FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Am primit prin e-mail...
Text postat de adrian mihai
... următorul text, semnat Mirela Resmeriță


PROTESTUL UNUI ROMAN

Protestez !

Nu înțeleg de ce țipă Ponta si Băsescu la mine. De ce mă amenință că intră România în colaps. În ceea ce mă privește, țara mi se pare în colaps dintodeauna. De când m-am născut. Comuniștii, nu știu cum se făcea, dar nu se ajungeau fără să ne ia la contract porcul din coteț. Erau stăpâni pe livada noastră, pe cazanul cu țuică, pe orătăniile din bătătură.
Pe capitaliști i-am primit cu bucurie generoasă, aproape nefirească. Trezirea din reverie m-a dus în primul colaps. În dificultate a fost țara și la mica privatizare, și la marea privatizare, și după ce am scăpat de primul FMI, și când duduia economia, și când căutam luminița de la capătul tunelului, pe care văd că n-am mai găsit-o. Va fi, probabil, lumânarea de la căpătâiul părinților și bunilor noștri.
Și-acum aud că România se duce fix în faliment. Iar guvernantii mă solicită să fiu solidară nu știu cu cine, să dau 25% din leafa mea, 15% din pensia mea.
Mă uit la Băsescu , la Ponta si la cei ce se perinda zilnic la televizor și nu seamănă a om aflat în criză. Nici Guvernul sau Parlamentul nu sunt în criză. Nici miile de hectare de vile nu-s crizate. Dar, defectul meu, am avut ochi de văzut și urechi de auzit.
- Da. Aparatul de Stat este uriaș. Dar nu populația l-a făcut uriaș.
Voi, clasa politică, l-ați transformat în monstru.
- Dacă există un monstru care căpușează mediul privat, acela nu este profesorul, doctorul, inginerul, funcționarul public; monstrul care a încălecat țara asta sunteți voi, clasa politică. Și pentru că sunteți la putere peste tot, voi, PDL, PSD, PNL si gascutele mai mici, PC, UDMR, Partida romilor, partidele minuscule cu tenta de reprezentant minoritati, sunteți grasul care l-a încălecat pe slab !
Ați devastat România cum nici popoarele migratoare n-ar fi reușit. Și-apoi ați călărit țara , ați luat-o sub asuprire. Nici nu mai poate respira, de câtă clientelă i-ați vârât pe gât.
- Ați spart instituțiile Statului nu pentru că așa era necesar, ci pentru că vă trebuiau posturi de conducere pentru clientela de partid.
- Ați creat instituții noi nu pentru că nu funcționa statul fără ele, ci pentru că ați avut un mofturos căruia, fiindcă i s-a năzărit să fie mare director, mare președinte, i-ați fabricat o instituție.
Și nu v-a ajuns: an de an, legislatură de legislatură, ați mai creat alte structuri; ați adus directori noi, ceilalți au rămas în sistem. Capuse lacome, corupte si fara control, ce fac ca legea si bunul simt sa nu se intalneasca nicicand.
- Nu populația ocrotește fărădelegea în țara asta, ci voi, cu cercurile voastre de interese cu tot.
- Nu populația a votat pensii de 370.000.000 lei vechi. Și venituri de 100.000 de euro pe an, de la stat. Voi, clasa politică, ați făcut-o: în guvernele formate din partidele voastre, în parlamentul format din partidele voastre, iar legile le-a promulgat... instituția președintelui României.
- Nu mama-mare din pământ a distrus industria, a vândut petrolul și rafinăriile, a tăiat pădurile și a mânărit pământurile. Ministere conduse de voi, clasa politică, au făcut-o. Prefecturile voastre, Consiliile județene ale voastre, Primăriile voastre.
- Nu populația a prăpădit banii statului - sute și mii de miliarde de lei, munți de bani, pe licitații trucate, pe lucrări proaste, inutile, pe șosele cu gropi, pe autostrăzi care înghit bani cu ghiotura, ci primarii voștri, ai clasei politice; consilierii voștri, ai clasei politice; miniștrii voștri, ai clasei politice.
- Nu populația a organizat doi ani întregi de dănțuieli, de parcă venea sfârșitul lumii. Voi, clasa politică, ați făcut-o. Pe banii cui ?! Pe ăștia pe care-i tăiați de la pensionari !
- V-ați construit un aparat uriaș de represiune: ministere, agenții, deconcentrate conduse de voi și clientela voastră politică. Prin ei, controlați tot, terorizați instituțiile mai ceva decât poliția politică a lui Ceaușescu.
- Nu populația se află în A.G.A. și C.A. din Companiile și Băncile de Stat, plătite, am văzut, regește, ci voi, clasa politică.
- Nu populația a stricat țara asta la fiecare patru ani, ci voi, clasa politică.
Cum ați venit, ați distrus tot ceea ce a făcut guvernul de dinainte și ați luat-o iar de la zero. Și-apoi, ați rostogolit vinovății între voi, partidele politice, de parcă ați fi jucat ping-pong cu România.
Dați-vă afară întâi pe voi și clanurile voastre și-apoi să v-atingeți de părinții noștri !
Și veniți, acum, să mă trageți de urechi pe mine. Să ne trageți de urechi pe noi, că se duce România de râpă.
Vreți s-o scoateți din criză pe spinarea șomerilor, a pensionarilor și a bugetarilor de execuție, cei care vă țin în spate aleșii și numiții, în funcțiile de conducere.
Cu ce curaj ? Cu ce moralitate ? Cata nesimtire ! ...
Până să vă atingeți de pensionarul ăla slăbănog, de profesorul care v-a pus creionul în mână,de medical care se zbate sa salveze viata romanului, dar si a voastra, restructurați-vă întâi pe voi !
Dați-vă afară și în șomaj pe voi, pe oamenii voștri, ai clasei politice, și după aceea scuipați pe noi.După aceea umblați la salariile și pensiile necăjite.
După aceea să-l certați pe bătrân că mai are îndrăzneala să trăiască, să ducă România-n faliment, cu venitul lui gras, de 500, sau de 600 de lei.
1. Dacă nu sunteți capabili să comasați sau să desființați instituțiile de pomană create de voi, clasa politică, măcar reduceți numărul de directori. Aveți o droaie de șefi. Ați umplut țara de șefi. Pe ei dați-i afară întâi și după aceea ajungeți la pensionar. Sau la doctor.
2. Trei sferturi dintre directorii voștri pe care i-ați instalat, moț, în instituțiile bugetare, au afaceri acasă. Fac afaceri cu banul public. Dați-i pe aceștia afară! Nu ei să mănânce cu două guri, și de la Firma lor grasă, și de la buget, iar altul să crape de foame !
3. Luați-vă clientela politică din toate A.G.A și C.A. ale Companiilor de Stat, de pe lângă primării, consilii județene și ministere. Aveți deja directori acolo, există specialiști.
4. Dați-vă afară consilierii de la birourile demnitarului. De ce ați crede că ei sunt mai puțin paraziți pe buget decât profesorul ?
5. Dați-vă afară consilierii de pe lângă miniștri, secretari de stat, subsecretari de stat, primari, prefecți, președinți de consilii județene, cățel, purcel, directori generali, din Companiile de Stat, din parcurile industriale !
6. Încetați să mai căpușați ministerele / primăriile / consiliile județene cu clientela pe care o serviți cu miliarde de euro.
7. Voi, clasa politică, ați creat și întrețineți evaziunea fiscală și munca la negru, mita, spaguiala si incorectitudinea. Oamenii voștri, ai partidelor, protejează, feresc si indruma intretinerea situatiei confuze. Îi apără (cu implicarea organelor Statului), să nu-i descopere pe cei ce incalca legea. Spaguiala nu are frontiere partinice. Se ia si se imparte frateste. Aceasta reprezinta liantul incalcarilor legilor. Pe toti acestia ii apără de lege, prin incalcarea legilor, in detrimentul omului sincer, neprotejat si aflat in afara acestui cerc de protejati.
8. După ce veți face toate astea, abia atunci să aveți îndrăzneala să vă legați de bătrânii acestei țări, de oamenii cinstiti si (pana acum) rabdatori. Asta este România, domnule Băsescu ! Asta este Romania, domnule Ponta !
O știți, o cunoașteți, dar nu îndrăzniți să vă apropiați de clanuri. Dar vă este la îndemână să-i jupuiți de vii pe bătrâni. Sunt inofensivi, ascultători, mult prea blajini, tăcuți. Loviți-i cu nădejde! Ei nu țipă.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "dar tu, dar tu, măi priceputule, pe cine ai votat, dacă nu-s prea indiscret? ca să facem și noi diferența între ignoranță și pricepere, cine știe?... poate data viitoare fi-vom mai luminați, luîndu-te pe tine ca exemplu!
ia zi, că abia aștept să aud!"
(tovarasul general Ioan Peia adresandu-se Sfintiei Sale parintele Sorin Olariu)

Tovarase general;
Ce intrebaare puteti sa puneti! Bineinteles ca Sfintia Sa a votat cu Mit Romney! Si asta numai datorita faptului ca Isus a fost alb. Ca daca Mantuitorul ar fi fost african prelatul ar fi votat cu Barac Obama asa cum am votat eu.

p.s.
Nu cred ca veti putea urma exemlul Sfintiei Sale, fiindca, odata, sunteti ateu, si cine a mai vazut un popa ateu, iar in al doilea rand Mit Romney nu va mai candida la presidentia Statelor Unite.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-01-25 16:50:23
         
 
  1. Sunt cuvintele lui Brancusi si a avut mare dreptate. Evalabil si in zua de azi.

2. peleo, atata timp cat tu ai trambitat sus si tare pe Europeea ca la alegerile parlamentare din 2012 ai votat Jos Basescu! ce ar mai fi de zis?
Ti-am atras atentia inca de pe atunci ca nu sunt prezidentiale, ci alegeri parlamentare unde sunt votati deputatii si senatorii Romaniei.

3. Nu am votat cu nimeni pentru ca toti sunt o apa si un pamant.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-25 02:41:48
         
 
  1. "V-am lasat saraci si prosti, v-am gasit si mai saraci, si mai prosti." (coada de topor răsfugită)

știi ce se răspunde în asemenea situații, terfelog-teolog? dacă nu știi, nu te pot informa, căci m-ar cenzura ăștia, dar cred că bănuiești.
nu pot decît să-ți spun că te găsesc mai dăștept ca noaptea minții, că asta nu văd de ce s-ar cenzura.

2. "Pentru ca au drept de vot toti ignorantii." (tot el)

aici te-am prins la colț, papagalule!
deci un ignorant ca mine este de presupus că a votat pe cine nu terbuia, în larga ta viziune. dar tu, dar tu, măi priceputule, pe cine ai votat, dacă nu-s prea indiscret? ca să facem și noi diferența între ignoranță și pricepere, cine știe?... poate data viitoare fi-vom mai luminați, luîndu-te pe tine ca exemplu!
ia zi, că abia aștept să aud!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-24 19:57:31
         
 
  " Da, si te uimesti de fatzarnicia, tupeul si aroganta lor, cand vin, vorba Eminescului, de ne fericesc norodul cu chipul lor istet de oaie creata. Niste platiti, niste naimiti, niste vanduti care n-au minima decenta de a-si baga, dracului, capul intre urechi si coada intre picioare, ca niste raiosi adevarati. Vina nu-i a lor, ci a cui ii primeste cu onoruri sau macar ii tolereaza." (kosta vianu)

Ha-ha-ha!

Vorba lui Brancusi: " V-am lasat saraci si prosti, v-am gasit si mai saraci, si mai prosti."



 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-24 17:27:35
         
 
  "de unde știi tu, de-acolo, de la mama dracului, ce am făcut eu în țara în care m-m născut, am trăit, am trudit și am rămas?" (ioan peia)

De la sursa. Au nu esti tu ala care isi urla frustrarile pe Europeea?
Au nu esti tu ala care a recunoscut ca la alegerile parlamentare din decembrie 2012 a votat Jos Basescu?
De-aia au si ajuns toti penalii in parlament. Pentru ca au drept de vot toti ignorantii. Erau alegeri parlamentare, nu prezidentiale.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-24 17:22:56
         
 
  și pentru că am fost cenzurat, nu am altă metodă pentru a afla de ce - căci procurorul editor tace și face, nu are curajul răspunderii - decît dacă iau, pe rînd, afirmațiile făcute în comul aruncat la coș, pe care încerc să mi-l reamintesc, pas cu pas:
primul lucru e cel legat de ideea că, dacă un ministru care nu are nici în clin, nici în mînecă, (cazul stroe) cu o situație absolut ininmputabilă, atunci și papa de la roma să-și dea demisia, pentru că are în subordine popi sodomiți și pedofili. el, preafericitul sau ce-o fi pe zona lui de competență sacramentală, fiind, în plus, direct vinovat de atare situație, să-și de demisia instant.
sper să fi auzit și cenzorul că au fost niște ditai scandalurile pe temă. și parcă nimeni nu a cenzurat presa cînd a mediatizat atare situații.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-24 16:44:59
         
 
  dacă și-ar vîrî dovleacu-ntre urechi, nu ar mai avea ce băga la teșkereață, dom vianu.
asta-i una.
a doua: a nu se neglija satisfacția lor mizeră că sunt "cineva" în lanțul ticălos al confreriei banditești, numită "mahării ăstei lumi".
pdap, nu pot să nu observ imensul egoism al românilor plecați în lumea mare, chiar fără sarcini speciale, ca ale ăstor venetici și cozi de topot, români pe care-i doare-n freză de ce-au lăsat în urmă. vorbesc de ce ajunși, nu de căpșunari sau ștergători la funduri occidentale, care își vînd, pe nimic, forța de muncă, doar pt că ăia la care slugăreswc le-au desființat rostul în țara lor de origine. zic de ăia - mai doxați, cică - ăia care, odată plecați, se leapădă de țîța mumii, cum se leapădă țiganul de cort și pirostrii, după ce s-a văzut împărat pe ulița din deal. niciun fel de solidaritate, niciun fel de sentiment de neam, niciun fel de încercare de a schimba faima mizeră, răspîndită în toate zările de către uneltele bășiste, special antrenate să facă țara asta praf și pulbere. cînd văd ura makaveicilor, kiobeșiților, bakonștilor, labeunarilor, andreporenelor & telectualilor doijdoiști și, vai, dilematici, spulberată peste România, cum spulberă avioanele utilitare otrava peste grîne, așa aș pune mîna pe un par și i-aș altoi ca pe niște nevolnici, așa iaț țesăla cu o mătură, de nu s-ar vedea...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-24 16:35:02
         
 
  Da, si te uimesti de fatzarnicia, tupeul si aroganta lor, cand vin, vorba Eminescului, de ne fericesc norodul cu chipul lor istet de oaie creata. Niste platiti, niste naimiti, niste vanduti care n-au minima decenta de a-si baga, dracului, capul intre urechi si coada intre picioare, ca niste raiosi adevarati. Vina nu-i a lor, ci a cui ii primeste cu onoruri sau macar ii tolereaza.  
Postat de catre sters sters la data de 2014-01-24 12:17:06
         
 
  Atata timp cat alesul, fie el cinstit au ba, va fi selectat dintre cei mai prosti oameni din comunitate, nu vom avea clasa politica valabila. Cat timp democratia va insemna numai dreptul cuiva de a fi ales, fara obligatia reala de a raspunde pentru felul in care se manifesta ca ales, geaba democratie. Atata timp cat alegatorul nu va avea o sforicica legata de... (indicibilele) alesului, de care sa smuceasca ori de cate ori alesul o ia razna... pana mea democratie! E nevoie de mai multe generatii educate si cu frica lui Dumnezeu, dar la cum se misca lucrurile, mai va pana atunci. Mai bine de cei fugiti: ei se pot... pe ce-au lasat in urma fara sa le fie frica de pedeapsa, adica taman ca si alesii.  
Postat de catre sters sters la data de 2014-01-24 11:58:39
         
 
  patagonezule,
trec peste discordanța exprimării, căci e scuzabilă: tu ești scriitor consacrat la mazetele îmbuibaților care te plătesc să consumi delicatese de stanbul, deci ai stil!!
apoi,
de unde știi tu, de-acolo, de la mama dracului, ce am făcut eu în țara în care m-m născut, am trăit, am trudit și am rămas? spre deosebire de tine, care ți-ai luat tălpășița, să pupi papucul stăpînilor. de ude știi tu ce am votat eu și cum am votat? ai urechile la fel de lungi și eficiente ca ale obamiților care ascultă-n draci pe coana ioropa, atunci cînd nu se ascultă ei înde ei? că, de la nixon încoace și, poate, chiar mai 'nainte, ați dat-o pe microfonie dihai.

pdap, cum dracului se face că pupași cu patimă,-n dorsală, băsismul, în frunte cu tartorul lor, bășilă, cu toate că au fost esență de penali (și încă mai persistă un reziduu foarte nociv, infiltrat prin toate punctele... "cheie" ale statului, chei agățate la brăcinarul bășelului), iar acuș scoți capul din cușca cu maimuțe ori de cîte ori se dă ordin pe unitate să combați!...
păi, se face. că ești ceea ce ești. nu e nevoie de niciun efort de deconspirare. o faci singur-singurel!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-24 11:02:55
         
 
  peleo, Romania o desfiinteaza astia ca tine atunci cand voteaza penali.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-24 06:26:04
         
 
  adevăr mare cît roata carului!
dar... o bucată literară și atît.
pentru conținutul ei dureros și eventuale îndreptări e, deja, muuult prea tîrziu.
nu mai este nimic de făcut și, personal, cred că, în cca. 20-30 de ani, România NU va mai figura pe hartă ca tărîm recognoscibil. abia atunci vor fi cu adevărat fericiți bandiții și cozile de topor care au desființat-o cu un entuziasm demn de zelul popoarelor barbare.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-24 00:22:04
         
 
  Poporul care isi alege cei mai penali conducatori nu este o victima, ci este complice.
Punct.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-23 23:39:50
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE