FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Anunț
Text postat de Emanuel Cristescu
Domnului Mihail Buricea, pentru încălcarea regulamentului prin adresare injurioasă, MMI.... i se reduce nivelul la 10 până în data de 12 februare 2014.

Domnului Florentin Sorescu i-a fost redat nivelul ca urmare a trecerii perioadei de sancționare.

Reiterez rugămintea de a nu vă face dreptate singuri și de a sesiza încălcările de regulament.

Totodată fac un al jdemiilea apel de a păstra ținuta ecoliterară a site-ului și vă avertizez că nu voi avea nicio reținere în a vă reduce nivelul dacă încălcați regulamentul.

Mulțumesc tuturor.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "...dar mai ales, să nu fiți vulpe de tip băsist, dle Cristescu."
(tovarasul general Ioan Peia incercand sa submineze posibilitatile de supravietuire politica ale domnului professor Emnuel Crsitescu)

Stimate domnule professor,
Desi cu prima parte a cererii peiste "sa nu fiti vulpe de tip basist" sunt de accord, am impresia ca tovarasul general va cere sa nu fiti nici vulpoi de tip basist; lucru cu care orice simpatizant care va apreciaza si va vrea binele nu mai poate fi de accord. Fiindca in lumea politica romaneasca de astazi, domnule profesor, ori sunteti un vulpoi de tip basist, ori un cocos de tip nastasist; o a treia posibilitate nu exista si nici nu poate exista. Ori ce a rezultat dupa luptele dintre vulpoiul Basescu si cocoselul Nastase romanii au vazut nu o data ci de doua ori.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-01-12 19:18:41
         
 
  Stimate domnule professor
Eu cred ca inainte de a se trece la operatia sangeroasa de reducere de niveluri ar trebuii tinut cont si de profesiile practicate de incalctorii de regulamente. Fiindca a-i cere unui general sa nu atace este egal cu a-i cere unei pisici sa nu mai prinda soareci; sau a-i cere unui prelat sa nu mai dea cu Sfanta Carte in capul pacatosilor care nu accepta pacea propovaduita de bunul Dumnezeu. Fiecare din noi, in afara de deformatiile nostre genetice, le mai avem si pe cele de natura profesionala, de care trebuie, insist inca odata, tinut cont.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-01-12 18:32:51
         
 
  nu. nu puteți citi tot.
DAR, TOTDEAUNA, ABSOLUT TODEAUNA, CITIȚI DOAR PE UNII! Adică, partprizînd situațiunea, ca să zic așa!
sigur, presupun că nu dv. personal, ci amicii editori ai amicilor postaci!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-12 16:05:38
         
 
  Îmi mai calc odată pe inimă și validez și acest comentariu. Tot ca studiu de caz.

Spuneți, total eronat, domnule Peia: "cu alte cuvinte, să ne transformăm în delatori!"

Chiar astăzi aveți un exemplu. Domnul Florin Rădulescu a sesizat pe site în văzul lumii, încălcarea regulamentului de către domnul Buricea care a și fost sncționat. Nici vorbă de ceva ocult, de cântece otrăvite de sirenă, etc. etc. Se poate face sesizarea clar pe site și să-mi dați un e-mail de avertizare dacă într-o zi, două nu am văzut-o!

Asta înseamnă asumare și implicare în viața unei comunități. Pentru că noi, cei câțiva editori, nu putem citi tot ce se scrie și cine pe cine injuriază. Un front comun, asumat, ferm, la lumina zilei, poate contribui hotărâtor la menținerea unei atmosfere salubre pe site.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-01-12 15:23:27
         
 
  Trebuie pus piciorul în prag. Cunoaștem tehnica de ducere în derizoriu a unor situații prin astfel de mijloace. Dacă vom fi cu toții exigenți, Europeea ar putea deveni de referință. La câtă inteligență, libertate și creativitate există aici.

Și este păcat să ne pierdem timpul cu mize mici.

Și, când mă gândesc la faptul că avem și forum! Ba și chat care ar putea fi utilizate. Nu ;tiu de ce acestea nu au prins la membrii Europeea!

Știu și îmi asum responsabilitatea. Softul nu permite editorilor să mute pur și simplu comentariile și textele care nu sunt tocmai regulamentare, pe Forum. Dar asta este. Trebuie să ne mișcăm în limita resurselor de care dispunem. Pote vor veni vremuri mai bune!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-01-12 14:55:48
         
 
  domnule Cristescu, am citit adineauri comentariul lui peia; sunt dispus sa-mi calc pe suflet adresand-ma prof. Buricea doar cu apelativul decent "Buricea", renuntand la "nene", desi vorba asta pare anume croita pentru domnia sa, si, la urma urmei, e din folclor, si e de bine; asa cum fac cu peia, cu apelativele mai mult sau mai putin ironice, dar permise de regulament, maestre, barde, preietene, etc, daca si numai daca va exista reciprocitate. sper sa dispara "radulea", "fane spoitoru", s.a. astept decizia dvs.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-01-12 14:37:52
         
 
  "Asta înseamnă că dacă sunteți provocați, prin încălcarea regulamentului, sesizați." (em. cr.)

cu alte cuvinte, să ne transformăm în delatori!
mi se pare o chestie absolut mizerabilă, ca alternativă! de o mie de ori mai rea decît a riposta, în mod legitim, față de jivina care te atacă.
e complet mizerabil ce ne îndemni să facem, mr., mai ales că ne sugerezi s-o facem mai așa, mai pe din dos, cu șoapte otrăvite, turnate la urechea de boss! dacă sunt parșivi care pot face asta, chiar cu plăcere și satisfacție diabolice, nu toți avem în codul genetic o astfel de covalență malefică.
rămîn absolut uimit că nu sesizați capcana non/etică în care picați! dintre toate afrimațiile pe care le faceți, asta mi se pare as fi de-a dreptul mizeră!
ca să nu mai vorbim de subțirimea argumentației cu "studiul de caz"!
chiar am izbucnit într-un rîs homeric cînd am citit!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-12 14:34:28
         
 
  Am validat comentariul, domnule Peia doar ca studiu de caz. După aceea îl voi invalida.

Am spus: nu vă faceți dreptate singuri. Asta înseamnă că dacă sunteți provocați, prin încălcarea regulamentului, sesizați. Nu escaladați. Adică nu răspundeți încălcând regulamentul. Un exemplu de civilitate a fost astfel discuția de astăzi cu domnul Florin Rădulescu. Am discutat, ne-am lămurit, este în regulă. Nu am partis priuri, nu discriminez pe nimeni, nu cenzurez pe nimeni. Evident unii, ipocrit și incorect, încearcă să pună semnul egal între sancțiunile primite ca urmare a nerespectării regulamentului și cenzură. Nu mă impresionează și nu mă voi lăsa influențat de astfel de sofisme.

Domnia voastră, domnule Peia, acuzați provocarea dar în comentariul ipocrit de mai jos mă provocați. Cândva, illo tempore, v-am propus o adresare colocvială pe care ați refuzat-o. Prin urmare vă pretind să vă adresați în același mod în care eu mă adresez domniei voastre. Dacă nu, nu mai publicați aici. Că nu pot tolera mitocănismele de tip mahala cu care vă adresați. (mesiu, neică, etc.) Clar?

PS. Eu nu am timp să citesc tot ce se scrie aici. Spiritul europeic trebuie să fie unul asumat și apărat de întreaga comunitate.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-01-12 14:00:42
         
 
  Decizia referitoare la M.B. e justa,in opinia mea. Multumesc pentru impartialitate.

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-01-12 13:41:57
         
 
  Eu cred că mai jivină e ăla care provoacă, decît cel ce răspunde, în mod legitim, neică! (e permis, după cîte am văzut!).
Ar fi trebuit, mesiu Cristescu, neică (e permis, după cîte am văzut!) să observi că, mai 'nainte, provoctorul răDulea i s-a adresat cu un termen pe care, dacă-mi amintesc eu bine, și-mi amintesc, îl trecuseși pe lista de interdicții, neciă (e permis, după cîte am văzut!)
Sau îți e așa de drag bășistul mascat încît nu-ți poți călca pe inimioară să-l dojenești?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-12 13:34:22
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE