FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
OpqR
Text postat de gheorghe Sarbu
Brand Sarbu - Produs de ultima ora pentru stoparea cresterii dioptrilor

OpqR

Noul produs romanesc, natural, descoperit de savantul Gheorghe Sarbu aduce speranta in randul miopilor.

- Nu are contraindicatii,
- nu are termen de expirare,
- opreste cresterea dioptriilor,
- face posibila revenirea vederii.

Pentru detalii, rog a se accesa : ghSmednatpl – www.sarbu.ro – Crestere dioptrii.

20 ml OpqR + alt remediu natural = 3239 Ron
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "nu, doamna, domnule edda! dumnealui e poet farmaco/ecologist. vinde buruieni cultivate-n pahar și hrănite cu decîntece de una sută giga!
e savant, dupe cum vezi, și își lansă noul produs care n-are. n-are containdicații, n-are termen de expirare, nare ia n-are aia și în general, n-are nimic, da' e bun, că miroase a impostură.
ălelalte manufactur anterioare fuseră pentru erceție și creștere a organului. și așa de multe a vândut, că au început românii să se călărească între ei, ca cocoșii lu disney!"
(tovarasul general Ioan Peia)

Stimate tovarse general,
Daca organul dumneavoastra nu a reactionat la sucurile tamaduitoare extrase de domnul Gheorghe Sarbu din buruieni, asta nu inseamna ca buruienile sunt de vina. Asa sunt unele apendice; le place sa ramana mici si atarnate indiferent prin ce tufisuri sau buruieni le bagi. Pe cand eu cunosc unul (nu vreau sa spun al cui este pentru a nu fi acuzat de lipsa de modestie) care a sarit in sus de bucurie numai cand a auzit de descoperirile atat de bine intentionate ale domnului Gheorghe Sarbu.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-12-11 14:12:50
         
 
  Mireanu Edda, stirea aceasta are si partea ei buna … Multumesc de vizita,

Mitica, politicienii nostri vad cum vedem si noi electoratul …
Merci de trecere,
 
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2013-12-09 16:01:06
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  nu, doamna, domnule edda! dumnealui e poet farmaco/ecologist. vinde buruieni cultivate-n pahar și hrănite cu decîntece de una sută giga!
e savant, dupe cum vezi, și își lansă noul produs care n-are. n-are containdicații, n-are termen de expirare, nare ia n-are aia și în general, n-are nimic, da' e bun, că miroase a impostură.
ălelalte manufactur anterioare fuseră pentru erceție și creștere a organului. și așa de multe a vândut, că au început românii să se călărească între ei, ca cocoșii lu disney!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-09 15:41:51
         
 
  Bade Gheorghe,
Crezi ca produsul matale ar putea avea efecte tamaduitoare si asupra vazului politicienilor?
Fiindca nu e unul care sa vada bine!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-12-09 14:26:16
         
 
  ioi, deci si aici aveti spammeri. incredibil! sau se vrea a fi reclama platita?  
Postat de catre Mireanu Edda la data de 2013-12-09 14:22:20
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE