FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Informații
Text postat de Emanuel Cristescu
1, Perioada celor trei luni de reducere a nivelului pentru ecsintescu virtual a expirat. Astfel încât i-a fost redat nivelul. Asta nu înseamnă că dacă va încălca iar regulamentul nu va putea fi din nou sancționat. Prin urmare îl atenționez să nu reînceapă discuțiile cu exprisii de tipul "ca în seara aia" etc. Texte literare și comentarii pe aceloe texte. Acesta este rostul Europeii.

2. De asemenea i-am redat nivelul și domnului Ioan Peia. Îl rog de asemenea, ca și pe ecsintescu, să respecte regulamentul. Nu voi avea niciun fel de sfială să-i reduc iar nivelul dacă nu o va face.

4. emi nicol, niciodată textul care conține cuvintul vulgar pe care îl știi nu va fi validat. Nu mai insista. Limbajul ecoliterar aici, pe Europeea, este obligatoriu pentru oricine.

5. Nu vă faceți dreptate singuri. Nu escaladați conflictele. Nu mai presupuneți că dacă cineva a încălcat regulamentul eu aș fi de acord cu acela și nu mă mai acuzați. Fie nimeni nu s-a plâns, fie nimeni nu a sesizat, fie eu nu am luat cunoștință. Prin urmare, dacă ați fost ofensat și ofensați la rându-vă sancțiunea nu vă va ocoli.

6. Succes tuturor.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Erată:

Oricine, când și-a creat cont aici a fost întrebat "Sunteti de acord cu termenii si conditiile de mai sus?" și a bifat "Da sunt de acord". Altfel nu ar fi avut ce căuta aici." (em.cristescu)

asta-i, într-adevăr, o erată!
ce argument e ăsta? păi, orice organizație, fie ea și de tip mafiot, are astfel de reguli!!! ești de acord cu ce facem noi? păi...că să vezi... păi, nu prea aș fi... atunci, valea!
dumnezeule, a face reguli atît de ridicole, precum prohibirea un vorbe românești, rostite zi de zi, de toată lumea - mă rog, mai puțin donșoarele de pension! - ține de un fel de cultură infantilă. hai, să zicem că sunt și lucruri care trec de o anume limită - convențională, desigur - limită, dincolo de care majoritatea unei comunități susține că se frizează vulgaritatea. dar ce să aibă atît de vulgar în el un nevinovat și unanim folosit c...r?! (căci bănuiesc că despre asta e vorba). oare cenzorul să nu posede așa ceva? sau el posedă popou, funduleț, bumb, dos % alte gingășii anatomice!...
dar ce, parcă numai despre asta e vorba? cînd încep frisoanele pudibonde să-l zgîndăre pe cenzor, interzice și ceea ce i se pare lui că i se pare, chiar dacă nu există nici urmă de cuvînt, considerat a fi vulgar de către spiritu-i hiper-higienic. de cîte ori mi se radiază un com, care nu are în el nimic compromițător pentru, vai, preceptele sterile ale saitului, am în minte imaginea unei mîțe sclifosite care calcă din piatră-n piatră ca să nu-și murdărească lăbuțele de tină (noroi e prohibit!).
e de hă, hă, hă, ce mai!

Textul apartine lui Nelu Peia.


Pai vedeti, domnule Cristescu? Cum se contrazice?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-12-05 19:24:01
         
 
  Domnule Cristescu, nu sunt vinovat ca unele expresii declanseaza frustrari, traume, neputinte, sau porniri Sabath-ice. Chiar nu sunt vinovat.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-12-05 17:48:02
         
 
  cristescule, apropitare,
ce-ți spuneam eu!...
ai slobozit pe dracu din retortă!
acuș să te văz!...
să te văz cît de tare pe pozițiune stai. nu numai că s-a pronunțat fatidica sintagmă, pe care tocma o pusăși sub drastică interdicțiune, dar chiar s-a și plusat.
deocamdată tac.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-05 11:30:55
         
 
  Domnule Cristescu, nu prea inteleg ce vreti sa spuneti cu "in seara aia". Nici seara si nici aia nu cred ca sunt cuvinte obsecene, vulgare, scabroase. Mai ales ca nu am folosit niciodata aceasta abordare. Cred ca eu spuneam, "ramane ca-n noaptea aia", asta ca sa restabilim adevarul istoric. Dar, nici macar aceasta expresie nu contine strop de lubric sau licentios. Nu sunt vinovat de conotatiile pe care le dau unii sau altii unor expresii perfect normale. Multumesc.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-12-05 10:47:48
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  dom'le,
faptul că NU au trecut trei luni și, totuși, mi-ai ridicat interdicția, este un abuz, la fel de mare ca ăl prin care mi-ai interzis postarea fără motiv. numai mie. căci, dacă eu eram amendabil, apăi și "companionu" meu trebuia la fel amendat. dar nu, unii-s ușă de bisericuță iar alții de lavabou. și asta numai pt că nu mi-s prea simpatic și nu gîghil la supțiori pre tealentele lor, poheții!

faptul că ecsintescu a rămas fără zgardă e o greșeală. individul e irecuperabil. vă garantez că-n două zile vechile povești reitera-se-vor.
faci eroi după erori, domnu. n-ai și matale un consilier doi, acolo, să te-nvețe de bine?
te conseiez eu, da' nu pe gratis!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-05 09:42:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE