FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Exercitiu de corectitudine
Text postat de gheorghe Sarbu
Savantule, daca iti trebuie o informatie trebuie sa o gasesti intr-un mediu confirmat, recunoscut, acceptat de spatiile academice, nu pe internet.
(Ion Gabriel Pusca)

Ion Gabriel, haide sa vorbim despre opera Dlui Acadamician Alexandru Barladeanu, respectiv si despre opera Dlui Academician Eugen Simion ; poti alege pe oricine doresti dintre Dnii Academicieni de pana in anul 1989, si ca o paralela, dintre Dnii Academicieni de dupa anul 1989 si opera neacademicianului Gheorghe Sarbu, recte subsemnatul.

Sa vorbim dupa note, si nu dupa ureche, si fara urma de ranchiuna …

Te asigur ca nu am sa intervin in aceasta discutie, deschisa tuturor …
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Sorine,
Pe mine nu ma supara cand se spune ca romnii au furat Ardealul de la unguri, Banatul de la sarbi, Moldova si Tara Romaneasca de turci, Basarabia de la rusi, Bucovina de la austrieci, fiindca astea sunt lucruri adevarate si cunoscute de toata lumea. Ce ma supar pe mine este c romanii nu au reusit sa fure mai mult, adica si teritoriile locuite de aromani.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-12-11 15:46:12
         
 
  Pe internet vei gasi peste tot informatii cum ca romanii au furat Ardealul de la unguri sau cum ca romanii sunt in totalitate tigani veniti din India si Pakistan.
Asta vrea sa spuna dl. Pusca: internetul nu e un punct de referinta.
Poate doar wikipedia, dar nu orice site si saituletz, blog si bloguletz.

Internetul este ca un hidrant de la care un insetat incearca sa bea apa, iar presiunea apei ii zboara capul.


 
Postat de catre General Motors la data de 2013-12-11 15:06:07
         
 
  Savantule, daca iti trebuie o informatie trebuie sa o gasesti intr-un mediu confirmat, recunoscut, acceptat de spatiile academice, nu pe internet.
(Ion Gabriel Pusca)

Stimate domnule Pusca,
Aici nu pot decat sa va dau dreptate. Alecsandri, pentru a gasi informatia fabicarii branzei telemea, nu a mers pe internet ci direct la mediul cel mai informat si recunoscut adica direct la ciobanul in turma carui se afla Miorita.
Si asa a reusit el sa dea de toata tarasenia dintre cei trei pastori; fiindca oaia nu numai ca era buna de gura, dar asa cum reiese din balada, vorbea si limbi straine. Insa am si o obiectie: nu tot timpul spatiile academice recunosc si accepta ce e bun. Fiindca si pe timpul lui Alecsndri ca si acum, spatiile acdemice mai degraba acceptau mai mucegaiul de pe casul frantzului decat minunatul parfum pe care il raspandeste branza noastra nationala.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-12-11 14:48:57
         
 
  Pe de alta parte, nu ma intereseaza o discutie cu tine, ar fi doar pierdere de vreme.
(Ion Gabriel Pusca)

Te asigur ca nu am sa intervin in aceasta discutie, deschisa tuturor …
(Exercitiu de corectitudine)
 
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2013-12-11 12:01:33
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Simpla pierdere de vreme si eu chiar am multe de facut! " (păcănel)

cu ce altceva putea fi ocupat păcănel decît cu mâncarea?

"astazi este una dintre zilele in care merg sa ofer gratuit o masa calda la aproximtiv 80 de oameni fara adapost."(tot el)

cine-i sponsorul, păcănel? că aici e șpilu. așa, mai pe dupe colț, nu cam seamănă cu o discretă campanie electorală, echivalentă cu punga de făină, mălai, ulei, zahăr și alte cele, dată ca mită fix în timpul campaniei? asta e, cum ar veni anticipată.
dar tu, tu, cam cît mesteci din pomana asta electorală? aibi grije, că te pîndește apoplexia!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-11 11:05:43
         
 
  Cum spuneam, Gheorghe Sarbu, NU a cunoaste opera unui savant (sau a mai multora)te face savant -cum TE declari tu.

Inca o data: internetul nu este un punct de referinta! Internetul este un mijloc de lucru pentru INFORMATII GENERALE si doar daca ai filtrele necesare pentru a lucra cu el.

In alta ordine de idei: vad ca la intrebarea in ce reviste stiintifice ti se recunosc meritele nu ai raspuns. De ce oare? Crezi ca Agero (o revista onorabila, de altfel, in care multa lume publica) este o revista care impune in mediul stiintific? Eu nu cred. Cauta pe lista revistelor recunoscute de mediul academic si da-mi de acolo unul, doua exemple de reviste in care ai publicat materialele care ti-au adus 'renumele' de savant!

Pe de alta parte, nu ma intereseaza o discutie cu tine, ar fi doar pierdere de vreme. Simpla pierdere de vreme si eu chiar am multe de facut! De exemplu astazi este una dintre zilele in care merg sa ofer gratuit o masa calda la aproximtiv 80 de oameni fara adapost.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2013-12-11 10:42:15
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE