FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Cel mai urat martan din Romania
Text postat de Dumitru Cioaca
De curand am reusit sa-mi var nasul in cel mai secret dosar din Romania. Pe dosar erau puse atatea stampile "strict ultra-secret" incat numai cu o lupa am reusit sa reconstitui titlul dosarului: "Cotoiul de la Cotroceni". Spre surprinderea mea dosarul nu se ocupa de Traian Basescu asa cum ma asteptam ci de un martan adevarat , pe numele lui Cotoila, care, asa cum reiese din dosar, a jucat si inca mai joaca
unul dintre cele mai negre roluri de eminenta cenusie din ultimi douazeci de ani de istorie romaneasca. Fiindca de la el a invatat fostul lup de mare sa se poarte cu inamicii lui politici precum soarecele cu pisica. Asta pana ii prinde pe pas gresit; ca dupa aceea le arata el cine-i ditamai cotosmanul soriceilor care se credeau pisici. Pe acest martan, care dupa parerea specialistilor din dosar, este mai basist decat o suta de diasporezi basisti luati la un loc, proprietarul lui, fostul lup de mare si actualul caine turbat, a resit sa-l infiltreze sub scaunul domnesc, asa cum ii sta bine oricarui cal troian, inca de pe vremea primului presedinte post-decembrist. Cand tovarasul Iliescu la auzit cat de frumos necheaza mienatorul a zis numai:
-Haraso martan!
Dupa care i-a mai pus inca o intrebare de baraj:
-Si ce alte limbi straine zici ca mai govoresti?
-Ruski Iazic, i-a mieunat de data asta martanul intro slavona veche atat de perfecta incat pana si patriarhul Moscovei l-ar fi invidiat, daca ar fi avut posibilitatea sa-i deguste dulceata de limba. Fiindca limba slavona se apropie mult mai mult de sunetul dulce al mieunatului; nu ca necheztul care seamana destul de bine cu limba vorbita de Angela Merkel cand se supara pe Victor Ponta. Lui Ilici Iliescu nu i-a trebuit mai mult; l-a angajat pe loc; adica fara sa-i mai studieze dosarul. Domnule, sa pui pe cineva consilier sef in problema rozatoare natiunii, fara a-i studia in amanuntime dosarul, este o neglijenta care frizeaza tradarea; lucru care s-a si intamplat. Fiindca in dosarul lui Cotoila alcatuit de fosta Securitate pe timpul Impuscatului scria clar ca el este animalul lui Basescu nu de ieri de azi ci inca de pe vremea cand era un matoc mic si neajutorat. Nascut de o mata de moravuri usoare , care isi facea stagiul military pe vaporul comandat de viitorul presedinte, si in urma unei casatori extreme de morganatice cu un cotoi African, Cotoila a semanat de la inceput cu taticutul lui; adica e iesit cu o blana mai neagra decat coada lui Sarsaila; deci nu blonda cum o avea mamicuta lui. Toti marinarii au ras de el cand l-au vazut cum arata; ba uni dintre ei l-au mai calcat si pe codita. Asta pana a reusit sa-si vare blanita sub pielea lui Basesecu. Nu ca ar fi fost un delator din nastere, ci de nevoie; altfel nu ar fi putut supravietuii. Nici un sobolan sau soarece, ca sa nu mai vorbim de marinarinarime, nu putea face un pas pas pe vaporul ala fara ca seful haitei de mare sa nu afle de el. Eu, dupa ce am citit dosarul ultra-secret nu ma mai mir ca Basecsu a ajuns unde a ajuns. Cu un astfel de informator pana si un maidanez ar fi putut ajunge presedinte; da-mi-te un lup de mare!
Pentru a nu-si demasca adevarata identitate, pe timpul lui Iliescu, Cotoila nu si-a neglijat nici meseria, reusind sa dea iama prin generatii intregi de soareci si sobolani. Numai dupa ce reusit sa inscauneze fundul sefului lui in fotoliul presidential a inceput sa-si arate adevarata lui fata; cacaia vanatoare; nicito interes professional; niznai responsabilitate . Cotroceniul din ziua de astazi colcaie de rozatoare care zilnic dau mi de gauri in cascavalul national; in timp ce Cotoila traieste pe o dieta de carnaciori oltenesti si parjoale moldovenesti furate toate din avutul national. In Cotroceniul de astazi minunatele covoare oltenesti, o adevarata comoara istorica, fiindca ele sunt singurele covoare de pe mapamond care mai pastreaza impregnate in ele noroiul de pe uriasele pingele ale unui Bratianu sau Maniu, au ajuns sa arate ca o incregatura de rosaturi de sobolani. Pai sa ne mai miram ca seful lui a ajuns si el un corupt? Cand Cotoila i-a aratat ca din lene necinstita se poate traii mult mai bine decat din munca cinstita?
Sa nu-si imagineze cineva ca dupa venirea la putere guvernului Ponta, influienta politica a acestui Rasputin romanesc ar fi scazut; din contra, ea a crescut. Fiindca in dosar scrie clar ca de cand Elena Udrea si-a rarit vizitele la palat, Traian Basescu mangaie din ce in ce mai des blanita lui Cotoila. Pai daca l-a convins el pana si pe Crin Antonescu, dusmanul de moarte al lui Traian Basescu, sa doarma cu capul pe el?! Traian Basecu nu numai ca stia ce gandea Crinulet pe timpul perioadei lui de glorie, ci si ce visa interimarul! Parerea mea este ca pana Victor Ponta nu reuseste sa orgnieze un referendum al pisicilor romanesti din tara si de pretutindeni pentru detronarea cotoiului de la Cotroceni, sansele de a-l goni pe tradator din scaunul domnesc sunt ca si nule.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nea Mitica, asta e in stare sa-i gaseasca Lenutei vreun typo in gemete. Ba ca a gemut cu i din a, nu cu i din tz, ba ca ii lipsea o cratima la geamat...
 
Postat de catre Sorin Solaris la data de 2013-12-18 16:35:22
         
 
  p.s.
Sfintirea Ta,
Daca ai cumva nevoie de ajutoare in munca de crestinare a frumoasei Helena te-as ruga sa chemi nasul, dar in nici un caz finul.
Fiindca finul este cam pervers; in loc sa se lege de frumoasa Helena o sa incerce sa se dea la noi.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-12-18 05:27:34
         
 
  Sfintia Ta,
De urcat sunt convins ca te poti urca, problema este daca dupa urcatura vei si putea coborii victorios. Parerea mea este ca lupta va fi destul de dura fiindca pentru a putea scoate toti diavolii din frumoasa Helena se cer cel putin doi sfinti si-un presedinte.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-12-18 05:20:51
         
 
  Nea Mitica, zicea unu' Adrian Buhai, ca sunt leit Basescu. Parc-am fi doua picaturi.
Crezi ca m-as putea vari in pat cu dusmanca Elena Udrea, in miez de noapte, fara sa se prinda decat mai spre dimineata?

 
Postat de catre Sorin Solaris la data de 2013-12-18 03:59:17
         
 
  Vali,
Si eu ma aflu printer invidiosi plini de admiratie ai marelui presedinte. Dar nu stiu de ce cand am chef chef sa-l invidieze nu-mi vine in minte cotoiul lui (desi ar trebuii, ca eu abia mi-am facut rost de o amarata de pisica, si nu de un cotoi atat de exceptional), ci... Elena Udrea.

p.s.
Multumesc de vizita si de comentariu.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-12-18 01:09:54
         
 
  Harašo pišet!
Pai, motanul asta, fost lup de mare, a fost si este cel mai bun presedinte din istoria Romaniei! Soriceii astia nu-l vor da jos, sau daca vor putea face asta, poate, dupa ce i se expira mandatul, sa-l faca PM!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2013-12-18 00:50:39
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE