu cuvințelul ăsta? Că in vocabularul tău la purtător
sigur nu egzistă!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-02-01 08:28:56
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  No, ce-mi place despre voi! Cum și lui Băsescu despre glumele lui. Voi sînteți glumele lui. Tu, Vaska, tu, Epi, tu, Afeule, tu, Peia etc.etc. Dar nici cu pontatorii declarați nu mi-e rușine (auziți, voi, prieteni!). Trăiască Transnistria, teritoriu liber de UE și NATO! Și prosper!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-02-01 08:17:29
         
 
  Vaska, n-am știut că Frosina Shengen Aproastei este sora ta. Am numărul ei de telefon. Doar că nu l-am actualizat pe Android. Nici nu era cazul. Androidul fiind tu, pot comunica oricînd cu voi, atît cu tine cît și cu nimfomaniaca.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-02-01 08:07:56
         
 
  Măi să fie! Tu ești, latunschi,in carnea și oscioarele lu' latunski ăla de și-a scris epitaful?
Prășit? Acest termen, atât de familiar ție, m-a depășit intotdeauna, nu toată lumea are menirea să aibă atâtea hectare de cultură ca tine.
Nici dacă ai mai trăi șapte vieți, nu ai reuși să
te ridici la inălțimea d-lui Gheorghe Sirbu. Dar, dacă vrei să te invețe ceva in mod deosebit, iți pot da numărul de telefon.Du-te cu Dumnezeu!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-02-01 07:56:19
         
 
  peleo, te mai aștept, am de pus nisște varză la murat și, fiindcă este ger, mă tem să nu dureze prea mult procesul de fermentare.Cum ii citesc un comentariu de-al tău, se acrește instant...  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-02-01 07:39:14
         
 
  Vaska, ce mă bucur că ai revenit! Nu numai saitul, nu numai literatura douămiicinșpistă, lumea, întreaga lume era mai săracă fără tine. Prezența ta este, cel puțin pentru mine, ca un baipas între jumățățile mele de neuron. Simt că trăiesc din nou, simt că o să am ce să mai citesc. Abia aștept să-mi povestești ce-ai prășit în acest „tamp-pierdiu”. Despre activitatea lui Gheorghe Sîrbu „indice ața”, cunoști tu ceva?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-02-01 05:26:57
         
 
  iar pe ăia cu papion, amuzache, caută-i mai pe la asfalt, pe unde umblă cîinii cu covrigi în coadă.
iar eu, da, am pămînt sub unghii, dar asta mi se trage de la ambîțul de a mă hrăni cu mîinile-mi proprii, nu ca papagalii de voi, care mîncați de pe unde vă scăpați cu gura. mă rog, guriști li se spune!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-31 23:11:17
         
 
  de mila cui, măi popo?
de-a ta?
tu ești milos?
ai nu mănnnebuni! să crezi c-așa-i!
de ce nu înființezi o asociație a milei. din fonduri băsiste, evidaman!...
tu cu liturghia și cu mila, beneficiarii cu apostila. trei al două secunde, ca la paris! unde maestru în prestidigitație, baconski, bătu recordul mondial de potlogărie.
și nu mai împărțiți, dracului, și voi, doar pantofi, cu toc de 10 cm, pentru femeile care merg prin țăr'na moale, cum făcu udrea. sau ciocolăți. că s-a fumatără. poate niște verzișori obamiți, că au mai multă trecere. asta, pînă nu vi-i sechestrează chinezii pe toți. că și tiparnița aia a voastră, trebuie să se defecteze odată și-odată, nu?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-31 23:06:42
         
 
  " mare lucru voința.Sunt de admirat toți cei ce și-o pot stăpâni." (amuzache)

da, măi amuzache!
ai direptate.
o să te iau drept exemplu, mai ales cînd înșiri tîmpeniile ale versificate, cum împrăștie mașinile cu antiderapant nisipul!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-31 23:00:24
         
 
  Omul se deosebește fundamental de animale prin vorbirea articulată și prin posibilitatea gândirii abstracte. Tu:
1.bâigui,
2.batând câmpii cu grație,ai uitat să te comporți normal in lumea reală.
Nici șosetele nespălate nu put precum comentariile tale!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-01-31 22:05:44
         
 
  peleo, esti demn de mila... :)

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-31 21:44:06
         
 
  eu nu pricep o chestie, boldeilor!
care este căpitanu și care ordonanța?
tu, amuzache, îi duci oaiele-n palmă popii sau invers?
în orice caz, pentru că v-a sporit efectivul, lătrăturile băsiste au căpătat rezonanțe de maidan care se vrea secret!
(aiurea, se vede din avion cu ce scop vă lălăiți pe-aici!)
frumos e că umblați numai în haită. altfel, solitari, schelălăiți umili, ca maidanezii la sacoșile pensionarelor.
acum, că se-apropie niște alegeri și apatridul nemișcării poporane are nevoie de propagandă băsistă en-gross, iar voi de ceva stipendii în plus, ați început agitația premergătoare.
să recapitulăm, deci, numele băsiștilor de serviciu de pe aici:

intern:
1) rădulescu - șăf ascultac și colportor din umbră!
2) aferel - adjunct de ascultac & colportor din aceeați umbră;
3) pușcolete - umblător cu buhaiul pe la celulele de partid din teritoriu;
atanase - responsabil cu propaganda de trotuar;
nou cooptat: amuzache - înlocuitor de megafon, cuplat pe baterii duracell long-life;

extern:

1) popa răsfugilă - mîzgălici de mazetă, responsabil cu liturghiile probăsiste;
2) ciocălău pigment - glumețu din sălașul negru, corector la ziarul "răcnetu americii"!
3) șărșăl sclluptoru - responsabil cu biletele pentru excursiile în țări exotice, cu care-s recompensați agitatorii probăsiști cei mai merituoși;
4) viteazu cel laș: contabil-șef la evidența și distribuirea fondurilor dinaintea și, mai ales, de după campaniile electorale, cînd se evaluează meritele fiecărui membru al grupusculului!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-31 21:38:42
         
 
  Peleo. mare lucru voința.Sunt de admirat toți cei ce și-o pot stăpâni.I-am privit cu smerenie egală pe fumătorul care și-a părasit viciul și pustnicul care a părasit lumea.
Tu ai reușit performanța de a te abține de la a gândi inainte de a scrie. Te admir - ai in permanență mintea odihnită - dar nu te invidiez...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-01-31 21:37:22
         
 
  Peltea. dragă,nu mă hazardez să ghicesc cu ce te mai ocupi pe lângă bârfă, insultă și calomnie. Dar sigur ai trecut și prin zootehnie... de acolo și apucăturile...
Sigur aparții speciei hommo sapiens? Că prea nu știi să te exprimi omenește...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-01-31 20:54:49
         
 
  "peleo, comportamentul tău imi sugerează un individ care poartă papion, și pământ natal sub unghii." (Vasile Hurmuzache)

Ha-ha-ha! Inca o caracterizare la fix.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-31 20:35:09
         
 
  amuzache, scriitorule,
după felul cum dactilografiezi, am convingerea că nu ai făcut caligrafie la școală.
iar după felul cum gîndești și te exprimi, am impresia ca ai dus-o din corigență-n corigență la limba română.
și, ca orice corigent, ții să-ți subliniezi deficiențele cu prestații absolut ridicole.
cît privește "marili" concurs de la cucuieți, în care trebuia să recunosc eu un ilustru anonim, iar mi-ai provocat rîsete homerice. dacă a fi erudit ține de cunoașterea nu știu cărui festival de la cucuieții șeia, apăi trebuie să recunosc că n-am auzit în viața mea nici de extraordinarul, ce-o fi, mihai iordache - probabil floarea scriitorimii din zonă sau un cîntăreț la fluierul piciorului, cum scrie pe google - nici de ferventele voastre zbateri de activiști culturali, a la pușcă omni/culturentu!

ps: de legea ecoului n-am auzit, dar, după cît de informat ești, se pare că tu ești un foarte bun cunoscător. din practică, desigur!


în rest, îi atenționez pe editori că deși nu am făcut altceva decît să comentez un text - nu importă maniera - individul din spatele textului a sărit la gîtul meu, ca un tîrtan, cum, dealtfel, a făcut și mai 'nainte.
dealtfel, aprobînd un comemtarii atît de jegoase, ale lui amuzache, nu faceți altceva decît să vă reafirmați satisfacția ascunsă că fel de indivizi de teapa acestui amuzake, mă scuipă, în locul vostru, după care, dacă li se-ntoarce-n meclă afrontul, se vaietă că-i violez, iar voi mă cenzurați!
iată, aveți o nouă demonstrație a ceea ce am afirmat mereu: că dacă-i arăți cu degetul pe pigmeii guralivi, ăștia nu știu decît să de dea loviți și să scoată la iveală prostia din dotare.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-31 20:20:15
         
 
  Sfinte ioane, [ e bine așa?], „ ipochimenul” meu drag, „[necenzurabil zici, nu?], nu ai auzit incă de legea ecoului? Nu poți striga in pădure „ boule” și să ți se răspund㠄dragule”.
Puteam crede orice despre tine, dar că ești un mincinos ordinar, nu. Este de domeniul evidenței cine a inceput: ți-a permis cineva să-mi pocești intenționat numele? Aud?
Te-a acuzat cineva că te pricepi la critică literară? Să-i fie rușine...
Ai ce ai cu nivelul de postare... Tocmai de asta, pentru că au mai afirmat niște eminențe
de pe aici, că userii cu nivel de postare 10 ar huzuri ,[ ceea ce este o enormitate], mi-am
asumat partea mea de responsabilitate in escaladarea conflictului cu Gheorghe Recheșan
și m-am retras, fiind solidar cu el și la executarea „ pedepsei”, sperând să găsesc la intoarcere o atmosferă mai liniștită.
Pdap, de unde ai scos c㠄 sxroafa” ar insemna ceea ce afirmi tu? Ai tu un Dex scris in diagonală in care se afirmă așa ceva?
Ești jalnic, ai ajuns să strigi după mămica, să-mi aresteze gândurile...
Despre erudiția ta... fie la ea, acolo unde o fi. Nu ai fost in stare să recunoști in „Criticul Hermes” lucrarea care a luat Marele Premiu la Concursul Național de Critică Literar㠄 Mihail Iordache ”, Suceava, 2007 , bâiguind niște aiureli. Roșește puțin măcar acum, [dacă mai ai cu ce...], pentru că autoarea ne-a devenit colegă de sait. Presupun că s-a amuzat copios.
Poate că ai fost in altă existență un vulcan activ; acum abia mai scoți , din când in când, fum.
Reflectează la asta...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-01-31 12:04:40
         
 
  Sunt demne de admirație toate animalele care incearcă să imite oamenii.  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-01-31 00:51:27
         
 
  pelea,Iisus a spus „ Celui ce-ți ia haina, dă-i și cămașa!” Dar cum tu imi umbli direct la lenjeria intimă...  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-01-31 00:25:08
         
 
  er. iubesc  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-01-31 00:07:46
         
 
  peleo,prozaic spus, lumea vie se imparte in două: cei ce mănâncă și cei ce sunt mâncați. Tu ești excepția de la regulă: doar iți clănțănești proteza...
Pe cine crezi tu că impresionezi cu elucubrațiile astea?
Stii cine esti tu pentru mine? Citește acrostihul pe care ți l-am dedicat...
ionică, tată, habar n-ai tu ce ți-a pregătit mandea.
După mâzgăliturile pe care le-ai scremut aici,
pari a fi un compozitor de muzică de după ureche.
Incercând să-mi imaginez ce instrument ți s-ar potrivi, m-am oprit la drâmbă și ocarină.Și ți-aș
fi ales până la urmă oboiul, dacă nu aș fi observat că numai naiul ți se potrivește: n-ai
multe,peleo!






















































 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-01-31 00:02:39
         
 
 
amuzache,
Pe unde-ai hălăduit, tată, pînă acuș?
Prin ce hat, prin ce cîmpii, pe unde-ți marcași terioriul cu atît de fluizii tăi feromoni lirici? Ce dor ne năpădise de prezența ta pluripotentă!
Dar iată-te, în toată splendoarea prestației tale agitate, mîncînd nori și zlobozind furtună, mai ceva ca catastroficul hurican Katrina!
Ian te uită ce mai minunății aduseși la mal, de ne făcuși să rămînem toți muți de uimire, ca-n fața celor o mie de chipuri ale lui Buda!...

„Un gând, un mânz de aur cu ochii de azur,
Până-n altar de suflet imi paște , și mă-nchin ...
Dar m-am visat azinoapte sub masca unui fur,
Pândindu-l cum se-adapă din roua unui crin.”

Deci poietului, (atenție! vorbesc despre poiet, care e un personaj imaginar, ce s-a insinuat în poemuca de mai sus în chip de muză cu pantaloni!) poietului, zic, îi umblă prin căpățînă un mînz, i-ha-ha și tropa-tropi, ce mai, ca-n basmele cu făt-frumos & calul-cel-răpciugos, care s-a scuturat de rapăn și a devenit un bidiviu nemaivăzut, cu ochișorii azurii (și cu grad de căpitan?), leit-poleit cu aur de dooșpa’ dă karate, nechezînd falnic: „Încalică-mă, stăpîne, și hai drept în altar, să-i facem lu taica popa o siurpraiză!! Eu o să pasc nește pască și o să sorb o licoare de crin, tu rozi un colac și-i tragi un gît de împărtășanie – chef pe cinste, ce mai !... Să te crucești, nu alta! Sigur, cînd o să constate că i s-au șparlit „azi (-) noapte” tămîielile, o să facă spume, o să dea acatiste, dar cum nu prea e hirotonisit și, cică, scrie liturghii în versuri, adică-i cam dus cu duhul sfînt, n-avem teamă de blestem!

„Voi, când priviți in urmă, il botezați „trecut”.
Eu, azi, doar bănuiesc galopul lui noptatic ...
Dar m-am visat azinoapte in pielea unui mut,
Nu l-am putut chema la tava cu jăratic.”

Ops! dar iată că încep să se amestece planurile!... E ca-n filmele cu lilieci: unii umblă cu botezul, brambura, și în loc să-i deie un nume cumsecade, de cal onest: sireapu, murgu, trăpașu, etc, se-apucă să-l încastreze în cronologie, botezîndu-l „trecut”... „ptttru, trecutuleț, pupa-ți-ar tata voinicia, hai s-o fu..., s-o fu..., s-o furăm pe cosînzeana, că sunt un dur sub masca mea de fur.
Dar de ce rămase mut poietu, săracu? Sau... mutut, cum ar veni!
Păi, da, că, dînd filmul înapoi, la prima strofă, nici el nu pricepe cum devine cazul: mut fiind, cum să-l cheme la tava cu jărăgai pe răpciugos?
Or, fără combustibile, nema bidiviu teribile!
E foarte probabil, însă, că falnicul bidiuviu să fost un cal dă lemn, cumpărat de la Dragonu Roșu, pe care onor dl. Goe, poietu, l-a încălicat și a început să călărească, în galop extatico-„noptatic”!
Dl. Goe somnambul și cu muza-i somnamBulă!
Care ce fac ei? Parcă ar auzi un fel de tropăială, parcă nu... păi, de unde tropot la un cal de lemn? Doar ce se zvonărește c-ar fi:

„Nu este zvon de tropot, zadarnic mai ascult
Lipit de crucea mamei până-n copilărie...
Dar m-am visat azinoapte copilul de demult
Și m-am trezit, pe gură cu flori de iasomie,”

Acu, ce să mai zicem? Greu de deslușit, fie și pt filmele horror, cum să stai „la crucea mamei pînă-n copilărie”!!!
O fi inversat bietu poietu vectorul cronologic și cum sta el, așa, încremenit lîngă cruce, ca strigoii in nuce, chiorîndu-se hăt-îndărăpt, prin ocheanul întors, se vedea pe sine, în evoluția-i genotipică, de la mișcotei la trohei, debitați, după propria-i mărturisire, cu „gura plină de flori”! Adică ce să-nsemne asta? Că poietu devenise, doamne fere, florivor-ierbivor?! Mai știi? La cum rumegă esențe lirice!...

E, și cum sta el așa, încremenit și ierbivor, d’odată deveni chagallian! Mă rog, mai corect spus chacallian! Că începură să-i bîntuie prin țeastă cai cu aripi care fîlfîiau și... prescriau! Ce prescriau, greu de spus, dar e foarte posibil să-i fi prescris lu poietu nemaipomenitele tropăituri lirice ale tropilor de față!
P-ormă, intervine un blocaj apppsolut!! Că nu prea se știe cine-l călăreau pă Tata-Moșu? Și care ședeau grămadă, pe șeaua unui cal-chacallian, care nu mai avea ochi azurii (se deghizase, între timp) ci, culmea evoluției, de „păpădie”!! Care, pe șleau spus, cică s-ar numi beshina porcului! (e eco, am văzut mai ieri necenzurat!).
Deci foooarte anteresantă combinațiune colorostică!
Iată, mai jos, materializate, bîntuielile lirice ale poietului:

Mă bântuie cu ingeri de cai trecutul meu,
Sub aripile lor prezentul se prescrie...
Dar l-am visat azinoapte, călări, pe Dumnezeu,
In șaua unui cal cu ochi de păpădie.

În fine, după toată călărirea asta confuză, un fel de juma-de-aleodor călare-p-o juma-de-cal-șchiop, poietu începe să se zgîiască la sinele-i poietic, mai ceva ca prostu la locomotivă (nu, nu ca o „scroafă în noroi!”, potrivit expresiei admise ca fiind suficient de delicată în portofoliul ecoliteraturii), ca prostul lalocomotivă, zic, mirîndu-se cum de nu alunecă pe șine!
P’ormă, vizionîndu-și moaca bîntuită-n de stafii în față, adică în oglindă-oglinjoară, o ia razna cu fel de vise de măcelar, ascuns sub cipilică, în care își hărtănește pegasu, devenit ditamai gloaba lirică, să-l facă pastă de mici!

De nu mi-aș fi oglindă aș mai putea surâde
Și nu mi-ar fi rușine să fiu sentimental,
Dar m-am visat azinoapte sub gluga unui gâde,
Decapitându-mi mânzul ce devenise cal...

ps: ridicoli mai sunt papagalii confecționeri de versuri la kg și acre-s scot maraf la tarabă cu făloșenia vînzătorului de castraveți al grădinar!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-30 20:46:34
         
 
  Iisus a spus„ Să va iubiți dușmanii!”

ioane, vrei să te iubsc? Eu sunt dispus să incerc...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-01-30 20:45:13
         
 
  amuzache,
de regulă, diareea obișnuită se face de la consumul nepotrivit de alimente: pere amestecate cu lapte, spre ex.
dar diareea verbală, pe rimt de hopa-tropa, din ce se face, neamule, că-s tare curios să aflu? cumva, de la consumul de mei amestecat cu miez de pepene? te-a pedepsit stăpîn-tu, că nu te mai potolești pe scărița flașnetei?
ești becher și acuzi lipsa perușiței, drept care, excedat de surplusul de hormonii androgini, îi pe înjuri trecătorii, în loc să le tragi mumos, cu plisculețu, bilețelele horoscopice din cutiuță?
amuzache, stai mumos, băiețel, că-ți zboară fulgii din coadă și rămîi cu poponeața goală!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-30 18:46:46
         
 
  Cu atâta măiestrie pregatesti câte-un fitil...
Unde-i rost de -mpunsătură,vii in trombă,
Lipești plin de ingâmfare bălegarul de trotil,
Esti reclama căcărezei care se visează bombă,
Xilofon unde păduchii gonesc carii din azil...
Printre rânduri, niste râme de idei nevertebrate
Intr-un lanț ascuns cu grijă de un gâde rușinos
Printre operele care vede că-s adevărat
In secunda-n care-i cade gluga jegarită, jos.
Ești doar zumzet fără noimă,numai pari a te misca
Numai când saluti cu trompa anofelul cel fălos,
Sau când,alungat cu pliciul, apuci totuși a pisca.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-01-30 18:09:33
         
 
  editoareo,
te întreb petru a patra oară, căci mi-ai cenzurat două comuri:
- ți se pare corect SĂ APROBI un com în care sunt făcut, citez:
"te bălăcești în nesimțire ca scroafa în noroi", iar dacă eu îi returnez insulta individului, situîndu-l fix pe aceeași zoologică, să mă cenzurezi?
mesiu Cristescu, ce părere ai de chestiune?
ți se pare corect?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-30 17:08:22
         
 
  mda, deci se validează, dpdv eco, termenii "scroafă" ce ești și "porc", la fel!
prin uumare, să nu văd cenzură pe atare întrebuințare!...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-30 13:08:17
         
 
  surpziza a devenit terbilă după ce verificai nivelul ipochimenului (explicat termenul care nu are conotații neeco): COMENTARIUL BĂDĂRANULUI A FOST A-PRO-BAT!, căci îl văd pe individ cu nivel 10.
prin urmare, editorule sau editoareo, exprimări de tipul "te bălăcești în nesimțire ca scroafa în noroi" intră în zona sanitară a ecoliteraturii?
în aczul ăsta, pardon, mesiu editor sau madam editoareo, compătimești cu ipochimenul?
să mă gîndesc serios la întrebuințare - care-i eco, văd - a termenilor scroafă sau porc?
fă un efort minimal și răspunde.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-30 11:17:01
         
 
  "peleo, comportamentul tău imi sugerează un individ care poartă papion, și pământ natal sub unghii. Am impresia, că inainte de a deschide gura iti ungi exagerat de mult buzele cu sacâz..."
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-01-30 02:33:42


"peleo,[asta apropos de„urmuzache”], văd că ești lăsat să te bălăcești in nesimtire, ca sxroafa in noroi.Vezi că abia mi-am văcsuit pantofii, păstrează-ți lăturile pentru tine!
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-01-30 03:27:20"


onorate și distins editor sau editoare,
rog a observa cele două comentarii ale și mai distinsului urmuzache, comparîndu-le cu comentariul meu și a-mi comunica dacă:

1. cel ce a început să-și pună poalel-n cap am fost ei sau ipochimenul?
(IPOCHÍMEN, ipochimeni, s. m. (Înv.; azi ir.) Persoană, individ, ins. [Acc. și: ipochimén] – Din ngr. ipokímenon."...
deci, necenzurabil)

2. dacă vi se pare normal ca un individ de soiul ăsta să poată fi socotit un user demn de a fi respectat. vă atrag atenția că e regulă ca, de cîte ori comentezi un text - infantil și submediocru, de cele mai multe ori - insul care-l semnează să sară la gîtul comentatorului și să-i arunce albia cu lături în cap. ca și în cazul epigonului ale cărui cometarii le-am reprodus.
dacă eu i-aș fi folosit aceleași expresii, gen: "te bălăcești in nesimtire, ca sxroafa in noroi.", cam în ce fel ați fi reacțioant? mi-ați fi blocat accesul liber la comuri, cum, dealtfel, s-a întîmplat și în situații mai puțin flagrante. vă produc așa mare satisfacție genul ăsta de peruși cu căpșorul plin de hormoni androgini pentru că se sumețesc către mine?
vă simțiți rpzbunați prin prestația lui pițigăiată?
asta, așa de curiozitate, nu de altceva!
pentru că, oricum, orice reacția a mea, împotriva acestui pigmeu guraliv, va fi cenzurată. lucru, care, văd, nu se prea întîmplă în ceea ce-l privește.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-30 09:49:47
         
 
  peleo,[asta apropos de„urmuzache”], văd că ești lăsat să te bălăcești in nesimtire, ca sxroafa in noroi.Vezi că abia mi-am văcsuit pantofii, păstrează-ți lăturile pentru tine!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-01-30 03:27:20
         
 
  Bine v-am regăsit, d-le Rădulescu, mulțumesc pentru trecere și apreciere.  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-01-30 02:38:49
         
 
  peleo, comportamentul tău imi sugerează un individ care poartă papion, și pământ natal sub unghii. Am impresia, că inainte de a deschide gura iti ungi exagerat de mult buzele cu sacâz...  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-01-30 02:33:42
         
 
  Vot.

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-01-29 23:35:26
         
 
  Vot.

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-01-29 23:34:48
         
 
  urmuzache,
sigur gloabele alea, care-ți pasc ție prin suflețel, nu-s caii negriii ai lu pușcă, scăpați din ocol?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-29 21:11:22
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE