FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
ABIA
Text postat de Emanuel Cristescu
Distinși colegi, prieteni, amici, dușmani, neutri, imparțiali, literați, neliterați, autori, cititori, etc. din țară și din diaspora

Cu eforturi deosebite, am reușit să aduc Europeea în planul care a consacrat-o. Atâta cât a fost ea consacrată!

A trebuit să-mi asum anatemele revărsate asupra mea și acuzele de cenzură, discriminare, etc. Ei bine, am acceptat acest compromis. Și, iată, prima pagină a devnit altfel. Și, parcă, au revenit și unii membri. Ba s-au făcut și câteva conturi noi. Iar Europeea se află pe un loc nu neonorant. Undeva în jurul cifrei 300 potrivit Trafik Ranking. Cu un număr de vizitatori unici situat la cca 200 zilnic. Ceea ce, pentru formatul și libertățile de care membrii se bucură, nu este rău. Sigur ar putea fi și mai bine și, sper eu, va fi și mai bine!

Observ, din păcate, că, insidios, încet, încet, parcă dorind să testeze nivelul de exigență, mai întâi cu un cuvânt, apoi o propoziție, o frază, etc. se încearcă readucerea atmosferei de pe site în aceeași zonă a mahalalei, a chat-uli, a războiului nesfârșit dintre câțiva useri, atmosferă prezentă aici cu nu mult timp în urmă. Cu influență directă asupra calității textelor și comentariilor.

Fac un apel la buna-credință a membrilor acestui site de a se menține, în texte și comentarii, în limitele unui dialog normal, civilizat, corect, de bună creștere, în respectul regulamentului de funcționare a site-ului.

Voi menține la același nivel exigența și voi invalida textele care încalcă regulamentul. Și rog pe această cale și editorii să facă la fel. Știu că este uneori greu, le înțeleg îndoielile și dilemele, dar nu avem altă soluție. Altfel Europeea se degradează. Și aproape îmi vine să cred că este posibil ca unii să acționeze premeditat în acest sens.

Mulțumesc acelor membri care se mențin în zona intelectuală a comunicării în cadrul acestui spațiu.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule Cristescu, nu ati inteles nimic. De exemplu Bianca Dragusanu are ai multe Like-uri decat mine.

Aici e vorba de faptul ca un site literar ca Europeea are (dupa cum va laudati dvs.) 200 de vizitatori pe zi, iar un singur user de-al Europeei (si ala banat) are in alta parte 238 de Share-uri pe zi la o singura poezie.
Atentie, la o poezie nu la o poza cu o gagica dezbracata sau la o caricatura cu Ponta, Basescu sau mai stiu eu cine!
Asa ca mai usor cu pianul pe scari.

Si apropo, pana nu vine adrian mihai sa va injure corectati "eszte" si "lik-uri".


 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-12 07:46:21
         
 
  Îmbătatul cu apă rece eszte floare la ureche pe lângă îmbătatul cu neadevărul și nețărmurita autostisfacție precum și cu encomiastica de grup! Despre diplomofilie nu mai vorbesc.

Îmi și imaginez cohortele de internauți care fac, de cu noaptea, coadă la internet, în așteparea oului de aur al domniei voastre. Gata să vă de lik-uri. Fără număr, fără număr! Dar ați uitat să citați argumentul pe care îl folosesc de multe ori, cu teoria relativității și revista Hustler. Adică acel antic, "Non multa sed multum!"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-01-12 07:02:50
         
 
  Deci un singur individ, care nici macar nu se considera om de litere, are, atunci cand posteaza cate o poezie, mai multi vizitatori unici pe zi decat tot site-ul literar Europeea.ro!!! Wow!!!  
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-12 01:17:52
         
 
  Va imbatati cu apa rece, d-le owner de site.
200 de vizitatori pe zi (daca o fi adevarat, pentru ca din postari si comentarii nu sunt mai mult de 10) este extrem de putin pentru un site cu pretentii.
Sunt persoane care au peste 200 de Share-uri in fiecare zi la poeziile postate. Asta inseamna ca peste 200 de persoane reale au luat poezia care le-a placut si au copiat-o pe pagina lor pentru a o da si altora.

Image and video hosting by TinyPic
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-12 00:54:42
         
 
  ;Dar pe fond nu aveți nimic de spus?

Fondul de ten este impecabil ales și iscusit aplicat. Genele false au o candoare incontestabilă. Nu ignorați nimic, totul este perfect cosmetizat.

Am reținut bibliografia. Am pus-o pe raftul cu dresuri, sulimanuri și alte dichisuri.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-01-11 07:50:19
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Deh, cateodata le mai nimeriti si dvs., d-le Cristescu!

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-11 04:18:25
         
 
  Da, ați avut o zi fastă, domnule Corneliu Traian Atanasiu. Probabil ați și sărbătorit, la Capșa, evenimentul. Da, ați găsit un "i" în plus. Dovada irefutabilă a ignoranței mele. Pentru că, da, eu nu am greșit, eu sunt un ignorant. Nu-i așa?

Dacă aveți un pic de timp, poate vedeți cum am scris acel cuvânt "membru", la plural, și în topicele de la link-urile de mai jos. Care, cu siguranță, probează și ele această ignoranță!

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=45614

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=46187


PS. Dar pe fond nu aveți nimic de spus?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-01-11 03:20:56
         
 
  CTA, cerberul de serviciu a. m. este in somaj tehnic...

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-10 20:57:27
         
 
  Imparțial:

Ori: Și, parcă, au revenit și unii membri.
Ori: Și, parcă, au revenit și membrii.
Ori: Și, parcă...



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-01-10 20:33:40
         
 
  Atâta cât a fost ea consacrată!

Cu greu și întortocheat, a trei propoziție dibuie după adevăr.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-01-10 17:06:39
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE