FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
scrisoare deschisa adresata tovarasului general Ioan Peia
Text postat de Dumitru Cioaca
"Ce-ti doresc eu tie,
Dulce Romanie!"
(Eminescu)


"De la ruși – deși ne stau în coast㠖 luăm măcar căldură, mai scumpă, mai ieftină, dar, oricum, la juma de preț, decît fraierii de români, care credeau că UE îi va ferici pentru vecie cu șanson-liedurile lor de sirene parșive. Aș! UE le-a dat rimă cît încape! FMIul… și mai dihai! InFaMeI-ul, mai exact, care i-au făcut datori vînduți. Or să rămînă cu praful de pe tobă."
(tovrasul general Ioan Peia)

Stimate tovarase general,
Aveti perfecta dreptate: Romaniei, tara relativ mica, in ultimii saptezeci de ani nu i-a prea mers bine nici cu tovarasii comunisti moscoviti si nici cu imperialistii occidentali. Cum si pe mine m-a preocupat intrebarea "de ce?" la inceput am crezut ca acest lucru se datoreaza taman faptului ca Romania este tara relative mica. Dupa care mi-am amintit ca exista tari, cum ar fi Belgia, Olanda, Elvetia, Luxemburgul, tarile nordice, care, in ciuda faptului ca sunt mult mai firave ca Romania, le merge destul de bine. Ca sa nu mai vorbesc de Republica San Marino, careia i-am dat ocol intr-o dupa amiaza pentru a vedea ca ii merge extrem de bine. Iarsi m-am intrebat "de ce?". Analizand problema am ajuns la concluzia ca acestor tari le merge mult mai bine tarisorei daco-romane fiindca si ele, dupa ce au studiat legile mersului inainte , au hotarat sa devina la randul lor tari imperialiste. Avand ocazia sa vizitez si alte tari mini-teritoriale, dar maximo-imperialiste am ramas uluit! Toti locuitorii lor stateau fericiti si intinsi pe spate sub lipsa unor pomi fructiferi. Uluirea mea a fost si mai mare cand am vazut ca atunci cand le venea foame, pentru a si-o potoli, nu faceau alteceva decat sa deschida gurile pentru a le cade in ele niste pere extreme de malaiete .
-De unde va cad perele astea atat de parfumate, cand deasupra gurilor voastre hulpave nu freamata nici o ramurica de pom fructifer, i-am intrebat revoltat, fiindca incepuse sa mi se faca foame?!
-Din colonii precum Romania, mi-au raspuns trantorii.
Parerea mea este ca numai criticand comunismul si imperializmul, asa cum faceti dumneavoatra, nu este de prea mare folos pentru Poporul Roman. Este pacat sa va irositi in continuare talentul politic cu astfel de exercitii futile. Dumneavoastra trebuie sa luptati ca Poporul Roman, urmand exemplul Poporului San-Marinat sa devina la randul lui un popor imperialist. Datoria dumneavoastra este sa aratati Poporului Roman, alcatuit din cetateni harnici cum au fost parintii mei si ai dumneavoastra, ca singurul imprumut extern de care are nevoie nu este de bani, ci de guvernanti care stiu cum sa faca din el un popor imperialist. Fiindca toate guvernele Romaniei din ultima vreme au aratat ca nu sunt capabile de asa ceva.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  a (ți se) fîlfîi", respectiv, "rățușcă"
(Tovrasul general Peia, care iar s-a agatat de o ratusca sfanta!)

"a (ți se) fîlfîi", respectiv, "rățușcă", expresie neecliterara? Cand toata lumea stie ca orice rtusca care inca mai are vana in ea, inainte de s-si lua sborul, se falfaie? Ca ratusca parintelui se falfaie pana si in Sfantul Altar este un fapt de invidiat, nu de dusmanit. Fiindca de faptul ca ratusca mea sau a dumneavoastra refuza sa se mai falfaie, nu pote fi facut vinovata Sfintia Sa parintele Sorin Olariu, ci, in cazul meu, Cel de Sus care vrea sa ma pedepseasca, iar in cazul dumneavostra, care sunteti ateu, natura, careie nu-I place sa fie tavalita de falfaielile unei ratusti necredincioase.

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-12-05 17:54:37
         
 
  Votez acest text. Nelu Peia, atentie la limbaj.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2013-12-05 17:45:28
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ehehe, peio, acuma vezi si tu care e diferenta intre baietii destepti si tine?
Tu nu stii sa mergi pe sarma.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-12-05 17:33:03
         
 
  nomadule,
ai putea să traduci apropitarului inteligenții și, mai ales, ecoliterarii tăi termeni: "a (ți se) fîlfîi", respectiv, "rățușcă"? nu de alta, dar vrem să știm care ar fi diferența între limbajul meu acid, dar purtat, totuși, în limitele pamfletului, și drăgălașele tale expresii de băiat uitat în ghenă, găsit apoi și spălat cu detergent de america.
cu acest prilej m-aș lămuri și eu de ce, dacă unuia i se "fîlfîie rățușca" și nu numai, acesta nu-i un motiv de suspendare, iar altul, cum aș fi eu, dacă exprimă un vitriolant adevăr, la adresa unor indivizi de ultimă speță, atunci musai să i se-nchidă gura.
alo, dom apropitar!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-05 17:20:43
         
 
  peio, mi se falfaie ratusca...

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-12-05 16:40:26
         
 
  nomadule,
aibi grijă ce mai dai pe ștuț, că taman ce mă slobozi apropitarul din lesă și, chiar dacă mă va pune din nou cu dinții-n gard, dacă apuc să te-njur zdravăn, românește, măcar o dată, nu ca yankeii tăi sclifosiți, la care ai dat fuga-fuguța să le slugărești cu trompețica, ei bine, dacă apuc să fac asta, sunt suficient de bine răcorit ca să nu mai trebuiască a-ți spune, pe ocolite, ce gîndesc eu despre tine.
aviz, deci!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-05 09:49:30
         
 
  Asa e, ioane! Toti te fura, toti te-njura, toti iti dau bocanci in gura...

Oare de ce?

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-12-04 21:55:32
         
 
  aici am avut un com destul de elaborat pt teoriile idioate ale lui cioacă.
văd că mi-a fost cenzurat.
habar n-am de ce!!!
o să revin mai tîrziu, să le trag un perdaf papagalilor.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-04 20:51:04
         
 
  peio, FMI-ul, ca orice banca de altfel, iti da bani ca sa ii investesti in ceva pentru a trai mai bine.
Iti da bani imprumut ca sa iti repari acoperisul casei sa nu mai ploua in dormitorul copiilor, iti da bani sa iti construiesti un gard la gradina sa nu mai intre capra vecinului si sa iti distruga bucatele, iti da bani sa iti cumperi un tractor sa iti lucrezi pamantul, etc.
Insa nu FMI-ul e de vina ca tu in loc sa iti repari acoperisul, sa iti construiesti gard sau sa iti cumperi tractor te duci in primul birt si ii cheltui pe bautura cu prietenii, iar cand trebuie sa platesti banii inapoi incepi sa urli ca ai fost jecmanit.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-12-04 19:24:52
         
 
  Nea Mitica, esti prea suptil pentru de/ generalul asta.
Baga si un Jos BasesKU! Ka sa te inteleaga mai bine.

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-12-04 19:17:30
         
 
  Mult stimate si iubite tovarase general,
Cum dumneavoastra sunteti revoltat de starea Romaniei datorata jafului cauzat de tarile imperialiste, cum puteti fi impotriva teoriei mele conform careia, Romania, pentru a traii mai bine, trebuie sa devina si ea o tara imperialista?! Unde este patriotismul si logica dumneavoastra? Fiindca este foarte evident ca de tarile imperialiste care au exploatat si expoateaza in continuare fara nici o rusine,nu a scapat nici marea Uniune Sovietica. Deci sansele ca Romania sa scape de ele, indifferent cat de viteji sunt generalii ei, sunt ca si inexistente. Propunerea mea este ca Romania sa devina o tara imperialista pentru a putea distruge lagarul imperialist din interior. Adica exact ce a facut Calul Troian cu imperialistii din Troia.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-12-04 19:07:28
         
 
  peia, ca si idolul sau ponta, are o singura solutie: jos basescu!

 
Postat de catre General Motors la data de 2013-12-04 18:26:11
         
 
  Stimte tovrse general,
De acord cu toata analiza dumneavoastra, dar care este solutia? Olanda fost candva un mare imperiu, dar in momentul de fata nu mai traieste din ce a jefuit cu secole in urma si nici din ce face Philips-ul, care numai cu numele este o firma olandeza, ci din culivatul lalelelor si din productia de branza. Elvetia nu a fost niciodata un mare imperiu iar Republica San Marino, care traieste suta la suta din turism este cea mai veche republica de pe continent. Ambele tari o duc foarte bine, mai ales datorita turismului, si, in cazul elvetienilor dataorita cascavalului in ale carui gauri nu stiu ce aer baga de se vinde la un pret de te snopeste. Deci ce astept eu de la dumneavoastra nu este numai insiruirea unor problem cunoscute de toata lumea ci si sugerarea unor solutii. Fiindca pana in momentul de fata bocetul unei babe, indiferent cat de puternic si inspirit a fost el, nu a reusit sa invie nici un mort.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2013-12-01 21:12:00
         
 
  Europa nu e pentru tigani.  
Postat de catre General Motors la data de 2013-12-01 21:00:33
         
 
  cioculete,
dacă nu aș ști că ai minte taman cît încape într-un degetar, te-aș lua oleacă mai în serios. dar cum te știu plecat cu ciricliu’ peste gîrlă, adică un nomad fără țărînă sub tălpi – globetrotter mai închis la nuanță, care flencăne și el, fără cap și coadă, că așa făcea în șatră, pe cînd era puradel sadea p-acilea – cum te știu așa, îți răspund în treacăt.
țările alea, cioculete, dacă-ți mai aduci tu aminte de la istoria pe care ai învățat-o la marginea ceunului, eraoră, pă vremuri, ba la unii mahări împărați, ba la alții. taman că și le adjudecau ăștia ca pe niște mingi de ping-pong, după ce se cafteau cu ardoare! acuș îs totuna, limitările lor de teritoriu sunt pur convențioanle, dovadă că se înțeleg între ei de minune, chiar dacă-și mai arată colții, din cînd în cînd, ori franțujii la nemțălăi, ori engliterienii la franțuji, etc.
oricum, a te face că nu știi cum că, după ce se înțeleseră cu stalin, ne lăsară, dracului, în gura lupului, ei, victorioșii, a simula atare niznai nevinovat, va’zică, seamănă cu mirările unor curvulițe de șantan, care au aflat din oraș că nu mai sunt de mult fete mari!
deci, a te făli cu faptul că stai cu lumînarea erectă țuț și privești la para mălăiață cum îți pică-n nară, este o dovadă de ticăloșie ordinară, căci, oricare dintre “sivilizații” ăștia ajunși ar fi trăit în împrejurările noastre istorice, tot atîta brînză ar fi făcut, dacă nu cumva nici atîta. dovadă că voi, coloraților fugitivi, nu stăturăți acilea, să arătați cît sunteți de destoinici și cît de bine vă descurcați în condiții vitrege, nu într-un sistem care a tooot fost șmirgheluit secole, dacă nu milenii de-a rîndul, și a beneficiat de averi șparlite de pe tot pămîntul, ca să ajungă la prosperitatea aia furată, în care vă tăvăliți și voi nesimțirea emfatică.
conducătorii noștri? păi, ultimii și cei mai catastrofici, ne-au fost livrați cu anasîna de-alde baroși și merkăli, deci de deștepții care făcură ue (cu f de la marmacie!, în față) occidentali pricepuți și principiali. că au dat-o-n cîș, ca niște conducători de șaretă intrată-n gardul parlamentului lu pește continental, iar acum nu știu cum să se scuze că au fost proști cu tufe-n creștet, caută țapi ispășitori!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2013-12-01 20:32:54
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE